Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Business Class: de avonturen van Harry en Suze

2.016 Posts
Pagina: «« 1 ... 96 97 98 99 100 101 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 8 GakGak 30 april 2024 13:39
    Dame Keyl was behoorlijk spraakmakend en dat kan Harry goed gebruiken.

    Er vallen nog wel eens wat orakels door de mand en om dat te benadrukken dreigt Liesbeth van Dijk nu definitief
    als slecht beslagen door het ijs gezakt te worden herinnerd.
    Ze heeft nog een paar weken...

    Er werd een zwaar punt gemaakt van het feit dat poetin niet meer voorkwam in de glazenbol taferelen waar
    dit orakel zo op vertrouwde.
    In april/mei was het nu toch echt afgelopen met deze oorlogsmisdadiger al werden er geen details vrijgegeven op welke manier.

    Vervroegd pensioen of medisch uitgeschakeld of de veel toegewenste aanslag die maar niet wilde komen ?
    Liesbeth zal wel geen haast maken met uitleg te komen geven hoe ze zo mis kon zitten en waarom het de
    volgende keer wel raak is.
  2. forum rang 10 DeZwarteRidder 30 april 2024 13:52
    quote:

    GakGak schreef op 30 april 2024 13:39:

    Dame Keyl was behoorlijk spraakmakend en dat kan Harry goed gebruiken.

    Er vallen nog wel eens wat orakels door de mand en om dat te benadrukken dreigt Liesbeth van Dijk nu definitief
    als slecht beslagen door het ijs gezakt te worden herinnerd.
    Ze heeft nog een paar weken...

    Er werd een zwaar punt gemaakt van het feit dat poetin niet meer voorkwam in de glazenbol taferelen waar
    dit orakel zo op vertrouwde.
    In april/mei was het nu toch echt afgelopen met deze oorlogsmisdadiger al werden er geen details vrijgegeven op welke manier.

    Vervroegd pensioen of medisch uitgeschakeld of de veel toegewenste aanslag die maar niet wilde komen ?
    Liesbeth zal wel geen haast maken met uitleg te komen geven hoe ze zo mis kon zitten en waarom het de
    volgende keer wel raak is.
    Een orakel is niet voor 1 gat te vangen........!!!!
  3. forum rang 4 Hammer 4 mei 2024 11:12
    quote:

    DubbeltjeblijftDubbeltje schreef op 28 april 2024 14:37:

    [quote alias=Hammer id=15275985 date=202404281431]
    [...]

    Ja u bent inderdaad te egoïstisch. Dit soort figuren zijn in de regel bijzonder onbaatzuchtige en vrijgevige filantropen die niets liever willen dan hun weelde met de hele goegemeente delen. Laat u uzelf toch lekker in de watten leggen! :)
    [/quote

    :)

    Je hebt gelijk. Ik ben gewoon zuur, wantrouwig en afgunstig omdat ik zoiets briljants niet zelf ontwikkeld heb.
    Ik ze inmiddels een ton overgemaakt en ga morgen naar de Ferrari dealer om -vooruitlopend op het zekere succes- een knalrode cabrio uit te kiezen.
    Ik heb gister privé de nieuwe V12 besteld! Zakelijk gezwicht voor elektrisch rijden maar in het weekend nog lekker benzine verbranden. :)

    topgear.nl/autonieuws/ferrari-12-cili...
  4. DubbeltjeblijftDubbeltje 4 mei 2024 17:34
    quote:

    Hammer schreef op 4 mei 2024 11:12:

    [...]

    Ik heb gister privé de nieuwe V12 besteld! Zakelijk gezwicht voor elektrisch rijden maar in het weekend nog lekker benzine verbranden. :)

    topgear.nl/autonieuws/ferrari-12-cili...
    Met zo'n auto kom ik de straat niet eens uit.
    Ik hoor het geschraap al vanwege de verkeersdrempels.

    Overigens, mevrouw Dubbeltje heeft me verboden "ons" geld aan dit soort uitspattingen te verspillen.
    Mijn midlife crisis wordt dus financieel keihard onderdrukt.
  5. forum rang 4 Hammer 5 mei 2024 10:43
    quote:

    DubbeltjeblijftDubbeltje schreef op 4 mei 2024 17:34:

    [...]

    Overigens, mevrouw Dubbeltje heeft me verboden "ons" geld aan dit soort uitspattingen te verspillen.
    Mijn midlife crisis wordt dus financieel keihard onderdrukt.
    Zo, dat klinkt herkenbaar! Vanzelfsprekend heb ik de bestelling van die Ferrari uit mijn duim gezogen. Als ik daadwerkelijk tot de aanschaf van een dergelijke bolide over zou gaan dan staat mevrouw Hammer op de dag van aflevering klaar met de mattenklopper (niet met als doel om de gloednieuwe mattenset uit te kloppen).
  6. forum rang 6 BultiesBrothers 5 mei 2024 13:40
    quote:

    GakGak schreef op 5 mei 2024 12:11:

    Martine Hafkamp krijgt van Harry weer eens een bloemetje uit de boeketreeks.

    Maar eigenlijk moet je ´een cashcow´ niet in de kont kijken...
    Die cashcow awards neem ik niet serieus.
    Martine Hafkamp wint ze al sinds 2018, voor beste beleggingsexpert, elk jaar.
    ZIjn toch wel meer experts die een goede bijdrage leveren voor Piet Particulier in de beleggingswereld???
  7. Return on Equity 5 mei 2024 14:37
    Net ff achteraf gekeken via kpn itv, trieste vertoning met als "toppertje" in triestheid die jongeman die dat liedje zong; "bemoei je met je eigen". Denk dat "jezelf" niet rijmde.
    Over de manipulatieve prijsjes voor de de wat spekkig wordende dame van Fintessa wil ik het niet eens meer hebben.

    Maurice de Hond is de enige die er toe doet in dit programma.
  8. forum rang 6 Marcel H. 5 mei 2024 15:00
    quote:

    Return on Equity/vh Free1 schreef op 5 mei 2024 14:37:

    Net ff achteraf gekeken via kpn itv, trieste vertoning met als "toppertje" in triestheid die jongeman die dat liedje zong; "bemoei je met je eigen". Denk dat "jezelf" niet rijmde.
    Over de manipulatieve prijsjes voor de de wat spekkig wordende dame van Fintessa wil ik het niet eens meer hebben.

    Maurice de Hond is de enige die er toe doet in dit programma.
    Dat Maurice de Hond aanschuift bij Harry Mens maakt toch wel
    een beetje duidelijk dat verkiezingen en politiek nauwelijks
    nog tot de verbeelding spreken.

    Geert Wilders wil als leider van de grootste politieke partij
    PVV minister-president worden en kan niet rekenen
    op steun van zijn aanstaande coalitiegenoten
    en Frans Timmermans zet zich in om Geert Wilders
    op een zijspoor te plaatsen.

    En Geert wordt boos op Frans.

    En deze jongens willen de belangen van
    Nederland en Nederlanders zo spoedig
    mogelijk gaan behartigen.

    Als dat zo is ga dan samenwerken.
    Waar een wil is is een weg.
  9. forum rang 5 Gaasp 5 mei 2024 16:12
    quote:

    BultiesBrothers schreef op 5 mei 2024 13:40:

    [...]

    Die cashcow awards neem ik niet serieus.
    Martine Hafkamp wint ze al sinds 2018, voor beste beleggingsexpert, elk jaar.
    ZIjn toch wel meer experts die een goede bijdrage leveren voor Piet Particulier in de beleggingswereld???
    Kijk naar de lijst sponsoren van de Cashcow -verkiezingen, en vergelijk dat met de namen van de prijswinnaars.
    Wat valt dan meteen op ?
  10. forum rang 10 DeZwarteRidder 6 mei 2024 14:00
    Han Vermeulen begon eerst uitgebreid te praten over aandelen, echter Circle Fund doet niks met aandelen.
    Hij probeerde nog uit te leggen wat Circle Fund eigenlijk doet, maar lukte niet best.
    Harry begreep er ook niks van.
    =======================================================
    zondag 5 mei 2024
    Circle Fund Management

    Han Vermeulen gaat met Harry in gesprek over de financiële markten en spreekt als adviseur van het Circle Fund beleggingsfonds. Circle Fund Management B.V. is geregistreerd als Alternative Investment Fund Manager bij de Autoriteit Financiële Markten en is aangesloten bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid).

    Meer informatie kunt u vinden op circle.fund
  11. forum rang 6 NewKidInTown 6 mei 2024 15:27
    quote:

    DeZwarteRidder schreef op 6 mei 2024 14:00:

    Han Vermeulen begon eerst uitgebreid te praten over aandelen, echter Circle Fund doet niks met aandelen.
    Hij probeerde nog uit te leggen wat Circle Fund eigenlijk doet, maar lukte niet best.
    Harry begreep er ook niks van.
    =======================================================
    zondag 5 mei 2024
    Circle Fund Management

    Han Vermeulen gaat met Harry in gesprek over de financiële markten en spreekt als adviseur van het Circle Fund beleggingsfonds. Circle Fund Management B.V. is geregistreerd als Alternative Investment Fund Manager bij de Autoriteit Financiële Markten en is aangesloten bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid).

    Meer informatie kunt u vinden op circle.fund
    "Let op! U belegt buiten AFM-toezicht. Geen vergunning- en prospectusplicht voor deze activiteit."
2.016 Posts
Pagina: «« 1 ... 96 97 98 99 100 101 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 912,67 -0,08%
EUR/USD 1,0876 -0,07%
FTSE 100 8.445,80 0,00%
Germany40^ 18.875,80 +0,03%
Gold spot 2.386,58 +0,00%
NY-Nasdaq Composite 16.742,39 +1,40%

Stijgers

AB InBev
0,00%
Ackerm...
0,00%
Aedifica
0,00%
Ageas
0,00%
Aperam
0,00%

Dalers

BEL 20
-0,24%
AB InBev
0,00%
Ackerm...
0,00%
Aedifica
0,00%
Ageas
0,00%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links