Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel EBUSCO HOLDING AEX:EBUS.NL, NL0015000CZ2

  • 2,790 26 apr 2024 17:35
  • +0,238 (+9,33%) Dagrange 2,560 - 2,810
  • 330.961 Gem. (3M) 337,4K

Ebusco 2024

4.124 Posts
Pagina: «« 1 ... 157 158 159 160 161 ... 207 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. stot 22 maart 2024 20:58
    15 procent hoger deze week . Normaal teken je ervoor .
    Nu denk je het had nog ruim een halve euro hoger kunnen zijn .

    Nu maar afwachten wat het wordt dinsdag . Welke kant valt het op .

    Sommigen denken dat het nog om de cijfers van q4 gaat maar dat is niet belangrijk.

    Hoeveel cash hebben ze
    Hoe hoog ebista 2024 al zal daar pas in q 2 meer duidelijk over worden .
    Het wordt dus is de reorganisatie van het bedrijf op schema en hoe loopt het productie proces en de onderdelen etc
  2. forum rang 6 Marcel H. 22 maart 2024 21:40
    quote:

    IMILLIONAIR schreef op 22 maart 2024 09:58:

    Ebusco’s After Sales team

    Eerst verkoop je en daarna $$$$ aan service die alleen Ebusco zelf kan uitvoeren. De bussen zijn computers. Hebben jullie hieraan al eens gedacht. Ik weet wat deze contracten aan waarde hebben.

    Ons After Sales team is verantwoordelijk voor service en klanttevredenheid zodra onze bussen in operatie gaan. Zij zorgen voor service & onderhoud, training voor chauffeurs en monteurs, de distributie van reserveonderdelen en monitoren daarnaast alle Ebusco bussen die rondrijden.

    Het After Sales team bestaat uit verschillende internationale specialisten; elektrotechnische en werktuigbouwkundige ingenieurs, buitendienst- en werkplaatstechnici, een onderdelen- en claimspecialist en een serviceadviseur. Zij zijn allemaal gespecialiseerd in de verschillende disciplines van After Sales. Zo leveren wij optimale service aan onze klant.
    Niet zo snel allemaal. Laat eerst de verkoop in Deurne/Venray en Cleon maar eens
    op gang komen.
    Volgende week wordt alles vermoedelijk iets meer duidelijk gemaakt.
    Niets wijst op dit moment op een solide ontwikkeling.

    Gewoon afwachten.
  3. forum rang 4 StoplossBurner 23 maart 2024 14:05
    quote:

    stot schreef op 22 maart 2024 20:58:

    15 procent hoger deze week . Normaal teken je ervoor .
    Nu denk je het had nog ruim een halve euro hoger kunnen zijn .

    Nu maar afwachten wat het wordt dinsdag . Welke kant valt het op .

    Sommigen denken dat het nog om de cijfers van q4 gaat maar dat is niet belangrijk.

    Hoeveel cash hebben ze
    Hoe hoog ebista 2024 al zal daar pas in q 2 meer duidelijk over worden .
    Het wordt dus is de reorganisatie van het bedrijf op schema en hoe loopt het productie proces en de onderdelen etc
    De outlooks die ze geven zijn niks waard, althans het trackrecord dat ze hebben is redelijk belabberd en dat is nog een understatement. Ik ben vooral benieuwd of ze een update geven over wat ze tot nu toe daadwerkelijk afgeleverd hebben (en geaccepteerd zijn door de klant) en zoals ik ook eerder zei de huidige cash positie waarover we vele rode vlaggen voorbij hebben zien komen. En hoe zien ze 2025 voor zich met slechts een paar busjes die tot nu toe voor dat jaar besteld zijn.
  4. forum rang 6 Happy 23 maart 2024 15:44
    Net ff lekker de Monnikenloop gedaan op Schiermonnikoog. Kun je ff je gedachte ordenen.
    Denk dat vele nog blijven hangen in de oude communicatie van voor de "ingreep" die gedaan is bij de laatste emissie.

    Ik vertrouw op Meurs en zijn achterban dat er goed gezorgd wordt voor hun investering.

    Dat dit (nog) niet met ons gecommuniceerd wordt is even lastig maar volkomen begrijpelijk.
  5. stot 24 maart 2024 00:01
    Voor 2025 zullen er nog wel genoeg bussen zijn die geleverd kunnen worden met de huidige voorraad orders.

    Maar voor 2026 moet er nog heel wat gebeuren om tegen die tijd zeg 900 bussen per jaar te gaan leveren .

    Het maken van die 900 is geen probleem meer tegen die tijd maar de order intake moet binnen nu en 6 maanden flink op gang komen voor uitlevering 2026 .

    Volgend jaar plus 40 procent verwachtte een analist dus ruim 450 miljoen euro inkomsten .
  6. forum rang 6 Marcel H. 24 maart 2024 09:30
    quote:

    stot schreef op 24 maart 2024 00:01:

    Voor 2025 zullen er nog wel genoeg bussen zijn die geleverd kunnen worden met de huidige voorraad orders.

    Maar voor 2026 moet er nog heel wat gebeuren om tegen die tijd zeg 900 bussen per jaar te gaan leveren .

    Het maken van die 900 is geen probleem meer tegen die tijd maar de order intake moet binnen nu en 6 maanden flink op gang komen voor uitlevering 2026 .

    Volgend jaar plus 40 procent verwachtte een analist dus ruim 450 miljoen euro inkomsten .
    Al eerder heb ik gezegd dat er aan orders geen gebrek is,

    Er moet altijd veel gebeuren om alles op tijd te leveren.

    Dat lukt te langen leste niet.

    Daarom haken kopers af, valt te omzet tegen en wordt het aandeel

    steeds goedkoper.

    Ebusco heeft altijd plannen maar ontwikkelt zich nauwelijks

    Wachten op plannen van Meurs. Hij is slechts sinds korte tijd bezig.

    De eerste stappen zijn gezet.
  7. forum rang 6 Marcel H. 24 maart 2024 11:45
    quote:

    Happy schreef op 23 maart 2024 15:44:

    Net ff lekker de Monnikenloop gedaan op Schiermonnikoog. Kun je ff je gedachte ordenen.
    Denk dat vele nog blijven hangen in de oude communicatie van voor de "ingreep" die gedaan is bij de laatste emissie.

    Ik vertrouw op Meurs en zijn achterban dat er goed gezorgd wordt voor hun investering.

    Dat dit (nog) niet met ons gecommuniceerd wordt is even lastig maar volkomen begrijpelijk.
    Dat wordt ook met niemand gecommuniceerd.

    Hopelijk vindt Meurs de juiste weg.
    Als dat lukt houden zijn voorgangers hun mond.
    Bijvelds begon aan een avontuur waarop hij geen moment
    vat heeft gekregen.

    Op die gedachte ben je tijdens het ordenen ook wel terecht gekomen.
  8. forum rang 10 DeZwarteRidder 25 maart 2024 14:32
    quote:

    Banter2346 schreef op 25 maart 2024 14:25:

    VDL blijkbaar toch gegadigde voor Van Hool:
    ...Zwaaneveld praat met drie mogelijke overnemers, onder wie Guido Dumarey en de Nederlandse busbouwer VDL Bus & Coach
    Van Hool heeft schuldenlast van 300 miljoen euro. Er werken 2.500 mensen bij de busbouwer....
    Een ding is zeker: de schulden gaan ze niet overnemen; alleen de fabriek en de merknaam hebben enige waarde.
  9. forum rang 6 Marcel H. 25 maart 2024 14:55
    quote:

    DeZwarteRidder schreef op 25 maart 2024 14:32:

    [...]

    Een ding is zeker: de schulden gaan ze niet overnemen; alleen de fabriek en de merknaam hebben enige waarde.
    Bovendien wil VDL ook geld van de Vlaamse overheid.
    Voor een garantie voor werknemers die hun baan dreigen te verliezen,
    Ebusco is geen prooi voor VDL.
4.124 Posts
Pagina: «« 1 ... 157 158 159 160 161 ... 207 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Opnieuw een lelijke misser van Ebusco

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links