Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel EBUSCO HOLDING AEX:EBUS.NL, NL0015000CZ2

  • 2,792 29 apr 2024 10:24
  • +0,002 (+0,07%) Dagrange 2,754 - 2,848
  • 32.532 Gem. (3M) 337,4K

Ebusco 2024

4.133 Posts
Pagina: «« 1 ... 100 101 102 103 104 ... 207 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Alfie Solomons 2 maart 2024 13:27
    Die Marcel toch.. :)

    De oom waar niemand om moet lachen tijdens het kerst diner. De man die 30x dezelfde "grap" maakt. De kerel die de hele dag vanuit zijn laptop onzin aan het spuien is op een forum.

    Zojuist vanuit het Gooi naar Amsterdam gereden en wel 5 Ebusco bussen gezien (en nee grapjurk, niet 5x dezelfde). Het lijken er hier steeds meer te worden wat dus wil zeggen dat ze eindelijk aan het leveren zijn...?

    Benieuwd naar morgen maar het zal wel een "gezellige" borrel worden waar geen vragen beatwoord gaan worden voor Henk, Marcel en Ingrid
  2. forum rang 6 Marcel H. 3 maart 2024 09:50
    quote:

    Plein777 schreef op 3 maart 2024 09:19:

    Laat Ebusco samengaan met VDL, dan kunnen ze de gehele productie overbrengen naar Nedcar Born.
    Vermoedelijk wil VDL niet samengaan met Ebusco.

    VDL is een goed functionerend en kapitaalkrachtig bedrijf
    met o.a. een eigen afdeling bussenassemblage..

    Wat voegt Ebusco dan nog toe? Misschien een beetje schaalvergroting.

    In Born is voldoende productieruimte voor de assemblage van auto"s.

    Capaciteit meer dan 5000 stuks per jaar.

    VDL bussenbouw en Ebusco samen betekent veel overbodige ruimte in Born
    en leegstaande ruimte in Deurne.

    VDL bussenassemblage vindt plaats in Valkenswaard.
  3. Tallestxxl 3 maart 2024 12:55
    Slechte bewegwijzering; je kan wel vanaf een balustrade de fabrieksvloer bekijken. Een can de schoonste en georganiseerde productielijnen die ik ooit heb gezien. Meest verhelderende: een bus waar je in kan kijken waar een aantal binnenpanelen open zijn met losse connectoren waar naar alle waarschijnlijkheid onderdelen ontbreken. Aan de wand geplakt zijn excellijsten met onderdelen die ontbreken en testen die nog moeten worden uitgevoerd. Bus met Deenstalige veiligheidsstickers. Nog steeds onderdelen tekorten?
  4. Wacko Winger 3 maart 2024 14:13
    quote:

    florida7 schreef op 28 februari 2024 11:00:

    De grote aandeelhouders hebben inmiddels met de laatste kapitaalinjectie al weer 1/3 verloren. Die zullen toch iets anders verwacht hebben. Of hebben vertrouwen op lange termijn.
    lastig te zeggen, veel discussie geweest hier over de reden van bijstorting noodzaak of vertrouwen?

    Wat ik mij vanochtend tijdens een rondje rennen bedacht, als het alleen noodzaak was, waarom dan niet alle aandeelhouders mee laten lappen. Ik houd het dus voorlopig maar op vertrouwen. Mochten er andere redenen voor de grote 4 om "ons" niet mee te laten betalen dan hoor ik graag
  5. forum rang 6 Happy 3 maart 2024 19:17
    quote:

    Marcel H. schreef op 3 maart 2024 16:49:

    Het is een gigantisch geldverslindende organisatie. Er komt maar geen eind aan.
    Je kunt de kleinere aandeelhouders niet aanspreken voor een geldelijke bijdrage.
    Het heeft hun al veel geld gekost. En de risico's zijn nog groot. De kans bestaat dat
    de volledige inleg teniet gaat.
    Blijf niet teveel hangen in het verleden.
    Dat was idd waardeloos op alle fronten.
    Kijk en geloof nou eens in de ommekeer die ze onder druk van de grote aandeelhouders hebben ingezet.

    Dag in dag uit maar negatief schrijven levert jou en ons niks op.

    Waar het koerstechnische dieptepunt ligt weet niemand. Kan zo maar zijn dat we het al bereikt hebben.
    Zoniet dan kopen we gewoon weer een pluk bij.

    Ff wachten tot ze hun vorderingen gaan communiceren naar ons
    Tot die tijd radiostilte.....
  6. baantjer 3 maart 2024 19:35
    [quote alias=Happy id=15209619 date=202403031917]
    [...]

    Blijf niet teveel hangen in het verleden.
    Dat was idd waardeloos op alle fronten.
    Kijk en geloof nou eens in de ommekeer die ze onder druk van de grote aandeelhouders hebben ingezet.

    Dag in dag uit maar negatief schrijven levert jou en ons niks op.

    Waar het koerstechnische dieptepunt ligt weet niemand. Kan zo maar zijn dat we het al bereikt hebben.
    Zoniet dan kopen we gewoon weer een pluk bij.

    Ff wachten tot ze hun vorderingen gaan communiceren naar ons
    Tot die tijd radiostilte.....
    [/quote

    Zoals ik eerder al zei.....tunnelvisie, ziende blind
    Jammer jammer jammer]
  7. forum rang 5 Lekker Truitje 3 maart 2024 20:02
    @Charlie Munger: ja wij zijn wel geweest, wij komen niet om in negativisme. Maar een kritische blik is niet onnodig. We denken wel binnen afzienbare tijd opnieuw aandelen te kunnen kopen, nu nog even de kat uit de boom kijken.
    Mooie fabriek, sympathieke medewerkers, echt essentiële beleggingsinformatie is niet gegeven, dat kon je wel nagaan, dan krijgen ze problemen met de AFM of zo. In Rouen is de produktie inmiddels opgestart. In Deurne zag je bussen in verschillende stadia van produktie, en materialen e.d.
    Geen andere aandeelhouders gezien ,op 1 andere uiterst sympathieke aandeelhouder na, en die komt wel eens op dit forum als die veel tijd heeft, maar schrijft er nooit op.
    Er waren wel veel mensen, ook veel uit Deurne zelf denk ik. We zijn ook naar 3 andere bedrijven in de buurt geweest die ook meededen aan de open bedrijvendag, maar daar kun je geen aandelen van kopen.
4.133 Posts
Pagina: «« 1 ... 100 101 102 103 104 ... 207 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Opnieuw een lelijke misser van Ebusco

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links