Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
DeWalt schreef op 6 augustus 2023 12:52 :
CITI vatte het mooi samen. Het aandeel kan meer dan verdubbelen (EUR18 waarde te creëren) als ze strategische stappen zetten en negatieve cashflow SEANZ oplossen/sluiten en GH verkopen.
NE/UK/IRL only en je hebt een groeibedrijf van EUR15 mrd GTV.
Met GH opbrengst ~1,5mrd kun je fors aandelen inkopen (denk wel 60mln).
Op EU only kun je een realistisch groeidoel van EUR20mrd in 2027 met een EBITDA van EUR700mln opplakken. Met 160mln aandelen en EV/EBITDA van 10X kom je op een aandelenprijs van ~EUR42,50+ op termijn.
Denk dat Jitse hier mee bezig is. De focus op EU en UK/IRL wordt steeds duidelijker.
mij is niet duidelijk waarom je een groeibedrijf hebt met NE/UK/IRL zou GER er wel bijwillen, maar of er daarwerkelijke groei is weten we pas in2024. Wellicht hebben we hoogtepunt van thuisbezorgen al achter ons…..
wiegveld schreef op 6 augustus 2023 15:54 :
[...]
mij is niet duidelijk waarom je een groeibedrijf hebt met NE/UK/IRL zou GER er wel bijwillen, maar of er daarwerkelijke groei is weten we pas in2024.
Wellicht hebben we hoogtepunt van thuisbezorgen al achter ons…..
NE = Business Unit Noord Europa bij TKWY, dus NL, B, D, Denemarken, Polen, etc
DeWalt schreef op 6 augustus 2023 16:48 :
[...]
NE = Business Unit Noord Europa bij TKWY, dus NL, B, D, Denemarken, Polen, etc
Merci, ook dan is de vraag of er nog groei komt in 2024 of dat Covidperiode hoogtepunt was. Duidelijk is wel dat de bleeders wegmoeten, maar verkoop Grub zie ik niet snel gebeuren. Zoals ik eerder opschreef is Wolt niet verloren in EU als DD de markt USA echt volledig beheerst. Winsten zijn dan de motorolie om in EU ook een hegemonie te vormen.
Hendrik Roo schreef op 6 augustus 2023 10:59 :
[...]
Glove rijdt niet het meeste maar wel 80 % ?
Sorry zie net dat niet er niet had moeten tussen staan
DeWalt schreef op 6 augustus 2023 12:52 :
CITI vatte het mooi samen. Het aandeel kan meer dan verdubbelen (EUR18 waarde te creëren) als ze strategische stappen zetten en negatieve cashflow SEANZ oplossen/sluiten en GH verkopen.
NE/UK/IRL only en je hebt een groeibedrijf van EUR15 mrd GTV.
Met GH opbrengst ~1,5mrd kun je fors aandelen inkopen (denk wel 60mln).
Op EU only kun je een realistisch groeidoel van EUR20mrd in 2027 met een EBITDA van EUR700mln opplakken. Met 160mln aandelen en EV/EBITDA van 10X kom je op een aandelenprijs van ~EUR42,50+ op termijn.
Denk dat Jitse hier mee bezig is. De focus op EU en UK/IRL wordt steeds duidelijker.
Aandeleninkoop krijgt alleen een gunstig effect als dat gebeurt in een periode van onzekerheid en bijbehorende lage koersen. Nu dus. En voor zolang als dat duurt. Jouw eigen rekenvoorbeeld ondersteunt dat. Want voor 1.5 mld 60 mln aandelen inkopen, komt neer op een gemiddelde inkoopprijs van €25,-. Terwijl je nu voor bijna de helft inkoopt. Persoonlijk denk ik dat JET zolang mogelijk en incl. de nabetaling van IFOOD de bestaande situatie wil laten voortduren. Daarna gaan ze denk ik posities uitponden en strategische allianties aan. De opbrengst daarvan hoeft niet meer aan (dan kostbaardere) terugkoop programma's te worden besteed. Maar kan worden ingezet om de eigen posities nog verder te versterken en het aflossen van financieringen.
wiegveld schreef op 6 augustus 2023 17:12 :
[...]
Merci, ook dan is de vraag of er nog groei komt in 2024 of dat Covidperiode hoogtepunt was.
Duidelijk is wel dat de bleeders wegmoeten, maar verkoop Grub zie ik niet snel gebeuren.
Zoals ik eerder opschreef is Wolt niet verloren in EU als DD de markt USA echt volledig beheerst. Winsten zijn dan de motorolie om in EU ook een hegemonie te vormen.
Groei komt er weer in (zag je al In Q2 het gaat de goede kant op), ook door productverbreding (doet dash ook). Als TKWY koning Noord Europa is en DASH in de US dan is een fusie aantrekkelijker dan elkaar dood proberen te concurreren. Dus Jitse zsm focus op Noord Europa en geen geld verkwisten in SEANZ. En GH wordt wel verkocht is mijn vaste overtuiging en ook voor goed geld. Ideaal is om het aan UBER te verkopen of Amazon zodat ze DASH lekker kunnen dwarszitten.
[quote alias=Hendrik Roo id=14939138 date=202308061726] [...] Aandeleninkoop krijgt alleen een gunstig effect als dat gebeurt in een periode van onzekerheid en bijbehorende lage koersen. Nu dus. En voor zolang als dat duurt. Jouw eigen rekenvoorbeeld ondersteunt dat. Want voor 1.5 mld 60 mln aandelen inkopen, komt neer op een gemiddelde inkoopprijs van €25,-. Terwijl je nu voor bijna de helft inkoopt. Persoonlijk denk ik dat JET zolang mogelijk en incl. de nabetaling van IFOOD de bestaande situatie wil laten voortduren. Daarna gaan ze denk ik posities uitponden en strategische allianties aan. De opbrengst daarvan hoeft niet meer aan (dan kostbaardere) terugkoop programma's te worden besteed. Maar kan worden ingezet om de eigen posities nog verder te versterken en het aflossen van financieringen. [/quote Aandelen inkoop is om de koers een boost te geven naar boven en niet naar beneden , zo krijg je hogere koersen en creer je aandeelhouders waarde en dat was wat men voor had ( metoo). Heb toen mijn teslas verkocht omdat ik dacht dat het een bodem onder de koers zou leggen van JET. Mis dus. Tsla ging van $ 167 naar bijna$ 300 en mijn jet van ca 17 naar 12. Zelfs stockpicking loont niet nu want ik heb 1k stukjes gekocht vd week op €16voor een paar duppies winst maar die hou ik dan nog maar even vast. Het moraal van het verhaal heb ik eerder gepost maar ezel en de steen.
DeWalt schreef op 6 augustus 2023 17:45 :
[...]
Groei komt er weer in (zag je al
In Q2 het gaat de goede kant op), ook door productverbreding (doet dash ook).
Als TKWY koning Noord Europa is en DASH in de US dan is een fusie aantrekkelijker dan elkaar dood proberen te concurreren.
Dus Jitse zsm focus op Noord Europa en geen geld verkwisten in SEANZ.
En GH wordt wel verkocht is mijn vaste overtuiging en ook voor goed geld. Ideaal is om het aan UBER te verkopen of Amazon zodat ze DASH lekker kunnen dwarszitten.
Enerzijds een fusie met Dash en tegelijkertijd je fusiepartner dwarszitten door met Amazon een samenwerking aan te gaan ? Stuit bovendien op de mededingsperikelen.
Pino schreef op 6 augustus 2023 18:17 :
[quote alias=Hendrik Roo id=14939138 date=202308061726]
[...]
Aandeleninkoop krijgt alleen een gunstig effect als dat gebeurt in een periode van onzekerheid en bijbehorende lage koersen. Nu dus. En voor zolang als dat duurt. Jouw eigen rekenvoorbeeld ondersteunt dat. Want voor 1.5 mld 60 mln aandelen inkopen, komt neer op een gemiddelde inkoopprijs van €25,-. Terwijl je nu voor bijna de helft inkoopt. Persoonlijk denk ik dat JET zolang mogelijk en incl. de nabetaling van IFOOD de bestaande situatie wil laten voortduren. Daarna gaan ze denk ik posities uitponden en strategische allianties aan. De opbrengst daarvan hoeft niet meer aan (dan kostbaardere) terugkoop programma's te worden besteed. Maar kan worden ingezet om de eigen posities nog verder te versterken en het aflossen van financieringen.
[/quote
Aandelen inkoop is om de koers een boost te geven naar boven en niet naar beneden , zo krijg je hogere koersen en creer je aandeelhouders waarde en dat was wat men voor had ( metoo). Heb toen mijn teslas verkocht omdat ik dacht dat het een bodem onder de koers zou leggen van JET. Mis dus. Tsla ging van $ 167 naar bijna$ 300 en mijn jet van ca 17 naar 12. Zelfs stockpicking loont niet nu want ik heb 1k stukjes gekocht vd week op €16voor een paar duppies winst maar die hou ik dan nog maar even vast. Het moraal van het verhaal heb ik eerder gepost maar ezel en de steen.
Deze strategie zal de koers een nog grotere boost geven. Simpel omdat het bedrijf betere zaken doet door de aandelen op lage koersen terug te kopen. Vraagt alleen meer geduld.
Hendrik Roo schreef op 6 augustus 2023 19:09 :
[...]
Enerzijds een fusie met Dash en tegelijkertijd je fusiepartner dwarszitten door met Amazon een samenwerking aan te gaan ?
Stuit bovendien op de mededingsperikelen.
Eerst GH verkopen aan UBER of Amazon en zelf sterker worden in EU. Naderhand (mochten er na een aantal jaar 2 superpowers zijn in EU en VS) lijkt een fusie aantrekkelijker dan concurreren.
Hendrik Roo schreef op 6 augustus 2023 19:12 :
[...]
Deze strategie zal de koers een nog grotere boost geven. Simpel omdat het bedrijf betere zaken doet door de aandelen op lage koersen terug te kopen. Vraagt alleen meer geduld.
zijn er bij de aankondiging van de aandeleninkoop ook uitspraken/beloftes gedaan over wat er met deze terug gekochte aandelen gaat gebeuren? worden deze vernietigt of gooit Jet deze op een later tijdstip (zeg bij 3/5 euro winst ) weer op de markt? Alvast bedankt voor de info.
interessant leesvoer de laatste 3 pagina's ..dank daarvoor goedemorgen vanaf een stormachtige Noordzee
Bodemvisser schreef op 7 augustus 2023 05:05 :
interessant leesvoer de laatste 3 pagina's ..dank daarvoor
goedemorgen vanaf een stormachtige Noordzee
Complimenten inderdaad, mooi inhoudelijk. Goed om te zien na al die bagger.
DeWalt schreef op 6 augustus 2023 17:45 :
[...]
Groei komt er weer in (zag je al
In Q2 het gaat de goede kant op), ook door productverbreding (doet dash ook).
Als TKWY koning Noord Europa is en DASH in de US dan is een fusie aantrekkelijker dan elkaar dood proberen te concurreren.
Dus Jitse zsm focus op Noord Europa en geen geld verkwisten in SEANZ.
En GH wordt wel verkocht is mijn vaste overtuiging en ook voor goed geld. Ideaal is om het aan UBER te verkopen of Amazon zodat ze DASH lekker kunnen dwarszitten.
Heb Q2 even berekend door HJ 2023 te verminderen met de Q1 data. groei orders JET Q1 23 versus 22 -10% Q2 23 versus 22 -8% GTV groei Q1 23 versus 22: 0% Q2 23 versus 22: 2% GTV/order Q1 23: € 27,69. Q1 22: €24,96. +10,9% Q2 23: € 28,56. Q2 22: € 25,23. +13,2% je moet wel heel optimistisch zijn om te zeggen dat t beter gaat. Ten gevolge inflatie en kostendoorrekening aan consument is de GTV/order wel verhoogd met resp 11 en 13%. Dat ze “ winst” in Noord Europa maken heeft mijns inziens alleen te maken met besparing besparing besparing op reclame etc. En wellicht dus scherpere inzet bezorgers waarbij minder orders per order meer opleveren. P.S. Mijn zoon wilde afgelopen zaterdag bestellen bij Mc Donald en voor eerste keer keek ie even naar zelf halen en bezorgen. (Bijzonder) Verschil met zelfde besteling 16€ versus € 23 bij bezorgen met de MCD op 1 km afstand.
wiegveld schreef op 7 augustus 2023 07:56 :
[...]
P.S.
Mijn zoon wilde afgelopen zaterdag bestellen bij Mc Donald en voor eerste keer keek ie even naar zelf halen en bezorgen. (Bijzonder)
Verschil met zelfde besteling 16€ versus € 23 bij bezorgen met de MCD op 1 km afstand.
Een kilometer op de fiets en 7 euro verdienen. Wat is het geworden?
Fred 61 schreef op 7 augustus 2023 08:16 :
[...]
Een kilometer op de fiets en 7 euro verdienen.
Wat is het geworden?
1Km heen en terug en daarnaast wachten op je bestelling. Voor een tiener is 7 euro een hoop geld als je volwassen bent hoop ik dat je tijd meer waard is! Of je als volwassen persoon bij de Mac moet bestellen is een tweede dan hoop ik wederom dat je gezondheid meer waard is.
Helaas bestellen mijn tieners 4x per kapsalons. Het gemak waarmee ze dit laten bezorgen zegt iets over de cultuur en het bestedingspatroon van tieners (die zelf bakken met geld verdienen met hun bijbaantjes) Bulken noemen ze dat ;)
wiegveld schreef op 7 augustus 2023 07:56 :
[...]
Heb Q2 even berekend door HJ 2023 te verminderen met de Q1 data.
groei orders JET
Q1 23 versus 22 -10%
Q2 23 versus 22 -8%
GTV groei
Q1 23 versus 22: 0%
Q2 23 versus 22: 2%
GTV/order
Q1 23: € 27,69. Q1 22: €24,96. +10,9%
Q2 23: € 28,56. Q2 22: € 25,23. +13,2%
je moet wel heel optimistisch zijn om te zeggen dat t beter gaat. Ten gevolge inflatie en kostendoorrekening aan consument is de GTV/order wel verhoogd met resp 11 en 13%. Dat ze “ winst” in Noord Europa maken heeft mijns inziens alleen te maken met besparing besparing besparing op reclame etc. En wellicht dus scherpere inzet bezorgers waarbij minder orders per order meer opleveren.
P.S.
Mijn zoon wilde afgelopen zaterdag bestellen bij Mc Donald en voor eerste keer keek ie even naar zelf halen en bezorgen. (Bijzonder)
Verschil met zelfde besteling 16€ versus € 23 bij bezorgen met de MCD op 1 km afstand.
Je bent aan het boekhouden door met een jaar geleden (nb een Corona jaar) te vergelijken. Kwartaal op kwartaal verbetering is duidelijk, waarom een heel jaar het onvergelijkbare verleden in je vergelijking betrekken. Waarderen is vooruitkijken (GTV gaat niet omhoog door minder marketingkosten, ebitda wel)
wiegveld schreef op 7 augustus 2023 07:56 :
[...]
Heb Q2 even berekend door HJ 2023 te verminderen met de Q1 data.
groei orders JET
Q1 23 versus 22 -10%
Q2 23 versus 22 -8%
GTV groei
Q1 23 versus 22: 0%
Q2 23 versus 22: 2%
GTV/order
Q1 23: € 27,69. Q1 22: €24,96. +10,9%
Q2 23: € 28,56. Q2 22: € 25,23. +13,2%
je moet wel heel optimistisch zijn om te zeggen dat t beter gaat. Ten gevolge inflatie en kostendoorrekening aan consument is de GTV/order wel verhoogd met resp 11 en 13%. Dat ze “ winst” in Noord Europa maken heeft mijns inziens alleen te maken met besparing besparing besparing op reclame etc. En wellicht dus scherpere inzet bezorgers waarbij minder orders per order meer opleveren.
P.S.
Mijn zoon wilde afgelopen zaterdag bestellen bij Mc Donald en voor eerste keer keek ie even naar zelf halen en bezorgen. (Bijzonder)
Verschil met zelfde besteling 16€ versus € 23 bij bezorgen met de MCD op 1 km afstand.
als het 1.5 km is betaal je het wel; wat een verdienmodel van Jet, fantastisch toch.. En waarschijnlijk heeft die brommer dan 3 bestellingen die hij binnen 30 minuten aflevert... 40 euro per uur.
[Modbreak IEX: Gelieve op de inhoud van uw berichten te letten, bericht is bij dezen verwijderd. Waarschuwing.]
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
AIRBUS
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia Oyj
Nokia OYJ
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)