Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Februari 2024, Gaat AI TomTom naar grote hoogte brengen
Volgen
Free Float Total shares 31-12-2023 68.371.770 51.7% 31-1-2024 67.520.681 51.0% afname -851.089 Treasury Shares Total shares 31-12-2023 4.717.362 3.6% 31-1-2024 5.618.451 4.2% toename 901.089 Ik mis 50.000 aandelen volgens bovenstaand overzichtje.
Wereldbelegger schreef op 7 februari 2024 18:28 :
Free Float Total shares
31-12-2023 68.371.770 51.7%
31-1-2024 67.520.681 51.0%
afname -851.089
Treasury Shares Total shares
31-12-2023 4.717.362 3.6%
31-1-2024 5.618.451 4.2%
toename 901.089
Ik mis 50.000 aandelen volgens bovenstaand overzichtje.
Pauwels heeft er 50.000 minder dan op 31 dec
Jaap schreef op 5 februari 2024 15:53 :
Hoe ziet de navigatie eruit als je auto connected is via een satelliet?
Dat heet GPS, Wereldbelegger.
Musk heeft er al een paar duizend rond de aarde.
Ja hoor, amateur.
win some... schreef op 7 februari 2024 20:37 :
[...]
Pauwels heeft er 50.000 minder dan op 31 dec
Ja, dat zal het zijn. Intussen erger ik me aan alle tussentijdse flauwekul die hier gepost wordt. Al moet ik me als ouwe lul misschien gaan realiseren dat wat voor mij niets schokkends is en zeker geen nieuws van de dag is, voor anderen wel direct relevant voor hun beleggingen is. Succes ermee.
win some... schreef op 7 februari 2024 20:37 :
[...]
Pauwels heeft er 50.000 minder dan op 31 dec
Dank! Je hebt gelijk. Daar heb ik overheen gekeken. Dus pas bij de eerste van de vier founders een vermindering van aantal aandelen gemeld. Update datum 31-1-2024 Drie weken 2delijnsinkoopprogramma in januari: 750.000 aandelen.
Harold Goddijn bij Q4 2023 Earnings Call : yes, market share Automotive, I think we've done well last couple of years. I think we're doing well in China. It's a number -- quite a big number of new logos for China export. They don't currently amount to a large sum of money in the order backlog, but still, there is potential for significant growth from that segment in the years to come. Opmars Chinese auto's niet te stuiten, experts vrezen 'zonnepanelen-scenario’ Ruim tien jaar geleden was Europa nog de grootste autoproducent ter wereld. Zo werd in 2011 ruim een kwart (28,2 procent) van alle personenauto's ter wereld in Europa geproduceerd. China was op dat moment goed voor 20,1 procent van de auto's, voornamelijk bestemd voor de lokale markt.China nummer 1 Vandaag is dat beeld precies omgekeerd. In nog geen vijftien jaar tijd heeft China de koppositie in een van de belangrijkste industriële sectoren helemaal overgenomen. Volgens de meest recente cijfers van S&P Global Mobility komt in 2022 ruim een derde (34,1 procent) van alle nieuwe auto's uit China. Daarmee is het de wereldwijde nummer 1. In Europa wordt nog slechts 19,4 procent van de personenauto's geassembleerd. En dat aandeel daalt. Recentelijk bleek ook dat China vorig jaar voor het eerst ook ’s werelds grootste auto-exporteur is.13 miljoen jobs Daarmee dreigt een rampscenario voor Europa , zo wordt gewaarschuwd. Allianz wijst erop dat de automobielsector de grootste industriële sector van Europa is en bovendien een belangrijke afnemer van andere sectoren, zoals die voor metaal, kunststof en elektronica. In heel Europa is de auto-industrie direct en indirect goed voor zo’n dertien miljoen banen. ,,Straks komen alle auto’s uit China, hetzij geproduceerd door een Chinees merk, hetzij van een Amerikaans of Europees merk dat in China produceert”, zegt Johan Geeroms, director risk underwriting Benelux van Allianz Trade. ,,De Chinese opmars betekent niet alleen een enorme klap voor de Europese auto-industrie, maar ook voor de Europese economie als geheel. Nu worden nog vier op de vijf auto’s die in Europa worden verkocht hier ook geassembleerd. Dat zal voor een groot deel verdwijnen.”www.ad.nl/auto/opmars-chinese-auto-s-...
Uitgebreid artikel over het marketingconcept van de duurdere Chinese automerken. Wat doen die nieuwe elektrische automerken in de winkelstraat? Automarkt Nieuwe elektrische automerken kiezen voor prestigieuze winkellocaties in binnensteden, waar een proefrit maken lastig is. Welke strategie zit daarachter? Houten panelen tegen de muur in steeds warmere tinten naarmate je verder naar binnen loopt. Kasten met herbruikbare waterflessen (42 euro) en trenchcoats (318 euro). Een koffiebar met barista die op bestelling een havermelkcappuccino maakt („Wilt u wel een ministroopwafel erbij? Daar zit ook melk in”). Wie het Nio House binnenstapt via de ingang aan de Rotterdamse Meent, een straat met luxe modewinkels, heeft niet direct het gevoel in een autoshowroom te zijn. Oké, er staan vier elektrische auto’s van het Chinese merk opgesteld, maar aankondigingen voor yogalessen en een workshop Chinese kalligrafie trekken evengoed de aandacht. De lobby van een hip boetiekhotel, daar doet het nog het meest aan denken. Nio is niet het enige nieuwe elektrische automerk uit China en Vietnam dat is neergestreken op een prominente winkellocatie. De merken Vinfast, Xpeng, Lynk & Co: allemaal kozen ze voor een plek tussen de kledingwinkels. Zeekr koos zelfs voor de Amsterdamse Kalverstraat. www.nrc.nl/nieuws/2024/02/05/wat-doen...
Goedkopere Chinese automerken worden via bekende dealers bekend gemaakt. Twee andere elektrische nieuwkomers, MG en BYD, zitten een stuk lager met hun prijzen. Vanaf 32.285 euro kun je al in een MG4 rijden. De goedkoopste BYD Dolphin is er zelfs vanaf 29.990 euro. Die prijzen zijn een stuk vertrouwder voor wie gewend is aan de prijzen van een benzineblik. Ook hun winkellocaties zijn bekend: langs de snelweg bij een grote autogroep. „Vooral luxere merken willen controle houden over hoe hun merk gepresenteerd wordt. Daarom verkopen ze vaker rechtstreeks aan de klant”, zegt Zayer. „Andere merken richten zich bij het betreden van een markt meer op verkoopvolume. Ze willen zo snel mogelijk de markt veroveren en hebben geen tijd om zelf winkellocaties en onderhoudsdiensten op te bouwen. Dan is het logischer om in zee te gaan met een bestaande dealergroep die al op veel plekken aanwezig is.” MG en BYD horen bij de laatste categorie. MG is exclusief te koop bij de landelijk actieve autogroep Van Mossel en BYD werkt samen met concurrent Louwman. www.nrc.nl/nieuws/2024/02/05/wat-doen... Hoe je het ook wendt of keert. Wat je ook tegen Chinese auto's en China hebt. De opmars van Chinese auto's is vooralsnog niet te stuiten. De vraag blijft: Wat heeft TT daar mee van doen?
Iedere ochtend een grote koper die de koers doet opstuwen . Zou mooi zijn als hij door pakt zodat ook bij het slot van de dag de koers optimaal hoog sluit! De beruchte €7,50 hebben we nu weer gezien, nu verder richting €8,50 en vervolgens sky high.
Technische analyse en over TT in volgende video! No geen clickbait...youtu.be/6sTplrhgduk?si=bgdJvElprcTYvOn2
indien TT nu weet te consolideren @ 7.50 euro of hoger dan is dit een sterk signaal voor hogere koersen later in het jaar het zou ook de 1 x zijn dat TT een rally weet vast te houden en niet weer inzakt mocht het aandeel toch weer onderuit komen denk ik dat er veel kopers zullen zijn @ 7 euro het voelt aan alsof het aandeel eindelijk gedraaid is en dan is het toch echt buy dips ipv sell rallies ziet er voor nu goed uit en nog immer aan een belachelijk laag niveau voor beurswaarde het aandeel kan echt los als HG bij Q3/Q4 winst weet te laten zien, dan kan het heel hard omhoog gaan, zeker als er nog plenty shorts in het aandeel zitten, want helemaal niemand verwacht dat TT winst gaat laten zien dit jaar ( behalve een handvol waar ik ook bijhoor )
ketchup schreef op 8 februari 2024 11:22 :
indien TT nu weet te consolideren @ 7.50 euro of hoger dan is dit een sterk signaal voor hogere koersen later in het jaar
het zou ook de 1 x zijn dat TT een rally weet vast te houden en niet weer inzakt
mocht het aandeel toch weer onderuit komen denk ik dat er veel kopers zullen zijn @ 7 euro
het voelt aan alsof het aandeel eindelijk gedraaid is en dan is het toch echt buy dips ipv sell rallies
ziet er voor nu goed uit en nog immer aan een belachelijk laag niveau voor beurswaarde
het aandeel kan echt los als HG bij Q3/Q4 winst weet te laten zien, dan kan het heel hard omhoog gaan, zeker als er nog plenty shorts in het aandeel zitten, want helemaal niemand verwacht dat TT winst gaat laten zien dit jaar ( behalve een handvol waar ik ook bijhoor )
Ik denk dat de koersbewegingen van TT niet zoveel meer met normale vraag en aanbod hebben te maken. Met de nu bekende gegevens is de situatie zo dat Teslin in samenspraak met TT buiten de beurs om aandelen kan verkopen voor de buyback. Dezelfde aandelen kan zij daarnaast tijdens de handelsuren op de markt weer terugkopen. Teslin zit boven de 5% en hoeft tot de 10% geen melding te doen. Ze hebben dus een marge van 5% van de uitstaande aandelen om via aan- en verkoop de koers te bespelen. Met de garantie dat men aan het einde van de dag altijd tegen een gemiddeld gewogen prijs + 0,5% weer kan verkopen. Een dergelijke constructie zou een natte droom zijn van iedere daghandelaar, maar in Nederland wordt het gewoon allemaal toegestaan door de AFM. Dat op deze manier Europese regelgeving mbt buybacks wordt ontdoken schijnt men geen bezwaar te vinden. Vergeijk ook de forse daling bij de Q3-cijfers en de forse stijging bij de Q4-cijfers, terwijl gepresenteerde resultaten en outlook in beide gevallen niet afweken van de verwachtingen.
win some... schreef op 8 februari 2024 12:04 :
Vergeijk ook de forse daling bij de Q3-cijfers en de forse stijging bij de Q4-cijfers, terwijl gepresenteerde resultaten en outlook in beide gevallen niet afweken van de verwachtingen.
Dit maakt TomTom een ingewikkeld aandeel om op te handelen. Twee maal resultaten die in lijn zijn met verwachtingen en de ene keer ga je door het putje en de andere keer snel omhoog. Dit maakt het bedrijf zelf niet moeilijk te lezen, de resultaten zijn redelijk goed voorspelbaar, maar het aandeel van het bedrijf is wel volatiel en moeilijker te (be)vatten. Een en ander heeft natuurlijk ook te maken met zeer agressieve hedgefunds die hem eerst omlaag duwden - zover dat TT tot een aandelen inkoop besloot - en daarna weer moet coveren. En dat in combinatie met het feit dat het een AsX aandeel is met een kleine freefloat. Ik zou echt niet kunnen voorspellen wat het aandeel vanaf hier gaat doen.
Datis wat mij ook verbaast. q3 afstraffing vanuit het 'niets'. De koers werd gedrukt tot tegen de 5 euro. Ik denk ook dat het buy back program de ondersteuning aan de koers geeft tot een niveau waar het aandeel meer tot z'n recht komt. Ik geloof ook dat er een 1-2tje met Teslin loopt. Hoelang dit dus gaat duren zal WB wel uitpluizen. De shorters zitten nu wel met de gebakken peren. Of ze gaan/moeten coveren is nog maar de vraag. Als het bbp ten einde is en de free float weer wat kleiner, kunnen ze een tegen aanval inzetten. Alles hangt af van het vertrouwen van de belegger in TT, RvB en RvC. Dat heeft de laatste jaren een verschrikkelijke knauw gehad. Wel flinke bonussen maar geen tegenprestatie. Minachting naar de kleine belegger.
vreemdvermogen schreef op 8 februari 2024 12:44 :
Datis wat mij ook verbaast. q3 afstraffing vanuit het 'niets'. De koers werd gedrukt tot tegen de 5 euro. Ik denk ook dat het buy back program de ondersteuning aan de koers geeft tot een niveau waar het aandeel meer tot z'n recht komt. Ik geloof ook dat er een 1-2tje met Teslin loopt. Hoelang dit dus gaat duren zal WB wel uitpluizen. De shorters zitten nu wel met de gebakken peren. Of ze gaan/moeten coveren is nog maar de vraag. Als het bbp ten einde is en de free float weer wat kleiner, kunnen ze een tegen aanval inzetten. Alles hangt af van het vertrouwen van de belegger in TT, RvB en RvC. Dat heeft de laatste jaren een verschrikkelijke knauw gehad.
Wel flinke bonussen maar geen tegenprestatie. Minachting naar de kleine belegger. en ik denk dat het alleen maar meer wordt:"Listening to our stakeholders We are committed to enhancing stakeholder support for our remuneration proposals and addressing any concerns that may arise. After carefully considering stakeholder feedback over the years, we have made the decision to intensify our focus on stakeholder engagement. As such, we have implemented a Stakeholder Engagement Policy, which aims, among its other dimensions, to broaden our stakeholder outreach concerning remuneration-related matters. Throughout the year, we held several meetings with our stakeholders to carefully review our Remuneration Policy, also considering the voting results from the 2023 AGM.Future outlook Acknowledging insights from our stakeholders, the Supervisory Board recognized the need to refine the Management Board's remuneration package. To this end, we have decided to conduct a thorough review. Based on this review, we intend to present an updated Remuneration Policy at the 2024 AGM. I am looking forward to sharing my insights and perspectives around TomTom’s 2023 Remuneration report and the applicability outcome at the 2024 AGM" bron: annual report 2023 (https://corporate.tomtom.com/static-files/1b0df213-241c-417b-917d-888b0ec1b539)
EXTERNAL ALIGNMENT At TomTom, talent is key to the delivery of our vision and strategy. It is therefore imperative that our remuneration is competitive with the companies against whom we compete for executive talent and consideration is given to the international markets in which we compete for that talent.Peer group and benchmark The remuneration is benchmarked with a peer group at least every three years. This helps determine the overall competitiveness of our Management Board remuneration and gives insights into relevant competitive markets. In the years for which no benchmark is performed, such as 2023, the Supervisory Board considers the appropriateness of any changes to the base salary based on the market environment as well as on the average salary adjustments for our employees in the Netherlands. In 2023, as part of the preparation for our upcoming submission of the updated Remuneration Policy, we have commenced an extensive review of the peer group. We aim to present the updated Remuneration Policy for approval by the 2024 AGM.CONCLUSIONS The Supervisory Board acknowledges that the Management Board's remuneration package requires further attention. This conclusion is drawn based on both internal and external benchmarks, low pay ratio levels, and the outcomes of the Management Board's benchmark in 2020 (aiming for the third quartile of the benchmark). Additionally, the CEO base salary remains under the median market level, and the remuneration required to attract and retain senior talent continues to confirm the insight that Management Board Long-Term Incentive (LTI) levels are below media denk dat ze de NL peer group loslaten en zich gaan vergelijken met de Overture partners......
Gaat weer hard..... OMLAAG.... Waar blijft het Adyen effect???? +/+ 22 %
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)