Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Rendement TomTom op basis van de dagkoersen NA conversie. rendement in vier jaar en zeven maanden 23-5-2019 8,39 26-1-2019 6,34 verschil -2,05 in% -24,43% rendement in vier jaar en 4,5 maand vanaf hoogste koers 6-9-2019 11,81 26-1-2019 6,34 verschil -5,47 in% -46,32% Ter vergelijk: ASCX index met TT daarin. rendement in vier jaar en zeven maanden 23-5-2019 978,35 26-1-2019 1218,45 verschil 240,1 in% 24,54% Achteraf zijn de jaren 1999 - 2023 'transitiejaren' gebleken. 2024 gaat het helemaal worden is ons voorspeld. Over vier handelsdagen weten we meer....
Jaap schreef op 27 januari 2024 12:37 :
Nou zo dan:
Ik had 16 aandelen van 7.95= 127.20.
Daarvan moet ik 7 inleveren = 55.65
Maar ik krijg terug 9*5.74= 51.66
Dus heb ik 9 aandelen voor 127.20-51.66=75.54
Per aandeel heb ik 75.54 / 9 = 8.39
8.39 tegenover 6.38
Simpeler kan ik het niet maken.
De echte koers op de dag van die conversie was geen 7.95, maar 7.36 als ik me goed herinner.
"... 7.36 als ik me goed herinner." In mijn administratie zie ik een verrekenprijs van 7,3824.
Het is nog te vroeg om te concluderen dat de verkoop Telematics ‘voor niets’ was. Maar de komende 24 maanden moet het wel aangetoond worden nu de nieuwe maps live zijn. De aandelen vermindering na de verkoop van Telematics zal renderen als de nieuwe strategie leidt tot hogere winsten die vervolgens te verdelen zijn over 120 mio aandelen ipv 230. Die nieuwe strategie is ingezet toen Telematics werd verkocht, de jaren daarna zijn gebruikt ter voorbereiding op de nieuwe maps en de gezamenlijke mapdata met oa Meta en MSFT. Het duurt allemaal wel lang, maar is geen ‘lost case’.
marique schreef op 27 januari 2024 15:02 :
[...]
"... 7.36 als ik me goed herinner." In mijn administratie zie ik een verrekenprijs van 7,3824.
Dan doe ik dat rekensommetje overnieuw: Ik had 16 aandelen van 7.3824= 118.12 Daarvan moet ik 7 inleveren = 51.68 Maar ik krijg terug 9*5.74= 51.66 Dus heb ik 9 aandelen voor 118.12-51.66=66.46 Per aandeel heb ik 66.46 / 9 =7.38 7.38 tegenover 6.38
Nico Bakker blijft in een tobberige stemming m.b.t. TomTom. Dashboard Dag; Correctie - Oranje - Exit Long overweging Dashboard Week; Down - Blauw - Verkoop/ Short houden status binnen downtrend Dashboard Maand; Down - Blauw - Verkoop/ Short houden status binnen downtrend Positief is dat we over vier handelsdagen meer weten.
JustRevisited schreef op 27 januari 2024 15:36 :
Het is nog te vroeg om te concluderen dat de verkoop Telematics ‘voor niets’ was. Maar de komende 24 maanden moet het wel aangetoond worden nu de nieuwe maps live zijn.
De aandelen vermindering na de verkoop van Telematics zal renderen als de nieuwe strategie leidt tot hogere winsten die vervolgens te verdelen zijn over 120 mio aandelen ipv 230.
Die nieuwe strategie is ingezet toen Telematics werd verkocht, de jaren daarna zijn gebruikt ter voorbereiding op de nieuwe maps en de gezamenlijke mapdata met oa Meta en MSFT. Het duurt allemaal wel lang, maar is geen ‘lost case’.
Over die nieuwe strategie is destijds niets verteld. Dit is wat men bij de verkoop van Telematics meedeelde: "We will continue to invest in our innovative map-making system, enabling faster map updates while lowering operational costs , paving the road towards autonomous driving". Dat klinkt toch wel heel anders dan: 'we gaan onze operationele kosten eerst verhogen om hiermee op termijn meer Enterprise-klanten binnen te krijgen. Het is een leuk verhaal dat TT probeert te brengen, zo van:'we zijn 'in stealth-modus' bezig geweest iets revolutionairs te ontwikkelen waarmee we de concurrentie met Google kunnen aangaan. Dit is een zorgvuldig uitgekiende strategie en we zijn de hele tijd volkomen 'in control' geweest.' Maar dat is natuurlijk niet zo. Het is gewoon een proces geweest van vallen en opstaan, trial and error, verandering van strategie en 'kick the can down the road'-beleid waarmee men uiteindelijk ergens is uitgekomen. En hier is achteraf een leuk marketingverhaaltje bij bedacht.
Ik denk dat bij (particuliere) shorters het dun door de broek heen loopt. Bang voor 2 Februari. Ik zit long, maar heb wel vertrouwen.
Weer een nieuw merk naar Europa. Wat je er ook van vindt of van verwacht, de infiltratie van Chinese merken gebeurt in rap tempo. Je kan er allerlei positieve complottheorietjes aanplakken zoals tatje doet. Maar vooralsnog is géén van die Chinese autobouwers klant partner van TT. Chinees merk dat naar Europa komt opent aanval op elektrische stationwagons Neta is een Chinees merk dat grote plannen heeft voor de Europese markt. Het merk heeft een hele reeks elektrische modellen in zijn modellengamma en daar komt binnenkort een nieuwe variant bij. Bijna letterlijk zelfs, Neta bereidt de komst voor van een elektrische stationwagon. In augustus vorig jaar kon AutoWeek je exclusief vertellen dat de Chinese autobouwer Hozon Auto de modellen van zijn automerk Neta ook in Europa aan de man gaat brengen. Neta heeft niet enkel, maar wel vooral volledig elektrische modellen in het aanbod. Een daarvan is de Neta GT, een coupé waarvan we vermoeden dat die zomaar eens naar Europa kan komen. In de vorm van de Neta S heeft het merk ook een elektrische sedan op de menukaart staan. De topman van Hozon Auto deelt via de sociale kanalen een afbeelding van een andere nieuwe EV. Dat is geen coupé, cross-over, sedan of SUV, maar een stationwagon.www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/ch...
Alleen staren naar de cijfers op 2 febr is m.i. niet genoeg. Luisteren naar de toelichting(en) en lezen/horen tussen de regels is misschien wel belangrijker. Nieuwe Chinese EV’s hebben meer schermen dan zetels Samengevat. Chinese producenten van elektrische voertuigen (EV) introduceren nieuwe modellen met gesofisticeerde technologieën zoals ingebouwde projectoren, koelkasten en rij-assistentiesystemen. Dit duidt op een verschuiving in de EV-markt, waarbij de focus zich verplaatst naar technologische innovatie en luxe voorzieningen. Waarom is dit belangrijk? Deze ontwikkeling is cruciaal omdat ze de dynamiek van de elektrische voertuigensector in China verandert. Het benadrukt een verschuiving van traditionele auto-aspecten zoals bereik en efficiëntie naar geavanceerde technologische kenmerken. Dit heeft potentieel grote implicaties voor de wereldwijde concurrentiepositie van Chinese EV-producenten. businessam.be/nieuwe-chinese-evs-hebb...
Dat 2024 géén topjaar voor autoverkopen wordt is al eerder uitgesproken door de brancheorganisatie. Voor 2025 is het nog te vroeg. Hyundai en Kia: positieve cijfers in 2023, verkoopdaling verwacht in 2024 Zuid Koreaanse merken • In 2024 streeft Hyundai naar een omzetgroei tussen de 4 en 5 procent. Het bedrijf voorziet een daling van verkopen op de Europese en Chinese markten door verslechterende economische omstandigheden. www.automotive-online.nl/management/2...
Of topic, maar tegen Wereldbelegger: Afgelopen maand een nieuwe PC aangeschaft en wereldontvanger. Beiden gemaakt in Taiwan.
En al die autobladen die je aanhaalt die publiceren alleen maar artikelen als een auto producent daarvoor geld betaalt. Je kunt beter ophouden met het verspreiden van de Chinese kul, als je nog enig aanzien op het forum hier wilt hebben,.
JustRevisited schreef op 27 januari 2024 15:36 :
allemaal wel lang, maar is geen ‘lost case’.
bottum line is @TOM2 voor de reguliere aandeelhouder een bodemloze put, in 2005 107 mio aandelen gewaardeerd aan €17,50 en anno 2024 120 mio stukken aan €6,50 waarbij in de 20 tussenliggende jaren nada noppus nix netto naar de aandeelhouder is uitgekeerd… De grootaandeelhouders/founders daarentegen hebben in 2005 gecashed, in 2019 en nu en beide keren blijft hun procentuele (machts) belang ongewijzigd… De winsten van de honderden miljoenen verkochte navigatie kastjes zijn vergokt, telematics is voor een appel en ei van de hand gedaan en inflatie, rendement en geldontwaarding is YoY niet verrekend in verkoopprijzen… Helemaal prima voor een met eigen geld bestiert niet beursgenoteerd bedrijf, maar not done, ronduit schofterig en onacceptabel management resultaat in een beursgenoteerde situatie waar normaliter verantwoordelijkheid moet worden afgelegd aan de sponsoren… Nee hoor, de founders die bestuursfuncties bekleden bij @TOM2 zijn stuk voor stuk geen knip voor de neus waard en waren in de middeleeuwen met pek en veren bij Terschelling het land uitgezet…
sniklaas schreef op 27 januari 2024 22:30 :
[...]bottum line is @TOM2 voor de reguliere aandeelhouder een bodemloze put, in 2005 107 mio aandelen gewaardeerd aan €17,50 en anno 2024 120 mio stukken aan €6,50 waarbij in de 20 tussenliggende jaren nada noppus nix netto naar de aandeelhouder is uitgekeerd…
(...)
Allemaal waar, @sniklaas. Maar elke belegger heeft in die twee decennia alle tijd gehad om in te stappen, uit te stappen (met koerswinst of -verlies) of aan de kant te blijven. Niemand heeft wie dan ook gedwongen om aandeelhouder van TT te worden of te blijven. Bottom line: niet zeuren.
marique schreef op 28 januari 2024 10:45 :
[...]
Allemaal waar, @sniklaas. Maar elke belegger heeft in die twee decennia alle tijd gehad om in te stappen, uit te stappen (met koerswinst of -verlies) of aan de kant te blijven. Niemand heeft wie dan ook gedwongen om aandeelhouder van TT te worden of te blijven.
Bottom line: niet zeuren.
Ik neem aan dat je met "niet zeuren" het algemeen bedoeld en niet richting @sniklaas want die zeurt m.i. niet. Maar vat 20 jaar TT management samen. Geheel mee eens dat beleggers in TT niet moeten zeuren. Met name die beleggers die zichzelf op de borst kloppen dat ze TT hebben gered, omdat ze geld in het bedrijf hebben gestopt toen Goddijn en co "ze nodig hadden". Flauwekul en chagrijn over eigen beleggingsbeslissingen.
2024: twee miljoen voertuigen minder geproduceerd in Europa in vergelijking met 2019. Wat betekent dat voor TT? Gaan we daar iets over horen bij de toelichting van de cijfers? Clepa: EV-productie dit jaar half miljoen lager dan voorspeld Alhoewel er minder EV’s geproduceerd worden dan verwacht, betekent een productieaantal van 2,6 miljoen auto’s nog altijd een groei van 35 procent ten opzichte van vorig jaar. Er worden dit jaar in Europa waarschijnlijk 500 duizend elektrische auto’s minder geproduceerd dan eerder voorspeld. In 2021 ging de industrie nog uit van ruim 3 miljoen EV’s in 2024. De werkelijke productie komt uit op 2,6 miljoen volledig elektrische auto’s, zo voorspelt brancheorganisatie Clepa. Alhoewel er minder EV’s geproduceerd worden dan verwacht, betekent een productieaantal van 2,6 miljoen nog altijd een groei van 35 procent ten opzichte van 2023, laat Clepa weten. Volgens de laatste voorspellingen is meer dan 25 procent van alle in de EU geproduceerde auto’s dit jaar volledig elektrisch of hybride.Vergeleken met 2019 worden er dit jaar, inclusief ICE, twee miljoen voertuigen minder geproduceerd. ‘Wat kan bijdragen aan het aangekondigde verlies van 97 duizend banen,’ aldus Clepa. Ook blijft de geanticipeerde banengroei vanwege de overstap naar elektrisch rijden achter.www.automotive-online.nl/management/2... *ICE. De afkorting ICE staat voor Internal Combustion Engine, oftewel een auto die alleen door een interne verbrandingsmotor wordt aangedreven. Het maakt hierbij niet uit welke brandstof deze auto gebruikt. Hij kan dus op benzine, diesel, LPG, e-fuel of aardgas (LNG, CNG)
marique schreef op 28 januari 2024 10:45 :
[...]Bottom line: niet zeuren.
repliek op worst-verhangende berichten is geen zeuren Marique… Persoonlijk ben ik content met het jarenlange mismanagement bij TOMTOM, heeft mij vanaf 2016 YoY winst bezorgt maar dat betekent niet dat ik als persoon het aanhoudende verwerpelijke gedrag & houding van de besturende founders aanvaardbaar vind… Als belegger en handelaar wil ik enkel zoveel dan mogelijk is aan posities geld verdienen en maakt het mij weinig tot niets uit in welke tak van sport het bedrijf actief is. Daarentegen in mijn dagelijkse doen en laten buiten de beurs hanteer ik heel andere normen en waarden. Ik juich het toe dat glyfosaat per direct wordt verboden, de intensieve veehouderij fors gaat inkrimpen, alle subsidies op fossiele brandstoffen per direct wordt beëindigd enz enz, uitdagingen daarbij zijn dat het continent/wereldwijd moet worden in/uitgevoerd…
sniklaas schreef op 28 januari 2024 12:07 :
[...]repliek op worst-verhangende berichten is geen zeuren Marique…
(...)
@snikklaas, Het was niet persoonlijk bedoeld, maar een een beetje ergernis over steeds weer dezelfde en herhaalde klachten over de ondermaatse prestatie van TT. Dat weet elk TT-forumlid inmiddels wel. Jammer is dat er weinig positiefs over TT valt te zeggen. Behalve dan die steeds weer verder weg hangende worst. In de ogen van een enkele positivist wordt die worst almaar groter en vetter en steeds dichter binnen bereik: 2025 gaat het helemaal worden. NB De rest van je posting kan ik volledig beamen. Zou het zelf geschreven kunnen hebben.
Ben toch wel benieuwd naar vrijdag, wat voor outlook tomtom neerlegt en of het orderboek gegroeid is. Ben toch wel bezorgd dat tomtom AI aangrijpt om kostenverhogingen te legitimeren. Goddijn gaf dit in een recent interview al aan: AI gaat rete snel, “we worden ook weleens bang van de snelheid” en bijblijven en kennis op peil houden kost geld. Anderzijds verwacht ik niet dat ze de 2025 outlook aanpassen, die blijft staan. Alleen met 2024 niet een veel hogere FCF dan in 2023. Automotive orderboek is anyone’s guess. De offerte aanvraag pijplijn voor de periode 2023-2024 was volgens TT “goed gevuld”. Het kán mooi worden. Maar als je pech hebt kan dit betekenen dat dit in 2023 nog niet flink heeft geconverteerd naar deals; het tekenen kan ook in 2024 plaatsvinden. De context (conference call) dus het belangrijkst om eea ook te duiden.
de aandelen beurzen staan sterk, gedreven voornamelijk door mega Tech bedrijven TT staat uiterst zwak en laag , verwacht zelf pas dat TT in de 2e helft van het jaar winsten en groei gaat laten zien en dat moet de koers doen springen de opkomende cijfers zullen mi eerder neutraal lezen, en dan hangt het er verder vanaf hoeveel krediet de markt wil geven aan hetgeen HG te vertellen heeft , ik denk bijzonder weinig en als dat er al een rally weet uit te persen zal TT moeite hebben die vast te houden , zo leert de geschiedenis dat is voor nu trouwens een voordeel, want het inkoopprogramma zou daar haar profijt uit moeten halen ben zelf wat TT betreft gepositioneerd naar de cijfers toe voor de upside , maar heb ruimte gemaakt te kunnen bijkopen mocht TT weer in de 5 zakken overall ben ik bereid TT een 3% weging te geven in de porto, zit thans @ 1,75%
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)