Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Niemand kijkt blijkbaar ook maar iets verder dan de luchtvaartneus lang is. Als je eigenwijs toch 100 euro of wat meer aan een airline wilt besteden dan kun je ook kiezen voor Lufthansa. Die komt 2 nov 09uur met de Q3 cijfers en die zijn overal goed. Vaak in 1e instantie goed voor koerswinst (cashen dus) tot blijkt dat er soms geen enkele outlook wordt gegeven voor de komende maanden en zakt de koers weer in. Historisch besef (en check met KLM en IAG) geeft iets meer houvast dan maar lukraak KLM kopen en op een wonder hopen...
Gewoon rustig blijven zitten en bijkopen als x% van je totale aankopen. Er wordt gewoon winst gedraaid en sinds 'einde' Corona is de financiele positie elke 3 maanden beter. 23% shortposities heeft zijn korte termijn effect, maar het gewoon door kopen voor middel lange termijn op deze koers ook. De jongens van Airfrance-klm zijn gewoon goed bezig om de puinhopen van de Corona tijd achter zich te laten. De outlook van de luchtvaart sector is helemaal niet zo slecht in historisch perspectief geplaatst. Niet laten meeslepen nu, niet verkopen, gewoon doorgaan met bijkopen in de mix van totale aankopen.
Wat jij wilt, dan wordt dit bij deze een test Cees.
De cijfers van LH zijn er al op 7:00 De presentatie/toelichting is om 9:00
Bedankt Jan, in Almelo gebeurt alles eerder...
AIR FRANCE -KLM 10,654 -0,28 (-2,57%) . We zijn lekker bezig Cees...
Cees Jan S schreef op 31 oktober 2023 17:09 :
Gewoon rustig blijven zitten en bijkopen als x% van je totale aankopen. Er wordt gewoon winst gedraaid en sinds 'einde' Corona is de financiele positie elke 3 maanden beter
(I ). 23% shortposities
(II) heeft zijn korte termijn effect, maar het gewoon door kopen voor middel lange termijn op deze koers ook. De jongens
(III) van Airfrance-klm zijn gewoon goed bezig om de puinhopen van de Corona tijd achter zich te laten. De outlook van de luchtvaart sector is helemaal niet zo slecht in historisch perspectief geplaatst. Niet laten meeslepen nu, niet verkopen, gewoon doorgaan met bijkopen
(IV) in de mix van totale aankopen.
Hallo Cees Jan. Paar opmerkingen van mijn kant. I: deze opmerking suggereert dat het niet slecht gaat. Welk deel van de passiva (rechter kolom van de balans) vindt jij dat er goed uit ziet? Er staan nog al wat bedragen waar 6-7 (en meer)% rente op betaald moet worden. Bij minst of geringste tegenspoed is die rente niet op te brengen en kunnen schuldeisers de assets opeisen die tegenover die schulden staan II: 23% shortpostities klopt weinig van. Gemelde shortposities boven 0.5% zijn 4.51% totaal. We kunnen aannemen dat het geheel wat hoger ligt, maar we kunnen niet aannemen dat shorters die afbouwen tot onder de 0.5% ineens stoppen met afbouwen zodra die grens bereikt is. Maar goed 10% is ook een hoop (en die positie hebben ze niet omdat ze denken dat het aandeel binnenkort op 20 Euro staat) III; we kunnen niet uitsluiten dat dames binnen AF-KLM een betere job doen dan de jongens/mannen IV: je geeft me nogal een advies voor een toko met een negatief eigen vermogen, torenhoge rentelasten en een FCF die het laatste kwartaal behoorlijk tegen viel. En in een brede mix van beleggingen kan inderdaad wat transport tussen, maar om daar nu net de zwakste broeder voor uit te kiezen..... succes!
´maar om daar nu net de zwakste broeder voor uit te kiezen.....´ . scherp en bijna correct, SAS is inmiddels nog zwakker...;O).
www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/catego... . Dit zijn de sterkste airlines die overal volop uitbreiden en hou ze maar eens tegen. Oneerlijke strijd maar dat weten we al jaren. Zelfs de WK voetbal gaat vaker die kant op, eerst Qatar en straks Saudi-Arabië en dan handjes schudden met een moordprins in een land waar mensen nu nog onthoofd worden etc. (Doodstraf en andere wrede straffen Saudi-Arabië staat in de top van landen met de meeste executies. In 2022 werden 196 mensen geëxecuteerd – het hoogste jaarlijkse aantal executies dat Amnesty International de afgelopen 30 jaar in het land heeft geregistreerd. Het aantal executies in 2022 was drie keer zo hoog als het aantal executies in 2021, en minstens zeven keer zo hoog als in 2020 toen 27 mensen werden geëxecuteerd. Het jaar ervoor werd juist weer voor veel mensen het doodvonnis voltrokken: in 2019 waren er 184 executies). Fijne hypocriete wereld waarin we leven.
Heren, ik snap het commentaar op mijn post heel goed. Natuurlijk ziet de balance-sheet er niet heel fijn uit, maar is de luchtvaart niet door politieke ingrepen geraakt in de Corona jaren? Dat effect zie je met name terug in de balance-sheet. Echter, waardeerde we Tesla op de balance-sheet toen we het over de 1000 dollar zetten? Of kijken we ook naar capaciteit om winst te maken? Cashflow? Intern kosten verloop als percentage van omzet? Omzet groei/ontwikkeling? Als we nu naar deze zaken kijken in historisch perspectief - laatste 40 kwartalen - exclusief Corona jaren - Lijkt me dan dat er nu bovengemiddeld gepresteerd wordt - wat zich momenteel niet laat zien in de koers. De koers lijkt verziekt door 23% short posities - of deze nu groter of kleiner zijn dan 0,5% is alleen belangrijk voor de statistieken. Short posities ingenomen niet omdat al deze partijen denken dat het alleen maar naar beneden kan, maar veel om andere posities af te dekken met shorts in een zeer volatiel en makkelijk beinvloedbaar 'penny' stock - wat het was voor de omgekeerde aandelen split. In dit opzicht was een omgekeerde aandelen split een juiste management beslissing van de jongens/meiden van airfrance-klm, maar het heeft ook tijd nodig. Ik zie een sterk management wat beslissing durft te nemen. Beslissingen als omgekeerde aandelensplit om de shorters uit het aandeel te krijgen - een tot penny aandeel vervallen aandeel als consequency van Corona jaren, niet door lang jarige negatieve sector ontwikkelingen - investeringen van derde aantrekt om het Corona effect te dempen in de boeken, wat investeert in nieuwe zuinige vliegtuigen, wat strategische diepte investeringen maakt in SAS, wat arbeids perikelen oplost zonder 3 miljard te verliezen zoals Stellantis in US - We kunnen klagen over de looneisen, maar eigenlijk heeft iedereen hiermee te maken en allemaal een uitloop van Corona tijdperk, centrale bank beleid op Corona etc etc. We kunnen vraagtekens stellen bij alle beslissingen van het management als goede bestuurders aan de wal, maar ik waardeer beslissingen boven stilzitten en als er dan ook nog kwartaal op kwartaal goede winst wordt gemaakt met een goede ontwikkeling in cashflow en omzet en de shortpartijen langzaam gaan afbouwen nu het geen volatiel penny stock meer is, dan..... geloof ik er weer in om juist nu dit aandeel weer op te pakken of in mijn geval met vertrouwen stabiel maandelijks door te kopen. (Ik slaap s'nachts rustig met dit aandeel hoor, maar ik zit in andere tijdzone, vandaar tijdstip van mijn post!)
OK CJ, je hebt bewust gekozen voor AF/KLM met al het bovenstaande in gedachte ? Geen enkele andere optie binnen de luchtvaart of gedreven door het blauwe gevoel, terwijl KLM maar 35% uitmaakt van de holding en het aandeel ? Ik begrijp je echt niet. KLM vliegt nog heel veel jaren door met het verouderde type B737, veel lawaai en uitstoot. Dan pas, over 10 jaar, zijn ze om naar de moderne generaties Airbus. (Transavia doet het sneller...). En tegelijkertijd terwijl dit al een feit is, beschouwingen over het duurzaamheidsstreven en de aanpak en de beloftes die gedaan worden en de dreigingen dat als de overheid dwars ligt of niet meer wil subsidieren...... Shorters worden niet uit een aandeel gedreven door een administratieve aanpassing (10 voor 1 ) maar bij een zware claimemissie, voorbeelden genoeg. etc. Je komt met de goede voorbeelden en de foute conclusies.
Cees Jan S schreef op 1 november 2023 04:23 :
Heren, ik snap het commentaar op mijn post heel goed. Natuurlijk ziet de balance-sheet er niet heel fijn uit, maar is de luchtvaart niet door politieke ingrepen geraakt in de Corona jaren? Dat effect zie je met name terug in de balance-sheet. Echter, waardeerde we Tesla op de balance-sheet toen we het over de 1000 dollar zetten? Of kijken we ook naar capaciteit om winst te maken? Cashflow? Intern kosten verloop als percentage van omzet? Omzet groei/ontwikkeling? Als we nu naar deze zaken kijken in historisch perspectief - laatste 40 kwartalen - exclusief Corona jaren - Lijkt me dan dat er nu bovengemiddeld gepresteerd wordt - wat zich momenteel niet laat zien in de koers. De koers lijkt verziekt door 23% short posities - of deze nu groter of kleiner zijn dan 0,5% is alleen belangrijk voor de statistieken. Short posities ingenomen niet omdat al deze partijen denken dat het alleen maar naar beneden kan, maar veel om andere posities af te dekken met shorts in een zeer volatiel en makkelijk beinvloedbaar 'penny' stock - wat het was voor de omgekeerde aandelen split. In dit opzicht was een omgekeerde aandelen split een juiste management beslissing van de jongens/meiden van airfrance-klm, maar het heeft ook tijd nodig. Ik zie een sterk management wat beslissing durft te nemen. Beslissingen als omgekeerde aandelensplit om de shorters uit het aandeel te krijgen - een tot penny aandeel vervallen aandeel als consequency van Corona jaren, niet door lang jarige negatieve sector ontwikkelingen - investeringen van derde aantrekt om het Corona effect te dempen in de boeken, wat investeert in nieuwe zuinige vliegtuigen, wat strategische diepte investeringen maakt in SAS, wat arbeids perikelen oplost zonder 3 miljard te verliezen zoals Stellantis in US - We kunnen klagen over de looneisen, maar eigenlijk heeft iedereen hiermee te maken en allemaal een uitloop van Corona tijdperk, centrale bank beleid op Corona etc etc. We kunnen vraagtekens stellen bij alle beslissingen van het management als goede bestuurders aan de wal, maar ik waardeer beslissingen boven stilzitten en als er dan ook nog kwartaal op kwartaal goede winst wordt gemaakt met een goede ontwikkeling in cashflow en omzet en de shortpartijen langzaam gaan afbouwen nu het geen volatiel penny stock meer is, dan..... geloof ik er weer in om juist nu dit aandeel weer op te pakken of in mijn geval met vertrouwen stabiel maandelijks door te kopen.
(Ik slaap s'nachts rustig met dit aandeel hoor, maar ik zit in andere tijdzone, vandaar tijdstip van mijn post!)
Wanneer verwacht je je eerste dividend?
Er zijn hele goede dividend aandelen in de markt, net zoals goede high potentials in IPO vorm (zonder dividend) en als ondergewaardeerde aandelen die even in het verkeerde hoekje zitten maar waar een x-voudige koers op middel lange termijn niet onrealistisch is. Iedereen maakt hier zijn eigen afwegingen en ik doe dat door gespreid te kopen, ja ook voor een potje dividend aandelen. Airfrance-klm zit in pot ondergewaardeerd met hoge kans op het vinden van weg naar boven.
Ah, het is een gok aandeel dus ? Dan heb je namelijk gelijk. Je gokt erop dat het alleen maar fors ondergewaardeerd is, ondanks de enorme (en deels verdoezelde) schuldpositie waarover enorme rentes moeten worden betaald, elk jaar opnieuw, soms eeuwig. In de coronatijd ook heel fors gedaald en bij de 1e meldingen in okt 2020 over een vaccin in aantocht vloog het met al die andere aandelen omhoog. Dat hield niet lang stand maar zo´n opluchtingsrally is altijd mogelijk en daar moet je dan snel gebruik van maken en verkopen, maar dat doen de meesten niet. Kijk je naar de afgelopen jaren dan zag je regelmatig een topje van 1,80 euro en snel weer een daling. Mogelijkheden genoeg, ook met dit aandeel. Maar omdat de dalingen veruit de overhand kregen moest je altijd snel handelen. succes !
Verkeerde potje Cees Jan, maar even goed succes! ps wanneer vlieg je terug naar Nederland (en zet je dan wel de goede zonnebril op?), ik neem aan dat je piloot bent....
Cees Jan S schreef op 1 november 2023 08:54 :
"ondergewaardeerde aandelen die even in het verkeerde hoekje zitten"
-Even - is hier niets op zijn plaats omdat de KLM al 100 jaar een noodlijdende onderneming is. Als op basis daarvan jij je investeringen doet heb ik daar vrede mee. Succes.
www.zakenreisnieuws.nl/nieuws/categor... . KLM is niet krimpvrij en ook het verdienmodel niet. Wat je uiteindelijk krijgt als de goodwill weg is bij de overheid en deel van de bevolking dat doet het ergste vrezen. Hele dure tickets en toeslagen en heffingen plus goedkopere concurrentie (desnoods net over de grens) zijn geen goed signaal voor de nabije toekomst.
Knife Catcher schreef op 1 november 2023 09:04 :
Verkeerde potje Cees Jan, maar even goed succes!
ps wanneer vlieg je terug naar Nederland (en zet je dan wel de goede zonnebril op?), ik neem aan dat je piloot bent....
Dat dacht ik ook meteen. Bevestigt weer eens dat piloten (luchtvaart) geen verstand van financiën/economie hebben en een onrealistische kijk op de wereld. Maar goed in je eigen bedrijf belegen dat al tientallen jaren zakt in waarde mag natuurlijk. Als men maar niet weer bij de maatschappij gaat bedelen als het keer tegenzit waar het altijd op uitkomt..
460 of 452k vluchten wordt niet eens gehaald in 2023. maar KLM moet 'inleveren' met krimp volgens KLM bij dus juist meer 460 k of 452k vluchten in 2024/25 Hoe dan? Deze mevr Rintel past prima bij die kleinzielige verwende zeurkousen van KLM zeg..
Gelukkig mag je hier wel eens wat zeggen over niet AF/KLM aandelen zonder dat de die-hard fans gaan stuiteren. Koers Lufthansa staat ook bijzonder laag: . Deutsche Lufthansa AG 6,5455 -0,05 (-0,88%) . En er is juist weer een stoploss doorbroken waarop ik al lang wacht (moest blijkbaar gebeuren). En juist vandaag, terwijl morgen 2 nov 07uur de Q3 cijfers komen en de koers wel eens een (tijdelijke?) oppepper krijgt. Ik ben er klaar voor...
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)