Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel JUST EAT TAKEAWAY AEX:TKWY.NL, NL0012015705

  • 13,975 26 apr 2024 17:36
  • -0,035 (-0,25%) Dagrange 13,815 - 14,285
  • 1.643.771 Gem. (3M) 2,4M

Just Eat Takeaway 2024

14.074 Posts
Pagina: «« 1 ... 505 506 507 508 509 ... 704 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 4 Dicall69 28 maart 2024 15:24
    quote:

    Kleine hap schreef op 28 maart 2024 15:22:

    We worden al een hele tijd aan het lijntje gehouden bij Jet.
    De daling is weer ingezet!
    Ik laat me zo dicht voor de trading update op 17 april niet ontmoedigen door shorters die hier alleen maar onrust willen stoken een verantwoorde positie nemen of hebben en dan rustig afwachten, doemdenkers heb je altijd.
  2. forum rang 6 RJ 80 28 maart 2024 15:27
    quote:

    Instapmoment schreef op 28 maart 2024 12:58:

    [...]

    Flitsbezorging gaat niet (meer) om iets binnen 10 minuten bezorgd krijgen. Het is gewoon boodschappen bestellen. De levertijd is ook al lang geen 10 minuten meer. Mensen willen (of kunnen) niet de deur uit en hebben iets nodig van de supermarkt.
    Potato’s potaaato’s…. Blijft niets toevoegen aan wat JET al doet. Ik was er al geen fan van dat JET uberhaupt de logistiek zelf ging doen. Ik hoop dat ze ervanaf blijven.
  3. forum rang 8 Pedro Ines Kuilen 28 maart 2024 15:31
    quote:

    Gotcha70 schreef op 28 maart 2024 14:32:

    [...]

    SEVA wil een koers van 50, is niet hetzelfde als zeggen dat die er gaat komen.
    Wat is er met DHER aan de hand, de koers daalt erg hard nu, -3%!!!

    @Gotcha, IK heb jou een abtje gegeven omdat ik het schattig vind dat je het voor hem opneemt!! Maar hij heeft echt 50 euro per aandeel voor JET gezegd!!
  4. forum rang 4 Dicall69 28 maart 2024 16:11
    De maatschappij is aanzienlijk verandert, mensen zijn erg onvriendelijk en negatief geworden en dat kun je op dit forum ook al lezen, sommige reacties zijn zonder enige reden of feiten zeer negatief en het trieste eraan is zo leiden ook de meeste hun leven.
    Het is gewoon jammer dat men zonder enige reden onrust in een omgeving wil creëren en dat allemaal alleen maar uit eigen belang.
    Zou tegen de gene zeggen, kom eens met een gedegen uitleg, want volgens JET zelf is het al een hele tijd zo dat de resultaten aanmerkelijk verbeteren, graag had ik eens een uitleg hier op dit forum gezien gestaafd op de toekomst, want wat geweest is bij JET is totaal niet meer aan de orde ???
  5. forum rang 4 Dicall69 28 maart 2024 16:31
    quote:

    Trx7 schreef op 28 maart 2024 16:18:

    Wat een dramatische week wederom. Zelfs die ultra lage 14 van Pedro is niet gepenetreerd. ZELFS mijn Ebusco staat op winst, wauw.

    Als er dit weekend geen overname bod komt of verkoop GH. Dan vrees ik toch dat 14,50 de nieuwe top is en het weer zuidwaards gaat volgende week.
    Het is nog maar 2 weken tot de trading update, dus als men een stabiele koers, dramatisch wil noemen kan ik daar alleen om lachen, JET gaat zeker hoger noteren en dat zien we vrijwel zeker op 17 april.
  6. forum rang 8 Pedro Ines Kuilen 28 maart 2024 16:32
    quote:

    Dicall69 schreef op 28 maart 2024 16:11:

    De maatschappij is aanzienlijk verandert, mensen zijn erg onvriendelijk en negatief geworden en dat kun je op dit forum ook al lezen, sommige reacties zijn zonder enige reden of feiten zeer negatief en het trieste eraan is zo leiden ook de meeste hun leven.
    Het is gewoon jammer dat men zonder enige reden onrust in een omgeving wil creëren en dat allemaal alleen maar uit eigen belang.
    Zou tegen de gene zeggen, kom eens met een gedegen uitleg, want volgens JET zelf is het al een hele tijd zo dat de resultaten aanmerkelijk verbeteren, graag had ik eens een uitleg hier op dit forum gezien gestaafd op de toekomst, want wat geweest is bij JET is totaal niet meer aan de orde ???
    Dicall mooi gesproken en ik ben het roerend met je eens!! IK denk dat het beste leven is als je realistisch bent met een vleugje optimisme, maar hier zitten inderdaad veel mensen die negatief zijn en dat vind ik erg jammer! IK wil iedereen alvast een heel goed paasweekend wensen en hou het news scherp in de gaten!
  7. forum rang 4 Dicall69 28 maart 2024 16:38
    quote:

    Pedro Ines Kuilen schreef op 28 maart 2024 16:32:

    [...]

    Dicall mooi gesproken en ik ben het roerend met je eens!! IK denk dat het beste leven is als je realistisch bent met een vleugje optimisme, maar hier zitten inderdaad veel mensen die negatief zijn en dat vind ik erg jammer! IK wil iedereen alvast een heel goed paasweekend wensen en hou het news scherp in de gaten!
    Fijne paasdagen en hopelijk maakt JET waar dat we duidelijke vooruitgang in de (netto)resultaten gaan zien.
  8. forum rang 5 Gotcha70 28 maart 2024 16:49
    quote:

    Dicall69 schreef op 28 maart 2024 16:31:

    [...]

    Het is nog maar 2 weken tot de trading update, dus als men een stabiele koers, dramatisch wil noemen kan ik daar alleen om lachen, JET gaat zeker hoger noteren en dat zien we vrijwel zeker op 17 april.
    in vergelijking met de peers is de koers inderdaad dramatisch.
  9. forum rang 6 Trx7 28 maart 2024 16:54
    quote:

    Dicall69 schreef op 28 maart 2024 16:31:

    [...]

    Het is nog maar 2 weken tot de trading update, dus als men een stabiele koers, dramatisch wil noemen kan ik daar alleen om lachen, JET gaat zeker hoger noteren en dat zien we vrijwel zeker op 17 april.
    Ik hoop het, maar vind 14 toch echt dramatisch laag na die outlook verhoging en kijkende naar de koers van de peers. Zelfs een stijging van 20% bij de cijfers zet amper zoden aan de dijk. Had toch wel minimaal 17 verwacht na de vorige cijffers.
14.074 Posts
Pagina: «« 1 ... 505 506 507 508 509 ... 704 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Herhaling van zetten bij Just Eat Takeaway

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links