Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Air France-KLM PSE:AF.FR, FR001400J770

  • 10,290 7 mei 2024 15:17
  • +0,220 (+2,18%) Dagrange 10,125 - 10,415
  • 1.487.016 Gem. (3M) 1,9M

Air France-KLM 2023

1.322 Posts
Pagina: «« 1 ... 51 52 53 54 55 ... 67 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 6 Alrob2 6 oktober 2023 10:48
    Zo vandaag voor het eerst sinds jaren ingestapt met wat hefboomprodukten voor een kleine belegging. Komt omdat ik de afgelopen weken weer eens gevlogen heb, en overweldigd werd door het aantal vluchten dat uitgevoerd worden. De talloze passagiers op de grote luchthavens. Allemaal erg indrukwekkend. Ik kan me niet voorstellen dat de omzetten niet stijgen.
    Dus gewoon louter een gok op basis van eigen gevoel, maar niet meer dan 0,3% van mijn portefeuille. Want zulke beleggingen zijn niet zo onderbouwd als mijn overige, gelukkig.
  2. forum rang 8 GakGak 6 oktober 2023 13:13
    Finnair is one daunting rights issue that can fly
    12:35 06/10/2023

    FINNAIR OYJ

    0,3888 -0,13 -25,66%
    (The author is a Reuters Breakingviews columnist. The opinions expressed are their own.)

    LONDON, Oct 6 (Reuters Breakingviews) - Rights issues worth almost the value of a company’s equity rarely get off the ground. Tell that to 700 million euro Finnair , which on Friday unveiled a 600 million euro rights issue. Various factors should still allow it to fly.
    For one thing, the Finnish state owns over half of the Nordic airline and is supporting the rights issue. The government is offsetting the cost of the cash call by being partly refunded a 400 million euro capital loan it granted to the airline in the wake of the pandemic. After falling 70% in 2020, the carrier’s revenue is forecast to return to pre-pandemic levels in 2024 and it’s expected to book a net profit this year, LSEG data shows. But slashing financing costs makes it more likely it can restart dividends, absent since before Covid-19, by 2025.

    Finnair’s other shareholders may not enjoy coughing up for an entity still in recovery mode – its shares slumped 25% on Friday. The knowledge that investors in fellow Scandi airline SAS have been all but wiped out in a new restructuring may limit their annoyance. (By Aimee Donnellan)
    Follow @Breakingviews on X
    .
    Finnair’s other shareholders may not enjoy coughing up for an entity still in recovery mode – its shares slumped 25% on Friday. The knowledge that investors in fellow Scandi airline SAS have been all but wiped out in a new restructuring
1.322 Posts
Pagina: «« 1 ... 51 52 53 54 55 ... 67 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links