Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

  • 5,900 29 apr 2024 14:44
  • +0,120 (+2,08%) Dagrange 5,800 - 5,925
  • 155.354 Gem. (3M) 327,6K

TomTom juli 2023

460 Posts
Pagina: «« 1 ... 17 18 19 20 21 ... 23 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 4 GLMF 19 juli 2023 22:54
    quote:

    dachthetniet schreef op 19 juli 2023 21:17:

    [...]
    Je leeft in een waanbeeld. Maar goed dat schijnen wel meer gelovigen te doen.
    Voorstel: ik reageer niet meer op jouw wit regel berekeningen en jij niet meer op mijn ongefundeerde maar nog altijd kloppende waarschuwingen voor het beleggen in tomtom. Deal lijkt mij.
    toetsenbordheld………LOL
  2. forum rang 4 dachthetniet 19 juli 2023 23:25
    quote:

    GLMF schreef op 19 juli 2023 22:52:

    wegens groot succes geprolongeerd …..

    www.iex.nl/Forum/Topic/1397275/TomTom...

    de echte ‘dare devils’ wachten niet tot oktober en geven nu al een voorspelling.
    en ik daag de vaste posters, WB/dhn+ ‘achterban’ en tatje, uit om al hun TT wijsheid om te zetten in een voorspelling .
    ah jij bent ook van de complottheorieën. Welk nut heeft jou voorspel spelletje?
  3. forum rang 6 JustRevisited 19 juli 2023 23:25
    Waarom zou Mobileye ‘vision only’ doen? Ze gingen toch zo prat op hun ‘Roadbook’ wat HD Maps zouden zijn?

    quote:

    Wereldbelegger schreef op 19 juli 2023 13:02:

    Mobileye lanceert de eerste intelligente snelheidsassistent die alleen met camera's werkt en voldoet aan nieuwe EU-normen

    Mobileye heeft 's werelds eerste vision-only Intelligent Speed Assist (ISA) oplossing voor autofabrikanten geïntroduceerd, na testen en certificering in Europa. De oplossing met alleen een camera, die dit jaar in productievoertuigen wordt geïntroduceerd, helpt autofabrikanten wereldwijd om te voldoen aan de nieuwe GSR-normen (General Safety Regulation) van de Europese Unie (EU), die automatische detectie van snelheidslimieten vereisen in alle nieuwe voertuigmodellen, zonder afhankelijk te zijn van kaart- en GPS-gegevens van derden. De nieuwe software, ontworpen voor het EyeQ-platform van Mobileye, is gecertificeerd voor gebruik in alle 27 EU-landen, Israël, Noorwegen, Zwitserland en Turkije.

    Met het op EyeQ4 en EyeQ6 gebaseerde ISA-systeem kunnen OEM's in wiens voertuigen deze chips al geïntegreerd zijn, aan de nieuwe normen voldoen door alleen de bestaande EyeQ-software bij te werken, zonder nieuwe hardwarevereisten. Het Mobileye ISA-systeem zal naar verwachting door een grote internationale autoconcern worden geïntegreerd in twee automerken voor modellen die later dit jaar in Europa op de markt komen, met drie andere internationale autofabrikanten die in 2024 en daarna zullen volgen. De gecertificeerde oplossing is het resultaat van meer dan twee jaar werk en bouwt voort op de twintig jaar ervaring van Mobileye op het gebied van computer vision en machine learning.

    De huidige alternatieven vertrouwen op een combinatie van camera's en kaarten met een lage resolutie om aan de EU-normen te voldoen, een oplossing die doorgaans hogere kosten met zich meebrengt door complexiteit en integratie-inspanningen, terwijl ze minder betrouwbare prestaties levert
    . Mobileye heeft verschillende geavanceerde technologieën ontwikkeld die de bestaande technologie voor verkeersbordherkenning hebben geüpgraded om aan de GSR-vereisten te voldoen, waaronder Verkeersbordrelevantie technologie die identificeert of een snelheidsbord relevant is voor een specifieke rijstrook, Classificatie op basis van handtekening die de "handtekening" van een nieuw verkeersbord in het voertuig laadt, zelfs voor nieuwe borden die na de productie van het voertuig geïntroduceerd werden, OCR-gebaseerde stadstoegangsidentificatie voor Europese verkeersborden, Geavanceerde zoekmachines die het mogelijk maken om voorbeelden van zeldzame borden te vinden in de enorme clips database van Mobileye en deze in het systeem te integreren, en Classificatie van wegtype die de juiste snelheid kan berekenen, zelfs wanneer verkeersborden ontbreken, door verschillende signalen in de scène te gebruiken om het wegtype te detecteren.

    nl.marketscreener.com/koers/aandeel/M...
  4. forum rang 4 vreemdvermogen 20 juli 2023 16:45
    quote:

    Eppo schreef op 20 juli 2023 11:25:

    Waar liggen de expiratiebelangen?
    Ik zag ze in een hoek liggen. Een had een kaartje met 7,50. De anderen hielden de kaarten tegen de borst. Beetje fun na DHN kan wel gebruikt worden. Zeker voor de argeloze belegger hier op het forum. Een altruïst zullen we maar zeggen.
  5. forum rang 4 GLMF 20 juli 2023 17:09
    quote:

    vreemd vermogen schreef op 20 juli 2023 16:45:

    [...]
    Ik zag ze in een hoek liggen. Een had een kaartje met 7,50. De anderen hielden de kaarten tegen de borst. Beetje fun na DHN kan wel gebruikt worden. Zeker voor de argeloze belegger hier op het forum. Een altruïst zullen we maar zeggen.
    wat dat betreft zou je willen dat de TT koers. elke dag steeg ( houdt het forum lekker schoon)
  6. forum rang 7 tatje 20 juli 2023 18:14
    Tja een koersstijging.

    Iedereen blij zou je denken :-)

    Maar niet heus.

    Maar ik denk dat ze tm Q1 2024, tevens de AVA dag, sturen op een koers tussen de 7 en 8.

    De toppers hebben toch liever voor hun short en long centives a 750000 in 2024 een koers van 7,5 dan 15

    En die koers voor de RSU wordt bepaald via de gemiddelde koers 60 dagen voor de AVA

    750000 koers 7,50 levert 100000 RSU op
    750000 koers 15 maar de helft, nl 50000 RSU.

    2025 is een ander verhaal, wat de koers ook is.
    Een LT van 600 en een FCF van 10% levert 80% van de RSU in 2023 extra en dat is dus 80% van 100000 RSU is 80000 RSU

    Maar afwezigen, niet getreurd , jullie krijgen ook wel ff een podium, maar geen jaren meer.

    Maar ja, er kan veel gebeuren, dat zag je in 2020 2021 2022 :-)
  7. forum rang 7 tatje 20 juli 2023 18:45
    quote:

    dachthetniet schreef op 20 juli 2023 18:35:

    Je kan het niet laten he. Maar idd fantastisch die koers. Top die paar centjes.
    Je moet je ook niet laten kennen, post ook bij een stijgende koers.

    Ik post altijd, stijgen of dalen maakt me niet uit.

    Misschien ben je of jullie wel heel aardig.

    Ben eerlijk, bij een stijging, hoe klein ook voel ik me iets rustiger.

    Maar ik ben in TT BAH, dus heb een groter doel.

    Trouwens bij de toppers zit ook de RVB :-)

    En je weet, cijfers kun je voor zeker 10% sturen, minimaal, zeker in een kwartaal.
  8. forum rang 8 Wereldbelegger 21 juli 2023 08:18
    TomTom
    Totale netto shortpositie op 21 juli 2023: 1,64%

    Shortsellpositie J.P. Morgan Asset Management van 1,91% naar 0,64%

    Eerste Meldingsdatum - Naam - Percentage Actueel
    Meldingsdatum Houdende partij Netto shortpositie
    19-12-2022 Otus Capital Management 1,00%
    26-8-2021 J.P. Morgan Asset Management 0,64%
    Totaal shortsellpositie (met boven de 0,50% melding): 1,64%

    Totaal aantal aandelen in (gemeld) shortpositie:
    1,64% van 132.366.672 is: 2.170.813 aandelen

    Meldingsdatum Houdende partij Netto shortpositie
    19 Jul 2023 J.P. Morgan Asset Management 0,64%
    18 Jul 2023 J.P. Morgan Asset Management 0,79%
    17 Jul 2023 J.P. Morgan Asset Management 0,87%
    6 Jul 2023 J.P. Morgan Asset Management 1,91%
  9. forum rang 8 Wereldbelegger 21 juli 2023 08:24
    AFM melding met minimale verschillen.

    Datum meldingsplicht 19 jul 2023
    Meldingsplichtige BlackRock Inc.

    BlackRock Inc 19-7-2023
    Soort aandeel Totale deelneming Rechtstreeks reëel Rechtstreeks potentieel Middellijk reëel Middellijk potentieel
    Kapitaalbelang 3,22% 0,00% 0,00% 3,00% 0,22%
    Stemrecht 3,35% 0,00% 0,00% 3,02% 0,33%

    BlackRock Inc 4-7-2023
    Soort aandeel Totale deelneming Rechtstreeks reëel Rechtstreeks potentieel Middellijk reëel Middellijk potentieel
    Kapitaalbelang 3,22% 0,00% 0,00% 2,97% 0,26%
    Stemrecht 3,36% 0,00% 0,00% 2,99% 0,37%
460 Posts
Pagina: «« 1 ... 17 18 19 20 21 ... 23 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

TomTom geraakt door zwakke automotivemarkt

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links