Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Mithra Pharmaceuticals BRU:MITRA.BL, BE0974283153

  • 0,216 26 apr 2024 17:35
  • -0,004 (-1,82%) Dagrange 0,216 - 0,225
  • 82.336 Gem. (3M) 382,1K

Mithra in 2021 - Geduld wordt beloond?!

5.626 Posts
Pagina: «« 1 ... 159 160 161 162 163 ... 282 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Krustie101 10 mei 2021 09:54
    quote:

    Biokloot schreef op 10 mei 2021 09:25:

    ArgenX , Galapagos ...... biotech wordt met de dag goedkoper ..... trend is niet positief.
    Galapagos is voorlopig geen referentie meer. Die moeten zichzelf heruitvinden. Hopelijk lukt het maar het lijkt erop dat een grootaandeelhouder er de brui aan geeft.
  2. BigMoepf 10 mei 2021 10:59
    Wie denk je dat die mensen naar het stuur brengt? Al die miljardairs, oa uit de big pharma. Mogelijks gaan er wat dingen wijzigen, maar voor 90% is dat een goed nieuws-show voor het gepeupel. Eénmaal die dingen op papier staan ga je merken dat er netto voor big pharma weinig gaat veranderen. Als de prijzen wat dalen gaan er meer mensen hun producten kopen. De winstmarge daalt iets, de omzet stijg. Winst per aandeel blijft vergelijkbaar.
  3. GoedeDag 10 mei 2021 15:01
    quote:

    Biokloot schreef op 10 mei 2021 10:22:

    Ik heb mijn twijfels of farma in de US nog wel zo rendabel blijft als in het verleden, nu met Biden aan het stuur. Als je toch wel 50 % van je omzet moet gaan zoeken in de US is dat voor elke farmaceut een zure evolutie.
    Gezien hoe weinig marge Biden heeft in de US senate denk ik dat grote veranderingen zoals dat erg weinig kans hebben.

    Wat wel spijtig is want niemand zijn leven moet geruïneerd worden als hij in het ziekenhuis terecht komt.
  4. forum rang 4 FORT1944 10 mei 2021 22:39
    quote:

    FilipVanderAa schreef op 10 mei 2021 21:33:

    www.fsma.be/nl/fornieri-francesco-22
    Fornieri oefent warrants uit
    Het is normaal dat hij de aandelen koopt aan de gunstige voorwaarden die hem toegekend zijn , dat hij die later verkoopt aan de dagprijs kan hem niemand kwalijk nemen . Natuurlijk kan je alleen maar hopen dat hij ze buiten beurs verkoopt deze hoeveelheid .
  5. forum rang 4 Kompas 10 mei 2021 22:52
    quote:

    FORT1944 schreef op 10 mei 2021 22:39:

    [...]Het is normaal dat hij de aandelen koopt aan de gunstige voorwaarden die hem toegekend zijn , dat hij die later verkoopt aan de dagprijs kan hem niemand kwalijk nemen . Natuurlijk kan je alleen maar hopen dat hij ze buiten beurs verkoopt deze hoeveelheid .
    Het staat er zelfs letterlijk bij hè. Aldus normale gang van zaken en uitoefening van de aan Fornieri toegekende opties/warranten.

    SPECIFICATIE VAN HET SOORT TRANSACTIE

    transactie in het kader van verloningsbeleid: aanvaarding en uitoefening van opties/warranten, alsook de verkoop van de eruit voortvloeiende aandelen

    PLAATS VAN UITVOERING TRANSACTIE

    Buiten beurs

  6. FilipVanderAa 11 mei 2021 08:52
    quote:

    Kompas schreef op 10 mei 2021 22:52:

    [...]

    Het staat er zelfs letterlijk bij hè. Aldus normale gang van zaken en uitoefening van de aan Fornieri toegekende opties/warranten.

    SPECIFICATIE VAN HET SOORT TRANSACTIE

    transactie in het kader van verloningsbeleid: aanvaarding en uitoefening van opties/warranten, alsook de verkoop van de eruit voortvloeiende aandelen

    PLAATS VAN UITVOERING TRANSACTIE

    Buiten beurs

    Kompas, dit zijn nieuw gecreëerde aandelen, aan een vastgelegde aankoopprijs van iets boven de 3 euro. Ik denk niet dat hij ze al van de hand gedaan heeft. Wel knap gezien. Enkele honderdduizenden aandelen verkopen en een miljoen kopen. Als dit de reden is waarom hij verkocht, zitten we goed.
  7. Kojo 11 mei 2021 10:23
    quote:

    FilipVanderAa schreef op 11 mei 2021 08:52:

    [...]

    Kompas, dit zijn nieuw gecreëerde aandelen, aan een vastgelegde aankoopprijs van iets boven de 3 euro. Ik denk niet dat hij ze al van de hand gedaan heeft. Wel knap gezien. Enkele honderdduizenden aandelen verkopen en een miljoen kopen. Als dit de reden is waarom hij verkocht, zitten we goed.
    @ FilipVanderAa,

    Hoewel ik vind dat managers van beursgenoteerde bedrijven zichzelf vaak al te rijkelijk belonen met de toekenning van warrants in het kader van het verloningsbeleid en ik dat allesbehalve toejuich omdat die een verwatering veroorzaken, kunnen we het Fornieri niet kwalijk nemen dat hij een beetje aandelen verkoopt en daarna spotgoedkoop zijn warrants verzilvert. Per saldo houdt jij meer aandelen aan dan voorheen. Dat lijkt me een goed teken.

    Anderzijds weet je met een gast als Fornieri nooit welke intenties die heeft. Mocht blijken dat hij nog meer aandelen verkoopt, dan zijn er 2 mogelijkheden: ofwel ziet hij niet meteen een meerwaarde in het aanhouden van die aandelen (gelooft hij onvoldoende in zijn eigen bedrijf) ofwel is het enkel een pak de poenmotivatie.
5.626 Posts
Pagina: «« 1 ... 159 160 161 162 163 ... 282 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Mithra laat aandeelhouders schrikken

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links