Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Hi Tom, ik ken die tweet niet, maar als ING denkt dat de markt gecapituleerd heeft, dat klinkt verre van goed , zo'n boute uitspraak heb ik elders nog niet gehoord.
scuderia FF schreef op 9 januari 2016 19:51 :
Hi Tom, ik ken die tweet niet, maar als ING denkt dat de markt gecapituleerd heeft, dat klinkt verre van goed , zo'n boute uitspraak heb ik elders nog niet gehoord.
twitter.com/INGnl_IO/status/685382155... Ze zeggen letterlijk: ING InvestmentOffice ?@INGnl_IO 8 jan. Technische analyse: nieuwe situatie #AEX na sneuvelen decemberbodem. Lijkt op capitulatiefase zoals in augustus. www.ing.nl/particulier/beleggen/ing-i... … De link verwijst naar een analyse:www.ing.nl/particulier/beleggen/ing-i... Maar als je die doorleest zie je dat ze gewoon een positieve lange-termijn trend verwachten. Citaat: voor 2016 houden we rekening met de voorzetting van de stijgende trend. Het volgende richtpunt in het langetermijnbeeld ligt bij de voormalige top uit 2007 van 564 punten, een niveau dat mogelijk al in 2016 kan worden behaald.
Hik schreef op 9 januari 2016 20:07 :
[...]
twitter.com/INGnl_IO/status/685382155... Ze zeggen letterlijk:
ING InvestmentOffice ?@INGnl_IO 8 jan.
Technische analyse: nieuwe situatie #AEX na sneuvelen decemberbodem. Lijkt op capitulatiefase zoals in augustus.
www.ing.nl/particulier/beleggen/ing-i... …
De link verwijst naar een analyse:
www.ing.nl/particulier/beleggen/ing-i... Maar als je die doorleest zie je dat ze gewoon een positieve lange-termijn trend verwachten.
Citaat:
voor 2016 houden we rekening
met de voorzetting van de stijgende trend. Het volgende richtpunt in het langetermijnbeeld ligt bij de
voormalige top uit 2007 van 564 punten, een niveau dat mogelijk al in 2016 kan worden behaald.
Zijn TA's zijn net als de weervoorspellingingen, zie IEX voorpagina commentaren
@ Hik, dank - Ok ze hebben het over een correctie, overdreven om het woord capitulatie te gebruiken, da's bijna misleidend, capitulatie = overgave, dan is het echt afgelopen, ook voor de LT.
Ik heb het gevoel dat we maandag nog richting 402/405 met de aex gaan, en vanaf daar een rebound richting 417/420......maar goed, alles is uiteindelijk mogelijk....ik hoor veel mensen nu roepen 350....ook op usmarkets. ...dan is het meestal andersom....
Vici schreef op 9 januari 2016 15:44 :
Bij Here rommelt het behoorlijk in de top. Ogi Redzic vice-president van de automotive groep bij Here een paar dagen geleden overgestapt naar Renault
www.prnewswire.com/news-releases/rena... En nu dit nieuws:
www.automobilwoche.de/article/2016010... Kartenanbieter:
Führungsspitze von Here wird ausgewechselt
Daimler-Entwicklungschef Thomas Weber will eine "schlagkräftige eigene Truppe" an der Spitze Kartenanbieters, den der Hersteller vor Kurzem zusammen mit Audi und BMW übernommen hat.
Nur wenige Wochen nach dem Vollzug der Übernahme des Kartenanbieters Here will das Eigentümerkonsortium aus Daimler, BMW und Audi die Führung austauschen.
"Wir werden das Management von Here neu aufstellen und eine schlagkräftige eigene Truppe zusammenstellen, denn wir sind als Teilhaber hier in der Position des Aufsichtsrats und werden bei der Festlegung des Managements den Vorstand bestimmen", sagte Daimlers Entwicklungschef Thomas Weber der Automobilwoche auf der CES in Las Vegas.
Auch Here-Chef Sean Fernback muss um seinen Job bangen. "Wir werden jetzt bis hin zum CEO die Kernfunktionen der Personen checken und schauen, welche Funktionen stark besetzt sind und wo wir gegebenenfalls nachlegen müssen. Dieser Check läuft gerade", sagte Weber.
....
Das Konsortium will weiterhin zusätzliche Unternehmen ins Boot holen und die eigenen Anteile an Here herunterfahren. "Wir wollen auf jeden Fall langfristig unter 50 Prozent an Here beteiligt sein", sagte Weber.
Met deze ontwikkelingen is het toch wel weer interessant om dit interview met Sean Fernback terug te zien dat net na de overname is opgenomen. Ik vind het best wel snel dat 6 maanden na dato het consortium het blijkbaar nodig vind om in te grijpen. Het woord independent is in ongeveer elk persbericht en interview gevallen en wat is daar dan nu van over?youtu.be/Jv5bvxlagtY?t=7
www.roadandtrack.com/car-culture/inte... Voor de geïnteresseerden Nair: Yeah, currently we're doing our own mapping right now. In the areas that we're testing in, we're also testing our ability to generate those high-definition maps. But you know, we're also open to partnerships on that. Clearly there are some very good mapping companies. Whether it's Here or TomTom or whoever, they obviously have plans as well. We really haven't made a decision yet on what our approach is going to be on high-definition maps or 3D mapping . . .
Zou natuurlijk ook niet fout zijn als TomTom een SDL compatibele versie van GO Mobile zou kunnen gaan leveren.
Cain Velasquez schreef op 9 januari 2016 23:38 :
www.roadandtrack.com/car-culture/inte... Voor de geïnteresseerden
Nair: Yeah, currently we're doing our own mapping right now. In the areas that we're testing in, we're also testing our ability to generate those high-definition maps. But you know, we're also open to partnerships on that. Clearly there are some very good mapping companies. Whether it's Here or TomTom or whoever, they obviously have plans as well. We really haven't made a decision yet on what our approach is going to be on high-definition maps or 3D mapping . . .
Hele mooie @Cain, het gaat 100 procent zeker over RoadDNA in het volgende citaat: " Nair: I can't speak to Elon's experience or Tesla's experience. Our experience is that we need it on the autonomous vehicle. And it will be using the LiDAR in context and then comparing that to the previous map data that it has to have a better understanding of exactly where it is . And so we believe it is required on every vehicle. Not just ones that are going to be out there mapping. ". Dit klinkt mij als muziek in de oren. Laat GM/mobileye en Toyota maar 2de rangs HAD maps proberen te maken. Ford pakt het serieuzer aan en dit neigt naar sterke contacten met Tom2 en wat belangrijker is: overtuiging dat RoadDNA ook voor Ford leidende technologie is. (Of klink ik nou te veel als @Groeibrijant?)
Cain Velasquez schreef op 9 januari 2016 23:38 :
www.roadandtrack.com/car-culture/inte... Voor de geïnteresseerden
Nair: Yeah, currently we're doing our own mapping right now. In the areas that we're testing in, we're also testing our ability to generate those high-definition maps. But you know, we're also open to partnerships on that. Clearly there are some very good mapping companies. Whether it's Here or TomTom or whoever, they obviously have plans as well. We really haven't made a decision yet on what our approach is going to be on high-definition maps or 3D mapping . . .
Top Cain. Helder. Komt overeen met wat Harold zei: autofabrikanten doen wel tests, maar weten ook dat ze het niet op (wereldwijde) schaal kunnen. Alleen hun test trajecten brengen ze tot in detail in kaart. By the way: dat NRC artikel met interview Goddijn. Die vroeg of TomTom de staat California in 3D in kaart heeft gebracht vanwege potentiele klanten in Silicon Valley (logisch) en in het bijzonder Apple. (NB: ik keek toevallig even op TT job portal en TT lijkt een sales team aan het opzetten te zijn in SanFrancisco) Ik dacht zelf eigenlijk niet direct als eerste aan Apple, maar aan UBER dat grote research trajecten heeft lopen op het gebied van zelfrijdende auto's. En ze steken niet onder stoelen of banken dat ze er veel van verwachten. --------Uber: 'we'll ease the transition to self-driving cars' Uber has claimed that its “optimistic leadership” would help ease the transition for city authorities as they deal with the introduction of self-driving cars. Speaking at a conference in San Francisco on Wednesday, Kalanick said self-driving cars could reduce the 30,000 annual deaths on US roads by using centrally controlled, algorithmic traffic management systems to prevent accidents and reduce congestion at peak times . But he also intimated that self-driving cars would be part of Uber’s plans to expand its business in the transport industry. “We don’t want to be like the taxi guys who came before us – we embrace the future,” Kalanick said. “There’s an insane amount of good that comes out of this [technology], which is why so many companies are working on this. “The best thing is to be in a place with optimistic leadership when interesting things happen with driverless cars so that we can help with that transition. In 10 to 15 years there will need to be leadership in cities and with the companies that make this technology to make that transition, and that’s an interesting challenge and opportunity.”Is Uber's ultimate goal the privatisation of city governance? Kalanick did not explain how its network of drivers, which was estimated to number around 160,000 by December 2014, would be employed in a network of self-driving cars. “What are the new ways of making a living that now exist as the world goes robotic?” said Kalanick, who did not answer his own question. Self-driving cars, also known as autonomous vehicles, are being developed by several companies including Tesla, Apple and Google. Google has a stake in Uber of just under 7%. Uber opened its own self-driving car lab in Pittsburgh in early 2015, partnering with engineer from Carnegie Mellon University.Uber and the lawlessness of 'sharing economy' corporates Kalanick also said that his ambition is to make “every car in San Francisco an Uber” which, he claimed, would reduce car ownership and mean less traffic congestion. “That’s giving an hour of time back to every citizen every day. Give that hour to your family, to your community. Time is a luxury. Fewer cars, less congestion, more parking, less pollution and creating thousands of jobs.” Uber Pool, the service’s ride-sharing service, is not as profitable as the standard Uber service, he said, but made the price much cheaper for users. Uber is also experimenting with Uber Eat, which will deliver local takeaway food, and even an Uber helicopter service. But the core service of cab rides is based on a marketplace idea, he said, matching people selling rides with people who want to buy them. “Before Uber it was hard to get around this city because there just weren’t enough taxis,” he said. “We started because the taxi system was broken and not working for drivers or passengers.” Kalanick claimed San Francisco’s cab drivers have to rent their cars for $140 per day and make $40,000 per year, but said the system benefitted the owners of the licence because any down time for the driver meant they lost money. Regulators in Europe, however, and not agreed with Uber’s analysis of the regulated taxi market and claim the company, which is currently valued at $50bn, has been flouting regulation designed to protect consumers since it launched in the EU in 2014.
Ja, wanneer wordt dat contract van Apple voor Tomtom weer verlengd en uitgebreid? Is dat elk jaar of is dat bijvoorbeeld een vijfjarigcontract?
En wanneer komt Tomtom met contracten van andere automakers, want dan kunnen ze deze koersdaling weliswaar door algemeen negatief sentiment een halt toe roepen.
Goudhaantjes schreef op 10 januari 2016 00:33 :
En wanneer komt Tomtom met contracten van andere automakers, want dan kunnen ze deze koersdaling weliswaar door algemeen negatief sentiment een halt toe roepen.
Als de GoudenHaan driemaal kraait: onzetaal.nl/taaladvies/advies/de-haan...
Cain Velasquez schreef op 10 januari 2016 00:39 :
www.techdigest.tv/2015/11/ford-test-d... Artikel van november 2015.
Michigan !!
Mooi opgehaald.“The goal of Mcity is that we get a scaling factor. Every mile driven there can represent 10, 100 or 1,000 miles of on-road driving in terms of our ability to pack in the occurrences of difficult events . Doet me erg denken aan die TASS-deal in Detroit rond die tijd.
Cain Velasquez schreef op 9 januari 2016 23:38 :
www.roadandtrack.com/car-culture/inte... Voor de geïnteresseerden
Nair: Yeah, currently we're doing our own mapping right now. In the areas that we're testing in, we're also testing our ability to generate those high-definition maps. But you know, we're also open to partnerships on that. Clearly there are some very good mapping companies. Whether it's Here or TomTom or whoever, they obviously have plans as well. We really haven't made a decision yet on what our approach is going to be on high-definition maps or 3D mapping . . .
Gaaf gevonden! Hele dikke AB! Goed bezig,man,
Hik schreef op 10 januari 2016 00:19 :
[...]
Hele mooie @Cain, het gaat 100 procent zeker over RoadDNA in het volgende citaat:
"
Nair: I can't speak to Elon's experience or Tesla's experience. Our experience is that we need it on the autonomous vehicle. And it will be using the LiDAR in context and then
comparing that to the previous map data that it has to have a better understanding of exactly where it is . And so we believe it is required on every vehicle. Not just ones that are going to be out there mapping.
".
Dit klinkt mij als muziek in de oren. Laat GM/mobileye en Toyota maar 2de rangs HAD maps proberen te maken. Ford pakt het serieuzer aan en dit neigt naar sterke contacten met Tom2 en wat belangrijker is: overtuiging dat RoadDNA ook voor Ford leidende technologie is. (Of klink ik nou te veel als @Groeibrijant?)
Wie zegt dat de samenwerking tussen Toyota en Ford hier niet ook van toepassing is en dat Toyota alleen maar andermans veren in de eigen reet (excusez le mot) steekt. Vergeet niet dat TomTom de enige is die de dataverwerkingsprocessen volledig up-and-running heeft. NU en bewezen adhv de snel geproduceerde test maps.
Vici schreef op 10 januari 2016 00:40 :
[...]
Als de GoudenHaan driemaal kraait:
onzetaal.nl/taaladvies/advies/de-haan... Tjonge, wat kan die vent dom kakelen. Sorry, hoor. Ik had me nog zo voorgenomen om dat gezwets te negeren. Maar het irriteert gigantisch. Maar dat zal wel de bedeling zijn. Bah, wat zitten sommige mensen toch maf in elkaar. Gelukkig is de rest van de discussie van erg goed niveau. En in eendrachtige samenwerking. Fijn dat het forum in die zin weer functioneert.Nou nog de etterbakjes kwijt zien te raken.
Dom gekakel bij harry op tv.. Hafkamp over shell: als koers zakt wordt dividend alleen maar hoger....daling komt Door ehh ehh aanbod uit China ...en ze pompen olie op om daling olieprijs te compenseren Mens...en dat is de specialist :-)
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)