Persberichten van maandag 16 juli 2018 tot donderdag 19 juli 2018

18 jul Befimmo NV: Transparantiewetgeving - Embargo 18.07.2018 17u40

Gerelateerd:  Befimmo 52,000 +0,19%

Conform de wet van 2 mei 2007 betreffende de openbaarmaking van belangrijke deelnemingen en de invoering van een statutaire verklaringsdrempel van 3% in de statuten van Befimmo NV, deelt Befimmo mee een transparantieverklaring te hebben ontvangen van Allianz SE op 17 juli 2018. Met deze verklaring meldt Allianz SE dat haar participatie in Befimmo op 13 juli 2018 de verklaringsdrempel van 3% heeft overschreden. De situatie vóór en na de transactie wordt als volgt samengevat. 36 keer bekeken | 0 reacties

18 jul Wereldhave Belgium : Halfjaarlijks financieel bericht 2018

Gerelateerd:  Wereldhave 33,000 +0,61%, Wereldhave Belgium 97,400 0,00%

Stabiel resultaat uit kernactiviteiten in de eerste helft van het jaar van € 19,8 mln (€ 19,9 mln per 30 juni 2017)Stijging van het aantal aandelen met 228.525 stuks naar aanleiding van het keuzedividend, welke een verwatering van de resultaten uit kernactiviteiten per aandeel van € 2,86 per 30 juni 2017 tot 2,82 per 30 juni 2018 impliceertStijging van de portefeuille vastgoedbeleggingen van € 853,6 mln (31 december 2017) naar € 881,3 mln per 30 juni 2018Stijging van de bezettingsgraad van de winkelcentra van 94,9 % (31 december 2017) naar 96,7% per 30 juni 2018Netto resultaat per aandeel bedraagt € 3,38 (€ 2,90 per 30 juni 2017)Klik op onderstaande link voor het volledige persbericht in pdf: 184 keer bekeken | 0 reacties

18 jul AkzoNobel boekt resultaat met transformatie, creëert doelgerichte organisatie en sterke prijsinitiat

"De gedisciplineerde uitvoering van de eerste fase van onze transformatie in een gefocuste Paints en Coatings onderneming creëert een doelgerichte organisatie en levert kostenbesparingen op. 156 keer bekeken | 0 reacties

17 jul EVS Broadcast Equipment meldt het vertrek van Muriel De Lathouwer, Gedelegeerd Bestuurder en CEO

Gerelateerd:  EVS 18,580 -5,30%

EVS Broadcast Equipment, marktleider in direct-videoproductiesystemen, meldt vandaag het vertrek van Muriel De Lathouwer (afgevaardigde van de bvba MucH) als CEO en als bestuurder van EVS. 71 keer bekeken | 0 reacties

17 jul KBC Groep: Openbaarmaking van transparantiekennisgeving(en) ontvangen door KBC Groep NV

Gerelateerd:  KBC Groep 65,400 -0,76%

(artikel 14, eerste lid van de wet van 2 mei 2007 op de openbaarmaking van belangrijke deelnemingen)    96 keer bekeken | 0 reacties

17 jul Biocartis Group NV: Biocartis lanceert innovatieve Idylla(TM) MSI Test

Gerelateerd:  Biocartis 12,400 -0,32%

Idylla(TM) MSI Test (RUO[1]) versterkt verder het testmenu van Biocartis en biedt opportuniteiten om immuno-oncologie testmarkt te betreden 115 keer bekeken | 0 reacties

16 jul Ageas rapporteert over de inkoop van eigen aandelen

Gerelateerd:  Ageas 43,460 -0,09%

Naar aanleiding van het aandelen-inkoopprogramma dat op 9 augustus 2017 aangekondigd werd, maakt Ageas bekend dat er 40.000 eigen aandelen ingekocht werden op Euronext Brussel tussen 09-07-2018 en 13-07-2018. 103 keer bekeken | 0 reacties

16 jul KBC Groep: Openbaarmaking van transparantiekennisgeving(en) ontvangen door KBC Groep NV

Gerelateerd:  KBC Groep 65,400 -0,76%

(artikel 14, eerste lid van de wet van 2 mei 2007 op de openbaarmaking van belangrijke deelnemingen)    95 keer bekeken | 0 reacties

16 jul Heijmans realiseert twee nieuwbouwprojecten Oostenburgereiland Amsterdam

Gerelateerd:  Heijmans 10,680 -0,93%

Op Oostenburgereiland in Amsterdam gaat Heijmans op twee naast elkaar gelegen plots een nieuwe invulling van het voormalige industrieterrein realiseren: een wooncomplex met vrije sector en sociale huurwoningen voor woningcorporatie Stadgenoot en een nieuw hotel voor Inntel Hotels. De totale contractwaarde die gemoeid is met deze opdrachten bedraagt circa € 35 miljoen. 122 keer bekeken | 0 reacties

Gesponsorde links