Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Air France-KLM PSE:AF.FR, FR001400J770

  • 10,610 21 mei 2024 17:35
  • -0,090 (-0,84%) Dagrange 10,600 - 10,740
  • 765.625 Gem. (3M) 2M

Air France-KLM 2023

1.322 Posts
Pagina: «« 1 ... 37 38 39 40 41 ... 67 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 1 augustus 2023 17:41
    quote:

    prince john schreef op 1 augustus 2023 16:40:

    ...ter info betr. TA...de SMA200 ligt op 1,53658...;) en de HMR op den dag nog steeds op 1,5440
    Succes !

    mvrgr,

    John
    Misschien heb je in je analyse de MFI wat onderschat of zelfs vergeten.
    Vandaag gesloten op 1.532 met een behoorlijke money outflow over de laatste 6 weken. Toch een niet te onderschatten signaal.

    Dat bij de fundamentals die bepaald niet eenduidig positief zijn.....
  2. [verwijderd] 1 augustus 2023 18:05
    Je posts hebben een behoorlijk hoog Tariq Aziz- gehalte.
    De koers gaat al 6 weken vrij strak naar onderen (1.85 naar 1.53), bij een Aex nabij ath. Hoge omzetten bij dalingen, doorgaans minder hoge omzetten bij een licht herstel. Outflow van kapitaal dus.
    Koers is afgelopen week al door lichte steun gezakt (Tostrams, voor wat het waard is). Er ligt m.i. nog een lichte steun rond 1.44 en daarna is technisch gezien een koers van ongeveer 1.25 nabij, waar wat steviger steun ligt.

    Doe jij maar lekker positief, gooi maar met wat losse termen, maar je bent de afgelopen 6 weken al flink ingeteerd.
    succes!
  3. forum rang 4 prince john 1 augustus 2023 18:23
    Beste knife catcher,

    Ik geef al een poosje aan dat het speelveldje ligt tussen 1,4580 en 1,8495.
    Daar is, voor als nog ;) veel te halen.
    De RSI blijft boven de 30, de ROC(12) flink boven nul en wel op 4,6464(roc-waarde), de MACD(12 26 9) al positief gecrossed begin dit jaar...en...ook al eerder aangegeven...de SMA20...op 1,9957...
    Tsja...ik zie de lijntjes omhoog bewegen.
    Edoch, hou mij ten goede ;)...áls..ik op mijn bek ga...dan zijn ut altijd invloeden van "buiten af".
    Geloof ook mij niet, ook niet in wie of welke andere god dan ook ;)...ga zelf op onderzoek uit en ga je goddelijke of godinnegang :).
    Succes !

    met gemeende groet,

    John
  4. forum rang 6 Take a sisi 1 augustus 2023 18:35
    quote:

    prince john schreef op 1 augustus 2023 18:23:

    Beste knife catcher,

    Ik geef al een poosje aan dat het speelveldje ligt tussen 1,4580 en 1,8495.
    Daar is, voor als nog ;) veel te halen.
    De RSI blijft boven de 30, de ROC(12) flink boven nul en wel op 4,6464(roc-waarde), de MACD(12 26 9) al positief gecrossed begin dit jaar...en...ook al eerder aangegeven...de SMA20...op 1,9957...
    Tsja...ik zie de lijntjes omhoog bewegen.
    Edoch, hou mij ten goede ;)...áls..ik op mijn bek ga...dan zijn ut altijd invloeden van "buiten af".
    Geloof ook mij niet, ook niet in wie of welke andere god dan ook ;)...ga zelf op onderzoek uit en ga je goddelijke of godinnegang :).
    Succes !

    met gemeende groet,

    John
    Ha ha mooi weggezet maar geen nood , ik zal niet in Uw voetsporen lopen .
  5. forum rang 6 Fred 62 1 augustus 2023 23:41
    quote:

    prince john schreef op 1 augustus 2023 18:23:

    De RSI blijft boven de 30, de ROC(12) flink boven nul en wel op 4,6464(roc-waarde), de MACD(12 26 9) al positief gecrossed begin dit jaar...en...ook al eerder aangegeven...de SMA20...op 1,9957...

    Beste John.
    Al dat lijntjes gedoe is reuze interessant maar gaat het niet
    gewoon om de verdiende centjes van Airfrance-KLM?
    Wordt er genoeg verdiend om de rente op schuld af te
    lossen en blijft er dan nog wat over om die schuld te
    reduceren en om de aandeelhouder eens te belonen
    inplaats van Meneer B. Smith.

    Mvg

    Fred
  6. forum rang 8 GakGak 2 augustus 2023 08:45
    luchtvaartnieuws.nl/nieuws/categorie/...
    .
    Hiermee worden de nikszeggende uitlatingen van KLM duidelijk, namelijk dat er nauwelijks versneld verduurzaamd wordt door
    steeds meer nieuwe en zuiniger vliegtuigen worden ingezet waardoor er vanzelf minder uitstoot en lawaaioverlast
    zal zijn en beperkingen helemaal niet nodig zijn daarvoor...

    Versneld een nieuwere vloot is wensdenken en er is geen geld voor.
  7. Cacla 2 augustus 2023 13:15
    quote:

    prince john schreef op 2 augustus 2023 09:16:

    Mogge Fred,

    ...zekers, dat doet ook mee in het spellutje, maar dat valt bijv. onder FA(fundamentele analyse) en daar houden waarschijnlijk andere mensen/machines zich mee bezig.
    Succes !

    mvrgr,

    John
    Wacht maar op de reverse split, dan komt er nog veel meer ruimte naar beneden... ;-)
  8. forum rang 8 GakGak 2 augustus 2023 17:27
    quote:

    Fred 61 schreef op 2 augustus 2023 10:07:

    [...]

    Ik dacht dat de hele vloot al geleast was.
    dan is het alleen maar een kwestie van betere
    vliegtuigen leasen toch?
    Ja Fred, als jij een veel nieuwer en zeker ook duurder auto model gaat leasen, denk je dan niet dat de lease prijs
    (o.a. door de veel hogere afschrijvingskosten) fors omhoog gaat ?
    .
    Het is een bewuste afweging om met oudere toestellen door te vliegen.
    Zeker ook om het grote nadeel dat de piloten groep die airbus vliegt niet op de boeing kan en mag vliegen.

    B777 en B787 zijn wel uitwisselbaar door dezelfde cockpit configuratie.
    Alle B737 types zijn ook uitwisselbaar.(althans bij KLM).

    Het zijn geen slechte vliegtuigen maar modern en zuinig al lang niet meer
    .
    2013:

    www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/catego...
  9. forum rang 6 Fred 62 2 augustus 2023 17:28
    quote:

    GakGak schreef op 2 augustus 2023 17:27:

    [...]

    Ja Fred, als jij een veel nieuwer en zeker ook duurder auto model gaat leasen, denk je dan niet dat de lease prijs
    (o.a. door de veel hogere afschrijvingskosten) fors omhoog gaat ?
    .
    Het is een bewuste afweging om met oudere toestellen door te vliegen.
    Zeker ook om het grote nadeel dat de piloten groep die airbus vliegt niet op de boeing kan en mag vliegen.

    B777 en B787 zijn wel uitwisselbaar door dezelfde cockpit configuratie.
    Alle B737 types zijn ook uitwisselbaar.(althans bij KLM).

    Het zijn geen slechte vliegtuigen maar modern en zuinig al lang niet meer
    .
    2013:

    www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/catego...
    Okee , verhelderend.
  10. forum rang 8 GakGak 3 augustus 2023 08:34
    BERLIN, Aug 3 (Reuters) - German airline group Deutsche Lufthansa on Thursday said it expected high demand for travel, especially in premium classes, to continue for the rest of the year as it reported a jump in second-quarter revenue and profits.
    Bookings for August to December were on average at more than 90% of pre-pandemic levels, prompting Lufthansa to expand its capacity to 88% of the 2019 level in the third quarter, the group said.

    Airlines have benefited from a boom in leisure travel since the easing of COVID-19 restrictions, though there has been concern that the surge in demand - and resulting strong earnings - could lose momentum in the autumn season as high inflation starts to squeeze passenger spending.
    Lufthansa rival IAG last month said it was "mindful" of uncertainty in the wider economy, even as it reported consensus-beating quarterly profit, and Ryanair was cautious on demand for the rest of 2023.

    Lufthansa, which owns the Austrian Airlines, SWISS and Eurowings carriers, seemed more upbeat on the market outlook, saying it was returning two more A380s to scheduled service this year, with more to follow along with new Boeing 787s and Airbus A350s in the coming year.
    On long-haul routes, it said the increase in capacity would primarily come from the expansion of connections to Asia, given the re-opening of major markets such as China and Japan.

    In April to June, Lufthansa's adjusted earnings before interest and tax nearly tripled to 1.09 billion euros ($1.19 billion), slightly above consensus for 1.04 billion, from 341 million a year earlier.
    For the full year 2023, it now expects adjusted EBIT to come to more than 2.6 billion euros, having previously forecast a significant increase from last year's 1.5 billion.
1.322 Posts
Pagina: «« 1 ... 37 38 39 40 41 ... 67 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Air France-KLM heeft een serieus kostenprobleem, en dat is niet voor het eerst

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links