Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Affimed NV OTC:AFMD.Q, NL0015001ZQ0

  • 5,030 26 apr 2024 22:00
  • +0,150 (+3,07%) Dagrange 4,880 - 5,190
  • 48.580 Gem. (3M) 389,1K

Forum Affimed geopend

5.648 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 283 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Wil Helmus 31 juli 2019 12:03
    Ik verbaas me er wel over dat de koers zo weinig doet bij zulke vooruitzichten. Het ziet er allemaal prima uit zou je zeggen. Geld zat in kas, prima pijplijn, partnership Roche/Genentech, het kan niet op. Dat is een beetje tegenstrijdig. Afwachten maar inderdaad. Komt op termijn vast goed
  2. forum rang 6 Tom3 31 juli 2019 22:29
    Ja Wil Helmus (grappige naam), de koers heeft al op $ 7 gestaan maar toen besloot een grootaandeelhouder Sagittarius zich te ontdoen van heel veel aandelen. Dat heeft denk ik weinig goodwill opgeleverd bij de resterende aandeelhouders, het percentage dat eigendom is van institutionele beleggers ligt helaas ook veel lager dan bij de rest van de collega`s. Op de voornamelijk Amerikaanse fora bestaat een hele cultuur van het bashen van de ceo Adi Hoess. Ik ga daar niet in mee omdat hij een prima deal heeft gesloten met Roche/Genetench. Het besluit de T-cell engager te skippen is ook een verstandige geweest. En vertragingen komen overal voor. Mooi laten broeden die kip zou ik zeggen.
  3. forum rang 6 Tom3 3 augustus 2019 00:08
    quote:

    dewarry schreef op 2 augustus 2019 13:29:

    Affimed (NASDAQ:AFMD) was downgraded by ValuEngine from a “hold” rating to a “sell” rating in a research report issued on Thursday, ValuEngine reports.

    dakotafinancialnews.com/2019/08/02/af...

    Waar is dat op gebaseerd?? Ik ga eerder uit van het $10 koersdoel dat ook ergens genoemd wordt. Lees het volgende maar eens:
    www.nasdaq.com/article/are-natural-ki...

    Vanavond nog bijgekocht op $2,73.
  4. forum rang 6 Tom3 3 augustus 2019 12:21
    Achteraf was die downgrade de oorzaak van die dip (tot $ 2,71) vrijdag. Gelukkig heeft die dip niet zo lang geduurd. Ik zal ValueEngine een bedankje sturen :(

    Laidlaw heeft op 2 juli 2019 zijn koopadvies herbevestigd maar het koersdoek verlaagd van $ 15 naar $ 10
    www.streetinsider.com/Analyst+PT+Chan...

    Met $ 5 zou ik ook al tevreden zijn.
  5. forum rang 6 Tom3 3 augustus 2019 23:12
    quote:

    Wil Helmus schreef op 3 augustus 2019 14:44:

    Er zit op de langere termijn toch wel meer in het vat lijkt me? Het laatste SA artikel heeft het over minstens 7 jaar voor ontwikkeling AFM13. We hebben nog even de tijd dus. Hopelijk tegen die tijd koersdoelen van rond de 30 dollar. Of overdrijf ik nu een beetje....
    Dat stuk heb vanavond afgekraakt. Dat was echt prutswerk. Zelfs zodanig dat ik bijna kwade opzet vermoed. Kun je beter de stukjes op SA van A.May en anderen in de News sectie van Affimed bestuderen. Geeft een beter beeld.

    We moeten eerst van die 3 verlost worden, Affimed heeft de handicap dat AFM13 (stand alone) slechts gebruikt gaat worden voor vrij kleine indicaties. Ik beschouw dat echter als oefening voor het grote werk (AFM24). Vooral niet te ongeduldig worden dus.
  6. forum rang 6 Tom3 6 augustus 2019 14:44
    quote:

    Guy-vdk schreef op 5 augustus 2019 20:30:

    -9% momenteel,wat is er nu weer aan de hand met dit aandeel?
    Volgens een schrijver op Stocktwits is 50% van het dagvolume afkomstig van shorters. Dat verklaart ook de hevige schommelingen. Totale shorts zouden 7 miljoen aandelen omvatten (11% van het totaal).
5.648 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 283 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium drie voorbeelden van IEX Premium: de exclusieve content op de site, de app op een smartphone en IEX Magazine.

Benieuwd naar onze analyses en kooptips?

Word nu abonnee van IEX en krijg onbeperkt toegang tot onze (koop)tips en succesvolle modelportefeuilles. Nu 3 maanden voor slechts €19,95! Profiteer van 58% korting!

Word abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links