Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
JustRevisited schreef op 28 januari 2024 23:35 :
Ben toch wel benieuwd naar vrijdag, wat voor outlook tomtom neerlegt en of het orderboek gegroeid is.
Ben toch wel bezorgd dat tomtom
AI aangrijpt om kostenverhogingen te legitimeren. Goddijn gaf dit in een recent interview al aan: AI gaat rete snel, “we worden ook weleens bang van de snelheid” en bijblijven en kennis op peil houden kost geld.
Anderzijds verwacht ik niet dat ze de 2025 outlook aanpassen, die blijft staan. Alleen met 2024 niet een veel hogere FCF dan in 2023.
Automotive orderboek is anyone’s guess. De offerte aanvraag pijplijn voor de periode 2023-2024 was volgens TT “goed gevuld”. Het kán mooi worden. Maar als je pech hebt kan dit betekenen dat dit in 2023 nog niet flink heeft geconverteerd naar deals; het tekenen kan ook in 2024 plaatsvinden.
De context (conference call) dus het belangrijkst om eea ook te duiden.
"AI aangrijpt om kostenverhogingen te legitimeren." Lijkt mij meer dan normaal om dat duidelijk te maken. Of AI niet een verse wortel is zal moeten blijken het komend jaar. De glans van het project Overture is aan het slijten. Het zal hopelijk niet weer het bekende scenario zijn: Redelijke cijfers, mooie cijfermatige vooruitzicht en weinig zeggende praat bij de toelichtingen.
Harold moet eens gaan leveren en kan niet worsten blijven verhangen! Hij zal bij de huidige cijfers letterlijk “goed moeten uitpakken”! In december nog een mooi artikel op de IEX site en een onderstaand ( deel) artikel bij VEB. Interview Harold Goddijn: 'Wij kunnen actief worden in elke activiteit waarvoor een locatie nodig is’ Datum 01 december 2023 Delen "Superingrijpend". Zo omschrijft bestuursvoorzitter Harold Goddijn van TomTom het besluit om over te stappen naar een nieuwe manier van kaarten maken. Deze vernieuwde aanpak, waarbij het proces grotendeels automatisch verloopt, is de kern van de nieuwe strategie die het navigatiebedrijf terug moet brengen op het pad van structurele omzetgroei en winstgevendheid. Dat zou voor aandeelhouders een welkome ontwikkeling zijn. Sinds de markt voor navigatiekastjes circa anderhalf decennium geleden piekte en TomTom op zoek moest naar nieuwe verdienmodellen, zijn de inkomsten in een vrijwel rechte lijn gedaald. Door grote investeringen in de kaarten, schrijft TomTom ook al een paar jaar rode cijfers. In 2022 werd een nettoverlies geboekt van ruim 102 miljoen euro, op een omzet van 536 miljoen euro. De nieuwe strategie van TomTom werd een jaar geleden aangekondigd. Op het kaartenplatform wordt informatie uit een groot aantal publieke bronnen samengebracht met de continue stroom data die het bedrijf krijgt uit auto’s waarin de navigatiesoftware is ingebouwd. In een interview gaat Goddijn in op het waarom en hoe van dit platform en de toekomst van TomTom.
JustRevisited schreef op 28 januari 2024 23:35 :
Ben toch wel benieuwd naar vrijdag, wat voor outlook tomtom neerlegt en of het orderboek gegroeid is.
Ben toch wel bezorgd dat tomtom AI aangrijpt om kostenverhogingen te legitimeren. Goddijn gaf dit in een recent interview al aan: AI gaat rete snel, “we worden ook weleens bang van de snelheid” en bijblijven en kennis op peil houden kost geld.
Anderzijds verwacht ik niet dat ze de 2025 outlook aanpassen, die blijft staan. Alleen met 2024 niet een veel hogere FCF dan in 2023.
Automotive orderboek is anyone’s guess. De offerte aanvraag pijplijn voor de periode 2023-2024 was volgens TT “goed gevuld”. Het kán mooi worden. Maar als je pech hebt kan dit betekenen dat dit in 2023 nog niet flink heeft geconverteerd naar deals; het tekenen kan ook in 2024 plaatsvinden.
De context (conference call) dus het belangrijkst om eea ook te duiden.
Kostenverhoging hoeven op zich geen probleem te zijn als ook de omzet met een gelijk of hoger percentage groeit. Bij Automotive is er in de loop der jaren wel groei te zien. Het zal waarschijnlijkin 2024 wat minder zijn en in 2025 wat meer, maar de trend is op zich goed. Het grote vraagteken is Enterprise. Hier is in de loop der jaren weinig groei geweest. Nu heeft TT met het Overture-project en de invoering van betaling naar gebruik de hoop dat de groei met Enterprise er nu wel komt. TT is in Q4 2022 begonnen met het overzetten van klanten naar het nieuwe model en dit zou in Q3 2023 wel moeten zijn afgerond. Dit heeft tot dusver geleid tot een 18% krimp in Enterprise-omzet. In Q4 zou er op kwartaalbasis geen verder krimp meer moeten zijn en eigenlijk ook al de eerste tekenen van groei. Als dit niet het geval is zal TT met een heel duidelijk verhaal moeten komen waaruit blijkt dat de draai naar Enterprise-groei wel degelijk wordt gemaakt in 2024. Uiteindelijk zal er om de 2025 doelstelling te halen bij Automotive 100 mio en bij Enterprise 50 mio omzet per kwartaal moeten worden gehaald. Vooralsnog zitten mijn twijfels daarover het meest bij de Enterprise-business.
Zolang HG accepteert dat hij met zijn toko gepiepeld wordt gaat er met de koers richting het noorden weinig gebeuren. De man heeft ongetwijfeld kwaliteiten maar heeft ze sinds de oprichting van TT helaas nog niet aangewend voor de gewone belegger. Zie het maar als een relatie waarbij je ( tegen beter weten in) blijft hopen dat het ooit een keertje goed gaat komen. PFFF
Met een beetje goede wil is er een dun steunlijntje te trekken over de 6,30. Hopelijk een veerplank om de zevende aanval op de 6,50 te starten.
win some... schreef op 29 januari 2024 10:03 :
[...]
Kostenverhoging hoeven op zich geen probleem te zijn als ook de omzet met een gelijk of hoger percentage groeit. Bij Automotive is er in de loop der jaren wel groei te zien. Het zal waarschijnlijkin 2024 wat minder zijn en in 2025 wat meer, maar de trend is op zich goed.
Het grote vraagteken is Enterprise. Hier is in de loop der jaren weinig groei geweest. Nu heeft TT met het Overture-project en de invoering van betaling naar gebruik de hoop dat de groei met Enterprise er nu wel komt. TT is in Q4 2022 begonnen met het overzetten van klanten naar het nieuwe model en dit zou in Q3 2023 wel moeten zijn afgerond. Dit heeft tot dusver geleid tot een 18% krimp in Enterprise-omzet. In Q4 zou er op kwartaalbasis geen verder krimp meer moeten zijn en eigenlijk ook al de eerste tekenen van groei.
Als dit niet het geval is zal TT met een heel duidelijk verhaal moeten komen waaruit blijkt dat de draai naar Enterprise-groei wel degelijk wordt gemaakt in 2024. Uiteindelijk zal er om de 2025 doelstelling te halen bij Automotive 100 mio en bij Enterprise 50 mio omzet per kwartaal moeten worden gehaald. Vooralsnog zitten mijn twijfels daarover het meest bij de Enterprise-business.
Mijn vermoeden is dat het daar nu nog te vroeg voor is, momenteel is de migratie in volle gang om alle klanten over te zetten naar het nieuwe kaartenplatform. Daar zal heel hard aan gewerkt worden, deze zaken kosten nu eenmaal tijd, en geld. Er zal ook wel worden aangegeven dat klanten enthousiast zijn. Pas na Q2 verwacht ik meer duidelijkheid of betalen naar gebruik in het nieuwe model ook daadwerkelijk gaat zorgen voor de beloofde groei. Nog even geduld dus. Het kan zijn dat de markt wat minder geduld heeft, dat is dan niet anders. Op dit moment wordt er ook hard gewerkt aan allocatie via de STL, zo'n 1,5 mln per maand pp.
Wereldbelegger schreef op 29 januari 2024 10:11 :
Met een beetje goede wil is er een dun steunlijntje te trekken over de 6,30.
Hopelijk een veerplank om de zevende aanval op de 6,50 te starten.
Met de geregisseerde handel in TT is een steunlijntje niet van toepassing. Allemaal vanuit een progje aangestuurd volgens mijn stellige overtuiging.
marathon 11 schreef op 29 januari 2024 10:28 :
[...]
Met de geregisseerde handel in TT is een steunlijntje niet van toepassing. Allemaal vanuit een progje aangestuurd volgens mijn stellige overtuiging.
Mag HG zich wel iets van aantrekken en eens een tegenoffensief starten. Ongekend wat hier met de koers wordt gemanipuleerd door de shortende partijen.
@ Aangestuurde handel : - ? - Ja, inderdaad, kan er ook niets anders van maken. En duidelijk zichtbaar , tegelijkertijd, met het zelfde patroon bij zovele andere Small en Midcap aandelen. Er zit wel een algoritme achter. ( En een patroon zichtbaar, wanneer de AEX flink stijgt, blijven we ( ze ) achter, wanneer Amerika een min van 0,3 of min van 0,4 % doet, gaat de AEX dadelijk ook mee naar omlaag, terwijl tal van aandelen bij de Small en Midcap index met 2,5 of 3,5 % achteruitgaan.) ( Waar zagen we dat 10 of 12 jaren terug , met precies zelfde patroon ? - Ja, USG ( dit duurde 5 jaren minimaal ( van sinds 2010) tot een Japanse groep ons uit ons lijden verloste. ( maar zij waren het ook, die flink meededen in koers manipulatie ( laatste 6 maanden toch , tijdens overname gesprekken) - Inmiddels, Ja, inmiddels ook TT ruim 7 % van portefeuille. Bijgekocht. Flink uitgebreid aan koersen tussen de 6,3 en 6,4 euro) Kan natuurlijk ook nog een jaartje ( of wat meer ) wachten. Kan ook nog bijkopen, wanneer ik geld uit andere fondsen haal. TT, kijk er nu met een wat andere blik naar. Tatje is wat weg, voor hoe lang ? ( gelezen van zijn schorsing ) - (maar ook gelezen dat hij niet zoveel meer post / niet meer post ) ( Ik zelf was een jaartje terug geschort, maar na enkele mails naar moderator, toch opgelost na een paar dagen ) Ja, wat verwacht hij eigenlijk van TT ? - Dood geld ? - mogelijk , maar zou ermee kunnen leven, met rond de 7 % van portefeuille. LR - Vanuit Vlaanderen.
Ja, Vive, en nog wat erachteraan, Ken je natuurlijk ook nog. ( Ja, van toen USG, wie kent de deze nog ? ) Veel succes, en, ...... vermoed dat jij al vele jaartjes flink in TT zit ? ( Met een groot % - ? ) Tatje gevolgt ? - Al vele jaren naar de koers van TT aan het kijken ? Natuurlijk afhankelijk van het % in portefeuille , hoe je er tegen aan kijkt. % bij mij is te overzien bij mij, maar kan natuurlijk in de toekomst nog bijkopen. Veel succes ook, groeten naar het erg mooie stadje, net wat over de grens. Kom er ook wel geregeld, wanneer ik even wandelen ben in de buurt. LR
Ben benieuwd hoeveel stukken TT uit de free float heeft opgekocht. Ik schat ong 0. Tja die 2e lijn he. En partijen maar vrolijk verder gaan met het naar beneden zetten van de koers. Ik kan er geen touw aan vast knopen. WB zal straks wel de aantallen melden. We wachten af.
TomTom is toch vele malen meer waard dan de huidige koers weergeeft!! Het is aan HG om dit duidelijk te maken en aandeelhouderswaarde te creëren. Microsoft is de belangrijke partner! TomTom en Microsoft brengen AI in de auto Door ABM Financial News op dinsdag 19 december 2023 Views: 7.311 TomTom en Microsoft brengen AI in de auto Beeld: TomTom (ABM FN-Dow Jones) TomTom introduceert samen met Microsoft een audio-assistent in de auto op basis van kunstmatige intelligentie. Dit maakte het Nederlandse navigatiebedrijf dinsdagochtend bekend. Door gebruik te maken van de vorderingen van Microsoft op het gebied van AI, meldde de navigatiespecialist nu een volledig geïntegreerde, AI-aangedreven audio-assistent voor in de auto te hebben ontwikkeld, die meer geavanceerde steminteractie mogelijk maakt. De assistentfunctie zal worden ingebouwd in de 'Digital Cockpit' van TomTom. Het systeem kan ook worden geïntegreerd in andere infotainmentsystemen in de autosector. TomTom en Microsoft werken al sinds 2016 samen. Financiële details werden dinsdag niet gedeeld. Bron: ABM Financial News
Boodschap is duidelijk. €6.50 kun je verkopen en daarna zetten we de koers weer naar €6 De rit inmiddels al tig keer gemaakt door de boodschapper. Als ik JdM was zou ik er allang voor zijn gaan liggen maar die laat zich blijkbaar indirect ook gewoon piepelen.
Microsoft is een top bedrijf, maar voor sommige acquisities zijn ze zeer ongelukkig geweest zo is Bing Maps , waar ze de concurrentie met Google wilden aangaan , gewoon nietszeggend geworden bij het brede publiek en ze hebben ook een keer een gooi gedaan om in smart phones een serieuze concurrent te kunnen worden voor Apple en dat heeft faliekant verkeerd uitgepakt ze kochten Nokia Phones en dat eindigde in een nachtmerrie dus om nu gelijk te denken dat MSFT samen met TT even Alphabet gaan wegdrukken moet nog blijken daarbij heeft TT geen verdienmodel om ooit bij hoge kosten op de lange termijn te kunnen concurreren ze moeten onderdak vinden bij een Big Tech die dat wil subsidiëren en op eventuele spin-off binnen hun conglomeraat daar geld uit weet te maken
Helemaal off topic: Nieuwe pc aangeschaft met Windows 11, omdat volgend jaar Microsoft geen updates meer levert voor W10 omdat ik een 5e generatie Intel chip had, en er naar verwachting dan 240 miljoen PC's vervangen moeten worden. Mijn printer 10 jaar oud Canon MX 320 is bij de site van Canon "retired" dwz geen updates meer voor W11. Maar met wat gepruts via windows update en dieper graven naar optional updates doet hij het prima. Wel via een W11 program, en niet meer via Canon.
Ouverture is een soort stichting waarin met gesloten beurzen wordt samengewerkt. Ze "betalen" elkaar met data. Ik verwacht dat TT er pas op de wat langere termijn via de bijbehorende kwaliteitsverbetering en uitbouwen van afzetmogelijkheden , financieel van gaat profiteren. Het is wel heel mooi dat TT bij zulke grote big - tech aansluiting heeft gevonden.
Kuiken schreef op 29 januari 2024 12:39 :
Ouverture is een soort stichting waarin met gesloten beurzen wordt samengewerkt.
Ze "betalen" elkaar met data. Ik verwacht dat TT er pas op de wat langere termijn
via de bijbehorende kwaliteitsverbetering en uitbouwen van afzetmogelijkheden , financieel van gaat profiteren.
Het is wel heel mooi dat TT bij zulke grote big - tech aansluiting heeft gevonden.
"Ze "betalen" elkaar met data." Zie jij kans om daar een linkje over te plaatsen? Ik kan dat niet terugvinden op de Overture site. Ik ben benieuwd hoe de Steering Members, General Members en Contributor Members elkaar (onder)steunen dan wel inspanningen met elkaar verrekenen. Er zit namelijk nogal een verschil in bijdrage per bedrijf aan het project.
Wereldbelegger schreef op 29 januari 2024 13:40 :
[...]
"Ze "betalen" elkaar met data."
Zie jij kans om daar een linkje over te plaatsen?
Ik kan dat niet terugvinden op de Overture site.
Ik ben benieuwd hoe de Steering Members, General Members en Contributor Members elkaar (onder)steunen dan wel inspanningen met elkaar verrekenen.
Er zit namelijk nogal een verschil in bijdrage per bedrijf aan het project.
Vertel: Welke bijdrage is er per deelnemer van Overture?
Of ga je nu pas nadenken en het opzoeken?
Koers tussen de 6,50 en 7,00 euro moet donderdag voor de cijfers mogelijk zijn. Vrijdag richting de €7,50 en hopen dat mede door de communicatie vanuit TT de koers verder MAG stijgen cq herstellen.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)