Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Fugro AEX:FUR.NL, NL00150003E1

  • 22,800 3 mei 2024 17:35
  • +0,020 (+0,09%) Dagrange 22,700 - 23,080
  • 280.837 Gem. (3M) 379,7K

Q4-2022draadje Fugro voor iedereen.

3.188 Posts
Pagina: «« 1 ... 78 79 80 81 82 ... 160 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 7 Greyhounds 30 november 2022 13:41
    Goedemiddag allen, had een order op 15 staan en zijn nog weg ook.
    Had daar vanmorgen niet op gerekend, krijg ik misschien toch weer een kansje om ze terug te kopen.
    Hoeft niet want heb er nog genoeg en die blijven in de pocket tot zeker boven de 20+.
    Kan maar zo dat de Yanks weer roet in het eten gaan gooien, zo niet dan staat de koers vanmiddag boven de 15.
    Succes.
  2. forum rang 7 Greyhounds 30 november 2022 15:06
    quote:

    Jalen schreef op 30 november 2022 14:49:

    Nou, ik heb de rest van de mikmak er vandaag ook uitgegooid op 15. Zeker een risico, wellicht stijgen we nog wat door, maar mijn onderbuik gevoel zegt iets anders. Succes.
    Mijn onderbuik gevoel is precies andersom, jammer dat jij er helemaal uit bent.
    Wie weet kan je toch nog wat terug kopen straks! ;-)
    Succes.
  3. forum rang 7 Jalen 30 november 2022 15:38
    quote:

    bartvde schreef op 30 november 2022 15:18:

    [...]
    same here greyhounds

    the best is yet to come …..

    onderbuik of glazen bol?
    Onderbuik en een beetje glazen bol. De berichten over recessie houden aan, de situatie in China vertrouw ik ook niet volkomen. Ik denk dat dit nog zijn weerslag kan hebben op de aandelen markten - en ik verwacht niet dat een enkel aandeel dan fier overeind blijft staan.

    Daarnaast onderbuik: Fugro heeft de neiging om bij het bereiken van een hoogtepunt - en dat is de 15 toch wel - even goed terug te zakken. Maar slechte resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst.

    Maar ach, ik vind het wel leuk een risico te nemen. mocht de koersen straks weer eens stevig zakken bij een correctie, dan koop ik ook weer stevig terug.
  4. forum rang 7 Greyhounds 30 november 2022 17:05
    quote:

    Jalen schreef op 30 november 2022 17:02:

    [...]

    Daar heb je helemaal gelijk in. Maar ik beleg al een aantal jaar in Fugro, tot dusver toch wel met aardig succes mag ik zeggen. De toekomst gaat het uitwijzen;-)
    Altijd je gevoel achter aan gaan Jalen hoe moeilijk het ook soms kan zijn! ;-)
  5. forum rang 5 IQ 30 november 2022 17:12
    quote:

    Jalen schreef op 30 november 2022 17:02:

    [...]

    Daar heb je helemaal gelijk in. Maar ik beleg al een aantal jaar in Fugro, tot dusver toch wel met aardig succes mag ik zeggen. De toekomst gaat het uitwijzen;-)
    Ben ook los. Mooi verdiend aan Fugro, geholpen door die vreselijke oorloog in Oekraïne, zou zo de winst weer inleveren voor vrede.
  6. forum rang 7 Greyhounds 30 november 2022 17:18
    quote:

    IQ schreef op 30 november 2022 17:12:

    [...]
    Ben ook los. Mooi verdiend aan Fugro, geholpen door die vreselijke oorloog in Oekraïne, zou zo de winst weer inleveren voor vrede.
    Dus jij denk dat Fugro alleen maar hier is gekomen door de oorlog! :-)
    Goed dat je los bent en auf wiedersehen.
  7. forum rang 6 SAHR-0310 30 november 2022 17:26
    quote:

    IQ schreef op 30 november 2022 17:12:

    [...]
    Ben ook los. Mooi verdiend aan Fugro, geholpen door die vreselijke oorloog in Oekraïne, zou zo de winst weer inleveren voor vrede.
    Gefeliciteerd IQ. Was een lange zit voor je.

    Ik blijf nog even zitten. Na jaren ellende met de koers wil ik nu 'maximaal' gaan oogsten.
  8. forum rang 5 IQ 30 november 2022 17:26
    quote:

    Greyhounds schreef op 30 november 2022 17:18:

    [...]Dus jij denk dat Fugro alleen maar hier is gekomen door de oorlog! :-)
    Goed dat je los bent en auf wiedersehen.
    Weer spreek ik de waarheid die door jou niet gewaardeerd wordt, zo zullen wij altijd van mening verschillen. Ook zie ik de financiële problemen bij Fugro nog steeds als een zwaard hangen.
3.188 Posts
Pagina: «« 1 ... 78 79 80 81 82 ... 160 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Trading update Fugro bevat op 1 dissonant na veel goed nieuws

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links