Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Pharming Group AEX:PHARM.NL, NL0010391025

  • 0,873 9 mei 2024 17:35
  • -0,006 (-0,68%) Dagrange 0,870 - 0,886
  • 5.197.921 Gem. (3M) 6,8M

Pharming december 2023

1.826 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 92 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Pannenkoek 3 december 2023 21:00
    quote:

    Lord Apollyon schreef op 2 december 2023 10:31:

    Voda zoals je kunt zien is jouw posting in het November draadje van 9.20 uur. Mijn nieuwe opening voor een Decemberdraadje was om 9.21 uur. We hebben elkaar gewoon gekruist zonder dat het mijn bedoeling was om jou een hak te zetten of een puberale streek te leveren. Ik kan niet rond 9.20 uur jouw post lezen en dan in die zelfde minuut een nieuw draadje openen en intikken en om 9.21 uur posten. We zaten gewoon tegelijk te tikken en te posten. Dat had je zelf ook best kunnen constateren maar bij deze mijn hopelijk geaccepteerde uitleg dat er geen opzet in het spel was.
    Plausibele verklaring en zelf gecheckt.

    Kom op voda, geef je ongelijk toe. Voor iemand die gemiddeld meer dan 54 reacties per dag plaatst en dit draadje geopend heeft vind ik het eerlijk gezegd vreemd dat je nog niet gereageerd hebt.
  2. forum rang 5 ffwachten nog 4 december 2023 00:16
    quote:

    Pannenkoek schreef op 3 december 2023 21:00:

    [...]

    Plausibele verklaring en zelf gecheckt.

    Kom op voda, geef je ongelijk toe. Voor iemand die gemiddeld meer dan 54 reacties per dag plaatst en dit draadje geopend heeft vind ik het eerlijk gezegd vreemd dat je nog niet gereageerd hebt.
    Zand erover BV! Die dingen gebeuren, no big deal, morgen straks nieuwe ronde nieuwe kansen. Niemand kan weten waarom iets gebeurd zonder inzicht in de reden/situatie.
  3. forum rang 7 Winst gevend 4 december 2023 01:26
    .
    As a gene therapy, the overarching aim of OTL-105 is to deliver a non-mutated version of the SERPING1 gene
    to patients’ cells, thereby restoring their ability to produce a functional version of the C1-INH protein.

    According to Orchard Therapeutics, preclinical studies to date show the investigational therapy,
    leads to high levels of SERPING1 gene activity in several cell types, and to C1-INH protein production.

    Met nog 27 dagen op de calender wachten we op de "beloofde" stand van zaken bij OTL-105
    en eveneens de FDA gerelateerde uitkomst over de 2e indicatie voor leniolisib.

    Al het andere nieuws wordt verwacht in Q1 en Q2 2024 met als toetje de Joenja verkopen,
    van de in totaal in aanmetking komende 150 gevonden 12+ patiënten in de US,
    en hopelijk "Eindelijk" de Europese goedkeuring voor Joenja en vergelijkbare UK aanvraag.

    Voorloping ga ik er vanuit dat de totale omzet HAE & APDS
    dit jaar gaat uitkomen zo rond de 230 miljoen.
  4. forum rang 6 Triple A 4 december 2023 07:43
    quote:

    Winst gevend schreef op 4 december 2023 01:26:

    .
    As a gene therapy, the overarching aim of OTL-105 is to deliver a non-mutated version of the SERPING1 gene
    to patients’ cells, thereby restoring their ability to produce a functional version of the C1-INH protein.

    According to Orchard Therapeutics, preclinical studies to date show the investigational therapy,
    leads to high levels of SERPING1 gene activity in several cell types, and to C1-INH protein production.

    Met nog 27 dagen op de calender wachten we op de "beloofde" stand van zaken bij OTL-105
    en eveneens de FDA gerelateerde uitkomst over de 2e indicatie voor leniolisib.

    Al het andere nieuws wordt verwacht in Q1 en Q2 2024 met als toetje de Joenja verkopen,
    van de in totaal in aanmetking komende 150 gevonden 12+ patiënten in de US,
    en hopelijk "Eindelijk" de Europese goedkeuring voor Joenja en vergelijkbare UK aanvraag.

    Voorloping ga ik er vanuit dat de totale omzet HAE & APDS
    dit jaar gaat uitkomen zo rond de 230 miljoen.

    Een realistische omzetschatting. Daar sluit ik mij bij aan.

    In ieder geval een record totaal jaaromzet en misschien ook een record Ruconest jaaromzet.

    -
  5. forum rang 10 voda 4 december 2023 08:20
    quote:

    Lord Apollyon schreef op 2 december 2023 10:31:

    Voda zoals je kunt zien is jouw posting in het November draadje van 9.20 uur. Mijn nieuwe opening voor een Decemberdraadje was om 9.21 uur. We hebben elkaar gewoon gekruist zonder dat het mijn bedoeling was om jou een hak te zetten of een puberale streek te leveren. Ik kan niet rond 9.20 uur jouw post lezen en dan in die zelfde minuut een nieuw draadje openen en intikken en om 9.21 uur posten. We zaten gewoon tegelijk te tikken en te posten. Dat had je zelf ook best kunnen constateren maar bij deze mijn hopelijk geaccepteerde uitleg dat er geen opzet in het spel was.
    Ik had aanlog problemen, vandaar mijn late reactie.

    Dit is een plausibele verklaring. Dank je voor de uitleg, het is nu duidelijk.

    Voor nu, zand erover.
  6. forum rang 7 roon 4 december 2023 08:24
    quote:

    Japaho schreef op 4 december 2023 07:40:

    [...]

    Waarschijnlijk oudjaarsavond.
    Dit verhaal zal ook voor pharming kunnen gelden.

    AScX-index
    De smallcaps-index van de beurs in Amsterdam blijft duidelijk nog wat achter. Hoewel ook de AScX de dalende trend heeft verlaten, ontbreekt nog een hogere koersbodem die het herstel moet bevestigen.

    Het huidige zijwaartse koersverloop lijkt wel langzaam de contouren van een hogere koersbodem te krijgen. Een doorbraak boven 1.225 punten zal de verbeteringen bevestigen en een opgaande trend inzetten.

    Na een uitbraak ligt het volgende richtpunt op de toppen van februari en juli dit jaar rond 1.325 punten. Vanaf het uitbraakniveau zou dit een mooi herstelpotentieel opleveren en kan er wellicht zelfs nog een serieuze eindsprint voor de laatste weken van dit jaar worden ingezet.
  7. forum rang 4 Voorheen_bekend_als_Test 4 december 2023 08:29
    quote:

    TonR schreef op 4 december 2023 07:58:

    [...]Helemaal mee eens. Ondanks dat een zelfbenoemde expert wat anders zegt.
    Waarom gaat u nou weer ruzie zoeken? Dit forum is de voorbije weken een waar toonbeeld van beschaafdheid - u kunt daar niet mee omgaan, of zo? Misschien kunt u pogen uw klaarblijkelijk instinctmatige drang om anderen voortdurend uit te dagen te beteugelen en proberen voor de verandering eens een inhoudelijk interessant bericht plaatsen.
  8. forum rang 6 Lord Apollyon 4 december 2023 08:29
    quote:

    voda schreef op 4 december 2023 08:20:

    [...]
    Ik had aanlog problemen, vandaar mijn late reactie.

    Dit is een plausibele verklaring. Dank je voor de uitleg, het is nu duidelijk.

    Voor nu, zand erover.
    Dank voor je reactie Voda, ik heb Henk gevraagd het andere draadje te verwijderen. Stel voor dat we dit gedoe hiermee afsluiten.
  9. forum rang 7 TonR 4 december 2023 08:31
    quote:

    Voorheen_bekend_als_Test schreef op 4 december 2023 08:29:

    [...]

    Waarom gaat u nou weer ruzie zoeken? Dit forum is de voorbije weken een waar toonbeeld van beschaafdheid - u kunt daar niet mee omgaan, of zo? Misschien kunt u uw klaarblijkelijk instinctmatige drang om anderen uit te dagen beteugelen en proberen voor de verandering eens een inhoudelijk interessant bericht plaatsen.
    Ik ga helemaal geen ruzie zoeken! Hoe kom je daar nu weer bij? Ik spreek alleen datgene tegen wat de beste zichzelf verwijderde man beweert.
  10. forum rang 4 Voorheen_bekend_als_Test 4 december 2023 08:36
    quote:

    TonR schreef op 4 december 2023 08:31:

    [...]Ik ga helemaal geen ruzie zoeken! Hoe kom je daar nu weer bij? Ik spreek alleen datgene tegen wat de beste verwijderde man beweert.
    Kletspraat. U had kunnen volstaan met "Helemaal mee eens". Maar u vond het weer zo nodig voorts te sneren naar DM, hopend daarmee een reactie van hem uit te lokken. Uw MO en daadwerkelijke bedoelingen zijn zo doorzichtig.
  11. forum rang 7 TonR 4 december 2023 08:39
    quote:

    Voorheen_bekend_als_Test schreef op 4 december 2023 08:36:

    [...]

    Kletspraat. U had kunnen volstaan met "Helemaal mee eens". Maar u vond het weer zo nodig voorts te sneren naar DM, hopend daarmee een reactie van hem uit te lokken. Uw MO en daadwerkelijke bedoelingen zijn zo doorzichtig.
    Je pakt het maar op zoals jij dat wil! Ik weet hoe ik het bedoelt heb. Succes verder test.
1.826 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 92 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Markt lijkt groeipotentieel Pharming te onderschatten

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links