Van beleggers
desktop iconOne Monitor

• Geen account? Registreren

Persberichten van maandag 7 juni 2021 tot zaterdag 12 juni 2021

11 jun Aandeelhoudersvergadering EASE2PAY N.V. keurt alle voorgestelde besluiten goed

Gerelateerd:  Ease2pay N.V. 3,000 -1,32%

Tijdens de Jaarlijkse Algemene Vergadering van Aandeelhouders van EASE2PAY N.V., welke hedenmiddag 11 juni 2021 is gehouden, zijn alle besluiten, overeenkomstig de voorstellen van Directie en Raad van Commissarissen, vastgesteld. 59 keer bekeken |  0 reacties

11 jun Bekaert: Oproeping tot de Buitengewone Algemene Vergadering van Aandeelhouders

Gerelateerd:  Bekaert 39,240 0,00%

De aandeelhouders, de houders van inschrijvingsrechten, de houders van obligaties en de houders van converteerbare obligaties worden verzocht de Buitengewone Algemene Vergadering van Aandeelhouders bij te wonen die gehouden wordt op donderdag 15 juli 2021 om 11.30 uur in de kantoren van de vennootschap, Bekaertstraat 2, 8550 Zwevegem (België).
63 keer bekeken |  0 reacties

10 jun Genk Green Logistics trekt tweede huurder aan op voormalige Ford-site.

Gerelateerd:  Intervest Offices & Warehouses 24,000 -2,24%

Genk Green Logistics nv heeft een built-to-suithuurovereenkomst afgesloten voor een warehouse van10.000 m² met P&O Ferrymasters op de voormalige Ford-site in Genk. 100 keer bekeken |  0 reacties

10 jun Fagron verhoogt kapitaal door uitoefening van inschrijvingsrechten

Gerelateerd:  Fagron 19,750 +0,82%