Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel EBUSCO HOLDING AEX:EBUS.NL, NL0015000CZ2

  • 3,050 13 mei 2024 17:35
  • +0,060 (+2,01%) Dagrange 2,994 - 3,100
  • 303.790 Gem. (3M) 356,5K

Ebusco 2024

4.359 Posts
Pagina: «« 1 ... 4 5 6 7 8 ... 218 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. stot 4 januari 2024 09:25
    Maar de koers komt niet verder dan 2 a 3 procent . Ongeveer net zoveel als de dagelijkse daling vanaf dec die ons van 7,22 naar 4,546 bracht voorlopig als dieptepunt . En opvallend heel veel dagen begonnen we met een stijging en eindigden we met een daling .

    Het positieve vind ik de levering van de bussen order . Een teken van leven.
  2. forum rang 6 Happy 4 januari 2024 09:30
    quote:

    stot schreef op 4 januari 2024 09:25:

    Maar de koers komt niet verder dan 2 a 3 procent . Ongeveer net zoveel als de dagelijkse daling vanaf dec die ons van 7,22 naar 4,546 bracht voorlopig als dieptepunt . En opvallend heel veel dagen begonnen we met een stijging en eindigden we met een daling .

    Het positieve vind ik de levering van de bussen order . Een teken van leven.
    Dat is het spel van de grote jongens.
    Met zo'n kleine freefloat kunnen zij het manipuleren.
    Gewoon even geduld hebben en je verdient tientallen procenten
  3. Jokeltje 4 januari 2024 12:52
    Een order van 23 bussen (te leveren in 2025) zal niet onmiddellijk veel in het laadje brengen, daarvoor is veel meer nodig en zijn de problemen met China, de transportkosten en de opstartkosten in Rouen (als dat nog doorgaat) wellicht veel belangrijker. Dit bedrijf moet vooral zijn productiecapaciteit op orde zien te krijgen en hopen dat ze ondertussen niet voorbij gestoken worden door de concurrentie en dus marktaandeel verliezen (wat een verklaring zou kunnen zijn voor het lage aantal orders van het voorbije jaar).
  4. Alfie Solomons 4 januari 2024 13:15
    quote:

    SanderK0 schreef op 4 januari 2024 10:55:

    Laten we hopen dat dit jaar een ommekeer zal zijn. Ik zit er in vanaf het eerste uur. Inmiddels GAK kunnen verlagen naar 11 euro.
    Maar dat het pijn doet.....
    Stoer dat je dit durft! Ik zit nog met een GAK van 13+ maar wacht eerst op ECHT goed nieuws]
  5. Jokeltje 4 januari 2024 13:22
    VRT News meldt vandaag :

    De Lijn heeft 92 nieuwe elektrische bussen besteld bij BYD in China (ze zullen in Hongarije worden gebouwd).
    De komende maanden verwacht De Lijn 36 nieuwe elektrische bussen van Van Hool en 24 van VDL. Tevens is er een bestelling lopende van 109 e-bussen bij het Italiaanse Iveco.
4.359 Posts
Pagina: «« 1 ... 4 5 6 7 8 ... 218 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Opnieuw een lelijke misser van Ebusco

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links