Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel INPOST AEX:INPST.NL, LU2290522684

  • 15,040 2 mei 2024 13:27
  • -0,090 (-0,59%) Dagrange 14,950 - 15,290
  • 109.083 Gem. (3M) 454,7K

Forum InPost geopend

4.994 Posts
Pagina: «« 1 ... 183 184 185 186 187 ... 250 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 5 groene appel 24 mei 2022 11:03
    Polish Post wil zijn zoals InPost

    Het doel van Poczta Polska is om haar positie op de veranderende markt voor e-commerce diensten te behouden. Poczta Polska heeft een contract getekend voor de huur van 50.000 m². operationele en logistieke ruimte. foto mat. Persberichten
    Poczta Polska heeft een contract getekend voor de huur van 50.000 m². operationele en logistieke ruimte. Er zijn ontwerpende werken aan de gang, want de hallen moeten eind 2023 klaar zijn. Binnen enkele maanden lanceert het bedrijf een aanbesteding voor de machine van nieuwe hallen. Een van de belangrijkste investeringen van Poczta Polska wordt stap voor stap een feit.

    Tamara Marczewska
    Ingediend:
    23 mei 2022 16:37
    Eind 2023 zal poczta Polska een faciliteit in gebruik nemen met een oppervlakte van meer dan 50.000 m².
    De huur van de logistieke hal is gepland voor een periode van 20 jaar.
    Moderne machines zullen verschijnen in het Warszawa II-complex.
    Een nieuwe sorteerinstallatie voor Poczta Polska wordt gebouwd door Panattoni.
    Het doel van Poczta Polska is om haar positie op de veranderende markt voor e-commerce diensten te behouden. De nieuwe logistieke hallen zijn de volgende fase van de implementatie van het Logistics Network Architecture-project, dat ook de uitwisseling en modernisering van technologie omvat.

    Magazijnen, logistieke faciliteiten, productie- en magazijngebouwen en investeringsruimtes - zie aanbiedingen voor PropertyStock.pl

    De ontwikkelaar van de investering, Panattoni, is net begonnen met het ontwerpen. De volgende fase van de uitvoering is de bouw van gebouwen die zijn aangesloten op de bijbehorende infrastructuur en het communicatienetwerk.

    De investering in de regio Warschau zal bestaan uit twee faciliteiten met de functie van een distributiehub, gewijd aan het afhandelen van pakket- en palletzendingen. Warschau II zal inkomend verkeer van andere distributieknooppunten in het land en vanuit het eigen werkgebied afhandelen, inclusief de verplaatsing van zendingen die door massaklanten worden verzonden.
  2. forum rang 5 groene appel 24 mei 2022 12:22
    dat het aandeel sinds de ipo is gekelderd weten we, maar we moeten ons beseffen dat de koers de laatste weken heel hard is gestegen
    daarom zijn er ook zat die op 5.58 kochten paar dagen geleden en nu met 15% nu cashen, maand geleden 5.39 en drie maanden gelden 4.18.Kan niet blijven stijgen en even een correctie op dit soort dagen zijn normaal
  3. Dick123 24 mei 2022 14:10
    quote:

    dader schreef op 24 mei 2022 08:18:

    Nieuwe dag nieuwe kansen,denk in de ochtend in de - en in de middag net boven de 6.60
    Ik denk dat je deze gedachten wel kunt laten varen alle beurzen zijn negatief, Inpost zal daar geen uitzondering op zijn
    Koers kan zo maar op het einde van de dag richting de 6,20 gaan
  4. dader 24 mei 2022 14:11
    quote:

    groene appel schreef op 24 mei 2022 12:22:

    dat het aandeel sinds de ipo is gekelderd weten we, maar we moeten ons beseffen dat de koers de laatste weken heel hard is gestegen
    daarom zijn er ook zat die op 5.58 kochten paar dagen

    geleden en nu met 15% nu cashen, maand geleden 5.39 en drie maanden gelden 4.18.Kan niet blijven stijgen en even een correctie op dit soort dagen zijn normaal
    Goeie uitleg bro
  5. Dick123 24 mei 2022 15:13
    quote:

    Henkie 1960 schreef op 24 mei 2022 15:00:

    Ga je dan weer kopen Dick,je hebt alles verkocht toch?Je krijgt gelukkig geen gelijk 14.15 uur weet je niet wat er na 16.30(US) gebeurd.Alles draait weer bij.
    Ik hoop dat je gelijk hebt maar ik zie dat niet gebeuren
    Ik heb ze al terug gekocht helaas op 6,52, ik ga dit aandeel geen ene nacht weer meenemen naar de volgende dag als ik mijn verlies heb gecompenseerd
4.994 Posts
Pagina: «« 1 ... 183 184 185 186 187 ... 250 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Pools InPost groeit stevig door

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links