Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Alfen N.V. AEX:ALFEN.NL, NL0012817175

  • 39,730 6 mei 2024 17:35
  • +0,580 (+1,48%) Dagrange 39,100 - 40,150
  • 116.771 Gem. (3M) 294,9K

Alfen 2023

6.355 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 318 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 5 Mailbox 6 januari 2023 18:30
    quote:

    Windmee schreef op 6 januari 2023 18:10:

    Ik had zeker overwogen, maar ik heb al zo veel, vandaag eindelijk eens groen, nu afwachten op weg naar 100. :))
    Precies, ik heb hetzelfde. Het vervelende is dat je niet weet of het nog verder gaat zakken, en dan krijg je laagtevrees. Uiteindelijk koop je altijd te vroeg bij, maar als de koers weer aantrekt dan haal je dat ruimschoots in. En dat gaat zeker gebeuren.
  2. Behavia1 9 januari 2023 15:15
    quote:

    Henkie 1960 schreef op 6 januari 2023 18:00:

    Had je ze vanmiddag moeten kopen,misschien heeft Behavia het gedaan.
    Nee nog niet, had een kooporder op 80.22 staan. Ik heb nog ruimte om er nog 1 aandeel erbij te nemen maar enkel op de perfecte koers. Anders zullen er nog andere mogelijkheden volgen in de toekomst.
    Achteraf gezien had ik ze wel gewild op 80.52 :), je kan niet alles meegraaien ook hé
  3. forum rang 5 Henkie 1960 9 januari 2023 19:28
    Stukje over de Stoxx 600,voor wie het interesseert.Het feit dat een aandeel(o.a Alfen) in een index wordt opgenomen,zegt evenwel niks over de kwaliteit van het bedrijf.Het is enkel een teken dat het aandeel populair was in de maanden voor de opname.De praktijk leert dat de koersontwikkeling van een nieuwkomer in de VIJF handelsweken na de index opname achterblijft op de markt.Per saldo is een indexopname voor het bedrijf in kwestie niettemin een positieve ontwikkeling.Het leidt tot een betere zichtbaarheid,een grotere naamsbekendheid en een hogere liquiditeit.
  4. forum rang 5 Mailbox 9 januari 2023 20:00
    Ja, en natuurlijk gaat het helemaal goedkomen met de koers van Alfen, want met het bedrijf gaat het ook goed. Alleen wordt uit taktisch oogpunt de koers door bepaalde partijen gedrukt. Maar dat stopt binnenkort wel en dan is de weg vrij voor een koers van 110+. Alfen is één van de weinige bedrijven op de beurs dat gericht is op de toekomst, er wordt nu al goed geld verdiend en dat gaat zich nog -tig keer vermenigvuldigen.
6.355 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 318 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Markt omarmt update Alfen over vochtprobleem

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links