Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Mithra Pharmaceuticals BRU:MITRA.BL, BE0974283153

  • 0,216 26 apr 2024 17:35
  • -0,004 (-1,82%) Dagrange 0,216 - 0,225
  • 82.336 Gem. (3M) 382,1K

Mithra 2023. The Rise of the Phoenix.

2.522 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 127 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Catalina 6 januari 2023 09:28
    quote:

    Biokloot schreef op 6 januari 2023 09:19:

    Daar gaan we weer verder de dieperik in. Dit aandeel is een enorme grote ontgoocheling. Sterkte aan de zittenblijvers.....
    Bedankt! Hopelijk is dit dan eindelijk je afscheid? Wat zijn mensen toch hardleers dat ze ondanks vriendelijk verzocht weg te blijven toch blijven opdraven. ‘Trolling their way through life’.
  2. Probeerder 6 januari 2023 09:36
    Wat een gezaag toch hier soms. De kans is reëel dat de koers nog eens onder de drie euro zakt en misschien wel onder de twee euro.... so what? Koersdoel op DeGiro blijft 'Sterk kopen". Dus gewoon een beetje geduld hebben en alles komt goed! Velen zouden beter een maand of zes de koers eens niet volgen en daarna eens kijken hoeveel het staat!
  3. Catalina 6 januari 2023 09:43
    Oké ik heb genoeg gezien. Er zijn hier mensen die stelselmatig de boel komen verzieken. Sommigen durven zelfs een heel verhaal te verzinnen over gezondheid om in de schijnwerpers te komen. Lang verhaal kort: mensen gebruiken het topic van Mithra om hun tamelijk zielige leventjes te projecteren op het internet in de vorm van trollgedrag. Jullie kennen de papheimers inmiddels zelf wel. Je ziet het overal maar ik heb er genoeg van. Zelfs als je heel nadrukkelijk vraagt weg te blijven uit het nieuwe topic, en een fris nieuwjaar in te luiden, dan verschijnen de kneusjes als onkruid weer terug. Mooi geweest vanuit mijn kant, ik kijk hier voorlopig niet meer.
  4. Probeerder 6 januari 2023 09:47
    quote:

    Catalina schreef op 6 januari 2023 09:43:

    Oké ik heb genoeg gezien. Er zijn hier mensen die stelselmatig de boel komen verzieken. Sommigen durven zelfs een heel verhaal te verzinnen over gezondheid om in de schijnwerpers te komen. Lang verhaal kort: mensen gebruiken het topic van Mithra om hun tamelijk zielige leventjes te projecteren op het internet in de vorm van trollgedrag. Jullie kennen de papheimers inmiddels zelf wel. Je ziet het overal maar ik heb er genoeg van. Zelfs als je heel nadrukkelijk vraagt weg te blijven uit het nieuwe topic, en een fris nieuwjaar in te luiden, dan verschijnen de kneusjes als onkruid weer terug. Mooi geweest vanuit mijn kant, ik kijk hier voorlopig niet meer.
    Trek u dat niet aan Catalina... ik lees daar gewoon over! ;-)
  5. forum rang 7 JdeFL 6 januari 2023 09:47
    quote:

    Probeerder schreef op 6 januari 2023 09:36:

    ... Koersdoel op DeGiro blijft 'Sterk kopen". ...
    Is toch pure logica. Er komen nog zoveel nieuwe aandelen.... Die moeten toch ergens naartoe.

    www.trivano.com/aandeel/mithra.16908....
    Alleen maar kopen. Moet je die grafiek koerdoelen en koers een bekijken. Eerst gaat de koers omlaag, dan het koerdoel. Met 1 vol jaar vertraging!.
    Als ik het goed heb, zou het eigenlijk omgekeerd moeten zijn.
  6. forum rang 5 Hopende 6 januari 2023 09:48
    quote:

    Catalina schreef op 6 januari 2023 09:43:

    Oké ik heb genoeg gezien. Er zijn hier mensen die stelselmatig de boel komen verzieken. Sommigen durven zelfs een heel verhaal te verzinnen over gezondheid om in de schijnwerpers te komen. Lang verhaal kort: mensen gebruiken het topic van Mithra om hun tamelijk zielige leventjes te projecteren op het internet in de vorm van trollgedrag. Jullie kennen de papheimers inmiddels zelf wel. Je ziet het overal maar ik heb er genoeg van. Zelfs als je heel nadrukkelijk vraagt weg te blijven uit het nieuwe topic, en een fris nieuwjaar in te luiden, dan verschijnen de kneusjes als onkruid weer terug. Mooi geweest vanuit mijn kant, ik kijk hier voorlopig niet meer.
    lieve , fantastische Catalina ! heeft u al 1 keer iets constructief hier geplaatst ? echte info ? nee enkel maar dat het goed komt met mithra en dat u 12 x bijgekocht heeft in 2022 .
    vermoedelijk is het volgens u allemaal normaal dit koersverloop maar ja we zullen maar niet teveel kritiek uiten zeker en ja ik heb nog steeds 700 domme aandelen van mithra dus ik zou het wel anders willen zien
  7. Sigaar en whisky 6 januari 2023 22:00
    quote:

    g62333 schreef op 6 januari 2023 16:18:

    Ik zou die 2000 overblijvende euro's gewoon opzuipen Hopende :-)
    Doen we dat niet best allemaal…? Niet met Cara pils natuurlijk! Een goeie Barolo en een goeie Cohiba. Dit wordt niks meer…. Sommigen houden vast zoals alle oude dametjes die elke week de Lotto spelen… ‘want ooit gaan ze winnen!’

    Ik hoop dat niemand meer dan 2 of 3 procent van z’n portefeuille in Mithra stak…. En dit aandeel altijd heeft beschouwd zoals al z’n voorgangers. ‘Een gokje wagen’
    Beperkt zich overigens niet tot Pharma. Unifiedpost was ook zo’n leuk verhaal. Gangsters aan de haal…. Lees dat verhaal maar ns.

    Ben al content dat Catalina het voor bekeken houdt op dit forum. Ik heb al een schoonmoeder. En eentje is zat genoeg ;-)
  8. Hodler83 7 januari 2023 08:35
    Uit Inside Beleggen:

    Zowel de Europese als de Amerikaanse verkoop van Estelle trekt aan, maar moet nog aanzienlijk toenemen om Mithra een positieve nettokasstroom te bezorgen. Daarvoor zal de steun nodig zijn van goede Amerikaanse verkoopcijfers voor Myring en allicht ook voor Donesta.

    Vooralsnog blijft de operationele cashburn hoog en bijgevolg ook de financieringsbehoefte die het aandeel vorig jaar kelderde. In 2023 verwacht Mithra nog steeds 70 miljoen euro kosten voor onderzoek en ontwikkeling, maar vanaf 2024 moet dat cijfer drastisch verminderen.

    Gezien de schuldopbouw tot ruim 200 miljoen euro betekent de deal met Gedeon Richter (nog) niet de verhoopte financiële reddingsboei die de vrees voor nieuwe aandelenuitgiften kan wegnemen. Daarvoor is de komende maanden een sterke Amerikaanse deal absoluut noodzakelijk. In afwachting blijft het aandeel koopwaardig, maar enkel voor de risicobewuste investeerder.


    Ik onthoud dat er nog hoop is.
    Hoop doet leven :)
  9. forum rang 8 lucas D 7 januari 2023 14:34
    Aan de ene kant begrijp ik wel dat de negatieve kant sterk benadrukt word, maar dat heeft ook een keerzijde.

    Het belet beleggers om het toch aanwezige vertrouwen in te zetten op de momenten dat dit kan.
    Dan heb ik het over gespreid kopen, wat velen pas gaan doen op het moment dat er 100% zekerheid is en daarmee grotendeels de eindwinst die er dan toch wel komt sterk lager doet zijn.
    Het gegeven dat in Europa al een investeerder zich gemeld heeft en er al onderhandelingen (al is dat nog in het informele circuit) in Amerika gaande zijn.
    Mithra enige last op zeer hoge koersen bestaan uit het zichzelf niet voldoende te kunnen financieren. Maar bij goede producten die Mithra heeft zou dat door beleggers als bijzaak gezien moeten worden. Doen de belegger dat dan komt er ook een hogere koers en ook een grotere investering uit Amerika.
    Het is namelijk wel zo dat alles onder de loep komt te liggen bij investeerders, dus ook de belangstelling en koers van Mithra.
    En dat laatste is waar wij als beleggers wat aan kunnen doen.
  10. Sigaar en whisky 7 januari 2023 17:29
    quote:

    lucas D schreef op 7 januari 2023 14:34:

    Aan de ene kant begrijp ik wel dat de negatieve kant sterk benadrukt word, maar dat heeft ook een keerzijde.

    Het belet beleggers om het toch aanwezige vertrouwen in te zetten op de momenten dat dit kan.
    Dan heb ik het over gespreid kopen, wat velen pas gaan doen op het moment dat er 100% zekerheid is en daarmee grotendeels de eindwinst die er dan toch wel komt sterk lager doet zijn.
    Het gegeven dat in Europa al een investeerder zich gemeld heeft en er al onderhandelingen (al is dat nog in het informele circuit) in Amerika gaande zijn.
    Mithra enige last op zeer hoge koersen bestaan uit het zichzelf niet voldoende te kunnen financieren. Maar bij goede producten die Mithra heeft zou dat door beleggers als bijzaak gezien moeten worden. Doen de belegger dat dan komt er ook een hogere koers en ook een grotere investering uit Amerika.
    Het is namelijk wel zo dat alles onder de loep komt te liggen bij investeerders, dus ook de belangstelling en koers van Mithra.
    En dat laatste is waar wij als beleggers wat aan kunnen doen.
    Als je hiermee suggereert Lucas, om bij te kopen…. Koop gerust ook mijn deel van de inspanning. Ergens trek je een streep… enkel gokkers doen dat niet.
  11. Jadadde 8 januari 2023 09:03
    Ik zou graag terug komen op die verkoop Mithra aandelen van Gordonne op 13/04/2022. Velen die na 13/0402022 Mithra aandelen gekocht hebben zullen na het lezen van dit bericht er maar beteuterd bij gestaan hebben. Het is inderdaad bewezen dat het kopen en verkopen van insiders het betreffende aandeel doet bewegen. Dat zulke berichten de aankoop of verkoop stimuleert. Maw, velen zouden waarschijnlijk op zo een bericht de aankoop van Mithra uitgesteld hebben. Zijn dus de dupe met financieel verlies. Dan insinueren dat er niets aan de hand is, is wel heel kortzichtig en volledig uit de boze. Maar met deze weten we nog niet wie hier in de fout gegaan is, en of er al dan niet moedwilligheid mee bemoeid is. FSMA zou dus bij deze klaarheid verschuldigd zijn wie hier fout is. Toch geen wonder dat zoiets bij Mithra gebeurd. En ja.....kopen om investeerders te lokken, hhmmm... Veel succes.
2.522 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 127 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Mithra laat aandeelhouders schrikken

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links