Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Flow Traders AEX:FLOW.NL, BMG3602E1084

  • 20,040 9 mei 2024 17:35
  • 0,000 (0,00%) Dagrange 19,900 - 20,080
  • 121.998 Gem. (3M) 233K

Flowtraders 2024

2.303 Posts
Pagina: «« 1 ... 111 112 113 114 115 116 | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 6 Tordan 9 mei 2024 20:43
    quote:

    am1993 schreef op 9 mei 2024 20:32:

    [...]
    Ik denk dat Tordan wel gelijk heeft met zijn standpunt dat Trump de US op 1 zet en door aan te geven, dat er geen cent meer naar Oekraïne (Israël en al die andere staten) gaat, de zaken in de wereld weer even goed op scherp zet.
    Terzijde: in plaats van Sinterklaas te spelen voor zijn eigen baantje bij de NAVO had Rutte er goed aan gedaan om ook Nederland een beetje meer op 1 te zetten en niet al die miljarden aan geld en munitie in dat door en door corrupte land te steken. Ik heb er alleen geen kabinetslid of Kamerlid zijn/haar vingertje over op zien steken, terwijl er voor dat enorme bedrag heel veel goeds in Nederland had kunnen gebeuren.
    Het hoofd van de Nationale contraspionage in Oekraïne is pas ontslagen en had $ 1.8 miljoen cash in huis.
    Er rollen heel wat koppen momenteel daar, omdat Zelensky ook wel weet, dat de hulp aan het afnemen is. Zelfs in de US zien ze Zelensky liever verdwijnen. Men vermoed ook dat circa 1/3 e van de wapens weer het land uit wordt gesmokkeld naar het Afrikaanse continent. Rusland heeft niet voor niets aangedrongen op controle van de graanschepen, want onder het graan kan je een hoop oorlogstuig e.d. kwijt. Maar goed: dat is allemaal te lezen via internet en officiële sites.
    Al met al ziet de wereld er belabberd uit, maar dat is vast geen nieuwtje voor u.
    Wat beleggen betreft: FT verdient aan onrust en beweging, dus er staat ons nog wat te wachten. Ik denk dat FT op dit moment een "weggevertje" is, maar ik zit al > 45% in Flow belegd en dat vind ik even genoeg.
    Ik wil nog wat uitbreiden naar max 17-20% van mijn vermogen, daarnaast ook nog flink cash en iets Long.
    Zie Flow na q1 als een van de meest onbegrepen en ondergewaardeerde aandelen in Amsterdam.
    Fijne avond. Wij schenken ons straks een borrel in. Wij hebben een lang weekend.
  2. GoedeDag 10 mei 2024 01:45
    quote:

    am1993 schreef op 9 mei 2024 20:32:

    [...]
    Ik denk dat Tordan wel gelijk heeft met zijn standpunt dat Trump de US op 1 zet en door aan te geven, dat er geen cent meer naar Oekraïne (Israël en al die andere staten) gaat, de zaken in de wereld weer even goed op scherp zet.
    Terzijde: in plaats van Sinterklaas te spelen voor zijn eigen baantje bij de NAVO had Rutte er goed aan gedaan om ook Nederland een beetje meer op 1 te zetten en niet al die miljarden aan geld en munitie in dat door en door corrupte land te steken. Ik heb er alleen geen kabinetslid of Kamerlid zijn/haar vingertje over op zien steken, terwijl er voor dat enorme bedrag heel veel goeds in Nederland had kunnen gebeuren.
    Het hoofd van de Nationale contraspionage in Oekraïne is pas ontslagen en had $ 1.8 miljoen cash in huis.
    Er rollen heel wat koppen momenteel daar, omdat Zelensky ook wel weet, dat de hulp aan het afnemen is. Zelfs in de US zien ze Zelensky liever verdwijnen. Men vermoed ook dat circa 1/3 e van de wapens weer het land uit wordt gesmokkeld naar het Afrikaanse continent. Rusland heeft niet voor niets aangedrongen op controle van de graanschepen, want onder het graan kan je een hoop oorlogstuig e.d. kwijt. Maar goed: dat is allemaal te lezen via internet en officiële sites.
    Al met al ziet de wereld er belabberd uit, maar dat is vast geen nieuwtje voor u.
    Wat beleggen betreft: FT verdient aan onrust en beweging, dus er staat ons nog wat te wachten. Ik denk dat FT op dit moment een "weggevertje" is, maar ik zit al > 45% in Flow belegd en dat vind ik even genoeg.
    Lijkt me vreemd dat Rusland daarop heeft aangedrongen om wapens die het land werden UITGESMOKKELD. Die wapens kunnen dan niet meer tegen je gebruikt worden dus ze laten gaan is dan toch beter.

    Is best wel stevige positie die je hebt. Misschien breid ik mijn eigen positie nog iets uit. Trump zou idd voor vuurwerk zorgen maar lijkt me slecht voor al de rest zowat. Trump moet ook niet onderdoen voor Oekraine qua corruptie en gesjoemel. Zoiets zet je toch niet aan de hoofd van een land.
2.303 Posts
Pagina: «« 1 ... 111 112 113 114 115 116 | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Uitstekende cijfers Flow Traders

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links