Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Hallo, Excalibur is in Congo op Pointe Noire, Tango heeft zojuist Luanda verlaten en wordt morgenochtend verwacht in Pointe Noire. Vervolgens zou de productie over ongeveer tien dagen moeten beginnen...
uittreksel uit splash...dit belooft voor toekomstige VLGC-vrachttarieven....... Bij het Panamakanaal zelf is er een duidelijke verandering opgetreden in de samenstelling van de scheepstypen die er doorheen varen, waarbij het aantal bulkcarriers en tankers jaar na jaar veel lager is. Charlotte Cook, hoofd bedrijfsanalisten bij Veson Nautical, een conglomeraat waartoe ook de maritieme datagiganten Oceanbolt en VesselsValue behoren, vertelde Splash dat er een duidelijke toename was van de gemiddelde verzendingen op de droge bulkroute van de Golfstaten - Verenigd richting China, evenals voor LNG en LPG. handel op dezelfde route, die zich begon te manifesteren in juli toen de eerste doorvoerbeperkingen door de ACS werden ingevoerd, waardoor meer schepen via Suez passeerden. Het is zeer waarschijnlijk dat er vanaf begin volgend jaar geen grote tankers meer door het Panamakanaal zullen varen, en dat de VLGC's waarschijnlijk ook uit de interoceanische waterwegen zullen worden verdreven. Kanaalbeheerders zullen het aantal passages de komende drie maanden terugbrengen tot slechts 18, een cijfer dat tot nader order zal blijven bestaan. Momenteel worden de slots voor de nieuwere en grotere Neopanamax-sluizen teruggebracht tot acht per dag, die voornamelijk zullen worden ingenomen door containerschepen met af en toe gastankers. “De grote oliemaatschappijen zullen niet langer een rol spelen in deze handel. Ze zullen niet in staat zijn vooruit te plannen zoals containerschepen dat doen, en ze zullen waarschijnlijk niet in staat zijn om te concurreren om veilingplaatsen”, suggereert een rapport van de in New York gevestigde tankermakelaar Poten & Partners. “De sterke vermindering van het aantal slots zal veel passerende schepen (waaronder olietankers en drogeladingschepen) uit het kanaal houden. Dit zal leiden tot een grotere vraag naar tonmijlen en mogelijk tot veranderingen in de benutting van de segmenten, omdat langere reizen het gebruik van grotere schepen kunnen stimuleren”, voorspelde Poten. “Gezien het huidige reserveringssysteem is het mogelijk dat vanaf begin volgend jaar geen VLGC’s meer door de nieuwe sluizen zullen kunnen varen, terwijl de doorvaart door de oude sluizen aanzienlijk zal worden verminderd”, voorspelt een rapport van Clarksons Research. aanzienlijke extra ton. Waarschijnlijk zullen de schepen rond Kaap de Goede Hoop of via Suez varen. “Als gevolg hiervan zijn de rentetarieven zowel op de futures- als op de spotmarkten verstevigd, hoewel de liquiditeit op de spotmarkt is afgenomen naarmate deelnemers de situatie beoordelen”, merkte Clarksons op in een verklaring.
Tango en Excalibur bevinden zich in Congo, in Pointe Noire, de exploitatie zal binnenkort beginnen ;)))
Interessant artikel op het bod op Exmar. Update 1 december: Vantage Drilling International…www.hetbodopexmaristelaag.be/update-1...
Panama Canal disruption could linger into 2025, warns Clarksons’ Steve Gordon No significant easing of transit restrictions any time soon, with LPG ships bearing the brunt of disruption. Dit is alvast goed voor de VLGC BW TOKYO die als ik het goed begrijp kan genieten van de spotkoersen die goed 100 k $/dag hoger liggen dan voorheen (ttz nu 150 k$ ipv 40 k$). Als dit een goed jaar aanhoudt, komt dit voor die ene boot neer op ca 50 mio $ extra inkomsten (winst), of bijna 0.8 EUR per aandeel.
Doet mij vermoeden dat ook dit kwartaal de recurrente opbrengsten van de Exalibur nog niet geheel in de cijfers zullen te vinden zijn. Mij niet gelaten. Mijn verwachting is dat we tegen eind volgend jaar, of ten laatste bij de jaarcijfers van 2024 terug op 11 euro staan.
congo? rni maakt dus grote zaken in congo. Wat betekent dat voor de plaatselijke bevolking?www.dewereldmorgen.be/artikel/2023/12...
vorige post rni moet zijn ENI! Frederiksen verkoopt een koppel VLGC aan 120 mil$ per stuk... exmar heeft er 2 uit 2021... en (te verifieren) nog 1 in bestelling . nu ja, niet iedereen kan zich dergelijke aankoop veroorloven: een beperkte kring gegadigden. Of wil frederiksen zelf nu een hoger bod doen ...op een onderneming met heel veel cash bv.
Om u een idee te geven van de onderwaardering van de Exmar-vloot.... Fragment uit de Splash-brief...Illustratief voor hoe de prijzen voor nieuwbouw de afgelopen twee jaar zijn gestegen: Avance Gas onder leiding van Øystein Kalleklev heeft zojuist een wederverkoopovereenkomst gesloten voor twee VLGC's voor elk 120 miljoen dollar, en schepen waarvoor oorspronkelijk in april 2021 een contract voor 78 miljoen dollar was gesloten. Avance Gas moet nog onthullen wie de 240 miljoen dollar heeft betaald voor het tweetal schepen van 91.000 kubieke meter, die nu in de eerste helft van volgend jaar moeten worden opgeleverd, nadat ze zijn uitgesteld ten opzichte van hun oorspronkelijke leveringsschema voor de tweede helft van dit jaar. Avance Gas betaalde $3 miljoen extra voor elk schip bovenop het oorspronkelijke prijskaartje van $78 miljoen om ze in staat te stellen ammoniak te vervoeren en klaar te zijn om op ammoniak als brandstof te varen wanneer deze functie commercieel beschikbaar komt. Avance Gas verwacht een winst van $73 miljoen te maken uit de wederverkoop. Omdat deze twee schepen werden gefinancierd met een sale-and-leaseback-overeenkomst van $ 135 miljoen in augustus 2022, is Avance Gas bovendien met de financier overeengekomen om de leaseovereenkomst van de twee nieuwbouwschepen om te ruilen voor de in 2022 gebouwde zusterschepen Avance Polaris en Avance Capella, die momenteel in gebruik zijn. gefinancierd met een banklening die in 2027 vervalt. Kalleklev, de CEO van Avance Gas, merkte op: “We zijn verheugd de verkoop van onze twee resterende VLGC-nieuwbouwschepen ter waarde van $240 miljoen aan te kondigen, wat zowel een zeer aantrekkelijke boekwinst van ongeveer $73 miljoen als een vrijgave van contant geld van ongeveer $160 miljoen zal genereren.” Kalleklev zei dat zijn focus lag op het maximaliseren van de aandeelhouderswaarde. “Hoewel het maximaliseren van de aandeelhouderswaarde tegenwoordig misschien minder in zwang lijkt dan in het verleden, blijft het onze eerste prioriteit en is het onze licentie om te opereren als voorzichtige beheerders van ons aandeelhouderskapitaal”, zei hij. “De vandaag aangekondigde transactie benadrukt de scherpe positieve verschuiving in de vooruitzichten voor de VLGC-markt en dit heeft ons in staat gesteld een aanzienlijke winst te boeken en zo wat geld van de tafel te pakken in een verbeterde markt.” De Newbuild Price Index van Clarksons Research, die een prijzenpakket voor de belangrijkste scheepstypen volgt, nadert bijna 180 punten, een stijging van bijna 40% sinds eind 2020, wat het hoogste niveau sinds december 2008 markeert.
kijk eens naar de laatste alinea... " De Newbuild Price Index van Clarksons Research, die een prijzenpakket voor de belangrijkste scheepstypen volgt, nadert bijna 180 punten, een stijging van bijna 40% sinds eind 2020 " Stel je de prijs van de Eemshaven eens voor....die moet gemakkelijk rond de 400 miljoen dollar liggen....voeg de twee Vlaanderen erbij....zo'n 240 miljoen dollar! Voeg de dertig overgebleven schepen toe, en de schepen in bestelling met vaste prijzen en reeds betaalde aanbetalingen! De toekomst ziet er rooskleurig uit als de baas niet nog een keer met ons probeert te spelen!
nunce en wariboko zijn van exmar, en men doet alsof ze onbelangrijk zijn... Ze kunnen samen 750 personen herbergen, en zijn verhuurd. Ik schat die samen wel 100 miljoen waard, maar wachtend op exploitatie...en rendement. Bij mijn weten nog 'onbemand' maar voorbestemd en ook ergens gelezen nu niet meer geconsolideerd maar 100 % eigendom na kwijtschelding van een schuld...aan zichzelf: 20 miljoen geboekt verlies.. na verhuring. Deme meldt levering van apparatuur voor 2 onbemande platforms... bij mijn weten zijn de platformen doorgaans wel bemand, dus denk ik spontaan aan ...exmar. Het loont echt de moeite : op internet vind je beschrijvingen, o.a. van de apparatuur aan boord en de hotelinfrastructuur. Ze zijn ongebruikt, maar wel verhuurd. Hoogstwaarschijnlijk voorbestemd...en dan moet ik spontaan denken aan GSR en transocean, die al een rig verkocht aan GSR en mee in kapitaal stapte. Een en ander vereist wellicht een co2-vrije exploitatie, om een groot milieuvoordeel te verwezenlijken. Daarom ook die 22 newcastlemax (1miljard nieuwbouw!) serie 'mineral' bestemming euronav. rigs en csov zonder co2...om milieuvoordeel van diepzeemijnbouw buiten discussie te houden. De materialen worden noodzakelijk geacht voor batterijen en grondstoffen voor windmolens en electrische auto's... Exmar kan dus helpen met extra rigs en platformen... En wie heeft er de hand van Frederiksen afgehakt denk je? Brabo? Als die 22 newcastlemax 3 keer per jaar passeren, kunnen ze dus 3x22x210 000 ton knollen aanbrengen. Ja natuurlijk, ze moeten misschien niet alleen voor GSR werken. Wellicht zullen andere (landen) zo sneller mee instappen in diepzeemijnbouw.
Press release | Persbericht New generation takes over at EXMAR
Uit het artikel over CMB en Euronav van dit WE (23-25 dec 23) kunnen we duidelijk opmaken hoe de familie Saverys mekaar bijstaat bij het open en verkopen van de bedrijven. Mogelijk kunnen we hieruit opmaken dat, nu de situatie rond Euronav stilaan opklaart, het stilaan tijd wordt voor hen om de situatie bij Exmar onder steviger controle te krijgen. Vanaf nu tot 28 maart moet er nog een en ander gebeuren.
het probleem met exmar? teveel gekende winst, ook al fiscaal een probleem. Daarom zouden ze van de beurs willen verdwijnen, wellicht met een nieuw bod. Maar shipping acht ik 6 x vlgc equivalent.. aan 100 000 $ per dag...216 miljoen jaarlijks ...tel er nog bexco, infrastructuur en al de rest: liever niet open en bloot? Dan moet het van de beurs, en dan moet daar de prijs voor betaald! En met de huidige evolutie is 20$ per aandeel echt niet overdreven.
Tango..... Antwerpen, België, 28 december 2023 – De introductie van gas in het Tango Floating Liquefied Natural Gas (FLNG) faciliteit, afgemeerd in de Congolese wateren, is begonnen. Na voltooiing van de inbedrijfstellingsfase zal Tango FLNG binnenkort zijn eerste LNG-lading produceren kwartaal van 2024, waardoor de Republiek Congo op de lijst van LNG-producerende landen komt te staan. De introductie van gas werd in recordtijd voltooid – slechts twaalf maanden na de definitieve investeringsbeslissing. Dit is een sleutel mijlpaal voor het Congo LNG-project, dat de adoptie van nieuwe technologieën en een sterke synergie met bestaande productiemiddelen. De Tango FLNG-faciliteit heeft een vloeibaarmakingscapaciteit van ongeveer 1 miljard kubieke meter per jaar (BCMA) en is afgemeerd naast de Excalibur Floating Storage Unit (FSU), met behulp van een innovatieve configuratie genaamd "split mooring", hier voor het eerst geïmplementeerd in een drijvende LNG-terminal. EXMAR heeft Tango FLNG gebouwd en was voorheen eigenaar, levert de Excalibur FSU op lange termijn en zal verantwoordelijk zijn voor de exploitatie van de nieuwe LNG-terminal. Congo LNG zal de gasvoorraden van de Marine XII-vergunning vergroten en ongeveer 4,5 BCMA bereiken van de capaciteit voor het vloeibaar maken van plateaugas door middel van gefaseerde ontwikkeling en met een doelstelling van nul routinematig gas flakkeren.
1 bcma = 36 000 000 mmbtu= in $ x2,5 ongeveer nu na een jaar 90 miljoen ... per jaar, beheerscontract exmar Dat is niet de prijs ter bestemming! verscheping en vloeibaar maken zal die prijs verhogen. die kosten zijn dan voor de consument... Dit is een redelijk lage prijs. Het beheerscontract, de excalibur vehuur en eventueel supplement van tango verkoop worden wellicht pas in 2024 geboekt. De drijvende hotels- platformen nunce en wariboko worden 'verhuurd' maar nog niet bemand, wellicht wel geequipeerd vermoedelijk voorbereiding van zee-mijnbouw. Die kunnen nog zeer lang meegaan, en verbruiken wellicht stilliggend een minimus aan evergie. Crew, bevoorrading en 'oogsten' kan gebeuren ... met de ex-euronav vloot... zonder co2 uitstoot. Gezien de platvormen niet of bijna niets opbrengen... kan men de nochtans significante waarde verbergen. Dient afgestraft! is beleggersbedrog voor zover dat klopt. (dek oppervlaktte platformen 2 ha, 700 overnachtingsplaatsen, uitvoerige beschrijving beschikbaar op internet, maar niet bij exmar: google op platform naam) Men kan dat misschien nog proberen voor de rekeningen van 2023, maar dan dient OPGETREDEN. mijn mening.
docbert schreef op 25 december 2023 15:58 :
Uit het artikel over CMB en Euronav van dit WE (23-25 dec 23) kunnen we duidelijk opmaken hoe de familie Saverys mekaar bijstaat bij het open en verkopen van de bedrijven. Mogelijk kunnen we hieruit opmaken dat, nu de situatie rond Euronav stilaan opklaart, het stilaan tijd wordt voor hen om de situatie bij Exmar onder steviger controle te krijgen.
Vanaf nu tot 28 maart moet er nog een en ander gebeuren.
CMB en Euronav en ook geen enkele bestuurder van één van beide heeft ook maar iets met Exmar te maken op geen enkele manier. Het is Nicolas Saverys en zijn kids die het roer in handen hebben , niet meer of minder.
op niveau MCA werd CMB-tech samenuitvoerig voorgesteld op een (nieuwjaars?)receptie begin vorig jaar. Ik moet nog een audioopname hebben... Geen banden? ja niet in de raad van bestuur, niet bij de onafhankelijk bestuurders. Het zal wel een reden hebben, taakverdeling wellicht. maar we zullen zien... Ik zeg dus dat ze eventueel zonder samenspraak met mangaanknollen bezig zijn: CMB-tech door sneller dan anderen te zorgen voor crew en service vesels, en Deme die dan weer onbemande platformen bevoorraad, type wariboko en nunce. Maar ja, mag misschien nog niet geweten zijn, ook al omdat pas in Juni een beoordeling komt van de milieurapprten, wellicht al bezorgd... Dat men dan maar wel eens zegt wat de waribiko en de nunce, nu verhuurd, wel waard zijn en waarom eventueel wachtcontracten aan verlieslatende prijzen. De kaatclub slaat de bal mis....denk ik toch.
stukje uit de echo van gisteren.... over de situatie in de Rode Zee.... Exmar vertoont hetzelfde optimisme. “Als de huidige situatie zou voortduren, zou dat gunstig zijn voor de scheepvaartmarkt. Het verlengen van de reistijden via langere vaarroutes zal leiden tot een toename van de vraag naar schepen die hetzelfde aantal ladingen kunnen vervoeren. Het principe van de tonmijl ( tonkilometer) neemt toe en kan daarom een ??gunstige invloed hebben op de scheepsmarktprijzen."
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)
Premium
Word nu abonnee van IEX en krijg onbeperkt toegang tot onze (koop)tips en succesvolle modelportefeuilles. Nu 3 maanden voor slechts €19,95! Profiteer van 58% korting!
Word abonnee