Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

help, wie zit er bij trading van abnamro

46 Posts
Pagina: «« 1 2 3 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Sylvia 11 19 maart 2007 11:09
    quote:

    goldrush schreef:

    [quote=Sylvia 11]
    Nu is de schadeclaim iets meer dan 300.000 euro.
    Amro had dat door en deed mij een voorstel notabene in hotel de l'europe. Ging er mee accoord.
    [/quote]

    Een bank waar je in een hotel mee afspreekt???

    Geeft mij over je eigen positie/schuld te denken!
    Verklaar je nader alsjeblieft, zonder een niet gefundeerde kreet te scanderen.

    Ik ben in de gelukkige en dankbare positie dat ik niet voor een gesprek op een bank kom. De direktie komt bij mij thuis of spreekt met mij af in een restaurant voor een lunch.
    Elke bank werkt zo met bepaalde clienten.

    Dus informeer je in het vervolg even wat beter, voordat je mij beschuldigt, jongeman.
    Dus die uitdrukking van jou verwerp ik dan ook, neem het je echter niet kwalijk, want dat zou je misschien niet kunnen weten!
  2. [verwijderd] 19 maart 2007 11:15
    Trading brengt niets extra's. wilde canadees bedrijfje kopen, kon niet zeiden ze. via omwegen heb ik ze alsnog aangeschaft. nooit wordt je gebeld, het enige advies was ze hebben is: spreiden. Op zich niet gek, maar dat is het enige tot op heden. Geen concreet (ver)koop advies gehad.

    Misschien eens winst nemen op KPN (toen 10.35), ING calls houden (toen 34)terwijl ik ze van plan was te verpatsen.

    Ze weten het niks beter dan ik. Binnenkort schijnen ze met extra functionaliteiten te komen (conditionele orders, stop losses etc) dan zeg ik die afdeling vaarwel. Als het niet rap komt dan ben ik waarschijnlijk helemaal weg.

    Trouwens nooit een contract gezien!
  3. goldrush 19 maart 2007 11:52
    quote:

    Sylvia 11 schreef:

    [quote=goldrush]
    [quote=Sylvia 11]
    Nu is de schadeclaim iets meer dan 300.000 euro.
    Amro had dat door en deed mij een voorstel notabene in hotel de l'europe. Ging er mee accoord.
    [/quote]

    Een bank waar je in een hotel mee afspreekt???

    Geeft mij over je eigen positie/schuld te denken!
    [/quote]

    Verklaar je nader alsjeblieft, zonder een niet gefundeerde kreet te scanderen.

    Ik ben in de gelukkige en dankbare positie dat ik niet voor een gesprek op een bank kom. De direktie komt bij mij thuis of spreekt met mij af in een restaurant voor een lunch.
    Elke bank werkt zo met bepaalde clienten.

    Dus informeer je in het vervolg even wat beter, voordat je mij beschuldigt, jongeman.
    Dus die uitdrukking van jou verwerp ik dan ook, neem het je echter niet kwalijk, want dat zou je misschien niet kunnen weten!

    Je geeft zelf aanleiding.

    Waneer je zelf een vermeende schadepost van € 95.000,- hebt en men maakt hier dan € 300.000,- van dan geeft dit toch wel aan dat je niet goed op de hoogte bent van je portefeuille.

    Bovendien waarom maak je je druk als je in de "gelukkige" omstandigheden bent dat de bankdirecteur bij je thuis komt en/of in een restaurant afspreekt? Dat verlies is dan toch ook zo weer goed te maken.

    Het zou trouwens wel één van de weinige bankdirecteuren wezen die ook nog verstand van beleggen heeft. Een directeur is een bestuurder en geen beleggingsadviseur.

    Kun je ook echt bewijzen dat 55 vermogende klanten naar aanleiding van jouw telefoontje hun relatie met de bank binnen een halve dag opgezegd hebben??

    We weten trouwens allemaal dat je niet bij een bank moet wezen voor goede adviezen en goed beheer van je portefeuille. daarin heb je wel helemaal gelijk. Dit zou een bank ook nooit kunnen, aangezien ze altijd op één of andere manier partijdig zijn en bovendien verdienen zij altijd aan elke transactie zonder enig risico.
  4. [verwijderd] 19 maart 2007 11:58
    quote:

    Sylvia 11 schreef:

    Gaan we nu niet overdrijven Syl.jij hebt een flink probleem achter de rug vertel en discussieer maar houd je bij je meegemaakte feiten.
    Ikzelf bankier meer dan 30 jaar bij ABN ik heb ook het preffererd banking,ik heb daar niet om gevraagd is mij automatisch gegeven,ik ondervind van dit geen enkele hinder ze bellen mij nooit omdat ze toch wel weten dat ik mijn eigen zaakjes regel.
    Wel heeft het voordelen regelmatig uitnodigingen voor feestavondjes,seminars en cursus dat is als je interesse hebt gratis en mooi meegenomen.
    Het heeft ook z'n voordelen toen ik onderlaatst een hypoth.voor mijn dochters huis wilde regelen zou dat 6 weken duren,nou pref. banker ingeschakeld binnen 2 week klaar het was vorig jaar omstreeks de kerst anders ging het nog sneller.

    mvrgr jo jo

    [Modbreak Thijs (forum@iex.nl): Dit bericht is bewerkt, omdat het een quote bevatte van een bericht dat niet op onze forums thuis hoort. Deze quote is dan ook verwijderd.]
  5. Sylvia 11 19 maart 2007 12:03
    quote:

    goldrush schreef:

    [quote=Sylvia 11]
    [quote=goldrush]
    [quote=Sylvia 11]
    Nu is de schadeclaim iets meer dan 300.000 euro.
    Amro had dat door en deed mij een voorstel notabene in hotel de l'europe. Ging er mee accoord.
    [/quote]

    Een bank waar je in een hotel mee afspreekt???

    Geeft mij over je eigen positie/schuld te denken!
    [/quote]

    Verklaar je nader alsjeblieft, zonder een niet gefundeerde kreet te scanderen.

    Ik ben in de gelukkige en dankbare positie dat ik niet voor een gesprek op een bank kom. De direktie komt bij mij thuis of spreekt met mij af in een restaurant voor een lunch.
    Elke bank werkt zo met bepaalde clienten.

    Dus informeer je in het vervolg even wat beter, voordat je mij beschuldigt, jongeman.
    Dus die uitdrukking van jou verwerp ik dan ook, neem het je echter niet kwalijk, want dat zou je misschien niet kunnen weten!

    [/quote]
    Je geeft zelf aanleiding.

    Waneer je zelf een vermeende schadepost van € 95.000,- hebt en men maakt hier dan € 300.000,- van dan geeft dit toch wel aan dat je niet goed op de hoogte bent van je portefeuille.

    Bovendien waarom maak je je druk als je in de "gelukkige" omstandigheden bent dat de bankdirecteur bij je thuis komt en/of in een restaurant afspreekt? Dat verlies is dan toch ook zo weer goed te maken.

    Het zou trouwens wel één van de weinige bankdirecteuren wezen die ook nog verstand van beleggen heeft. Een directeur is een bestuurder en geen beleggingsadviseur.

    Kun je ook echt bewijzen dat 55 vermogende klanten naar aanleiding van jouw telefoontje hun relatie met de bank binnen een halve dag opgezegd hebben??

    We weten trouwens allemaal dat je niet bij een bank moet wezen voor goede adviezen en goed beheer van je portefeuille. daarin heb je wel helemaal gelijk. Dit zou een bank ook nooit kunnen, aangezien ze altijd op één of andere manier partijdig zijn en bovendien verdienen zij altijd aan elke transactie zonder enig risico.
    Dergelijke walgelijke insinuerende aantijgingen behoren niet tot mijn kring en ik laat het hierbij, jongeman.

  6. Sylvia 11 19 maart 2007 12:10
    quote:

    jojobuitenzorg schreef:

    [quote=Sylvia 11]
    Mijn mening is, dat hele Preferred and Private banking niet had moeten worden ingesteld.
    Een stelletje snotneuzen die net uit de luier zijn, vergeef mijn grofheid, gaan u en mij even vertellen hoe het met onze financiele situatie is gesteld?
    [/quote]

    Gaan we nu niet overdrijven Syl.jij hebt een flink probleem achter de rug vertel en discussieer maar houd je bij je meegemaakte feiten.
    Ikzelf bankier meer dan 30 jaar bij ABN ik heb ook het preffererd banking,ik heb daar niet om gevraagd is mij automatisch gegeven,ik ondervind van dit geen enkele hinder ze bellen mij nooit omdat ze toch wel weten dat ik mijn eigen zaakjes regel.
    Wel heeft het voordelen regelmatig uitnodigingen voor feestavondjes,seminars en cursus dat is als je interesse hebt gratis en mooi meegenomen.
    Het heeft ook z'n voordelen toen ik onderlaatst een hypoth.voor mijn dochters huis wilde regelen zou dat 6 weken duren,nou pref. banker ingeschakeld binnen 2 week klaar het was vorig jaar omstreeks de kerst anders ging het nog sneller.

    mvrgr jo jo

    Ach jo jo, gelukkig kunnen wij van mening verschillen.

    goede zaken,groetjes,
    Sylvia
  7. Sylvia 11 19 maart 2007 12:12
    quote:

    John Cleese schreef:

    Je lacht je toch dood om die sukkelreklame van de Rabo over aandacht e.d. Private banking vanaf 80k. Je behoort nog niet eens tot de groep half-rijken.
    Maar het zal wel lekker bekken op verjaarspartijtjes.
    Voor veel mensen, John, kan het wel wat betekenen, hoor.
    Er is verschil tussen private banking bij de ABN en bij de Rabo.
  8. Bellboy12 19 maart 2007 12:15

    [/quote]

    Dergelijke walgelijke insinuerende aantijgingen behoren niet tot mijn kring en ik laat het hierbij, jongeman.

    [/quote]

    Ik begrijp niet dat iemand van een dergelijk hoge statuur zich verlaagt om via dit platvloerse medium te communiceren. Het is toch beter dit soort problemen op een party met mensen van gelijk niveau te bespreken, mevrouw.
  9. forum rang 7 ffff 19 maart 2007 12:17
    Goldrush,

    Ik bemoei me er toch even mee, omdat ik me wat verbaas over sommige van je opvattingen:
    1/ Het is niet omdat iemand vermogend is, dat bankiers maar moeten denken dat ze best geplukt kunnen worden.
    2/ In de bankwereld is het wel degelijk zo dat men bij grotere vermogens bij de klant aan huis komt in plaats van dat de klant naar de bank komt.
    3/ Een klant geeft natuurlijk geen aanleiding als hij iets niet weet. Er bestaat nog zoiets als "vertrouwensrelatie" en "zorgplicht".
    4/ Het relaas van Sylvia is héél herkenbaar. Ik kan MEERDERE soortgelijke verhalen vertellen die ook mij, als door de wol geverfde klant, toch geld gekost heeft en eringeluisd wordt.
    Heel kort: Je bankier komt bij jou aan huis. Maakt de mooiste afspraken. De bankier wordt plots ontslagen. JOUW portefeuille wordt naar ander kantoor overgeplaatst en daar willen ze zich beslist niet aan de gemaakte afspraken houden. Werkwijze: ABN AMRO

    Weer ander voorbeeld: Je doet een mega -aankoop ( miljoenen) en gaat daarvoor eerst telefonisch speciale tarifiëring afspreken. Bij de boekhouding enkele weken later blijkt die tarifiëring NIET angehouden te worden. Klacht haalt zogenaamd niks uit want de desbetreffende medewerker/bankier werkt er niet meer. Dat was FORTIS. De verdwenen medewerker blijkt zogenaamd niet meer te traceren, nog te vervolgen....

    Voorbeeld 3: je haalt gewoon je geld van je rekening bij Deutsch bank. Ze presteren het om een kwart procent OPNAMEKOSTEN in rekening te brengen bij het opheffen van je lopende rekening.
    Pure diefstal.

    Voorbeeld 4; Overschrijving van portefeuille met 30 regels van bank A naar bank B wordt 11.000 gulden voor aangerekend. Ik zal doodvallen als het niet gebeurd is....

    Kortom: Hoe goed je je ook indekt: Ze kunnen je altijd oplichten, pakken, besodemieteren. En dan begint de lijdensweg.

    Wat ik wel Sylvia en andere lezers wil benadrukken: Er is vrijwel niet één bank waar geen misstanden zijn. Er is overal iets.
    Ik ben ondanks alles nog ABN klant, ook na heftige ruzies en na een vergelijk. Dat laatste is belangrijk. Maar inderdaad : Je moet een harde zijn en dreigen, maar uiteindelijk: Je moet toch ergens bankieren en opletten moet je bij iedere bankier.

    Peter
  10. goldrush 20 maart 2007 09:44
    quote:

    ffff schreef:

    Goldrush,

    Ik bemoei me er toch even mee, omdat ik me wat verbaas over sommige van je opvattingen:
    1/ Het is niet omdat iemand vermogend is, dat bankiers maar moeten denken dat ze best geplukt kunnen worden.
    2/ In de bankwereld is het wel degelijk zo dat men bij grotere vermogens bij de klant aan huis komt in plaats van dat de klant naar de bank komt.
    3/ Een klant geeft natuurlijk geen aanleiding als hij iets niet weet. Er bestaat nog zoiets als "vertrouwensrelatie" en "zorgplicht".
    4/ Het relaas van Sylvia is héél herkenbaar. Ik kan MEERDERE soortgelijke verhalen vertellen die ook mij, als door de wol geverfde klant, toch geld gekost heeft en eringeluisd wordt.
    Heel kort: Je bankier komt bij jou aan huis. Maakt de mooiste afspraken. De bankier wordt plots ontslagen. JOUW portefeuille wordt naar ander kantoor overgeplaatst en daar willen ze zich beslist niet aan de gemaakte afspraken houden. Werkwijze: ABN AMRO

    Weer ander voorbeeld: Je doet een mega -aankoop ( miljoenen) en gaat daarvoor eerst telefonisch speciale tarifiëring afspreken. Bij de boekhouding enkele weken later blijkt die tarifiëring NIET angehouden te worden. Klacht haalt zogenaamd niks uit want de desbetreffende medewerker/bankier werkt er niet meer. Dat was FORTIS. De verdwenen medewerker blijkt zogenaamd niet meer te traceren, nog te vervolgen....

    Voorbeeld 3: je haalt gewoon je geld van je rekening bij Deutsch bank. Ze presteren het om een kwart procent OPNAMEKOSTEN in rekening te brengen bij het opheffen van je lopende rekening.
    Pure diefstal.

    Voorbeeld 4; Overschrijving van portefeuille met 30 regels van bank A naar bank B wordt 11.000 gulden voor aangerekend. Ik zal doodvallen als het niet gebeurd is....

    Kortom: Hoe goed je je ook indekt: Ze kunnen je altijd oplichten, pakken, besodemieteren. En dan begint de lijdensweg.

    Wat ik wel Sylvia en andere lezers wil benadrukken: Er is vrijwel niet één bank waar geen misstanden zijn. Er is overal iets.
    Ik ben ondanks alles nog ABN klant, ook na heftige ruzies en na een vergelijk. Dat laatste is belangrijk. Maar inderdaad : Je moet een harde zijn en dreigen, maar uiteindelijk: Je moet toch ergens bankieren en opletten moet je bij iedere bankier.

    Peter
    Dat er veel misstanden bij de banken zijn ben ik volledig met je eens. Dit heb ik in het verleden ook zelf wel ondervonden. Daarom moet je het beleggen ook niet overlaten aan de bank. doe het zelf of neem een goede adviseur die niet verbonden is aan een bank.

    Het ging er om dat Sylvia een aantal vreemde uitspraken doet waarmee ze zichzelf nogal ongeloofwaardig doet overkomen. Bovendien kan ze niet tegen kritiek. Dit blijkt uit haar reacties.

    De deutsche bank brengt een kwart procent opnamekosten in rekening. Dit kon je weten toen je de rekening opende want dat stond in de voorwaarden. De compensatie hiervoor was een hogere rente op je tegoed, maar dat vergeet je te vermelden. Als een produkt je niet aanstaat moet je er naar mijn mening van afblijven en niet achteraf gaan zeuren. Wanneer iedereen dit zou doen zal de bank alleen maar eerder geneigd zijn om haar produkt toch iets klantvriendelijker te maken.

    De kosten voor het overschrijven van een portefeuille van A naar B van € 11.000,- begrijp ik ook niet goed. Ik heb zelf vier keer (delen) van mijn porto's geswitchd en steeds zijn de berekende kosten vergoed door deontvangende partij. Rabo, Alex, ABN en ING.

    Ik sta te boek als preferred klant bij Rabo en ING, maar zij bellen mij niet meer omdat ze weten dat ik hier geen prijs op stel.

    Sylvia reageert agressief op vragen die ik heb bij een aantal uitspraken van haar maar verklaart ze niet. Het bevestigd alleen maar mijn vermoedens
  11. Sylvia 11 20 maart 2007 09:53
    quote:

    goldrush schreef:

    [quote=ffff]
    Goldrush,

    Ik bemoei me er toch even mee, omdat ik me wat verbaas over sommige van je opvattingen:
    1/ Het is niet omdat iemand vermogend is, dat bankiers maar moeten denken dat ze best geplukt kunnen worden.
    2/ In de bankwereld is het wel degelijk zo dat men bij grotere vermogens bij de klant aan huis komt in plaats van dat de klant naar de bank komt.
    3/ Een klant geeft natuurlijk geen aanleiding als hij iets niet weet. Er bestaat nog zoiets als "vertrouwensrelatie" en "zorgplicht".
    4/ Het relaas van Sylvia is héél herkenbaar. Ik kan MEERDERE soortgelijke verhalen vertellen die ook mij, als door de wol geverfde klant, toch geld gekost heeft en eringeluisd wordt.
    Heel kort: Je bankier komt bij jou aan huis. Maakt de mooiste afspraken. De bankier wordt plots ontslagen. JOUW portefeuille wordt naar ander kantoor overgeplaatst en daar willen ze zich beslist niet aan de gemaakte afspraken houden. Werkwijze: ABN AMRO

    Weer ander voorbeeld: Je doet een mega -aankoop ( miljoenen) en gaat daarvoor eerst telefonisch speciale tarifiëring afspreken. Bij de boekhouding enkele weken later blijkt die tarifiëring NIET angehouden te worden. Klacht haalt zogenaamd niks uit want de desbetreffende medewerker/bankier werkt er niet meer. Dat was FORTIS. De verdwenen medewerker blijkt zogenaamd niet meer te traceren, nog te vervolgen....

    Voorbeeld 3: je haalt gewoon je geld van je rekening bij Deutsch bank. Ze presteren het om een kwart procent OPNAMEKOSTEN in rekening te brengen bij het opheffen van je lopende rekening.
    Pure diefstal.

    Voorbeeld 4; Overschrijving van portefeuille met 30 regels van bank A naar bank B wordt 11.000 gulden voor aangerekend. Ik zal doodvallen als het niet gebeurd is....

    Kortom: Hoe goed je je ook indekt: Ze kunnen je altijd oplichten, pakken, besodemieteren. En dan begint de lijdensweg.

    Wat ik wel Sylvia en andere lezers wil benadrukken: Er is vrijwel niet één bank waar geen misstanden zijn. Er is overal iets.
    Ik ben ondanks alles nog ABN klant, ook na heftige ruzies en na een vergelijk. Dat laatste is belangrijk. Maar inderdaad : Je moet een harde zijn en dreigen, maar uiteindelijk: Je moet toch ergens bankieren en opletten moet je bij iedere bankier.

    Peter
    [/quote]

    Dat er veel misstanden bij de banken zijn ben ik volledig met je eens. Dit heb ik in het verleden ook zelf wel ondervonden. Daarom moet je het beleggen ook niet overlaten aan de bank. doe het zelf of neem een goede adviseur die niet verbonden is aan een bank.

    Het ging er om dat Sylvia een aantal vreemde uitspraken doet waarmee ze zichzelf nogal ongeloofwaardig doet overkomen. Bovendien kan ze niet tegen kritiek. Dit blijkt uit haar reacties.

    De deutsche bank brengt een kwart procent opnamekosten in rekening. Dit kon je weten toen je de rekening opende want dat stond in de voorwaarden. De compensatie hiervoor was een hogere rente op je tegoed, maar dat vergeet je te vermelden. Als een produkt je niet aanstaat moet je er naar mijn mening van afblijven en niet achteraf gaan zeuren. Wanneer iedereen dit zou doen zal de bank alleen maar eerder geneigd zijn om haar produkt toch iets klantvriendelijker te maken.

    De kosten voor het overschrijven van een portefeuille van A naar B van € 11.000,- begrijp ik ook niet goed. Ik heb zelf vier keer (delen) van mijn porto's geswitchd en steeds zijn de berekende kosten vergoed door deontvangende partij. Rabo, Alex, ABN en ING.

    Ik sta te boek als preferred klant bij Rabo en ING, maar zij bellen mij niet meer omdat ze weten dat ik hier geen prijs op stel.

    Sylvia reageert agressief op vragen die ik heb bij een aantal uitspraken van haar maar verklaart ze niet. Het bevestigd alleen maar mijn vermoedens
    Het zij zo.
    Als jij mijn reaktie agressief vindt, dan spijt mij dat, maar ik ben dergelijke ongenuanceerde uitspraken door jou gedaan, echter niet gewend.
    En vergeef mij, maar uit jouw reakties blijkt wel degelijk dat jij niet weet hoe de de private banking clients door de Amro worden behandeld en zoals al eerder aangegeven, dat kan ik je domweg niet kwalijk nemen.
    Geef ik antwoord op jouw vragen, dan zou ik die serieus nemen en nee, mijnheer, dank u.

    Fijne zaken,
    Sylvia
  12. dct 20 maart 2007 10:02
    Problemen met tradebox zijn te gek voor woorden. Gelukkig zit ik voor mijn actieve handel ergens anders.

    Het private banking gedeelte van ABN vind ik echter prima geregeld. Ze vallen me niet lastig (heb zelf aan gegegeven daar geen prijs op te stellen), maar als ik iets nodig heb is het supersnel geregeld. Een verademing in vergelijking met de postbank.

    gr.DCT
  13. Sylvia 11 20 maart 2007 11:03
    quote:

    Sylvia 11 schreef:

    [Modbreak Thijs (forum@iex.nl): Dit bericht is verwijderd. Gelieve anderen niet te beledigen.]
    Ik maak excuus mijnheer Thijs, ik wist niet dat het woordje snotneus van 23 jaar in die context uiteraard, als een belediging werd ervaren.
    Rectificatie dus; de jongeheren van 23 jaar, ik hoop dat u dat wel kunt accorderen,

    met groet,
    Sylvia
  14. [verwijderd] 20 maart 2007 11:19
    quote:

    Sylvia 11 schreef:

    [quote=Sylvia 11]
    [Modbreak Thijs (forum@iex.nl): Dit bericht is verwijderd. Gelieve anderen niet te beledigen.]
    [/quote] Ik maak excuus mijnheer Thijs, ik wist niet dat het woordje snotneus van 23 jaar in die context uiteraard, als een belediging werd ervaren.
    Rectificatie dus; de jongeheren van 23 jaar, ik hoop dat u dat wel kunt accorderen,

    met groet,
    Sylvia
    Ach Syl om een juiste inschatting van deze uitspraak te kunnen maken dien je een bepaalde leeftijd en levenservaring te hebben,jonge mensen zien alleen het woord.

    mvrgr jo jo
  15. forum rang 7 ffff 20 maart 2007 11:49
    Sylvia,

    Toch geef je een goed voorbeeld van "mismanagement" bij grootbanken. De afgelopen 35 jaar is het mij ook herhaaldelijk overkomen dat je plots een nieuwe portfoliomanager krijgt toegewezen, en dat blijkt dan een juist afgestudeerde jongeman of jongevrouw te zijn van rond de 24 jaar en met een flair van hier tot ginder komen ze je vertellen wat er al niet binnen de portefeuille "verbeterd" kan worden.

    Ze hebben er totaal geen benul van dat je diverse BV's bezit, een CVA en een pensioenfonds: ben je betoeterd: ze gaan meteen "aan de slag" en zullen het jou wel even vertellen.
    Punt is ook hier weer: Die fout wordt door heel wat banken gemaakt. Als je mondig bent , zoals ik, zet je ze binnen de drie minuten beleefd op hun plaats.

    Maar ik blijf het altijd een blunder van het beleid van zo'n bank vinden. Ik kan er zeker 7 noemen in de afgelopen 35 jaar.

    Peter
46 Posts
Pagina: «« 1 2 3 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 910,00 -0,54%
EUR/USD 1,0866 +0,07%
FTSE 100 8.394,70 -0,35%
Germany40^ 18.691,10 -0,41%
Gold spot 2.422,14 -0,17%
NY-Nasdaq Composite 16.794,87 +0,65%

Stijgers

Kinepolis
+1,81%
DEME G...
+1,81%
VGP
+0,72%
Econoc...
+0,65%
Retail...
+0,57%

Dalers

IBA
-3,31%
Umicore
-2,66%
SHURGARD
-1,83%
bpost
-1,78%
Barco
-1,67%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links