Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel JUST EAT TAKEAWAY AEX:TKWY.NL, NL0012015705

  • 13,190 10 mei 2024 17:39
  • +0,010 (+0,08%) Dagrange 13,130 - 13,415
  • 1.609.753 Gem. (3M) 2,4M

Just Eat Takeaway 2024

15.314 Posts
Pagina: «« 1 ... 3 4 5 6 7 ... 766 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 8 Pedro Ines Kuilen 2 januari 2024 13:54
    quote:

    InvestoPedia schreef op 2 januari 2024 13:49:

    Als de volgende resultaten geen "boost" en blijvend positief sentiment aan dit aandeel geven is mijn eerste goede voornemen om met beperkte schade uit te stappen. Beetje winst nog op mijn huidige positie, maar dan is het mooi geweest of ik nou winst heb tegen die tijd op niet. De markt heeft altijd gelijk immers ;)
    HAHA ge-wel-dig, het verbaasd me keer op keer hoe kortzichtig iedereen hier is!
  2. forum rang 5 Goedekans 2 januari 2024 13:56
    quote:

    Pedro Ines Kuilen schreef op 2 januari 2024 12:37:

    [...]

    JET geeft afgelopen jaren een lange termijn prognose en ze lopen nog altijd on track dus dat vind ik zeer positief!!
    JET geeft afgelopen jaren een lange termijn prognose en ze lopen nog steeds niet on track dus dat vind ik zeer negatief !!
  3. forum rang 8 Pedro Ines Kuilen 2 januari 2024 14:08
    IK verwacht dat er goede cijfers zullen zijn en dat master strateeg Jitse Groen ervoor zorgt dat de shareholders na de trading update united zijn waardoor de koers weleens flink kan oplopen na de trading update!! Dus dat kan er voorzorgen dat de ATUR al heel erg vroeg komt dit jaar!!
  4. forum rang 7 wiegveld 2 januari 2024 14:18
    quote:

    Pedro Ines Kuilen schreef op 2 januari 2024 14:08:

    IK verwacht dat er goede cijfers zullen zijn en dat master strateeg Jitse Groen ervoor zorgt dat de shareholders na de trading update united zijn waardoor de koers weleens flink kan oplopen na de trading update!! Dus dat kan er voorzorgen dat de ATUR al heel erg vroeg komt dit jaar!!
    Ik hoop dat de TURRAX eerder komt.
  5. InvestoPedia 2 januari 2024 14:39
    quote:

    Pedro Ines Kuilen schreef op 2 januari 2024 13:54:

    [...]

    HAHA ge-wel-dig, het verbaasd me keer op keer hoe kortzichtig iedereen hier is!
    Mijn inschatting is dat je kennis omtrent beleggen beperkt is, maar ik vind je emotie in de tekst dan wel weer leuk om te lezen. Mijn kortzichtigheid heeft mij gelukkig nog niet vaak in de steek gelaten dus ik volg mijn eigen instinct/strategie in deze. :)
  6. forum rang 4 Kwiirk 2 januari 2024 15:14
    quote:

    InvestoPedia schreef op 2 januari 2024 13:49:

    Als de volgende resultaten geen "boost" en blijvend positief sentiment aan dit aandeel geven is mijn eerste goede voornemen om met beperkte schade uit te stappen. Beetje winst nog op mijn huidige positie, maar dan is het mooi geweest of ik nou winst heb tegen die tijd op niet. De markt heeft altijd gelijk immers ;)
    Geduld verliezen is een slechte zaak, te lang blijven zitten ook. Beoordeel de komende resultaten op hun eigen merites en neem daarna een weloverwogen beslissing zonder dat je in Just Eat overwogen raakt.
  7. forum rang 5 Goedekans 2 januari 2024 15:46
    quote:

    Pedro Ines Kuilen schreef op 2 januari 2024 15:34:

    Alle peers (DD, DHER, Deliveroo) staan allemaal duidelijk in het rood met respectievelijk -1%, -3% en -1%!!
    De grootste peer heeft afgedaan.
    Een voorspeller met stro.
    JET minus 80 %
    Rood of zwart , een kuil en graven maar.
15.314 Posts
Pagina: «« 1 ... 3 4 5 6 7 ... 766 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Herhaling van zetten bij Just Eat Takeaway

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links