Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Wat opvalt: 1. Zeer sterke groei automotive 2. Kostenreductie - lagere OPEX. Op korte termijn een majeure impact op winstgevendheid. Blijkt ook dat model Overture kan gaan werken 3. Consumer - groei in plaats van krimp. Wat is daar gebeurd? 4. Enterprise - teleurstellend. Diep door de knieën. @Tatje heb je een link naar bronvermelding waar Goddijn zegt dat Enterprise mid term kan verdubbelen? 5. Cash flow positief. (wanneer gaan we dividend zien, nog twee jaar wachten?) Alles bij elkaar optellend komen de zwarte cijfers wellicht al volgend jaar en mogelijk in 2025. Een miljard omzet voor 2030 lijkt haalbaar. Zeker als Enterprise kan verdubbelen. Dat is wel een grote als.
Promoted Nico PR Bakker @TheDailyTurbo · 26 m TOMTOM meteen naar de rode zone rond 7,80, enorm gat op de dagkaart, afwachten lijkt mij.....
Beursblik: ING handhaaft houden advies TomTom Koersdoel onveranderd op 8,00 euro. (ABM FN-Dow Jones) TomTom rapporteerde maandagochtend een relatief sterke update over het tweede kwartaal, aldus de analisten van ING. De resultaten bij de divisie Automotive waren iets beter dan verwacht. De afdeling Enterprise presteerde conform verwachting en was er een sterker dan verwacht resultaat bij het onderdeel Klant, aldus ING. De onderliggende brutomarge was in lijn met de verwachtingen, maar de uitgaven waren iets hoger dan verwacht. Al met al resulteerde dit in een kleine EBITDA-winst van 8 miljoen euro, waar 5 miljoen euro werd verwacht. TomTom verhoogde de omzetverwachting voor geheel 2023 met circa 5 procent en houdt ook rekening met een hogere vrije kasstroom, circa 5 procent ten opzichte van omzet. ING verwacht dat de consensus voor de omzet voor 2023 ongeveer 5 procent zal stijgen. De gemiddelde verwachting voor de EBITDA zal oplopen van 24 miljoen euro naar 30 miljoen euro naar aanleiding van deze resultaten. De analisten zien ook dat de verwachtingen dalen voor de productie van auto's in 2024, wat ook de groei bij TomTom kan matigen. De groei zal in 2025 wel weer moeten aantrekken om de doelstelling van 600 miljoen euro omzet te bereiken. Het aandeel TomTom noteerde maandagochtend ruim 7 procent hoger op 7,75. Door: ABM Financial News.info@abmfn.nl Redactie: +31(0)20 26 28 999
Wat een koersdoel van ING. Echte zieners. Je kan wel een ding daar over zeggen. Ze zitten graag veilig.
voda schreef op 17 juli 2023 10:23 :
Beursblik: ING handhaaft houden advies TomTom
Koersdoel onveranderd op
8,00 euro. deel van de post hierboven weggelaten € 8,00 of € 8.50? Broker ING Analyst Date Target Price Recommendation Marc Hesselink 17-Jul-23 € 8.50 Hold Marc Hesselink 13-Jul-23 € 8.50 Hold Marc Hesselink 18-Apr-23 € 8.50 Hold Marc Hesselink 14-Apr-23 € 7.50 Hold Marc Hesselink 12-Apr-23 € 7.50 Hold Marc Hesselink 03-Feb-23 € 7.50 Hold Marc Hesselink 27-Jan-23 € 7.50 Hold Marc Hesselink 05-Jan-23 € 8.00 Hold
TT is gewoon een 8 euro aandeel voor nu en dat is dan nog steeds 50% ondergewaardeerd als je het afzet naar de investeringen en inspanningen die men door de jaren heeft gemaakt , maar dat zegt niets over het verdienmodel, dat blijft een uphill struggle het is gewoon wachten tot er iemand aanklopt om het bedrijf over te nemen en dan is het te hopen dat het op een prijs gaat die meer de strategische waarde van de gedane investeringen/inspanningen recht aandoet en niet basis de gerealiseerde omzet en winst maw 15 euro plus
Benjamin G. schreef op 17 juli 2023 10:11 :
Wat opvalt:
1. Zeer sterke groei automotive
2. Kostenreductie - lagere OPEX. Op korte termijn een majeure impact op winstgevendheid. Blijkt ook dat model Overture kan gaan werken
3. Consumer - groei in plaats van krimp. Wat is daar gebeurd?
4. Enterprise - teleurstellend. Diep door de knieën. @Tatje heb je een link naar bronvermelding waar Goddijn zegt dat Enterprise mid term kan verdubbelen?
5. Cash flow positief. (wanneer gaan we dividend zien, nog twee jaar wachten?)
Alles bij elkaar optellend komen de zwarte cijfers wellicht al volgend jaar en mogelijk in 2025. Een miljard omzet voor 2030 lijkt haalbaar. Zeker als Enterprise kan verdubbelen. Dat is wel een grote als.
Opex voor Q2 2022 was 165,2 mio, voor Q2 2023 was 132,8 mio. Dit lijkt op zich een mooie reductie, maar...... In de Opex Q2 2022 zat 30,7 mio aan reorganisatiekosten, Ook was D&A 3,2 mio hoger in Q2 2022. Zo bekeken blijft er niks over van de kostenreductie. De reorganisatie heeft dus per saldo de kosten alleen maar gelijk gehouden. Dit was vogens mij niet helemaal de insteek bij de aankondiging van de reorganisatie. De omzet zal dus redelijk sterk moeten blijven groeien de komende tijd om voor winstgevendheid te zorgen. Een inzinking als gevolg van een eventuele recessie zal wel de omzet raken, maar niet de kosten. Dat blijft een risico.
GLMF schreef op 15 juli 2023 11:35 :
rien ne va plus
www.iex.nl/Forum/Topic/1395948/TomTom... met een gemiddelde ( en mediaan) op 7,89 is de algemene verwachting een koersstijging
disclaimer: helaas geen voorspelling van de dagposters/-staarders WB, dhn en tatje
so far, so good maar nog een lange dag ( incl. CC) te gaan
ketchup schreef op 17 juli 2023 10:43 :
TT is gewoon een 8 euro aandeel voor nu en dat is dan nog steeds 50% ondergewaardeerd als je het afzet naar de investeringen en inspanningen die men door de jaren heeft gemaakt , maar dat zegt niets over het verdienmodel, dat blijft een uphill struggle
het is gewoon wachten tot er iemand aanklopt om het bedrijf over te nemen en dan is het te hopen dat het op een prijs gaat die meer de strategische waarde van de gedane investeringen/inspanningen recht aandoet en niet basis de gerealiseerde omzet en winst
maw 15 euro plus
Deze keer niet helemaal met je eens. Verwacht dat een miljard omzet haalbaar is voor 2030. Dat zal om en nabij de 1,5 euro wpa zijn. Dat is met Enterprise rond de 180 miljoen omzet en zonder consumer. Dat mij vandaag heeft verrast. Zie meer waarde dan die 15 euro. Verdisconteerd inclusief alle risico´s kun je gelijk hebben. Ik zie nog steeds niet een partij dat TomTom wil overnemen, anders dan private equity. Nichespeler met een businessmodel waarbij het afhankelijk is van partijen die elkaars concurrent zijn. Onafhankelijk blijven lijkt dan meest logisch.
En toch komt die dagtop op 8 weer dichterbij
Benjamin, 2030 ? ... dat is mi voor bijna geen enkel aandeel in te vullen, waar we dan staan voor de beurzen in t algemeen is onvoorspelbaar Indien de Russen zelf geen manier weten te vinden Poetin te elimineren vrees ik voor Europa en het westen in t algemeen de Baltische staten zijn dan zeer kwetsbaar en met de Chinezen en wellicht ook India die Rusland prefereren boven het westen kan het enorm uit de klauwen lopen de Geopolitieke spanningen moet afnemen en dat kan enkel door eliminatie van sommige machthebbers , lukt dat niet dan escaleert het verder de komende jaren en dat gaat een enorme dreun geven voor vrije handel en groei en dan komt alles onderuit , behalve dat wat noodzakelijk is voor de mens te overleven
Tsja als je wilt kapitaliseren op toekomstig verdienvermogen om tot een prijs te komen. Dan lijkt het mij logisch 5 tot 7 jaar vooruit te kijken. Dan te verdisconteren en risico's mee te bewegen. Wat er op het wereldtoneel gaat gebeuren dat weten wij beide niet. Bij semiconductor industrie zie je dat strategische autonomie nu leidt tot verstoring van een efficiënt economisch model. Daar profiteren chipmakers van, andere moeten grote kapitaalinvesteringen doen al dan niet met ondersteuning van subsidies. Benieuwd hoe dat voor de automotive industrie in Duitsland (en dus Europa) gaat uitpakken. Het is balanceren op een dun koord. Duitsland geeft nu wel signaal af anders te moeten en willen omgaan in de relatie tot China. Strategische autonomie zorgt er in mijn ogen voor dat er een einde komt aan globalisering en dat economie ingezet wordt voor onderlinge verhoudingen.
Benjamin G. schreef op 17 juli 2023 10:11 :
Wat opvalt:
1. Zeer sterke groei automotive
2. Kostenreductie - lagere OPEX. Op korte termijn een majeure impact op winstgevendheid. Blijkt ook dat model Overture kan gaan werken
3. Consumer - groei in plaats van krimp. Wat is daar gebeurd?
4. Enterprise - teleurstellend. Diep door de knieën. @Tatje heb je een link naar bronvermelding waar Goddijn zegt dat Enterprise mid term kan verdubbelen?
5. Cash flow positief. (wanneer gaan we dividend zien, nog twee jaar wachten?)
Alles bij elkaar optellend komen de zwarte cijfers wellicht al volgend jaar en mogelijk in 2025. Een miljard omzet voor 2030 lijkt haalbaar. Zeker als Enterprise kan verdubbelen. Dat is wel een grote als.
Goddijn op de CMD 2022. And we aspire to double our revenue outside of Automotive in the mid term, on the back of better products and improved applications.
DNB Asset Management AS Soort aandeel Totale deelneming Rechtstreeks reëel Rechtstreeks potentieel Middellijk reëel Middellijk potentieel Kapitaalbelang 5,10% 5,10% 0,00% 0,00% 0,00% Stemrecht 5,10% 5,10% 0,00% 0,00% 0,00% Teslin Soort aandeel Totale deelneming Rechtstreeks reëel Rechtstreeks potentieel Middellijk reëel Middellijk potentieel Kapitaalbelang 5,01% 5,01% 0,00% 0,00% 0,00% Stemrecht 5,01% 5,01% 0,00% 0,00% 0,00% BlackRock Inc Soort aandeel Totale deelneming Rechtstreeks reëel Rechtstreeks potentieel Middellijk reëel Middellijk potentieel Kapitaalbelang 3,22% 0,00% 0,00% 2,97% 0,26% Stemrecht 3,36% 0,00% 0,00% 2,99% 0,37% Goldman Sachs Group Inc Soort aandeel Totale deelneming Rechtstreeks reëel Rechtstreeks potentieel Middellijk reëel Middellijk potentieel Kapitaalbelang 3,12% 0,00% 0,00% 0,57% 2,55% Stemrecht 3,12% 0,00% 0,00% 0,57% 2,55% Ook niet onbelangrijk: John H. de Mol 5,15% MAJOR SHAREHOLDERS STRUCTURE Founder - Harold Goddijn 15,452,448 11.7% Founder - Corinne Vigreux 14,982,531 11.3% Founder - Peter-Frans Pauwels 14,702,531 11.1% Founder - Pieter Geelen 14,140,030 10.7% 59,277,540 44.8% Free Float 69,930,377 52.8% Treasury Shares* 3,158,755 2.4% Total Shares 132,366,672 100.0% Data as of 30 June 2023 *Treasury shares are related to TomTom's share buyback program
win some... schreef op 17 juli 2023 10:52 :
[...]
Opex voor Q2 2022 was 165,2 mio, voor Q2 2023 was 132,8 mio. Dit lijkt op zich een mooie reductie, maar......
In de Opex Q2 2022 zat 30,7 mio aan reorganisatiekosten, Ook was D&A 3,2 mio hoger in Q2 2022. Zo bekeken blijft er niks over van de kostenreductie. De reorganisatie heeft dus per saldo de kosten alleen maar gelijk gehouden. Dit was vogens mij niet helemaal de insteek bij de aankondiging van de reorganisatie.
De omzet zal dus redelijk sterk moeten blijven groeien de komende tijd om voor winstgevendheid te zorgen. Een inzinking als gevolg van een eventuele recessie zal wel de omzet raken, maar niet de kosten. Dat blijft een risico.
De besparing door de reorganisatie is (deels) teniet gegaan door de inflatie (?). Dat is dan wel een zwak punt in het verdienmodel. Door de inflatie lopen de (personeels-)kosten snel op, maar het zal niet zo snel doorberekend kunnen worden. Als je vervolgens in een recessie belandt heb je inderdaad een aardig risico.
Claude Hommel schreef op 17 juli 2023 11:37 :
[...]
De besparing door de reorganisatie is (deels) teniet gegaan door de inflatie (?). Dat is dan wel een zwak punt in het verdienmodel. Door de inflatie lopen de (personeels-)kosten snel op, maar het zal niet zo snel doorberekend kunnen worden. Als je vervolgens in een recessie belandt heb je inderdaad een aardig risico.
Brutowinst 1e hfjr 2022 110 miljoen. Brutowinst 1e hfjr 2023 129 miljoen.
nr36 schreef op 17 juli 2023 11:41 :
[...]
Brutowinst 1e hfjr 2022 110 miljoen.
Brutowinst 1e hfjr 2023 129 miljoen.
Als de omzet voldoende stijgt, blijft de brutowinst wel op peil. Zoals afgelopen half jaar is gebleken. De omzet stijgt vooralsnog goed door. De procentuele omzetstijging in Q2 was fors. De brutowinst in een percentage van de omzet stijgt niet. Hoe valt de brutowinst uit als de omzet - tijdelijk - stagneert?
3. Consumer - groei in plaats van krimp. Wat is daar gebeurd? Totaal niet gek, veel koeriers, vrachtwagenchaufeurs, motorrijders en vakantiegangers(camper/caravan) kopen gewoon een los kastje speciaal voor de doelgroep ondanks ingebouwde gps. Zelf ben koop ik om de zoveel jaar een nieuw tomtom ondanks een ingebouwde gps in mijn volvo(3j) en een ingebouwde TT in mijn bestelwagen.
tatje schreef op 17 juli 2023 11:29 :
[...]
Goddijn op de CMD 2022.
And we aspire to double our
revenue outside of Automotive in the mid term, on the back of better products and improved applications.
Dank Tatje. Heb het transcript van de CMD bijgevoegd. Het staat er inderdaad in. Mocht dat waarheid worden dan is groei gegarandeerd.
Koers is een open boek en dat op een rode AEX dag
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)