Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Frans luxebedrijf neemt belang in champagnemerk rapper Jay-Z

NEW YORK (ANP) - Het Franse luxeconcern Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH) neemt een belang van 50 procent in het champagnemerk Armand de Brignac van de bekende Amerikaanse rapper Jay-Z. Hoeveel geld de artiest daardoor opstrijkt, is niet naar buiten gebracht.

LVMH is eigenaar van luxemerken als Dior, Louis Vuitton en Sephora. Armand de Brignac bestaat sinds 2006 en wordt verkocht in Noord-Amerika, Azië en Europa. In 2019 werden meer dan een half miljoen flessen verkocht. Jay-Z, die in het echt Shawn Carter heet, zei trots te zijn dat LVMH, het bedrijf van de Franse miljardair Bernard Arnault, partner is geworden.

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 

Reacties

1 Post
| Omlaag ↓
1 Post
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links