Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Ballard Power

242 Posts
Pagina: «« 1 ... 4 5 6 7 8 ... 13 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 10 maart 2014 21:01
    quote:

    Maximaal! schreef op 10 maart 2014 14:05:

    [...]

    He Doewap,

    Als je ff tijd hebt,zou je mij ff kort kunnen toelichten waarom je BLDP nog grootser inschat dan PLUG? Het is mij nog niet helemaal duidelijk.

    gr ber
    www.cantechletter.com/2014/03/ballard...

    And recently, Ford, Renault-Nissan and Daimler, with the help of Ballard, announced they had agreed to jointly develop a fuel cell system to try to and advance the availability of zero-emission vehicles. According to group vice president of global product development at Ford, Raj Nair, the company is pursuing the initiative because the cost of fuel cell production has come down. The group expects to launch “the world’s first affordable, mass-market fuel cell car” by 2017.
  2. [verwijderd] 10 maart 2014 21:06
    quote:

    doewap schreef op 10 maart 2014 21:01:

    [...]

    www.cantechletter.com/2014/03/ballard...

    And recently, Ford, Renault-Nissan and Daimler, with the help of Ballard, announced they had agreed to jointly develop a fuel cell system to try to and advance the availability of zero-emission vehicles. According to group vice president of global product development at Ford, Raj Nair, the company is pursuing the initiative because the cost of fuel cell production has come down. The group expects to launch “the world’s first affordable, mass-market fuel cell car” by 2017.
    Dank

    gr ber
  3. [verwijderd] 11 maart 2014 06:20
    quote:

    lile schreef op 10 maart 2014 21:12:

    'by 2017' prima. maar bij dan zal Hyundai al een flinke markt te pakken hebben:
    www.hyundaiusa.com/tucsonfuelcell
    Nee, want die auto kan niet in zeer grote aantallen worden gemaakt en is niet 'affordable' als een gevolg. Het was voor. Hyundai een zaak van de eerste zijn.

    Hyundai heeft wel een goed programma. De volgende generatie staat al klaar. Google op Hyundai Intrado.
  4. mjmj 11 maart 2014 19:37
    Ik zou maar oppassen Europeaan, dit is speculatief en ook heel volatiel aandeel met veel zwakke handen (ondanks de fundamentals waar ik zeker in geloof! maar daar houden de daghandelaren, shorters, TA peeps, hedge funds en andere speculanten geen rekening mee die kijken alleen maar naar de koerspatronen). Ik blijf er voorlopig even vanaf.

    Advies: maak studie van de psychologie van het verkopen. Ik heb hier een boek in de kast staan van iemand die adviseert om een aandeel bij een stijging in enkele dagen van meer dan 10% meteen te verkopen... i.c. wapen je tegen je eigen greed.
  5. [verwijderd] 11 maart 2014 20:56
    MJMJ
    Bedankt voor je waarschuwing.
    Zoals je inmiddels weet is Ballard inmiddels verder door gedaald en heb ik nu behoorlijk verlies.
    Ondanks alles heb ik goede hoop dat Ballard terug gaat komen, en waarom dan wel?
    Plugpower is volledig uitgeperst door Citron met altijd overdreven argumenten, maar sommige argumenten zijn wel waar: Plugpower is slechts een afnemer, samensteller en doorverkoper van de fuelcels. Ballard echter fabriceert daadwerkelijk alles als toeleverancier van Plug.
    Kijk die waterstofindustrie gaat toch wel verder met ontwikkelen.
    Ik denk dat straks een heleboel Plugaandeelhouders over gaan stappen naar Ballard.
    Lees ook aan het eind van dat vernietigende Citronrapport: hier begreep ik dat Citron vermeldt dat investors beter af zouden zijn met Ballard.
    Ik weet natuurlijk niet op welk koersniveau. Dat blijft een gok.
    Ik sla je waarschuwing zeker niet in de wind MJMJ
    groeten.
  6. [verwijderd] 11 maart 2014 22:17
    quote:

    Europeaan schreef op 11 maart 2014 20:56:

    MJMJ
    Bedankt voor je waarschuwing.
    Zoals je inmiddels weet is Ballard inmiddels verder door gedaald en heb ik nu behoorlijk verlies.
    Ondanks alles heb ik goede hoop dat Ballard terug gaat komen, en waarom dan wel?
    Plugpower is volledig uitgeperst door Citron met altijd overdreven argumenten, maar sommige argumenten zijn wel waar: Plugpower is slechts een afnemer, samensteller en doorverkoper van de fuelcels. Ballard echter fabriceert daadwerkelijk alles als toeleverancier van Plug.
    Kijk die waterstofindustrie gaat toch wel verder met ontwikkelen.
    Ik denk dat straks een heleboel Plugaandeelhouders over gaan stappen naar Ballard.
    Lees ook aan het eind van dat vernietigende Citronrapport: hier begreep ik dat Citron vermeldt dat investors beter af zouden zijn met Ballard.
    Ik weet natuurlijk niet op welk koersniveau. Dat blijft een gok.
    Ik sla je waarschuwing zeker niet in de wind MJMJ
    groeten.
    Er zijn redenen te denken dat Ballard lange termijn een betere investering is, omdat ze in de core technology een betere kennis en rechten positie hebben.

    Maar Plug heeft de markten gevonden. Risico's genoeg, niet in het minst concurrentie, maar markten zoals Plug die kan veroveren, heeft Ballard niet.

    Plug is wel degelijk ook eigenaar van 152 patenten, maar de waarde ervan is niet duidelijk.

    Het Citron rapport is een absolute aanfluiting.
242 Posts
Pagina: «« 1 ... 4 5 6 7 8 ... 13 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 911,91 +0,14%
EUR/USD 1,0788 +0,15%
FTSE 100 8.414,99 -0,22%
Germany40^ 18.729,10 -0,07%
Gold spot 2.336,48 -0,01%
NY-Nasdaq Composite 16.388,24 +0,29%

Stijgers

Proximus
+2,17%
Ontex
+2,06%
Solvay
+1,96%
Recticel
+1,63%
Orange...
+1,42%

Dalers

Cofinimmo
-9,06%
KBC Groep
-3,84%
Tessen...
-1,80%
arGEN-X
-1,64%
Brederode
-1,40%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links