Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
TomTom november 2023 draadje
Volgen
Stijging met zeer flink volume.
JR schreef, alles onder de 6 is bingo. Beste Mona, is alles onder de 7 ook bingo :-)
Experts voorspellen al dat verkoop van elektrische auto’s zal stagneren Volgens verschillende analisten heeft de verkoop van elektrische auto’s zijn piek al bereikt en is een periode van stagnatie te verwachten, ondanks het feit dat de transitie nog maar net is ingezet. Is dit echt zo? Hoewel elektrische auto’s nu populair beginnen te worden, zouden ze verrassend genoeg al een piek bereikt hebben. Die informatie is verrassend, omdat we eigenlijk net een sterke groei zien: in de eerste negen maanden van het jaar steeg de wereldwijde verkoop van elektrische auto’s met +43% ten opzichte van dezelfde periode in 2022. Maar deze groei is bij lange na niet voldoende, zoals blijkt uit de vertraging – of zelfs bevriezing – van de investeringen bij Ford, de productiestops en afslankingen bij Volkswagen en de tegenvallende verkopen bij Mercedes. Wat is er aan de hand? Verkopen elektrische auto’s goed of niet? Deze situatie is het onderwerp van talrijke analyses, meldt Automotive News Europe, met name door gespecialiseerde adviesbureaus zoals JATO Dynamics, Global Data en The Langston. En de conclusie is als volgt: hoewel de verkoop snel toeneemt, zijn de orderboeken verre van vol en stemmen leveringen (die achterlopen op schema door tekorten en langere productietijden) niet overeen met de actuele verkopen. Tegen deze achtergrond zijn de prognoses van de analisten nogal pessimistisch: ze voorspellen dat de bereikte piek waarschijnlijk nog minstens twee jaar zal aanhouden, tot 2025, wanneer de eerste meer betaalbare elektrische auto’s (€25.000) beschikbaar zullen zijn. Om de situatie te illustreren, wijzen de analisten erop dat de elektrische auto de dieperik ingaat, met een periode waarin de productie groter is dan de vraag, wat ook zal leiden tot een aanzienlijke devaluatie van het product. Het valt nog te bezien of deze voorspellingen in de komende maanden zullen uitkomen.gocar.be/nl/autonieuws/auto-industrie...
tatje schreef op 20 november 2023 09:52 :
JR schreef, alles onder de 6 is bingo.
Beste Mona, is alles onder de 7 ook bingo :-)
Het was een mooi goedkoop beginnetje. Ik denk dat TomTom het wel prima vindt. Al wordt de inkoop gemiddeld 8. Dat is nog steeds niet duur op basis van wat in het verschiet ligt. TT kent de klanten in hun backlog. Die was op 1/1/23 al groot (2,4 miljard) en interessant genoeg waren dat niet uitsluitend nieuwe deals. Dit zit hem ook in bestaande klanten die hun takes rates verhoogden en de ISA compliance speelt daarin mee. www.webbikeworld.com/industry-insider... Vorig jaar was het Hyundai die ervoor koos van 40% naar 100% take rate te gaan. In theorie is dit voor alle klanten mogelijk. Autofabrikanten moeten dan loslaten dat navigatie een optie is en dit standaardiseren. ISA én ook EV pushen dat al en Hyundai ging overstag. Stel dat Stellantis daarvoor kiest. Bestaande klanten kunnen dus het orderboek stuwen, zelfs zónder nieuwe klanten. Maar TT was tevreden over de omvang van de sales funnel, dus ook nieuwe klanten zullen erbij komen. De drempel om naar 100% te gaan is voor autofabrikanten niet groot. De consument verwacht al dat hij zijn smartphone met het scherm in de auto kan verbinden. Dit vereist dus al hardware (scherm). Dan heb je alleen nog maar wat goede software nodig. En ook die is voorhanden (tomtom digital cockpit) een set tools voor de OEM met heel korte ontwikkeltijd.
@wereldbelegger Het klopt dat er een cohort consumenten is dat wel graag elektrisch wil rijden maar wacht op auto’s van rond de 30.000 euro in plaats van het 40.000 euro plus segment. Die komen vooral in 2025 op de markt (wat je ook ziet in de forecasts onderaan dit bericht) Eigenlijk is een 40K elektrische auto goedkoper dan een 30K benzine auto, want je hebt geen wegenbelasting, lagere onderhoudskosten, minder energie kosten vs brandstof (al is die gap kleiner geworden). Maar je moet het geld wel kunnen ophoesten óf bereid zijn daarvoor te lenen. Gezien de milieu doelstellingen in Europa kan er echter nog wel het een en ander gebeuren om deze meer prijs sensitieve kopers over de streep te trekken. Daarnaast heeft ook benzine zijn nadelen, daar is de consument helemaal bezorgd of een benzine of diesel auto over 5 of 10 jaar nog wel restwaarde heeft als het omslagpunt achter ons ligt (omslagpunt betekent: EV sales hoger dan combustion engine sales) Dit is trouwens de verwachting van analisten: UBS now expects EV sales in Europe will hit 2.1 million in 2023, 2.5 million in 2024, 3.6 million in 2025, then more than doubling to 9.6 million in 2030. Investment researcher Jefferies, in mid-October, forecasted European EV sales of 2.1 million this year, 3.0 million in 2024, 4.8 million in 2025 and 9.3 million in 2030. Schmidt Automotive Research said EV sales in Western Europe will hit 1.8 million for an EV share of 15.7% in 2023, 2.0 million in 2024 (16.5%), 2.6 million (20.0%) in 2025, racing on to 9.2 million (65%) in 2030. Western Europe includes the 5 big markets of Germany, France, Britain, Italy and Spain.
Bache schreef op 20 november 2023 09:18 :
Stijging met zeer flink volume.
Inderdaad gem. Dagvolume 10 dagen is nu al dik gepasseerd.
TomTom is door het Harry effect weer in de kijker gezet. Trekt weer nieuwe kopers aan. Buy back loopt nog wel een tijdje door en tot op heden is ook nog niks gecovered. Kortom een goed vooruitzicht vwb de koers.
Kijk de nieuwe toppers, grotendeels afkomstig van Big tech die in Overture zitten. Manuela Locarno Product & Tech Leader | Advisor | NED Manuela Locarno 1 nov 2023 — Today, I'm starting my TomTom journey as Exec Board Member and SVP of Product Engineering. There has never been a more exciting time to be ... Today, I’m starting my TomTom journey as Exec Board Member and SVP of Product Engineering. There has never been a more exciting time to be in geolocation technology – it powers so much in our digital world from apps and services, to vehicles and communities. At TomTom, I’ll be working with a hugely talented team to change the way the world makes and uses maps, pushing the edge of technology and doing what no one has done before – building the freshest, smartest maps on the planet. It’s an ambitious goal, and TomTom’s impressive product family empowers countless businesses to deliver innovative solutions to their customers, and I look forward to helping develop the next generation! Die mevrouw is toch gekomen van Microsoft ? De founders bepalen nog mee. Maar de macht is aan big tech in Overture. Die bepalen. Laten we eerlijk zijn ! De big tech in Overture is een zegen voor Tom Tom. Big Tech plaatst veel toppers bij TT Denk dat overname en samenwerking van en door TT vast ligt. Bij de samenwerking in Overture zijn zeker 1000 mensen van diverse specialismen betrokken. Hoop, dat TT zijn huid duur heeft verkocht. De toppers willen ook in 2024 en 2025 voor hun 750000 100,000 RSU Stel in 2024 wordt de koers op 10 gezet voor de RSU dan krijgen ze er maar 75000 RSU Stel in 2025 wordt de koers op 15 gezet voor de RSU dan krijgen ze er maar 50000 RSU. 125000 ipv 200000 Daar werd het volgende op gevonden. DE BOOSTER Als jullie in 2025 600 LT halen en een FCF van 10% krijgen jullie 80% van de RSU uit 2023 . heb je er in 2023 100000 gehad, dan krijg je dus via de booster 80000 RSU. Ik denk dat TT de omzet 2024 tm 2030 voor 80 a 90% kan inschatten. Tja :-)
Tatje. Ik snap wel een van de punten die je wilt maken. TomTom was met Meta, Microsoft en Amazon in gesprek over Overture en is het daarna gaan ontwikkelen (gedurende 3-4 jaar). Dit betekent dat veel tomtom’ers, microsoft’ers, amazon’ers en facebook/instagram’ers met elkaar gingen samenwerken. In diezelfde periode heeft tomtom die hiring spree gedaan waarin allerlei mensen uit de tech community zijn binnengehaald, met name vanuit die bedrijven. TomTom heeft simpelweg dit nieuwe netwerk ingezet en mensen geinspireerd om voor hen te gaan werken. Zo zegt die Michael Harris het ook zelf. Dat hij tegen een project aanliep waar hij onderdeel van wilde zijn. De speculaasies over dat tomtom al zowat verkocht is aan deze big tech dat laat ik voor jouw rekening. In principe is het niet nieuw (zie HERE) dat een consortium een kaartenmaker koopt. Zij zullen in elk geval coûte que coûte willen voorkomen dat een andere partij tomtom koopt. Als TomTom zich terugtrekt uit Overture, dan is dat project geschaad en de stakes zijn heel hoog voor die big tech. Dat is wel een interessant gegeven als uit onverwachte hoek iemand op tomtom biedt, dan is direct het spel op de wagen. Ik zie echter geen signalen dat tomtom zich wil verkopen, behalve dat het nu met haar eigen aandelen duurder maakt met een inkoop programma.
JustRevisited schreef op 20 november 2023 11:21 :
De
speculaasies over dat tomtom al zowat verkocht is aan deze big tech dat laat ik voor jouw rekening. In principe is het niet nieuw (zie HERE) dat een consortium een kaartenmaker koopt.
Zij zullen in elk geval coûte que coûte willen voorkomen dat een andere partij tomtom koopt. Als TomTom zich terugtrekt uit Overture, dan is dat project geschaad en de stakes zijn heel hoog voor die big tech.
Dat is wel een interessant gegeven als uit onverwachte hoek iemand op tomtom biedt, dan is direct het spel op de wagen. Ik zie echter geen signalen dat tomtom zich wil verkopen, behalve dat het nu met haar eigen aandelen duurder maakt met een inkoop programma.
Mezelf teruglezend. Ik kan me voorstellen dat tomtom zichzelf te goedkoop vond worden en kwetsbaar voor vijandige overname. Als de koers op 5 staat en iemand biedt 10 euro, dan kan die partij 50,1% van de aandelen binnenhalen en vervolgens invloed naar zichzelf toetrekken in AvA’s. Voor wel of niet herbenoemen Goddijn en goedkeuring beloningsbeleid om maar wat te noemen. Tientje per aandeel is slechts 1,3 miljard euro, komt doordat het aantal uitstaande aandelen is gehalveerd na verkoop Telematics. En eigenlijk is het slechts 975 miljoen want er is ook 325 miljoen aan cash in de zaak. Dat is pocketmoney voor big tech en nul risico: meer dan 2,4 miljard aan automotive contracten met 90% marge is er genoeg om je investering terug te verdienen..
JustRevisited schreef op 20 november 2023 12:04 :
[...]
Mezelf teruglezend. Ik kan me voorstellen dat tomtom zichzelf te goedkoop vond worden en kwetsbaar voor vijandige overname.
Als de koers op 5 staat en iemand biedt 10 euro, dan kan die partij 50,1% van de aandelen binnenhalen en vervolgens invloed naar zichzelf toetrekken in AvA’s. Voor benoemingen bestuurders, renumeratie en alle andere zaken.
Tientje per aandeel is slechts 1,3 miljard euro, door het aantal uitstaande aandelen (aantal is gehalveerd na verkoop Telematics). En eigenlijk is het slechts 975 miljoen want er is ook 325 miljoen aan cash in de zaak. Dat is pocketmoney voor big tech en nul risico: meer dan 2,4 miljard aan automotive contracten met 90% marge is er genoeg om je investering terug te verdienen.
In liefde en oorlog is alles geoorloofd. Op de beurs is het elke dag oorlog. Ik zit in het kamp van Tatje. GuS
Meryntje schreef op 20 november 2023 12:11 :
[...]
In liefde en oorlog is alles geoorloofd. Op de beurs is het elke dag oorlog. Ik zit in het kamp van Tatje.
GuS
Pffff nog meer oorlog…
JustRevisited schreef op 20 november 2023 12:04 :
(...) meer dan 2,4 miljard aan automotive contracten met 90% marge is er genoeg om je investering terug te verdienen..
Toch wel jammer dat TT - ondanks de altijd al hoge bruto marges - er tot dusver niet in is geslaagd om echt winstgevend voor de aandeelhouders te zijn.
Winst is een keuze, heb ik hier ooit eens gelezen. Zou me niet verbazen, als die lage koers van Tomtom óók een keuze is….. GuS
marique schreef op 20 november 2023 12:57 :
[...]
Toch wel jammer dat TT - ondanks de altijd al hoge
bruto marges - er tot dusver niet in is geslaagd om echt winstgevend voor de aandeelhouders te zijn.
Zie het plaatjei.ibb.co/VLnXr60/Scherm-afbeelding-20... TomTom heeft vooral vaste kosten, dus deze groei in orders en omzet levert ook winst op. - De order intake zelf groeit - Het converteren van boekingen naar omzet groeit - Er zit nog heel veel omzet in de boeken voor na 2025 - De omzet voor na 2025 wordt daarnaast nog aangevuld met wat er in 2023-24 aan orders wordt gewonnen - De take rates stijgen binnen dit orderboek De omvang van het huidige orderboek zorgt voor 7 jaar omzet met licht positieve cashflow. Alles wat er nu bovenop komt zorgt voor komende jaren voor sterkere groei van free cashflow. Winst en FCF komen steeds dichter bij elkaar, omdat afschrijvingen afnemen. Dit betekent dat je op basis van huidige situatie al naar zo'n 50 cent WPA gaat. Stel je voor dat orderboek (dat van 1,9 naar 2,4 miljard ging) eind volgend jaar de 3 miljard gaat aantikken. Dan ga je daar ruim overheen. Er zijn geen signalen om te denken dat de groei na 2025 (tot dat punt gaat de outlook) ineens stilvalt. Dat zou haaks staan op opmerkingen TT zoals verdubbeling Enterprise omzet doel en verdubbeling van de take rates in automotive.
Meryntje schreef op 20 november 2023 12:11 :
[...]
In liefde en oorlog is alles geoorloofd. Op de beurs is het elke dag oorlog. Ik zit in het kamp van Tatje.
GuS
Wat een idiote uitspraak! De liefde is op basis van Elkaars respect. In de oorlog dien je te houden aan VN resoluties, afspraken die in internationaal verbondenheid zijn vastgelegd.
Meryntje schreef op 20 november 2023 13:06 :
Winst is een keuze, heb ik hier ooit eens gelezen. Zou me niet verbazen, als die lage koers van Tomtom óók een keuze is…..
GuS
Ja dat is een keuze van JPM geweest. Maar je puntjes daarachter jouw zin moeten ons doen geloven dat er sprake is van een complot.
Geen complot....bedrijfsvoering ??
Meryntje schreef op 20 november 2023 13:06 :
Winst is een keuze, heb ik hier ooit eens gelezen. Zou me niet verbazen, als die lage koers van Tomtom óók een keuze is…..
GuS
TomTom is inmiddels helemaal schoon. Alle grote investeringen zijn versneld afgeschreven. En ze kapitaliseren ook innovatie kosten niet meer. Dit gaf in het verleden een optisch negatief beeld. Je hebt én hogere afschrijvingen én hogere operationele kosten (OPEX), omdat je bent gestopt met kapitaliseren (CAPEX). Die tijd ligt echter voor groot deel achter ons. De afschrijvingen gaan 1-op-1 lopen met de CAPEX investeringen. Dit betekent dus in de toekomst dat als er positieve cashflow is, er grosso modo eenzelfde winst is. Ik kijk liever naar de keuze die TomTom nú maakt en dat is het aandeel ondersteunen met een inkoop. Ook dividend gaat op de agenda komen. Ik denk in 2024 nog 1 buyback en in 2025 dividend.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)