Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Flow Traders AEX:FLOW.NL, BMG3602E1084

  • 20,040 9 mei 2024 17:35
  • -0,040 (-0,20%) Dagrange 19,900 - 20,080
  • 121.998 Gem. (3M) 233K

Flowtraders 2024

2.302 Posts
Pagina: «« 1 ... 98 99 100 101 102 ... 116 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Jetzt geht los 26 april 2024 12:57
    quote:

    arconati schreef op 26 april 2024 12:37:

    Hopeloos om op dit forum een interessante bijdrage over Flow terug op te zoeken. 50 paginas vol sinds maart, over (niet oninteressante) zaken die weinig of niets in het bijzonder met flow te maken hebben en daytraders, waarvan de commentaar achter drie dagen al voorbijgestreefd is.
    Als jij nou eens begint met een interessante bijdrage… Jouw bericht heeft zo ook weinig toegevoegde waarde.
  2. Jetzt geht los 26 april 2024 13:00
    quote:

    Er is meer dan de Beurs schreef op 26 april 2024 11:05:

    [...]
    Uitgaande van een k/w van 5 voor cyclische bedrijven is een koers van rond de 15 EUR meer op zijn plaats dan de huidige koers. Er kan nog wel wat af dus.
    Ook typisch shortwerk. De koersen naar beneden drukken en op de forums negatieve berichten plaatsen in de hoop dat sommige particuliere beleggers gaan twijfelen en ook gaan verkopen. Dan daalt de koers nog iets meer etc. Gelukkig kunnen ze dit niet onbeperkt volhouden.
  3. forum rang 6 Rowi62 26 april 2024 13:02
    quote:

    arconati schreef op 26 april 2024 12:37:

    Hopeloos om op dit forum een interessante bijdrage over Flow terug op te zoeken. 50 paginas vol sinds maart, over (niet oninteressante) zaken die weinig of niets in het bijzonder met flow te maken hebben en daytraders, waarvan de commentaar achter drie dagen al voorbijgestreefd is.
    Post jij dan eens wat interessants. Macaroni.
  4. Investeerdertje 2020 26 april 2024 13:06
    Kwam onderstaande bericht tegen. Hoewel wat minder volatiel dan maart, is de crypto markt in april nog steeds sterk volatiel. Denk dat de nieuwe inkomstenbron van Flow in Q2 kans heeft ook sterk te draaien. Daarnaast zijn er prominente analisten van bijvoorbeeld Fundstrat die beweren dat BTC dit jaar nog door de 100K gaat. En de hierop volgende correcties gaan dan niet met een procentje of twee per dag, maar eerder met 20%. Wat de paniek en ook dom geld impliceert = hoge volatiliteit = hoge inkomsten Flow.

    Het artikel gaat overigens vooral over BTC. Flow handelt echter in tientallen coins, die veelal meer volatiliteit kennen dan BTC.

    www.coindesk.com/markets/2024/04/22/b...
  5. forum rang 6 am1993 26 april 2024 13:41
    quote:

    Jetzt geht los schreef op 26 april 2024 13:00:

    [...]

    Ook typisch shortwerk. De koersen naar beneden drukken en op de forums negatieve berichten plaatsen in de hoop dat sommige particuliere beleggers gaan twijfelen en ook gaan verkopen. Dan daalt de koers nog iets meer etc. Gelukkig kunnen ze dit niet onbeperkt volhouden.
    Ja, ze zijn weer snel terug, de azijnzeikers en negatievelingen zonder enige inhoud. Ik denk altijd maar: je zal zoiets thuis hebben zitten:).
    Terzijde: zag trouwens, dat de short op FT is opgelopen van 3.18% naar 3.3%. Dus de conclusie dat gisteren de shorters bezig waren was correct. Maar..... die pakweg 1,5 miljoen short in aandelen moeten, als FT het lekker blijft doen, hetgeen ik wel verwacht, ook weer terug gekocht worden, dus dat wordt nog leuk.
    Zo te zien aan de koers zijn de shorters vandaag ook weer bezig, maar dat weten we pas maandag.
    Ik blijf met mijn >45% FT in Porto lekker zitten. Slaap er al maanden goed op en na gisteren ben ik zelfs gerustgesteld dat ze het prima gaan doen, dus ik laat ze rustig staan en met de rest van de porto (merendeel cash) ga ik t.z.t. wel weer eens aan de slag, maar nu nog even niet. Wil de beurs (sommige aandelen) even zien dalen en dan even wat bodemvissen. En of dat binnen nu en één of twee maanden (of langer) gebeurt, maakt me niet uit. Heeft trouwens wél jaren geduurd voordat ik leerde op mijn handen te gaan zitten en geduld te hebben en niet te snel mijn telefoon te pakken of op mijn toetsenbord orders in te leggen:).
  6. Investeerdertje 2020 26 april 2024 13:56
    quote:

    am1993 schreef op 26 april 2024 13:44:

    Hier de crypto volatiliteitsindex. Lijkt me wel de moeite waard om nu te gaan volgend.

    www.investing.com/indices/crypto-vola...
    Inderdaad! Als we q1 2024 VIX voortaan als benchmark nemen dan heb je voor een toekomstig kwartaal een aardig idee hoe Flow het doet in deze markt. Met een grote ethereum ETF op komst van ishares zal het het handelsvolume ook verder toenemen. Daarnaast is de BTC ETF pas sinds kort actief en zal de adoptie vanuit beleggingsfondsen toenemen.
  7. Jetflow 26 april 2024 14:16
    Wat ik begreep over waarom ze zijn gestopt met regio's rapporteren: De CEO zei dat het geen zin heeft om per kwartaal te gaan vergelijken welke regio sterker of minder sterk presteert. Dit omdat zij het zogenaamde strategic capital elke dag doorschuiven naar waar er op dat moment geld te verdienen valt. Als er bijv. in Europa de Vstoxx eerder omhoog gaat dan de vix in USA of volatiliteit in Azie zal het kapitaal weer naar Europa verschuiven en wordt er dus weer meer verdient in Europa op dat moment. En dat verschilt natuurlijk per kwartaal. Alleen voor mensen die kritisch nadenken lijkt het wel een beetje alsof FlowTraders probeert te verhullen dat zij marktaandeel verliezen in verschillende regio's.

    Is wel lastig een plaatje erop te plakken want waarom verdienen ze nu minder in Europa, omdat ze marktaandeel verliezen van concurrent? Of omdat er door de lage vstoxx en volumes in Europa er simpelweg ergens anders meer geld te verdienen valt op dit moment en ze daarom natuurlijk automatisch minder marktaandeel in Europa hebben. De CEO zegt het laatste maar de analisten weten het nog niet zo zeker. Experts op dit gebied zullen het wel echt weten.
  8. forum rang 6 'belegger'' 26 april 2024 15:30
    In de rol van AP heb je een relatie met de ETF aanbieder. Voor market makers stellen beurzen voorwaarden zoals een minimum omvang van de quotes. Zodra je aan die minimumeisen voldoet, staat het je natuurlijk vrij om je overtollige kapitaal elders aan het werk te zetten. Ik denk dat het management dat bedoelt.
  9. forum rang 6 Rowi62 26 april 2024 17:16
    Wat je nu al ziet is dat in april de volatiliteit en de omzet nog steeds hoog is net als in feb en mrt. Dus FT gaat Q2 weer 1 eur rapporteren en het is aan de analisten om iets van hun koersdoel te maken.

    Maar 14 intrinsieke waarde plus voorzichtig 10*2 eur per jaar winst is geen 19,50 eur !
  10. forum rang 6 Tordan 26 april 2024 17:27
    quote:

    Rowi62 schreef op 26 april 2024 17:16:

    Wat je nu al ziet is dat in april de volatiliteit en de omzet nog steeds hoog is net als in feb en mrt. Dus FT gaat Q2 weer 1 eur rapporteren en het is aan de analisten om iets van hun koersdoel te maken.

    Maar 14 intrinsieke waarde plus voorzichtig 10*2 eur per jaar winst is geen 19,50 eur !
    Voorzichtigheidshalve reken ik in mijn sheet met 4x0,75 als minimum. Gaat m.i ook zeker meer worden, maar ik reken altijd conservatief. Net als bijv bij meerdere analisten ging ook premium mt een normale 2 euro per aandeel rekenen en lieten daar dan een k/w van 11 a 12 op los. Dan kom ik op 33-36 euro minimaal dus.Na de q2 cijfers weten we allemaal meer. Goed weekend en o ja, we drinken er best wel weer een paar op.
  11. forum rang 6 'belegger'' 26 april 2024 18:14
    quote:

    Rowi62 schreef op 26 april 2024 17:16:

    Wat je nu al ziet is dat in april de volatiliteit en de omzet nog steeds hoog is net als in feb en mrt. Dus FT gaat Q2 weer 1 eur rapporteren en het is aan de analisten om iets van hun koersdoel te maken.

    Maar 14 intrinsieke waarde plus voorzichtig 10*2 eur per jaar winst is geen 19,50 eur !
    Het eigen vermogen kunnen ze gebruiken om te handelen, óf liquideren en uitkeren aan de aandeelhouders. Maar niet alle twee tegelijk. Dat zou net zoiets zijn als je pand verkopen plús blijven leven van de huurinkomsten.

    Het sommetje van bijvoorbeeld @Tordan is wat dat betreft zuiverder, ook al kom je op dezelfde bedragen uit.
  12. forum rang 8 beleggertje2020 26 april 2024 18:21
    Ik zie dat het vandaag weer een rustige beursdag is geweest voor de Bitcoin en de VIX . Mogelijk zijn vandaag wel zo'n beetje de laatste mensen die Flow niet goed genoeg kennen nog uitgestapt en hebben ze zelfs gisteren gekocht op pakweg 20,40 maar toch maar hun verlies genomen op bijv een analist van ING die denkt dat Flow maar 17,50 waard is o.i.d. Ik heb zelf altijd veel meer vertrouwen in het conservatieve simply wallstreet die alles berekend met AI-achtige computermodellen m.b.t waar de koers uiteindelijk heen gaat. Nog niet zo lang geleden zat Simply Wallstreet ook op 17,50 (net als ING ) voor Flow waar het heen zou gaan , ook toen Flow al op >18 stond. Afgelopen week en vooral net voor en net na de cijfers is dit bijgesteld naar uiteindelijk dik 31 Euro fair value voor FLOW.
  13. forum rang 6 Marcel H. 26 april 2024 18:26
    quote:

    beleggertje2020 schreef op 26 april 2024 18:21:

    Ik zie dat het vandaag weer een rustige beursdag is geweest voor de Bitcoin en de VIX . Mogelijk zijn vandaag wel zo'n beetje de laatste mensen die Flow niet goed genoeg kennen nog uitgestapt en hebben ze zelfs gisteren gekocht op pakweg 20,40 maar toch maar hun verlies genomen op bijv een analist van ING die denkt dat Flow maar 17,50 waard o.i.d. Ik heb altijd meer vertrouwen in het conservatieve simply wallstreet die alles berekend met AI-achtige computermodellen m.b.t waar de koers uiteindelijk heen gaat. Nog niet zo lang geleden zat Simply Wallstreet ook op 17,50 (net als ING ) voor Flow waar het heen zou gaan , ook toen Flow al op >18 stond. Afgelopen week en vooral net voor en net na de cijfers is dit bijgesteld naar uiteindelijk dik 31 Euro fair value voor FLOW.
    Voor BESI-liefhebbers (shorters) was afgelopen week een feestweek. Misschien volgende week een vervolg.
    Maandag gaat BESI ex-dividend.
  14. forum rang 8 beleggertje2020 26 april 2024 18:30
    Prettig weekend alle Flow-bezitters . Ik pak er maar es een paar Wiezen Gulpener korenwolf op , mmmm ! Fijne koningsdag morgen . Ik voel mezelf al als een Koning met stevig wat FLOW in bezit . Ik geloof er zelf weer keihard in na bekendmaking Q1-cijfers en na de conference van Flow ! Onbegrijpelijk voor mij dat mensen zomaar zo spotgoedkoop hun Flow-aandelen van de hand hebben gedaan gisteren en vandaag ! Denk dat de grote jongens die in grote getalen gekocht hebben net als ik in hun vuistje gaan lachen ! Geduld is nu een schone deugd .
2.302 Posts
Pagina: «« 1 ... 98 99 100 101 102 ... 116 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Uitstekende cijfers Flow Traders

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links