Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Dank voor je reactie sisi
4finance schreef op 3 februari 2024 16:59 :
[...]
AMG, dat las ik ook op €30 - €25 - €20.
Dat zullen we ook weer gaan lezen op €15
Dit jaar gaat het gebeuren……ik was ooit zeer overtuigd van AMG, maar inmiddels niet meer. We gaan denk ik de 10 eur ook nog wel zien……
Niemand gelooft meer in AMG en de shorters doen de rest... Dan kan de koers zo laag als je wilt. Dus ja 10,- kan en lager ook.
gerrit graaier schreef op 4 februari 2024 09:43 :
[...]
Dit jaar gaat het gebeuren……ik was ooit zeer overtuigd van AMG, maar inmiddels niet meer. We gaan denk ik de 10 eur ook nog wel zien……
Met een intrinsieke waarde per 1/1/23 van Eur 16,- per aandeel en een netto winst over de eerste 9 maanden in 2023 van Eur 3,- per aandeel voel ik me best wel comfortabel bij de huidige koers.
gerrit graaier schreef op 4 februari 2024 09:43 :
[...]
Dit jaar gaat het gebeuren……ik was ooit zeer overtuigd van AMG, maar inmiddels niet meer. We gaan denk ik de 10 eur ook nog wel zien……
Als ik mij goed herinner was jij vorig jaar all-in in AMG en dat is sowieso al niet verstandig maar helemaal niet bij een onderneming die grotendeels afhankelijk is van de grondstofprijzen. Dat zal je flink wat gekost hebben dus die opmerking over 10 euro zullen we maar niet al te serieus nemen...
Robeke20 schreef op 4 februari 2024 14:25 :
[...]
Met een intrinsieke waarde per 1/1/23 van Eur 16,- per aandeel en een netto winst over de eerste 9 maanden in 2023 van Eur 3,- per aandeel voel ik me best wel comfortabel bij de huidige koers.
Een WPA van 3 euro in de Q1-Q3 2023 zegt niets over de toekomstige winstgevendheid. Dus ik zou die 3 euro niet als kriterium gebruiken om wel of niet in AMG te beleggen.
HaBe schreef op 4 februari 2024 13:56 :
Niemand gelooft meer in AMG en de shorters doen de rest...
Dan kan de koers zo laag als je wilt. Dus ja 10,- kan en lager ook.
Er zitten maar twee shorters (zichtbaar) in AMG. Als het zo'n zekerheidje was dat er nog 5 euro van de koers af zou gaan dan waren er wel meer hedgefunds op gedoken. Bij de cc na de Q3 cijfers werd ook nog gemeld dat er dit jaar meer dan één desinvestering te verwachten is, waarvan waarschijnlijk de Technology divisie er één zal zijn. Met zo'n verkoop zou je over 1 á 2 maanden zo maar geconfronteerd kunnen worden als shorter waarna je halsoverkop moet coveren...
DubbeltjeblijftDubbeltje schreef op 4 februari 2024 14:54 :
[...]
Een WPA van 3 euro in de Q1-Q3 2023 zegt niets over de toekomstige winstgevendheid. Dus ik zou die 3 euro niet als kriterium gebruiken om wel of niet in AMG te beleggen.
Klopt. Altijd vooruit blijven kijken als belegger en slechts af en toe achterom. De wpa 2024 zal m.i. nihil of slechts een paar dubbeltjes worden. Vanaf 2025 zal de winst weer fors stijgen, zeker als de lithiumprijzen dan ook enigszins hersteld zijn.
DubbeltjeblijftDubbeltje schreef op 4 februari 2024 14:54 :
[...]
Een WPA van 3 euro in de Q1-Q3 2023 zegt niets over de toekomstige winstgevendheid. Dus ik zou die 3 euro niet als kriterium gebruiken om wel of niet in AMG te beleggen.
Klopt maar dit zijn de huidige gerealiseerde cijfers, noem mij eens een bedrijf waarvan jij met zekerheid wel de toekomstige winstgevendheid kan voorspellen? Shell is een prachtig winstgevend bedrijf bijvoorbeeld maar als er een milieuramp a la Deep Water Horizon zich voordoet......? En zo kent ieder bedrijf zijn risico's.
Aandeel zwaar oversold alle negativiteit is inmiddels wel ingeprijsd. Verwacht voorzichtig herstel richting 21 Euro.
Robeke20 schreef op 4 februari 2024 15:10 :
[...]
Klopt maar dit zijn de huidige gerealiseerde cijfers, noem mij eens een bedrijf waarvan jij met zekerheid wel de toekomstige winstgevendheid kan voorspellen?
Shell is een prachtig winstgevend bedrijf bijvoorbeeld maar als er een milieuramp a la Deep Water Horizon zich voordoet......? En zo kent ieder bedrijf zijn risico's.
SBM: leasecontracten tot 2050
Ja SBM is een parel die veel gaat verdienen de komende jaren en nu ook al dividend rendement 9% . Bizar ondergewaardeerd
Tiger1969 schreef op 4 februari 2024 15:21 :
Ja SBM is een parel die veel gaat verdienen de komende jaren en nu ook al dividend rendement 9% . Bizar ondergewaardeerd
Leuk dat jullie SBM vermelden maar het was toch dienstverlener Transocean die usd 1,4 mld schadevergoeding moest betalen iz de ramp destijds. Beurskoers toen usd 100 nu 5 .....dus ook daar risico's.
gerrit graaier schreef op 4 februari 2024 09:43 :
[...]
Dit jaar gaat het gebeuren……ik was ooit zeer overtuigd van AMG, maar inmiddels niet meer. We gaan denk ik de 10 eur ook nog wel zien……
Jij bent hiermee een typisch voorbeeld van wat nu meer op de voorgrond gaat komen . Ik heb hier de volgende gedachten over. Naar waarnaar het steeds meer op begint te lijken , is dat dit aandeel in een negatieve stroomversnelling dreigt te geraken , ( don't shoot the messenger ) het is slechts een constatering ten gevolgen van de aanhoudende daling , want die is er overduidelijk , en daar kan niemand langs af . Dit is dus ongeveer het moment waarop het spel gaat beginnen , het geloof en vertrouwen begint te draaien naar ongeloof en wantrouwen . Het geloof dat richting de downside meer te verdienen valt lokt shorters in de markt , nu als dat buitenproportioneel gaat worden is dat vaak de trigger voor een opleving . Opletten dus , hoe ellendiger deze bedrijfstak in de media wordt weg gezet , des te dichter we bij het moment van de opleving zitten . Deze beredeniring staat dus helemaal los van de fundamentals , hoop dus niet , de waarheid in de cijfertjes te vinden , die volgen tesamen met de reactie daarop pas op de 21-ste en die kan twee kanten op . Leuk spel , zelfs als je ze niet hebt en slechts geduldig zit te wachten .
Christoph Rauwald, Wilfried Eckl-Dorna, Monica Raymunt, Bloomberg, 3 februari 2024 – Toen hij deze week vooraan in de zaal stond tijdens de nieuwjaarsreceptie van een auto-industrievereniging in Berlijn, had BMW CEO Oliver Zipse reden om zich gerechtvaardigd te voelen. Lees ook: Elektrische autosector zeepbel is gebarsten, en ergste pijn moet nog komen Op het podium preekte minister van Verkeer Volker Wissing voor de menigte van beleidsmakers en leidinggevenden uit de industrie over het belang van “technologische openheid” bij het terugdringen van de uitstoot van uitlaatgassen. Door de eenzijdige focus van beleidsmakers en fabrikanten op batterijvoertuigen wordt de belangrijkste industrie van Duitsland aan zijn lot overgelaten, zei hij, met de voorspelling dat de vraag naar elektrische auto’s (EV’s) in Europa’s grootste automarkt zal afnemen. Lees ook: BMW gaat elektrische auto’s groot maken, in India Zipse maakt al jaren hetzelfde punt en pleit voor flexibele productielijnen voor auto’s met verbranding, hybride en zelfs waterstofaandrijving. Zijn voorzichtige strategie – die overeenkomt met die van zijn voorganger – werd aangevallen als niet agressief genoeg om elektrisch leider Tesla uit te dagen. Artikel gaat verder na afbeelding. Nu lijkt Zipse in de toekomst te hebben gekeken. Nu het gebruik van EV’s vertraagt en plug-in hybrides terugkeren van de zijlijn, lijkt BMW’s voorzichtige aanpak niet langer zo’n slecht idee. “In Duitsland ziet de vraag naar elektrische auto’s er dit jaar niet goed uit”, zegt Jan Burgard, hoofd van auto-adviseur Berylls strategy advisors. “De bovenkant van de EV-markt is bijna verzadigd en er is weinig aanbod in het lagere segment van 25.000 euro.” Infrastructuur en prijs blijven obstakels Na jaren van explosieve groei wordt de verkoop van EV’s steeds moeilijker. Royale overheidspremies verdwijnen in Europa en in de VS komen steeds minder voertuigen ervoor in aanmerking. Hoewel een reeks nieuwe modellen en leasingopties met minder verplichtingen de aandacht hebben getrokken van elektrische enthousiastelingen, blijven infrastructuur en prijs enkele jaren na de EV-revolutie nog steeds wegversperringen voor een wijdverspreide adoptie. In Duitsland zal de verkoop dit jaar naar verwachting met 14% dalen als gevolg van het intrekken van subsidies door de overheid in december, de eerste daling sinds 2016, volgens de VDA-lobbygroep. Wereldwijd hebben marktwatchers de prognoses naar beneden bijgesteld vanwege de blijvende realiteit dat de auto’s veel minder betaalbaar zijn dan gelijkwaardige auto’s met een verbrandingsmotor – ondanks een prijzenoorlog die Tesla in gang heeft gezet. Laadinfrastructuur Het evenement van donderdag was een poging om wat optimisme te injecteren in een steeds somberder wordende industrie. Wissing prees de Duitse autofabrikanten en prees hun technologie aan als “gevierd in het buitenland”. Op de vraag wat de overheid zou kunnen doen om de Duitse EV-markt te versterken, gaf de minister van Transport één idee: “Laadinfrastructuur.” Toch is Berlijn op dit gebied achtergebleven. In oktober 2022 kwam Wissing met een ambitieuze strategie om 6,3 miljard euro te investeren in een landelijke infrastructuur die het aantal laadstations in Duitsland zou verhogen tot een miljoen in 2030. Dat is niet zo snel gegaan als gepland. In september vorig jaar waren er volgens de infrastructuurautoriteit slechts 105.000 functionele openbare oplaadstations in Duitsland. Met het huidige bouwtempo, aldus de VDA, moet Duitsland zijn tempo verdrievoudigen als het zijn doelstelling voor 2030 wil halen. Aanschafprijs Het oplaadprobleem, en wie ervoor betaalt, is na vele jaren van overgang naar EV nog steeds niet opgelost. Hoewel beleidsmakers en vertegenwoordigers van de auto-industrie op het VDA-evenement het erover eens waren dat opladen de sleutel is om de interesse in EV’s weer aan te wakkeren, wilde niemand zeggen wie een dergelijke infrastructuuruitbreiding zou moeten financieren – of hoe. Stijgende elektriciteitsprijzen hebben de vraag verder getemperd, volgens een analistenrapport van Deutsche Bank. De andere grote uitdaging voor het gebruik van EV is de prijs. De coalitie moet haar doel halen om tegen 2030 15 miljoen EV’s op de weg te krijgen of anders de emissiedoelstellingen niet halen. In november waren slechts ongeveer 1 miljoen – of 2% van alle auto’s – op de Duitse wegen volledig elektrisch. Zonder verdere subsidies zal het volgens sommige analisten een uitdaging zijn om de doelstelling voor 2030 te halen. “Ik denk dat het vanuit het huidige perspectief onrealistisch is om in 2030 15 miljoen EV’s op de Duitse wegen te hebben,” zei Burgard, de auto-adviseur. Overwinningsronde Autoproducenten beginnen zich al in te dekken. Het Audi-merk van Volkswagen bouwt zijn EV-productlijn af en VW neemt een stap terug in de plannen om belangen in zijn batterij-eenheid te verkopen. Als de vertraging van EV’s overgaat in een langdurige inzinking, kan dat miljardeninvesteringen in de industrie ondermijnen en betekenen dat autofabrikanten niet in staat zullen zijn om gelijke tred te houden met nieuwe regelgeving rond het verlagen van de uitstoot. Ondertussen moedigt de steeds langere weg naar het gebruik van EV’s bestuurders aan om langer vast te houden aan hun vervuilende oude auto’s, volgens DAT, dat gegevens verzamelt over de auto-industrie. Voor BMW’s Zipse kan dit alles gezien worden als reden voor een overwinningsronde. In een interview met het Handelsblatt vorig jaar ging hij zelfs zover om diegenen die de doodsklok luidden voor verbrandingsmotoren te beschuldigen van “nalatigheid”, gezien de weg die EV nog te gaan hebben. “Denk je dat regio’s zoals Zuid-Italië binnen twaalf jaar laadstations zullen hebben in elk dorp?” Mvg
HaBe schreef op 4 februari 2024 19:50 :
Volvo strategie?
www.media.volvocars.com/nl/nl-nl/medi... Blij dat jij steeds wel de positieve artikelen kan vinden. We kennen de niet aandelen bezitters met hun hang naar negatieve posts. Ondaks alles links of rechtsom de fossiele brandstof gaat echt uitgebannen worden.
Voor wat het waard is, de lithium carbonaatprijs is sinds lange tijd weer eens gestegen in China.
Mijn basis scenario blijft ongewijzigd. En natuurlijk kan ik er helemaal naast zitten :) Lithium aanbod: enorm veel nieuwe projecten opgestart na de lithiumpiek in 2022. Veel slechte kwaliteit die hoge verwerkingskosten kent, maar leek zinnig bij extreme prijzen. Nu wordt er na het overaanbod doorheen de supply chain veel nieuwe projecten on hold gezet. Dit komt door de grote daling van de lithium prijzen, maar ook door de cost of capital verhoging door huidig renteklomaat. Veel sommetjes zijn gemaakt toen lithium boomde en rente extreem laag stond. Vraag: dezelfde renteverhoging geeft vertraging in vraag. Rente kan wel verlaagd worden maar als er niets echt kapot gaat in de economie dan zie ik de rente ook niet ver onder 3% zakken. Het duurdere EV segment heeft een grote spurt gemaakt in de transitie, de goedkopere auto's blijven wat achter, met name door het ontbreken van goedkopere EV alternatieven tov de Chinese merken alsook infrastructuur die nog niet op punt staat. Algemeen is de energietranstie nog steeds actueel, en het zal geen recht lijn omhoog zijn. AMG heeft een groot voordeel met low cost productie owv tantalum winning, naast de lithium winning. Dat geeft hun een mooie positie op de cost curve wanneer er een eventuele Shake out volgt.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)