Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Vanwaar deze felle daling vandaag na toch positief nieuws: Daimler verkoopt meer voertuigen, verhoogt dividend AMSTERDAM (Dow Jones)--Daimler ag (DAI.XE) heeft in 2015 meer winst behaald, terwijl een recordaantal voertuigen werd verkocht. Verder verhoogt Daimler zijn dividend tot een nooit eerder uitgekeerd bedrag, meldde de Duitse automaker donderdagochtend. In 2015 steeg de winst voor rente en belasting (EBIT) naar het beste niveau ooit, naar EUR13,8 miljard van EUR10,1 miljard een jaar eerder, terwijl er onder aan de streep een nettowinst werd genoteerd van EUR8,9 miljard, tegen EUR7,3 miljard in 2014. Vorig jaar verkocht Daimler een recordaantal van 2,9 miljoen voertuigen, een stijging van 12% op jaarbasis. De totale omzet kwam op jaarbasis 15% hoger uit op EUR149,5 miljard, van EUR129,9 miljard. Voor 2016 verwacht Daimler een winst die bovengemiddeld is vergeleken met de minimale groei die in het algemeen wordt verwacht van de wereldwijde vraag naar auto's. Ook zullen de omzet en EBIT verder toenemen, schat het bedrijf in. Het dividend is verhoogd tot EUR3,25; het hoogste bedrag ooit, van EUR2,45 in 2014.
misschien mede hierom:www.autoweek.nl/nieuws/sjoemelsoftwar... Amerikaanse onderzoekers hebben naar verluidt bewijzen gevonden dat ook autofabrikant Daimler sjoemelsoftware gebruikte waarmee emissietesten beïnvloed konden worden. Dat schrijft het Duitse blad Bild am Sonntag op basis van vertrouwelijke documenten. Het moederbedrijf van Mercedes-Benz is een van de autofabrikanten die extra onder een vergrootglas liggen sinds in 2015 aan het licht kwam dat Volkswagen op grote schaal geknoeid heeft met uitstootgegevens. Zowel in Duitsland als in de Verenigde Staten lopen er onderzoeken naar Daimler. Volgens Bild am Sonntag zou er in bepaalde auto's van het concern onder meer technologie zijn aangetroffen die de apparatuur om schoner te rijden uitschakelt, wanneer de wagen 26 kilometer heeft gereden. Een woordvoerder van Daimler weigerde inhoudelijk commentaar te geven. Hij benadrukte daarbij dat de autoriteiten tot nu toe nog geen officiële klacht hebben ingediend. Vorig jaar heeft het bedrijf wel al miljoenen Europese dieselwagens teruggeroepen naar de garage voor bepaalde aanpassingen. Dat was volgens Daimler echter om ,,bestuurders van dieselauto's gerust te stellen en het vertrouwen in dieseltechnologie te versterken.'' Volkswagen reserveerde eerder vele miljarden euro's voor de nasleep van het schandaal. Miljoenen dieselauto's van het concern bleken voorzien van technologie die ervoor zorgde dat ze in testsituaties veel milieuvriendelijker leken dan zij in de dagelijkse praktijk waren.
finance.yahoo.com/news/daimler-faces-... Meer slecht nieuws voor Daimler in de dieselgate, maar ongetwijfeld dat dit inmiddels ingecalculeerd is en Daimler al voorzieningen heeft getroffen.
Nou heeft Daimler dit jaar winstwaarschuwing na winstwaarschuwing afgegeven ivm met dieselgate, airbagproblemen en teruglopende sales deels veroorzaakt door de tradewar. Het aandeel is compleet door het putje gegaan en koers staat nu rond de 42,5 (5 jaar geleden tikte het nog de 90 aan). Zou zo onderhand niet het meerendeel van het slechte nieuws ingeprijsd zijn en wordt dit nu niet een interessant aandeel op deze koers met enigszins het vertrouwen dat Daimler de transitie naar elektrisch de komende jaren goed gaat doorstaan?
Daimler to Step Up Cost Cutting to Tackle Flagging Returns Bloomberg) -- Daimler AG’s new leadership duo vowed to accelerate an overhaul with a slimmer model line-up and stronger focus on generating cash after two rapid-succession profit warnings following their debut in May. Some of the measures will begin bearing fruit in the second half of the year with profit and cash flow anticipated to “improve significantly,” Daimler said Wednesday as it reported earnings following its outlook cut on July 12.
Bovengenoemd kost reductie plan zou misschien het herstel naar het einde van het jaar toe een zetje kunnen geven.
Wellicht dat onze Chinese vrienden hun belang ook nog wat verder willen uitbreiden op de huidige koers. Bloomberg) -- One of Germany’s most storied industrial icons just became more Chinese. Daimler AG’s Chinese partner, state-backed Beijing Automotive Group Co., is buying a 5% take in the Mercedes-Benz maker, cementing a more than decade long alliance of the auto manufacturers. Together with Daimler’s top shareholder -- Zhejiang Geely Holding Group Co.’s billionaire owner Li Shufu -- the transaction would take Chinese ownership in the world’s biggest luxury-car maker to almost 15%. “This step reinforces our successful partnership and is a signal of trust in the strategy and future potential of our company,” Daimler Chief Executive Officer Ola Kallenius said.
Daimler: Morgan Stanley maintains 'Overweight' rating 12:36 (CercleFinance.com) - On Tuesday Morgan Stanley reiterated its 'overweight' recommendation on the Daimler share, saying that the market was placing too much emphasis on the scenario favoured by sellers. While it says it shares the 'structural' concerns surrounding the German automaker, the broker believes that these fears are more than priced in. 'We don't disagree on the issues but on how much is priced in, and how much stays priced in. We think ST demand, net debt, and CO2 penalty fears are overdone, while ECB QE and management change have been ignored,' the broker points out in a note. Morgan Stanley has a target price of 62 euros for the Daimler share.
Morgan Stanley lijkt het met mij eens te zijn, nu Trump die weer terugkrabbelt. Hopelijk snel weer op weg naar de 50 waar we een aantal weken geleden op stonden.
Ik heb geen aandelen Daimler, maar toch maar even hier geplaatst:www.telegraaf.nl/financieel/144305539...
roloff schreef op 17 augustus 2019 14:21 :
Ik heb geen aandelen Daimler, maar toch maar even hier geplaatst:
www.telegraaf.nl/financieel/144305539... Interessant aandeel. Mijn gok is dat ze nog verder gaan dalen. Duitse autoaandelen doen het niet super. Verkopen vallen al het hele jaar tegen. Ik kijk zelf naar Aumann AG. Die zijn in een jaar tijd van 90 euro naar 12 € gevallen. Duitsers zal altijd goed in herstructeren en reorganiseren. Op een moment trekken ook deze aandelen dan weer bij (is mijn verwachting)nos.nl/artikel/2295295-duitse-auto-in...
www.1limburg.nl/bedrijven-zwaar-weer-... Misschien eerst wachten met kopen tot men (verschillende bedrijven) stelt dat de auto industrie daar weer oprakelt. Mogelijk dan wel al de bodemprijzen gemist, maar ook minder risico.
@Osho, ik blijf qua beleggingen (terwijl ik mijn hele leven al een autofan ben) ver van de autoindustrie vandaan. Dat zelfde wat betreft luchtvaart. Het concurreert elkaar kapot en er is moeilijk een pijl op te trekken waar men over 3 - 5 jaar staat. Zelfs aandelen Tesla waag ik me niet aan (hebben nu een enorme voorsprong en zijn een gamechanger, maar gaan ze het uiteindelijk redden?). Ik beleg meer in de ASML´s en Besi´s van deze wereld. Zo heeft ieder zijn ding.
roloff schreef op 18 augustus 2019 16:58 :
@Osho, ik blijf qua beleggingen (terwijl ik mijn hele leven al een autofan ben) ver van de autoindustrie vandaan. Dat zelfde wat betreft luchtvaart. Het concurreert elkaar kapot en er is moeilijk een pijl op te trekken waar men over 3 - 5 jaar staat. Zelfs aandelen Tesla waag ik me niet aan (hebben nu een enorme voorsprong en zijn een gamechanger, maar gaan ze het uiteindelijk redden?). Ik beleg meer in de ASML´s en Besi´s van deze wereld. Zo heeft ieder zijn ding.
Hmmm begrijpelijk. Dank voor de heads-up. Ik ben zelf vrij nieuw omtrent de autoindustrie. Aumann AG lijkt me vooral interessant vanwege de extreme daling, maar het is indd de vraag welke bedrijven het gaan redden met die moordende onderlinge concurrentie. ASML ziet er fabelachtig uit. Ben kortgeleden pas tegen dit aandeel aangelopen. Zit daar in jou beleving nog rek in. Ik ga me de komende tijd eens inlezen.
Osho schreef op 19 augustus 2019 13:16 :
[...]
Hmmm begrijpelijk. Dank voor de heads-up. Ik ben zelf vrij nieuw omtrent de autoindustrie. Aumann AG lijkt me vooral interessant vanwege de extreme daling, maar het is indd de vraag welke bedrijven het gaan redden met die moordende onderlinge concurrentie.
ASML ziet er fabelachtig uit. Ben kortgeleden pas tegen dit aandeel aangelopen. Zit daar in jou beleving nog rek in. Ik ga me de komende tijd eens inlezen.
@Osho, ASML, Besi en ASMI. Prachtige Nederlandse bedrijven die op wereldmarkten (dus globaal) zeer succesvol opereren. Profiteren enorm van een niet te stoppen technische vooruitgang (denk aan uitrollen 5G, AI (artificiële intelligentie), steeds grotere en snellere datacenters, Cloud Computing, IoT (internet of things), zelfrijdende auto´s, etc. Dit is niet het juiste forum om er verder op in te gaan, maar bezoek de IEX-forums van ASML, Besi en ASMI maar eens. Echt pareltjes die aandelen. Suk6! R
roloff schreef op 17 augustus 2019 14:21 :
Ik heb geen aandelen Daimler, maar toch maar even hier geplaatst:
www.telegraaf.nl/financieel/144305539... Thanks Roloff die had ik nog over het hoofd gezien, het laat ook wel zien hoe zwaar deze aandelen al afgestraft zijn. Voorzichtigheid blijft geboden, maar het is niet verkeerd om in deze periode wat van dit soort aandelen op te rapen. Bij Daimler lijkt zelfs met het slechtste nieuws de 40 stand te houden, hopende dat dit echt de bodem is geweest kan denk ik met een wat gunstiger klimaat ook kard omhoog.
STUTTGART (AFN/DPA/BLOOMBERG) - De Duitse autofabrikant Daimler, moederconcern van Mercedes-Benz, is nog meer geld kwijt aan het dieselschandaal en dat zal negatief doorwerken op de resultaten over 2019. Het concern denkt dan ook dat de prestaties over het afgelopen jaar lager zullen uitvallen dan op de financiële markten wordt gedacht. Daimler denkt dat het dieselschandaal nog eens 1,1 miljard tot 1,5 miljard euro extra gaat kosten. Het gaat om kosten voor het terugroepen van auto's en juridische perikelen. Het concern had eerder in 2019 al 1,6 miljard euro opzij gezet voor het gesjoemel met de uitstootwaarden van dieselmotoren. Op basis van voorlopige cijfers rekent Daimler nu voor 2019 op een winst voor belastingen van 5,6 miljard euro. Een jaar eerder was dat nog 11,1 miljard euro. In die prognose zijn de extra kosten voor de dieselfraude nog niet verwerkt. De onderneming uit Stuttgart kende een lastig jaar, met meerdere winstwaarschuwingen vanwege de handelsspanningen, afzwakkende wereldeconomie en productieverstoringen. Ook kampt het bedrijf met hoge kosten voor de productie van elektrische auto's en technologie voor zelfrijdende voertuigen. Op 11 februari publiceert Daimler volledige jaarcijfers.
Hé Mercedes, wakker worden!DFT, Door JOS VERSTEEG, 12 FEBR.2020 Net zoals de iPhone Nokia van tafel veegde, dreigt de Amerikaanse Techindustrie nu ook Das Auto te verpulveren. Nog geen tien jaar geleden gaf oud Microsoft-bestuurder Stephen Elop zijn inmiddels beroemde toespraak aan de werknemers van Nokia: ’We are standing on a burning platform.’ Als je op een brandend olieplatform op zee staat, zijn je mogelijkheden om de zaak te redden vrij beperkt. Nokia verloor uiteindelijk de smartphones business door te lang vast te houden aan het verouderde operating system Symbian. Onverwacht verlies: Hieraan moest ik denken toen Daimler gisteren met een onverwacht verlies over het vierde kwartaal van 2019 kwam. Dat het slecht ging met de Duitse autobouwer was inmiddels wel duidelijk. Na drie winstwaarschuwingen op rij was de hoop op snel herstel er wel uit. Dat Daimler vier en een halfjaar na dieselgate nog steeds ieder kwartaal over het emissieschandaal spreekt, zoals Deutsche Bank analist Tim Rakossa in de conference call klaagde, is niet best. Het te grote aantal modellen, de handelsoorlog en de problemen met het virus in China; het valt allemaal op te lossen. Nee, veel groter is het gebrek aan een goed software platform. De ontwikkeling van ’Hey Mercedes’ lijkt niet echt het begin van een nieuw tijdperk, zoals Der Spiegel enige tijd geleden schreef. Dat Tesla mijlen voor loopt mag duidelijk zijn; het bedrijf is inmiddels al bijna evenveel waard als Daimler, BMW en Volkswagen bij elkaar. Interessanter vind ik echter de ontwikkeling van Alphabet’s Waymo. Alphabet geeft geen cijfers van dit dochterbedrijf, maar de schattingen van de waarde liggen tussen de $175 en $250 miljard. En dat is weer bijna het dubbele van Tesla. Waymo lucratiever: Waymo maakt geen auto’s, maar bouwt op basis van de grote datakennis van Google een intelligent systeem voor zelfrijdende auto’s. Waymo CEO John Krafcik wil volgens eigen zeggen geen concurrent van de auto-industrie worden, maar heeft een heel ander model voor ogen. En dat lijkt mij veel lucratiever. Ten eerste ontwikkelt Waymo een bedrijf van zelfrijdende taxi’s, waar de klant per kilometer afrekent. Maar naast de taxi’s ligt er een nog veel grotere markt voor de bezorging van goederen. Ten slotte zou Waymo meer autoproducenten softwarelicenties kunnen uitgeven zoals het bij Fiat Chrysler heeft gedaan. De voorsprong van Waymo is al zo groot dat de traditionele autobedrijven die nauwelijks meer kunnen inhalen. Dat is denk ik de grootste zorg van Daimler.
www.reuters.com/article/us-germany-el... BUSINESS NEWSFEBRUARY 12, 2020 / 1:55 PM / UPDATED 3 HOURS AGO BASF picks German state of Brandenburg as battery materials production site Ludwig Burger 3 MIN READ FRANKFURT (Reuters) - Chemicals giant BASF (BASFn.DE) on Wednesday picked a site in the eastern German state of Brandenburg for its second European battery materials factory, part of a 400 million euro investment plan to tap into the growing electric vehicle market. FILE PHOTO: The chemical company BASF building in Levallois-Perret, near Paris, France, is seen at sunset, November 29, 2018. REUTERS/Christian Hartmann/File Photo The choice of location gives another boost to the economically weaker former communist east of the country after electric vehicle pioneer Tesla (TSLA.O) in November laid out plans for its first European factory and design center near Berlin. The site, in the town of Schwarzheide, some 120 km (75 miles) south of Berlin, will draw on feedstock from another BASF factory in Harjavalta, Finland, close to a nickel and cobalt refinery of raw materials partner Norilsk Nickel. (GMKN.MM) “With these investments in Finland and Germany, BASF will be the first CAM (cathode active materials) supplier with local production capacities in today’s three major markets – Asia, the U.S. and Europe,” the company said in a statement. The German government, which is eager to foster electric mobility jobs in Germany to offset an expected decline in combustion engine production, will give state support of more than 100 million euros to the BASF project, federal economy minister Peter Altmaier told Reuters. ADVERTISEMENT The two factories will be able to produce enough cathode materials for 400,000 fully electric vehicles per year, it added. BASF, which announced plans for the Harjavalta site in 2018, has previously put the combined investment for both projects at 400 million euros ($436.5 million). A spokeswoman on Wednesday would not comment on the size of each project. The European Commission on Dec. 9 approved 3.2 billion euros ($3.5 billion) of state aid from seven European Union countries for research and innovation in battery technology. Germany’s economy minister said at the time that companies that would benefit from this included BASF, BMW (BMWG.DE), Opel (PEUP.PA), Umicore (UMI.BR) and Varta (VAR1.DE). Liberum analysts have estimated that cathode materials in a 50 KWh car battery will cost about $2,500, making it among the most costly parts of an electric vehicle. BASF has said it expects the global market for cathode materials to be worth between 25 billion and 30 billion euros by 2025, boosted by demand for electric and hybrid vehicles. BASF is competing with Europe’s Umicore and Johnson Matthey (JMAT.L) as well as with a range of Chinese suppliers including Beijing Easpring (300073.SZ) and Ningbo Shanshan (600884.SS).
@Osho, dat lijkt me een koopaanbeveling voor BASF.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
AIRBUS
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia Oyj
Nokia OYJ
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)
Indices
AEX
903,61
-0,22%
EUR/USD
1,0834
+0,00%
FTSE 100
8.275,38
+0,54%
Germany40^
18.585,90
+0,48%
Gold spot
2.327,41
0,00%
NY-Nasdaq Composite
16.735,02
-0,01%
Stijgers
Dalers