Persberichten van maandag 28 september 2020 tot donderdag 1 oktober 2020

30 sep Leasinvest Real Estate Comm. VA: Belangrijke verhuring in het gebouw Mercator in Luxemburg

Gerelateerd:  Leasinvest 81,000 +0,25%

Leasinvest Real Estate heeft net een nieuw huurcontract voor 1.560 m² afgesloten met CHL – ‘Centre Hospitalier de Luxembourg’ in het gebouw Mercator gelegen langs de Route d'Arlon 110-112 in het Groothertogdom Luxemburg. Dit nieuwe huurcontract concretiseert het princiepsakkoord dat reeds werd aangekondigd in het halfjaarlijks financieel verslag gepubliceerd op 19 augustus 2020. De huurprijs bedraagt € 22/m²/maand en het contract vangt aan morgen, 1 oktober 2020. 42 keer bekeken | 0 reacties

30 sep Persbericht Biocartis Group NV: Biocartis krijgt EUR 1,2 miljoen subsidie voor ontwikkeling van zeer

Gerelateerd:  Biocartis 4,500 0,00%

Biocartis krijgt EUR 1,2 miljoen subsidie voor ontwikkeling van zeer innovatieve Idylla™ GeneFusion Assay 138 keer bekeken | 0 reacties

30 sep Corbion tekent voor US$ 170 miljoen aan US Private Placement Notes

Gerelateerd:  Corbion 39,250 +1,29%

Corbion heeft getekend voor een US Private Placement (USPP) Notes-programma met vijf institutionele beleggers. De uitgifte van US$ 170 miljoen uit hoofde van dit programma bestaat uit twee tranches van elk US$ 85 miljoen met looptijden van respectievelijk 7 en 10 jaar en een vaste rente van 2,12% en 2,43%. 95 keer bekeken | 0 reacties

29 sep Galapagos kondigt de eerste dosering met Toledo compound GLPG3970 in psoriasis-studie aan

Gerelateerd:  Galapagos 121,200 -0,62%

TOL2/3-remmer; meest vergevorderde compound in nieuwe target-categorie met duale actie in ontstekingsziektenPatiëntenstudies opgestart met GLPG3970 in psoriasis, colitis ulcerosa, en reumatoïde artritisToledo target-klasse wordt voorgesteld tijdens Toledo Roundtable op 27 oktober 2020 Mechelen, België; 29 september 2020, 22.01 CET – Galapagos NV (Euronext NASDAQ: GLPG) kondigt de dosering van de eerste patiënt in zijn psoriasis-studie aan. Dit programma is onderdeel van drie patiëntenstudies, momenteel in de rekruteringsfase, die de werkzaamheid en veiligheid van het Toledo compound GLPG3970 onderzoeken. Galapagos plant ook de nieuwe Toledo target-klasse te onthullen en de GLPG3970 fase 1-data te delen tijdens zijn eerste Toledo Roundtable die virtueel zal doorgaan op 27 oktober 2020. 213 keer bekeken | 0 reacties

29 sep Intervest Offices & Warehouses en Inge Tas, chief financial officer, beëindigen samenwerking

Gerelateerd:  Intervest Offices & Warehouses 22,600 +3,20%

Intervest Offices Warehouses en Inge Tas hebben in onderling overleg besloten om op termijn een einde te maken aan haar mandaat als cfo en lid van de directieraad. Tot de publicatie van de jaarcijfers 2020, voorzien op 11 februari 2021, blijft Inge Tas in functie. 51 keer bekeken | 0 reacties

29 sep Oproeping Algemene en Buitengewone Algemene vergadering van Aandeelhouders en openbaarmaking jaarlij

Gerelateerd:  KBC Ancora 26,860 +0,37%

Oproeping Algemene en Buitengewone Algemene vergadering van Aandeelhouders en openbaarmaking jaarlijks financieel verslag 70 keer bekeken | 0 reacties

29 sep Participatiemelding van Blackrock Inc.

Gerelateerd:  Solvay 73,460 -0,97%

Brussel, 29 september, 2020, 8u30 CEST - In overeenstemming met de Belgische wetgeving op de openbaring van belangrijke deelnemingen (wet van 2 mei 2007), heeft BlackRock Inc. (55 East 52nd Street, New York, NY, 10055, U.S.A.) transparantiemeldingen naar Solvay gestuurd om aan te geven dat de drempel van 3% is overschreden. Hier is een samenvatting van de bewegingen: 196 keer bekeken | 0 reacties

29 sep Openbaarmaking van ontvangen kennisgeving van NN Group NV

Gerelateerd:  Fagron 21,520 -0,92%