Persberichten van maandag 30 maart 2020 tot dinsdag 31 maart 2020

12:00 Umicore publiceert geïntegreerd jaarverslag 2019

“In 2019 hebben we een sterke prestatie neergezet in een uitdagende marktomgeving en aanzienlijke vooruitgang geboekt bij de uitvoering van onze groeistrategie in onze drie belangrijkste activiteiten. Dat terwijl wij opnieuw de oorspronkelijke financiële doelstelling van ons strategisch plan Horizon 2020 hebben bereikt. We hebben meerjarige overeenkomsten getekend met toonaangevende producenten van EV-batterijen en hebben langetermijnpartnerschappen gesloten voor de bevoorrading van duurzaam kobalt. We hebben ons nieuwe procescompetentiecentrum in België en een brandstofcelkatalysatorfabriek in Korea in gebruik genomen en de Kokkola-kobaltraffinaderij in Finland overgenomen. We hebben bijgedragen aan de totstandkoming van een duurzame en innovatieve waardeketen voor batterijen voor EV’s in Europa en aan de duidelijke duurzaamheidsprincipes voor de industrie voor oplaadbare batterijen, uitgegeven door de Global Battery Alliance. Innovatie in technologie en onze voortdurende groei-investeringen beloven verdere waardecreatie zodra de huidige pandemie achter de rug is.” Marc Grynberg, CEO.   29 keer bekeken | 0 reacties

08:30 Umicore - Oproep tot gewone, bijzondere en buitengewone algemene vergaderingen

Umicore roept haar aandeelhouders bijeen voor de gewone, bijzondere en buitengewone algemene vergaderingen op donderdag 30 april 2020 om 17:00 in haar hoofdkantoor in Brussel. 67 keer bekeken | 0 reacties

30 mrt Leasinvest Real Estate Comm. VA: Update Covid-19-impact – Jaarlijks financieel verslag 2019

Gerelateerd:  Leasinvest 87,000 +7,14%

De maatregelen om de verspreiding van het Covid-19 virus in te dijken hebben een belangrijke impact op de globale economie en bijgevolg ook op onze vennootschap. 61 keer bekeken | 0 reacties

30 mrt Update impact Covid-19

Gerelateerd:  Kinepolis 34,100 +0,44%

Door de impact van het Covid-19 virus, diende Kinepolis in de afgelopen periode al haar bioscopen te sluiten, veelal op initiatief van de nationale overheden. Afhankelijk van de duur van deze crisis, verwacht Kinepolis een aanzienlijke impact op de financiële resultaten van de Groep in 2020. In deze context heeft de Raad van Bestuur van Kinepolis Group beslist om aan de Algemene Vergadering van 13 mei 2020 voor te stellen geen dividend uit te keren voor het jaar 2019. 143 keer bekeken | 0 reacties

30 mrt Solvay Buitengewone Algemene Vergadering van 3 april 2020

Gerelateerd:  Solvay 65,640 +0,43%

Brussel, 30 maart 2020 - Solvay meldt vandaag dat de Buitengewone Algemene Vergadering, bijeengeroepen voor 3 april 2020, niet voldoet aan het vereiste minimum quorum (50% van de aanwezige of vertegenwoordigde aandelen) en dus niet geldig zal kunnen beraadslagen over de agenda. De uiterste datum om de vennootschap op de hoogte te brengen van een deelname aan de vergadering was 27 maart, en 19,03% van de aandelen waren geregistreerd voor die vergadering. 59 keer bekeken | 0 reacties

30 mrt Ageas en BlackRock: Transparantiekennisgeving

Gerelateerd:  Ageas 38,110 +8,67%

BlackRock informeerde Ageas op 27 maart 2020, overeenkomstig de financiële transparantievereisten*, dat zijn belang op 25 maart 2020 de wettelijke drempel van 5% van de door Ageas uitgegeven aandelen heeft overschreden in sectie 10A en nu in totaal 5,21% bedraagt. 50 keer bekeken | 0 reacties

30 mrt Ageas rapporteert over de inkoop van eigen aandelen

Gerelateerd:  Ageas 38,110 +8,67%

Naar aanleiding van het aandelen-inkoopprogramma dat op 7 augustus 2019 aangekondigd werd, maakt Ageas bekend dat er 102.500 eigen aandelen ingekocht werden op Euronext Brussel tussen 23-03-2020 en 27-03-2020. 35 keer bekeken | 0 reacties

30 mrt ABN AMRO volgt aanbeveling ECB en stelt dividenduitkeringen uit

Gerelateerd:  ABN AMRO BANK N.V. 7,372 +0,44%

ABN AMRO heeft kennisgenomen van de aanbeveling van de Europese Centrale Bank (ECB) aan kredietinstellingen die onder toezicht van de ECB staan, om hun kapitaal te conserveren en tot minstens 1 oktober 2020 geen dividend uit te keren of eigen aandelen in te kopen. Hierdoor zullen de kredietinstellingen in staat zijn de economie te steunen nu er grote onzekerheid bestaat door het coronavirus. 195 keer bekeken | 0 reacties

30 mrt KBC Groep: In navolging van de ECB aanbevelingen trekt KBC Groep finaal dividend over 2019 terug en

Gerelateerd:  KBC Groep 42,580 +5,47%

In navolging van de ECB aanbevelingen trekt KBC Groep finaal dividend over 2019 terug en schrapt inkoop eigen aandelen  129 keer bekeken | 0 reacties

30 mrt ForFarmers N.V.: Voortgang inkoopprogramma eigen aandelen ForFarmers

Gerelateerd:  ForFarmers 5,620 -0,35%

ForFarmers N.V. (ForFarmers) heeft in de periode van 23 maart 2020 tot en met 27 maart 2020 79.980 aandelen ingekocht. 97 keer bekeken | 0 reacties

Gesponsorde links

Quotedata: Amsterdam realtime by Euronext, other realtime by Cboe Europe Ltd.   US stocks: by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15min delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by VWD Group Crypto data by Crypto Compare