Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Vee en Dee.... - Einde V&D in zicht
Volgen
Triest om dit alles te lezen. Vooral voor al het personeel, die niets meer in eigen hand hebben. Na 125 jaar ter ziele gaan lijkt bijna niet meer te voorkomen.www.telegraaf.nl/dft/23624143/__Einde... Historie V&D vanaf de oprichting in 1887nl.wikipedia.org/wiki/V%26D
Failliet laten gaan en doorstarten als Droom & Vreesman. Laat dat PE fund de rente maar wat omlaag brengen ipv personeel aan te pakken (werkt ook nog eens deflatoir).
V&D Verliezen & Doormodderen. Groet.
ik ben boos, heel heel boos. heb vandaag 2 x het nos journaal op uitzending gemist gezien. kom en kwam, wanneer ik in nederland ben, zelden of nooit in v&d. ken persoonlijk een paar vromen (grote familie) die nog steeds bij van landschot zitten maar niets meer met het voorouderlijk bedrijf van doen hebben en zich ook niet aangetrokken voelen om daar te winkelen. soit. maar om op het zogenaamde nieuws nu nadrukkelijk alle vuile was naar buiten te brengen vind ik werkelijk schande. viel de keten (vendex) niet alleen door ratten zoals jan-michiel hessels die wij ook tegen kwamen bij het fortis debacle en werden alle prachtige panden zoals rokin / kalverstraat (arch. kuyt) uitgepond zodat in feite de neringen een habbekrats gekost hebben maar nu geeft de nos ook nog even de doodsteek met deze geweldige anti reclame. eva wiessing moet zich doodschamen. gisteren in athene vertellen dat het allemaal anders wordt en de dag daarna op het nieuws letterlijk vertellen dat een modern mens die met zijn tijd is meegegaan zich niet in deze zwaar verouderde winkel formule laat zien. sta eens stil, bij de duizenden laaggeschoolden die eerst via de media verteld werden dat flink gekort zou worden op salarissen om voortbestaan te garanderen en nu merken via de anti-reclame door de media dat dit slechts een schijnzekerheid is. leve de participatie maatschappij.
je hebt helemaal gelijk Le Sobriquet. Vaak ben ik het niet met je eens, maar in dit geval wel. Onze media leven bij gratie van onze consumptiemaatschappij; wordt er iets gekocht, dan wordt er betaald. Zo is het ook met nieuws, views leveren geld op (clicks), reacties leveren geld op (clicks). Ieder nieuws wordt daardoor uitgebuit om geld te genereren voor de media. Wanneer iets of iemand het hoofd boven het maaiveld uitsteekt, is het een potentie om geld te verdienen door de media. Versterken en verdiepen is dus het devies. Positief nieuws levert wat op, maar negatief nieuws heeft vaak een veel grotere opbrengst. Waarschijnlijk omdat er in onze maatschappij meer mensen in onvrede met zichzelf leven, dat dat er mensen "tevreden zijn" Hier leeft onze media van, hoera!
noba, Dit keer ben ik het met je oneens. Wel eens door een grote vestiging van V&D gelopen? De kledingafdeling bijvoorbeeld is één en al treurnis. Het is alsof je door een magazijn loopt. Geen enkele positieve beleving. Winkelen moet een goed gevoel geven. Eva Wiessing zag het helemaal goed. De winkelformule is niet meer van deze tijd. Dat die in Frankrijk wonende zuurpruim zich bij het kijken naar "Uitzending gemist" zo zit op te winden en "boos, ja heel boos" wordt is op zijn zachts gezegd tamelijk ridicuul. Maar dat zijn we van haar gewend. Ze houdt liever alles onder de pet dan dat er openlijk gesproken wordt over de penibele situatie van het concern. "NOS geeft de doodsteek". Hoe verzin je zoiets onzinnigs? Groet.
Dat is al sinds jaar en dag zo - daar weet Scheringa inmiddels alles van -:) Maar ook het 'onderzoek' dat kort geleden breed werd uitgemeten in de media, dat kanker in 65% van de gevallen gewoon 'pech' is, blijkt totaal verkeerd geïnterpreteerd te zijn (o.a.: decorrespondent.nl). Nog een anecdote uit mijn actieve farmaloopbaan: begin jaren 80 verscheen er een onderzoek dat aangaf, dat 1 - 2 glazen rode wijn bij mannen tussen 45 en 59 jaar 'goed' zou zijn. Het 'onderzoek'was weliswaar voorzichtig, en rammelde behoorlijk, maar het leek mij een leuke binnenkomer voor onze buitendienst bij artsen, onder welke beroepsgroep een flink aantal 'innemers' huisde. Duizenden kopietjes gemaakt, en strooien maar... Binnen een maand wisten artsen mij al te vertellen, dat wetenschappelijk was aangetoond, dat 3- 4 glazen rode wijn per dag héél goed zijn voor een mens... Anno 2015 leeft dit fabeltje nog stééds voort... Categorie 'melk is goed voor elk' dus -:)
hirshi schreef op 1 februari 2015 09:23 :
Wel eens door een grote vestiging van V&D gelopen?
De kledingafdeling bijvoorbeeld is één en al treurnis.
Het is alsof je door een magazijn loopt.
Geen enkele positieve beleving.
Winkelen moet een goed gevoel geven.
Helemaal mee eens. Alle V&D`s die ik wel een gezien heb zijn al 20 jaar niet meer vernieuwd van binnen. Als kind vond ik het een wereldzaak. Naar V&D gaan was bijna een dagje uit. Grappig genoeg zijn die V&D`s van vroeger nog exact hetzelfde. Alleen met minder speelgoed, minder electronica, minder reisartikelen. Maar wat heeft de V&D dan nog wel? De ruimtes zijn nog steeds gevuld. Als V&D voor een paar duizend euro een goede binnenhuisarchitect en huisstylist had ingehuurd, had de zaak er heel anders uit kunnen zien. Maar misschien hadden ze daar al geen geld meer voor (over). Kijk ook eens naar Karstadt in Duitsland. Zelfde type warenhuis, zelfde aanbod maar zoveel eleganter:www.callison.com/sites/default/files/... www.dave-derbis.de/images/photos/leip... www.olympia-einkaufszentrum.de/upload... Ow nee, het is toch exact dezelfde troep als V&D ;)cdn2.spiegel.de/images/image-97221-pa...
Exact dezelfde discussie toen het nog vedexkbb heette en de directie alles voor een fooi verkocht onder de voorwaarde dat het concern niet gesplitst mocht worden. Weet blokker nog die als aandeelhouder een rechtzaak is begonnen om dit tegen te houden. Eerst al het vastgoed verkocht voor meer dan de totale overnameprijs en daarna elk onderdeel met schuld behangen doorverkopen. Deze uitkomst zag je bij de overname al aankomen. Het heeft mij verbaast dat het zo lang heeft geduurd. De kritiek op v&d is ook niet veranderd, geen winstmaker dus maar goed genoeg om het hoofd boven water te houden. De kopers van de panden kunnen mauwen maar weten en wisten dat de huurder er niet fantastisch voor stond. Ik neem aan dat dit ook in de prijs vastgoed is meegenomen. De v&d speelt de emotie kaart door te refereren aan nationaal gevoel, kritiek en hoon kan je dan verwachten. Dat een nazaat van de familie er niet winkelt tekent exact waarom het misgaat, je moet betrokkenheid en trots hebben! Net mexx failliet na vertrek oprichter. De bos
V&D is voorbeeld van "ordinaire" mismanagement(wat doet 'n OR bij zo 'n bedrijf ?) U en ik weten meerdere voorbeelden te noemen Ook bij FC Utrecht is sprake van mismanagement: afgelopen week overval : FC Utrecht had 100K in de kluis. Die directeur had op zijn donder moeten hebben: 100.000 euro CASH in stadion ! Idem mismanegement bij RABO ABN en ING : gevalletje Eurocommerce leverde vervalste huurcontracten: Het trio banken verloor op deze klant zo ongeveer 500 miljoen daardoor. Idem CBR, al jaren de ene na de andere blunders laatste 6 jaren etc.etc.
Da Freeze schreef op 1 februari 2015 10:15 :
[...]
Als kind vond ik het een wereldzaak. Naar V&D gaan was bijna een dagje uit.
Deze zelfde herinneringen heb ik ook. Eind jaren 60 ging ik vaak op woensdagmiddag met mijn moeder naar de stad en we kochten eigenlijk altijd wat bij V&D. De roltrap op naar de 1e verdieping. Ik kreeg daar altijd een glaasje gekleurde limonade uit een heel groot glazen indrukwekkend apparaat dat borrelde, we gingen er altijd even aan de "bar" zitten van formica, het is me altijd bijgebleven. Ze verkochten er werkelijk van alles, gewoon een warenhuis gericht op die tijd. Door de jaren heen is er weinig veranderd, de roltrap is er nog steeds, de tegels op de vloer zijn nog steeds authentiek, alleen is het limonadeapparaat vervangen door een La Place. Wat koop ik er nu eigenlijk nog, een paar jaar terug nog een winterjas in de aanbieding voor 19 Euro, ik draag hem nog steeds, prima kwaliteit. Verder verkopen ze er eigenlijk van alles en nog wat, het is niet echt onderscheidend of goedkoop, net als eigenlijk de Hema. Ons dorp is door de jaren heen flink gegroeid, wel zie nu dat het in de Hoofdstraat heel erg rustig aan het worden is en dat het gewoon niet goed gaat. Winkels zonder klanten, personeel dat met elkaar staat te praten, volle schappen en rekken en schreeuwende kortingen op de ruiten. Mensen hebben natuurlijk steeds minder te besteden, parkeertarieven zijn torenhoog en internet is natuurlijk trendy. Als je als winkel structureel jaar op jaar verlies draait is er natuurlijk iets goed mis en zal het moment gewoon komen dat de stekker er uit gaat. We zullen er maar gewoon aan moeten wennen dat het winkellandschap de komende tijd enorm gaat veranderen, er zullen nog vele ketens omvallen. Winkels die nog levensvatbaar willen zijn zullen zich moeten richten op het verkopen van interessante restpartijen of zich juist onderscheiden door het verkopen van luxe producten, het verschil tussen "arm" en "rijk". Kijk maar eens waarom het eigenlijk bij de Action met de dag drukker wordt. Bij ons is het nu ook elke zondag koopzondag, winkels moeten tegenwoordig blijkbaar dag en nacht open, de vaste kosten blijven hierdoor oplopen en de consument kan het geld toch maar één keer uitgeven. Benieuwd hoe het allemaal af loopt.
Natuurlijk vind ik het triest en vooral voor het personeel, dat momenteel al op een karig loontje zitten en daar bovenop ook nog eens met ruim 5 tal procenten naar de minimum basis worden gedirigeerd. Maar nu zakelijk. Laten we eerlijk zijn een warenhuis als V & D is niet meer van deze tijd. Zaken als H & M , Kruidvat, Action, Zeeman en noem ze verder maar op domineren de markt. C & A houdt het nog vol door de trends in de mode bijtijds aan te passen. Daarbij komt, dat V & D op de meest belangrijke locaties veel te veel huurpenningen moet neertellen. Dit is op termijn niet meer vol te houden. Ook de meeste HEMA vestigingen zitten nagenoeg in het zelfde schuitje, al hoewel zij de formules sneller wijzigen en het assortiment hierop aanpassen. Je moet in deze retailsector dynamisch zijn en dan zal het zakelijk inzicht boven water drijven. In de 1ste plaats de klant blijft koning. Specialisatie is een must. V & D kan zich beter orienteren op de Palace-restaurants om uit de impasses te geraken. Maar ik denk eerder dat het voor dit concern al te laat is.
Deze zaken zullen en doen zich steeds vaker voor internet is de schuldige. Ruud..
Da Freeze schreef op 1 februari 2015 10:15 :
[...]
Helemaal mee eens. Alle V&D`s die ik wel een gezien heb zijn al 20 jaar niet meer vernieuwd van binnen. Als kind vond ik het een wereldzaak. Naar V&D gaan was bijna een dagje uit. Grappig genoeg zijn die V&D`s van vroeger nog exact hetzelfde. Alleen met minder speelgoed, minder electronica, minder reisartikelen. Maar wat heeft de V&D dan nog wel? De ruimtes zijn nog steeds gevuld.
Als V&D voor een paar duizend euro een goede binnenhuisarchitect en huisstylist had ingehuurd, had de zaak er heel anders uit kunnen zien. Maar misschien hadden ze daar al geen geld meer voor (over).
Kijk ook eens naar Karstadt in Duitsland. Zelfde type warenhuis, zelfde aanbod maar zoveel eleganter:
www.callison.com/sites/default/files/... www.dave-derbis.de/images/photos/leip... www.olympia-einkaufszentrum.de/upload... Ow nee, het is toch exact dezelfde troep als V&D ;)
cdn2.spiegel.de/images/image-97221-pa... Ik meende dat Karstadt ook failliet is/was?
Mathijs80 schreef op 1 februari 2015 13:45 :
[...]
Ik meende dat Karstadt ook failliet is/was?
Veel scheelde het waarschijnlijk niet. Karstadt is overgenomen en wordt flink gereorganiseerd. Maar ze bestaan, voor zover ik weet, nog wel.
Karstadt is in de Duitse steden een druk bezochte winkel. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze het op papier goed doen, maar mijn eerste indruk is dáár beter dan bij V&D.
failliet gegaan, in 2010 overgenomen voor 1 euro en vorig jaar weer door iemand anders overgenomen voor 1 euro. dat soort zaken zijn passe.
Vanmiddag was ik bij V&D in Utrecht. Het was stervensdruk, wellicht zijn mensen massaal de restanten aan het opkopen voor een mogelijk faillissement. Daar rondlopend merk je ook meteen weer waarom het zo slecht gaat met V&D. Onder elk kledingrek lag wel een kledingstuk op de grond. Het personeel was dan ontzettend druk bij de kassa`s, maar ik verwacht wel dat iemand de winkel door loopt om dit op te ruimen. Op de schoenenafdeling staan meer schoenendozen dan schoenen. Het heeft dezelfde uitstraling als ik midden in een verhuizing zit. Mijn vriendin staat naar de handtassen te kijken en ik zit de schappen waar de tassen op gepresenteerd worden te bekijken. Elegante houten planken die er vermoedelijk al 20 jaar hangen. Gezien de gaten in de planken heeft er ooit meer aan gezeten zoals een glazen rand of iets dergelijks, maar de hoogglans is er echt wel af. De marmer(look) vloeren zijn ooit met een visie gelegd, nu zien de vloeren eruit dat ze dof en afgeleefd zijn, af en toe zit er een gescheurd exemplaar tussen. Toen ik daar even rond stond te kijken dacht ik ineens aan mijn Opel Vectra uit 1992 die ik ooit had. Het was de auto voor de middenklasse, net als de V&D de winkel voor de middenklasse is. Mijn Opel Vectra is in 2010 door het roestmonster ter ziele gegaan. Toen reden er al veel mooiere en betere middenklassers rond. De V&D was in 1992 ook die heerlijke Opel Vectra. Helaas voor V&D is het nog steeds diezelfde Opel Vectra. Een goede auto, maar met wat tegenwoordig te koop is hoef ik hem niet meer.blog.royalty.nl/2015/02/03/faillissem... blog.royalty.nl/2015/01/30/als-koopve...
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
AIRBUS
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
Nextensa
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia Oyj
Nokia OYJ
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)
Indices
AEX
918,72
-0,64%
EUR/USD
1,0706
-0,31%
FTSE 100
8.146,86
-0,21%
Germany40^
18.004,30
-1,43%
Gold spot
2.332,68
0,00%
NY-Nasdaq Composite
17.688,88
+0,12%
Stijgers
Dalers