Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Ballard Power

242 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 13 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 26 februari 2014 16:18
    Ik vind het effect van plug op Ballard moeilijk in te schatten.

    Als je in de cijfers kijkt, zie je dat de groei in het afgelopen jaar vooral uit de telco backup komt (ElectraGen).

    Natuurlijk gaat Plug veel meer afnemen en is daar een effect van op Ballard. Maar ik beleg in Ballard vanwege hun kennis en kunde, niet vanwege 1 klant. Ik beleg in Plug vanwege plug, als u begrijpt wat ik bedoel.

    Wat mij betreft kan Ballard op eigen kracht bij een goed Q1 rapport (voortzetting trend) naar 6 dollar ofzo.
  2. nobahamas 26 februari 2014 17:21
    quote:

    doewap schreef op 26 februari 2014 16:18:

    Ik vind het effect van plug op Ballard moeilijk in te schatten.

    Als je in de cijfers kijkt, zie je dat de groei in het afgelopen jaar vooral uit de telco backup komt (ElectraGen).

    Natuurlijk gaat Plug veel meer afnemen en is daar een effect van op Ballard. Maar ik beleg in Ballard vanwege hun kennis en kunde, niet vanwege 1 klant. Ik beleg in Plug vanwege plug, als u begrijpt wat ik bedoel.

    Wat mij betreft kan Ballard op eigen kracht bij een goed Q1 rapport (voortzetting trend) naar 6 dollar ofzo.
    Bedankt!
  3. [verwijderd] 4 maart 2014 06:42
    Dank voor het compliment, Europeaan! En veel succes uiteraard.

    Gisteren was ronduit onvoorstelbaar, gegeven de situatie in de wereld en de beurzen als gevolg. Sterkt mij in de overtuiging dat Plug en Ballard een klasse apart zijn, zoals je die momenteel alleen in de niches alternatieve energie en biotechniek ziet.

    Dit wordt aangestuurd door de VS en de regelgeving en subsidiëringen daar (CAFE, Recovery Act, DOE grants & financing).

    Ik hou de websites van de overheid in de VS ook altijd een beetje bij. Hun presentaties zitten vol aanwijzingen. Zo heb ik Plug deels gebaseerd op een DOE presentatie waarin een setje cijfers gegeven werd waaruit in mijn ogen bleek dat Plug orders zou ontvangen. Je moet niet vergeten dat WalMart en de anderen 3000 dollar subsidie per stuk ontvangen tot eind 2016.

    Als je het leuk vindt kun je hier eens beginnen
    www.energy.gov/public-services/fundin...

  4. nobahamas 6 maart 2014 11:41
    De interesse voor innovatie is dood in Nederland.
    Wordt ook niet veel over gepubliceerd, wat lees je in de media bijvoorbeeld over fuel cells?
    Bij ons is ontwikkelingssamenwerking een hotter item, en wel met het domme uitgangspunt dat wij onze (verouderde) kennis moeten delen.

    Het is te hopen dat Solazyme ook aan ontwikkelingssamenwerking doet, en Groningen een beetje helpt.
  5. [verwijderd] 6 maart 2014 11:53
    quote:

    Maximaal! schreef op 6 maart 2014 11:45:

    Ik durfde niet PLUG en bldp te hebben,maar ik heb gewoon te weinig munten.pittig op mijn bek gegaan met GALE.nu net zoals eerder gemeld 2k PLUG verkocht,kan nu verder orienteren.vind je BLDP nog steeds koopwaardig?

    gr ber
    GTAT is nog steeds koopwaardig! Heel veel info over te vinden!
242 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 13 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 911,91 +0,14%
EUR/USD 1,0788 -0,02%
FTSE 100 8.414,99 -0,22%
Germany40^ 18.729,10 -0,07%
Gold spot 2.344,09 +0,31%
NY-Nasdaq Composite 16.388,24 +0,29%

Stijgers

Proximus
+2,17%
Ontex
+2,06%
Solvay
+1,96%
Recticel
+1,63%
Orange...
+1,42%

Dalers

Cofinimmo
-9,06%
KBC Groep
-3,84%
Tessen...
-1,80%
arGEN-X
-1,64%
Brederode
-1,40%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links