Ageas rapporteert over de inkoop van eigen aandelen

Gepubliceerd op 12 november 2019 17:40 | Views: 219

Naar aanleiding van het aandelen-inkoopprogramma dat op 7 augustus 2019 aangekondigd werd, maakt Ageas bekend dat er 60.000 eigen aandelen ingekocht werden op Euronext Brussel tussen 04-11-2019 en 08-11-2019.

Datum Aantal
aandelen
Totaal Bedrag
Gemiddelde koers
Laagste koers
Hoogste koers
04-11-2019 7.500 391.589 52,21 52,02 52,34
05-11-2019 7.500 395.987 52,80 52,48 53,04
06-11-2019 30.000 1.560.792 52,03 51,44 52,66
07-11-2019 7.500 392.879 52,38 52,08 52,66
08-11-2019 7.500 394.181 52,56 52,46 52,70
Totaal 60.000 3.135.428 52,26 51,44 53,04

Vanaf de start van het aandelen-inkoopprogramma op 19 augustus 2019 heeft Ageas een totaal van 786.792 aandelen ingekocht voor een bedrag van EUR 39.470.237, ofwel 0,40% van het totale aantal uitstaande aandelen.

Het overzicht van het aandelen-inkoopprogramma is beschikbaar op onze website.

Ageas is een beursgenoteerde internationale verzekeringsgroep met bijna 200 jaar vakkennis en ervaring. Het biedt zowel particulieren als bedrijven Levens- en Niet-Levensverzekeringsproducten aan die beantwoorden aan hun specifieke behoeften, niet alleen vandaag maar ook in de toekomst. Ageas, één van de grootste verzekeringsmaatschappijen in Europa, is vooral werkzaam in Europa en Azië, die samen het grootste deel van de wereldwijde verzekeringsmarkt vormen. Via een combinatie van 100%-dochterondernemingen en langetermijnpartnerships met sterke financiële instellingen en belangrijke distributeurs, is Ageas met succes actief in België, het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Portugal, Turkije, China, Maleisië, India, Thailand, Vietnam, Laos, Cambodja, Singapore en de Filippijnen. Ageas behoort tot de marktleiders in de meeste landen waar het aanwezig is. Ageas telt meer dan 45.000 werknemers en in 2018 bedroeg het premie-inkomen meer dan EUR 34 miljard (alle cijfers tegen 100%).

Bijlage

Community trend

Zal het aandeel stijgen of dalen naar aanleiding van dit nieuwsbericht?

Aandeel Kies Huidige trend
Ageas

Ageas

Volgen

Klik hier om dit instrument op uw watchlist te zetten en automatisch op de hoogte gehouden te worden van het laatste nieuws.

Er zijn (nog) geen reacties geplaatst.

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Quotedata: Amsterdam realtime by Euronext, other realtime by Cboe Europe Ltd.   US stocks: by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15min delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by VWD Group Crypto data by Crypto Compare