Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Imtech weekdraadje 1 t/m 7 december

1.431 Posts
Pagina: «« 1 ... 8 9 10 11 12 ... 72 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Kwoque 2 december 2013 09:12
    quote:

    Liromijo schreef op 2 december 2013 09:03:

    Nog 10 cent en weer quitte en daarna ????? Toch 2,50 dit jaar nog?
    met een beetje geluk tijdens de eindejaarsrally, maar we moeten wel realistisch blijven. +25% in 1 maand tijd? naja we hebben gekkere dingen gezien dacht ik zo :) Ik zou het niet erg vinden in elk geval haha.

  2. forum rang 4 Marinus-86 2 december 2013 09:24
    quote:

    Sunri schreef op 2 december 2013 09:14:

    [...]

    Positieve berichten? We zijn volgens mij zonder noemenswaardig nieuws omhoog geschoten vrijdag. Vandaag gewoon weer een correctie richting de 2 euro.
    Ik bedoel de meestal positieve berichten op dit forum iedereen weet het beter maar ze zitten er vaak behoorlijk naast ik zou zeggen hou dan je mond en ga de boel hier niet op zitten naaien
  3. [verwijderd] 2 december 2013 09:25
    quote:

    Sunri schreef op 2 december 2013 09:14:

    [...]

    Positieve berichten? We zijn volgens mij zonder noemenswaardig nieuws omhoog geschoten vrijdag. Vandaag gewoon weer een correctie richting de 2 euro.
    Nou sunri, heb je je huiswerk niet gemaakt en een beetje inhoudelijk lezen....

    speciaal voor jouw nogmaals...

    Rijkswaterstaat gunt opdracht inrichting nieuwe verkeerscentrale

    Imtech Traffic & Infra verzorgt de technische inrichting

    29-11-2013

    De verkeerscentrale Zuid-Nederland van Rijkswaterstaat verhuist eind 2014 van Geldrop naar Helmond. Als locatie voor de nieuwe verkeerscentrale is gekozen voor de High Tech Automotive Campus in Helmond. Rijkswaterstaat gaat zijn intrek nemen in hét innovatieve hart van de automotive sector in Nederland. Imtech Traffic & Infra verzorgt de technische inrichting van de nieuwe verkeerscentrale. Op woensdag 27 november 2013 is het contract hiervoor ondertekend.

    De verkeerscentrale Zuid-Nederland houdt voor de provincies Zeeland, Noord-Brabant en Limburg het verkeer op de rijkswegen nauwlettend in de gaten. De centrale heeft zicht op de veiligheid en de doorstroming van het verkeer in deze provincies. Daarnaast leidt zij bij calamiteiten het verkeer in goede banen zodat weggebruikers veilig op hun bestemming aankomen en de bereikbaarheid van de snelwegen gewaarborgd blijft.

    Innovatieve omgeving
    De huidige verkeerscentrale in Geldrop is aan vernieuwing toe. De minister van Infrastructuur en Milieu heeft in de zomer van 2013 gekozen voor herhuisvesting van de verkeerscentrale Zuid-Nederland in Helmond. Rijkswaterstaat kiest voor deze locatie om een koppeling te leggen tussen de operationele verkeerscentrale en innovatieve automotive ontwikkelingen. Het gaat hier om dé automotive hotspot van Nederland waar Rijkswaterstaat samen met de andere kennisinstellingen, industrie en automotive bedrijven wil werken aan het slimmer, veiliger, schoner en effectiever/efficiënter maken van mobiliteit. In Helmond wordt de band versterkt tussen de mobiliteitswereld van Rijkswaterstaat en de innovatie in voertuigen.

    Uitdagende opdracht
    De opdracht voor de technische inrichting van de verkeerscentrale is gegund aan Imtech Traffic en Infra uit Amersfoort. Projectmanager Klaas Dekker van Imtech Traffic & Infra is erg content met de opdracht: ‘Het verhuizen van de verkeerscentrale Zuid-Nederland is een uitdagende opdracht. Imtech Traffic & Infra heeft een rijke ervaring als System Integrator en kent de specifieke vereisten als het gaat om coördinatie en samenwerking. Zo zorgen onze medewerkers voor gecontroleerde doorstroming van het verkeer tijdens de werkzaamheden.’

    Cruciale schakel
    Ook Rijkswaterstaat kijkt met vertrouwen uit naar de samenwerking. Projectmanager Marcel Geraads: ‘De verkeerscentrale is een cruciale schakel in ons verkeersmanagement en dus moet de herhuisvesting met de grootst mogelijke zorg en aandacht uitgevoerd worden. Een complexe opdracht die bovendien volgens een strakke planning moet worden uitgevoerd. Wij hebben er het volste vertrouwen in dat Imtech Traffic & Infra deze klus gaat klaren.’

    imtech.com/NL/corporate/Newsroom/High...

    aanvullende gegevens:

    Nieuwe verkeerscentrale in Helmond

    Imtech uit Wormerveer gaat de nieuwe Verkeerscentrale Zuid-Nederland bouwen in Helmond.
    Dat meldt de site Wijlimburg. Vanuit de centrale wordt straks ondermeer de nieuwe A2-tunnel in Maastricht in de gaten gehouden en de autowegen in Limburg, Brabant en Zeeland.

    5 miljoen.
    Het gaat om een klus van ruim 5 miljoen euro.
    De 24 medewerkers kunnen de matrixborden boven de wegen bedienen om weggebruikers te waarschuwen. Ook bepalen zij wanneer de spitsstroken open gaan.

    Gedateerd
    De huidige centrale in Geldrop is gedateerd en kan niet meer worden uitgebreid.

    www.l1.nl/nieuws/235303-nieuwe-verkee...
  4. [verwijderd] 2 december 2013 09:31
    quote:

    pixel schreef op 2 december 2013 09:29:

    en zoals voorspeld weer in het rood.

    toch ech nog even wachten halverwegen aan komende maand.

    daarbij moet ik zeggen dat de orders maar mondjes maat binnen komen.

    5 miljoen is natuurlijk poep voor 24000 medewerkers.
    hallo, is maar een van de 24 landen...
  5. biglion 2 december 2013 09:32
    quote:

    RusNetCom schreef op 2 december 2013 09:25:

    [...]

    Nou sunri, heb je je huiswerk niet gemaakt en een beetje inhoudelijk lezen....

    speciaal voor jouw nogmaals...

    Rijkswaterstaat gunt opdracht inrichting nieuwe verkeerscentrale

    Imtech Traffic & Infra verzorgt de technische inrichting

    29-11-2013

    De verkeerscentrale Zuid-Nederland van Rijkswaterstaat verhuist eind 2014 van Geldrop naar Helmond. Als locatie voor de nieuwe verkeerscentrale is gekozen voor de High Tech Automotive Campus in Helmond. Rijkswaterstaat gaat zijn intrek nemen in hét innovatieve hart van de automotive sector in Nederland. Imtech Traffic & Infra verzorgt de technische inrichting van de nieuwe verkeerscentrale. Op woensdag 27 november 2013 is het contract hiervoor ondertekend.

    De verkeerscentrale Zuid-Nederland houdt voor de provincies Zeeland, Noord-Brabant en Limburg het verkeer op de rijkswegen nauwlettend in de gaten. De centrale heeft zicht op de veiligheid en de doorstroming van het verkeer in deze provincies. Daarnaast leidt zij bij calamiteiten het verkeer in goede banen zodat weggebruikers veilig op hun bestemming aankomen en de bereikbaarheid van de snelwegen gewaarborgd blijft.

    Innovatieve omgeving
    De huidige verkeerscentrale in Geldrop is aan vernieuwing toe. De minister van Infrastructuur en Milieu heeft in de zomer van 2013 gekozen voor herhuisvesting van de verkeerscentrale Zuid-Nederland in Helmond. Rijkswaterstaat kiest voor deze locatie om een koppeling te leggen tussen de operationele verkeerscentrale en innovatieve automotive ontwikkelingen. Het gaat hier om dé automotive hotspot van Nederland waar Rijkswaterstaat samen met de andere kennisinstellingen, industrie en automotive bedrijven wil werken aan het slimmer, veiliger, schoner en effectiever/efficiënter maken van mobiliteit. In Helmond wordt de band versterkt tussen de mobiliteitswereld van Rijkswaterstaat en de innovatie in voertuigen.

    Uitdagende opdracht
    De opdracht voor de technische inrichting van de verkeerscentrale is gegund aan Imtech Traffic en Infra uit Amersfoort. Projectmanager Klaas Dekker van Imtech Traffic & Infra is erg content met de opdracht: ‘Het verhuizen van de verkeerscentrale Zuid-Nederland is een uitdagende opdracht. Imtech Traffic & Infra heeft een rijke ervaring als System Integrator en kent de specifieke vereisten als het gaat om coördinatie en samenwerking. Zo zorgen onze medewerkers voor gecontroleerde doorstroming van het verkeer tijdens de werkzaamheden.’

    Cruciale schakel
    Ook Rijkswaterstaat kijkt met vertrouwen uit naar de samenwerking. Projectmanager Marcel Geraads: ‘De verkeerscentrale is een cruciale schakel in ons verkeersmanagement en dus moet de herhuisvesting met de grootst mogelijke zorg en aandacht uitgevoerd worden. Een complexe opdracht die bovendien volgens een strakke planning moet worden uitgevoerd. Wij hebben er het volste vertrouwen in dat Imtech Traffic & Infra deze klus gaat klaren.’

    imtech.com/NL/corporate/Newsroom/High...

    aanvullende gegevens:

    Nieuwe verkeerscentrale in Helmond

    Imtech uit Wormerveer gaat de nieuwe Verkeerscentrale Zuid-Nederland bouwen in Helmond.
    Dat meldt de site Wijlimburg. Vanuit de centrale wordt straks ondermeer de nieuwe A2-tunnel in Maastricht in de gaten gehouden en de autowegen in Limburg, Brabant en Zeeland.

    5 miljoen.
    Het gaat om een klus van ruim 5 miljoen euro.
    De 24 medewerkers kunnen de matrixborden boven de wegen bedienen om weggebruikers te waarschuwen. Ook bepalen zij wanneer de spitsstroken open gaan.

    Gedateerd
    De huidige centrale in Geldrop is gedateerd en kan niet meer worden uitgebreid.

    www.l1.nl/nieuws/235303-nieuwe-verkee...

    >>>>>>>>>>>>>

    Is idd. een gunstig bericht, maar als je per kwartaal plm.1,4 miljard omzet moet maken, heb je wel 280 van deze berichtjes nodig per kwartaal.
    (Klopt natuurlijk niet helemaal daar er ook al een aantal langdurige contracten lopen, maar er zal m.i ander nieuws moeten komen om Imtech te `liften`)

    ``Gedachtenkronkel``
    LK
  6. [verwijderd] 2 december 2013 09:39
    quote:

    biglion schreef op 2 december 2013 09:32:

    [...]

    >>>>>>>>>>>>>

    Is idd. een gunstig bericht, maar als je per kwartaal plm.1,4 miljard omzet moet maken, heb je wel 280 van deze berichtjes nodig per kwartaal.
    (Klopt natuurlijk niet helemaal daar er ook al een aantal langdurige contracten lopen, maar er zal m.i ander nieuws moeten komen om Imtech te `liften`)

    ``Gedachtenkronkel``
    LK
    Bekijk het ook eens positief..
    vele kleintjes maken een grote..
    deze mensen zijn wel aan het werk en zitten niet stil..

    als 24 medewerkers, 5 miljoen opbrengen

    wat dan als alle 24.000 medewerkers zouden doen...

    juist kom je op die 5 miljard omzet p/j... :-)

    zomaar een gedachte kronkel :-)

1.431 Posts
Pagina: «« 1 ... 8 9 10 11 12 ... 72 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 887,44 +0,99%
EUR/USD 1,0766 +0,38%
FTSE 100 8.213,49 +0,51%
Germany40^ 18.024,50 +0,72%
Gold spot 2.298,59 -0,22%
NY-Nasdaq Composite 15.840,96 +1,51%

Stijgers

Umicore
+6,53%
IBA
+4,89%
SYENSQO
+4,27%
Proximus
+3,65%
Barco
+3,53%

Dalers

bpost
-5,07%
Aperam
-4,56%
Ontex
-2,47%
Kinepolis
-2,08%
Galapagos
-1,32%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links