Realdolmen: Vriendschappelijk openbaar overnamebod van Gfi Informatique op Realdolmen > OPA amicale

Vriendschappelijk openbaar overnamebod van Gfi Informatique op Realdolmen

Gfi Informatique bezit 95,75% van de aandelen van Realdolmen en lanceert een overnamebod tot en met 10 augustus

- De verplichte heropeningstermijn van het bod, dat op 28 juni 2018 werd uitgebracht, werd op 18 juli 2018 beëindigd
- 208 126 aandelen van Realdolmen, die 3,94% van de door Realdolmen uitgegeven aandelen vertegenwoordigen, werden ingebracht in het kader van de verplichte heropeningstermijn, waarmee Gfi Informatique een participatie van 5 062 804 aandelen bezit, die 95,75% vertegenwoordigt van de door Realdolmen uitgegeven aandelen
- Gfi Informatique heeft beslist om over te gaan tot de lancering van een squeeze-out, die start op 23 juli 2018 en loopt tot en met 10 augustus 2018
- Na de sluiting van het overnamebod, zullen de aandelen van Realdolmen geschrapt worden van Euronext Brussels.

Voor de volledige details, zie het persbericht in bijlage als PDF.

Offre publique d'acquisition amicale de Gfi Informatique sur Realdolmen

Gfi Informatique détient 95,75 % des actions Realdolmen
et lance une offre de reprise jusqu'au 10 août

- La période de réouverture obligatoire de l'offre lancée le 28 juin 2018 s'est clôturée le 18 juillet 2018
- 208 126 actions de Realdolmen, représentant 3,94 % des actions émises par Realdolmen, ont été apportées dans le cadre de la période de réouverture obligatoire, portant la participation de Gfi Informatique à 5 062 804 actions représentant 95,75 % des actions émises par Realdolmen
- Gfi Informatique décide de lancer une offre de reprise (squeeze-out) débutant le 23 juillet 2018 et prenant fin le 10 août 2018
- Suite à la clôture de l'offre de reprise, les actions de Realdolmen seront radiées d'Euronext Bruxelles.

Pour plus de détails, voir le communiqué de presse joint en PDF.

Friendly takeover bid by Gfi Informatique for Realdolmen

Gfi Informatique holds 95.75% of the Realdolmen shares
and launches a takeover bid until August 10th

- The period of the mandatory reopening of the bid launched on 28 June 2018 closed on 18 July 2018
- 208,126 shares of Realdolmen, representing 3.94% of the shares issued by Realdolmen, were tendered during the mandatory reopening period, bringing the stake of Gfi Informatique to 5,062,804 shares, representing 95.75% of the shares issued by Realdolmen
- Gfi Informatique decides to launch a squeeze-out procedure, starting on 23 July 2018 and ending on 10 August 2018
- Following the closing of the takeover bid, the Realdolmen shares will be delisted from Euronext Brussels.

For full details, see attached press release in PDF.

Source: RealDolmen via Globenewswire