Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

NIO INC

1.788 Posts
Pagina: «« 1 ... 85 86 87 88 89 90 | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 10 DeZwarteRidder 9 mei 2024 13:49
    Volkswagen zet volop op HEV wagens ipv BEV.

    Volkswagen plug-in hybrides

    Dat meldt Thomas Schäfer, de grote baas van de Volkswagen Group aan Autocar. Hij ziet zelf ook wel in dat het een vreemde beslissing is. Zes maanden geleden zou het zelf ook niet gezegd hebben, vertelt hij aan de Britse kwaliteitspublicatie. De reden is de enorme run op plug-in hybride Volkswagens. De Golf, Passat en Tiguan zijn simpelweg niet aan te slepen.
  2. forum rang 6 Fender bass 9 mei 2024 14:00
    quote:

    DeZwarteRidder schreef op 9 mei 2024 13:49:

    Volkswagen zet volop op HEV wagens ipv BEV.

    Volkswagen plug-in hybrides

    Dat meldt Thomas Schäfer, de grote baas van de Volkswagen Group aan Autocar. Hij ziet zelf ook wel in dat het een vreemde beslissing is. Zes maanden geleden zou het zelf ook niet gezegd hebben, vertelt hij aan de Britse kwaliteitspublicatie. De reden is de enorme run op plug-in hybride Volkswagens. De Golf, Passat en Tiguan zijn simpelweg niet aan te slepen.
    Klopt, in mijn eigen omgeving ook gezien.
    Mijn positie in VW laat ik ook gewoon intact, met een gak van 121. Ook geloof ik niet dat VW ten dode is opgeschreven, zoals momenteel beweerd wordt.
    Ook vandeweek opnieuw in Stellantis gegaan voor 19,98.

    Beide partijen zijn nogal breed en zetten in op ev maar wel langzaam.
    Ook vrachtwagens, E-bussen en luxe sportwagens horen erbij.
  3. forum rang 7 ffff 10 mei 2024 11:41
    Mijn positie in VW laat ik ook gewoon intact.......................Schrijft bezoeker Fender. En ik denk dan: Zo'n belegger zou toch echt geïnteresseerd moeten zijn in de terugbetaling van teveel ingehouden dividendbelasting van 26,375 procent. En toen ik daarover uitvoerig gedetailleerd rapporteerde, niets dan hoon en misprijzen in de KK

    Verder lees ik : Ook van de week opnieuw in Stellantis gegaan voor 19,98.......Einde citaat.

    Wat mij interesseert...: Was dat inclusief of exclusief de solidariteitsheffing van Macron bij aankoop van aandelen uit de CAC40...? Niet liegen hè !

    Peter
  4. forum rang 6 Marcel H. 10 mei 2024 12:07
    quote:

    ffff schreef op 10 mei 2024 11:41:

    Mijn positie in VW laat ik ook gewoon intact.......................Schrijft bezoeker Fender. En ik denk dan: Zo'n belegger zou toch echt geïnteresseerd moeten zijn in de terugbetaling van teveel ingehouden dividendbelasting van 26,375 procent. En toen ik daarover uitvoerig gedetailleerd rapporteerde, niets dan hoon en misprijzen in de KK

    Verder lees ik : Ook van de week opnieuw in Stellantis gegaan voor 19,98.......Einde citaat.

    Wat mij interesseert...: Was dat inclusief of exclusief de solidariteitsheffing van Macron bij aankoop van aandelen uit de CAC40...? Niet liegen hè !

    Peter
    Hij hoort je niet. Hij zit in zijn Scania.
  5. forum rang 6 Fender bass 10 mei 2024 13:30
    quote:

    ffff schreef op 10 mei 2024 11:41:

    Mijn positie in VW laat ik ook gewoon intact.......................Schrijft bezoeker Fender. En ik denk dan: Zo'n belegger zou toch echt geïnteresseerd moeten zijn in de terugbetaling van teveel ingehouden dividendbelasting van 26,375 procent. En toen ik daarover uitvoerig gedetailleerd rapporteerde, niets dan hoon en misprijzen in de KK

    Verder lees ik : Ook van de week opnieuw in Stellantis gegaan voor 19,98.......Einde citaat.

    Wat mij interesseert...: Was dat inclusief of exclusief de solidariteitsheffing van Macron bij aankoop van aandelen uit de CAC40...? Niet liegen hè !

    Peter
    Heb ik jouw ooit iets gezegd over buitenlandse dividendbelasting? Nee.

    Moet ik jou verantwoording afleggen over een aankoop? Nee.

    Zeker niet met smalende veronderstellingen.
  6. forum rang 6 Fender bass 10 mei 2024 14:15
    quote:

    Fender bass schreef op 10 mei 2024 13:30:

    [...]

    Heb ik jouw ooit iets gezegd over buitenlandse dividendbelasting? Nee.

    Moet ik jou verantwoording afleggen over een aankoop? Nee.

    Zeker niet met smalende veronderstellingen.
    Jou

    Iets in me zegt dat je niet werkelijk geïnteresseerd bent maar gewoon 'jullie' de les wilt lezen.
    En een kapstok om weer eens te pochen over bespaarde bedragen per dag, of zo.

    Gek hè, dat je daar geen antwoord op krijgt?
1.788 Posts
Pagina: «« 1 ... 85 86 87 88 89 90 | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 910,59 +0,71%
EUR/USD 1,0771 -0,10%
FTSE 100 8.433,76 +0,63%
Germany40^ 18.773,50 +0,47%
Gold spot 2.360,72 0,00%
NY-Nasdaq Composite 16.340,87 -0,03%

Stijgers

UCB
+3,58%
Ontex
+2,78%
Lotus ...
+1,75%
Ageas
+1,69%
bpost
+1,61%

Dalers

Bekaert
-2,79%
Solvay
-2,15%
Xior
-2,03%
Deceun...
-1,96%
VGP
-1,65%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links