Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
beursbeurs schreef op 15 juli 2023 10:03 :
[...]
twitter.com/TomTom/status/16281132581... Kan het zijn dat de tweet vijf maanden oud is? Ik lees onder de tweet: 8:23 p.m. · 21 feb. 2023·7.138 Weergaven 6 Retweets 1 Geciteerd 29 Vind-ik-leuks Op de TomTomsite is het jongste bericht over TomTom & Qualcomm 8 jan 2018 gedateerd.
Wereldbelegger schreef op 15 juli 2023 10:35 :
[...]
Kan het zijn dat de tweet vijf maanden oud is?
Ik lees onder de tweet:
8:23 p.m. · 21 feb. 2023·7.138 Weergaven
6 Retweets 1 Geciteerd 29 Vind-ik-leuks
Op de TomTomsite is het jongste bericht over TomTom & Qualcomm 8 jan 2018 gedateerd.
De tweet is bijna 5 maanden oud, meer om te laten zien dat je naar informatie op zoek moet. Over Qualcomm wordt inderdaad weinig gemeld, Qualcomm meldt ook niets over TomTom.
ING: dit jaar 20 procent meer registraties nieuwe auto's Het aantal registraties van nieuwe personenauto's in Nederland zal dit jaar naar verwachting met 20 procent stijgen tot 375.000 voertuigen. Dat schrijft ING Research in een rapport. Volgens onderzoekers van de bank maakt de verkoop daarmee een inhaalslag omdat autofabrikanten dankzij verbeterde toelevering van chips en onderdelen meer produceren en eerder bestelde voertuigen leveren. Dat cijfer komt volgens ING neer op 4,2 procent van het totale wagenpark in Nederland. Vorig jaar zakte de autoverkoop nog naar het laagste niveau in 55 jaar omdat de productie en leveringen ernstig werden ontregeld door tekorten aan chips en onderdelen. Toen werden 312.000 nieuwe auto's op kenteken gezet, aldus de bank. Onzekerheid ING stelt wel dat de nieuwe bestellingen onder druk staan. 'We zitten nu 30 procent boven vorig jaar, maar we verwachten een afzwakking in de loop van het jaar', zegt Rico Luman, sectoreconoom bij ING. Zo zijn elektrische auto’s door de afbouw van subsidies en fiscale onzekerheid minder in trek, waardoor particulieren aankopen voor zich uit schuiven. Ook zakelijke rijders zijn terughoudender, maar hun werkgevers willen juist vaart maken, wat de vraag naar leaseauto’s ondersteunt, zegt ING. Voor 2024 voorspelt de bank 370.000 nieuwe registraties.www.bnr.nl/nieuws/mobiliteit/10518888...
rien ne va pluswww.iex.nl/Forum/Topic/1395948/TomTom... met een gemiddelde ( en mediaan) op 7,89 is de algemene verwachting een koersstijging disclaimer: helaas geen voorspelling van de dagposters/-staarders WB, dhn en tatje
Consumer product verbetering - zal geen gamechanger zijn. TomTom lanceert navigatie voor vrachtwagenchauffeurs: TomTom GO Expert Plus TomTom lanceert TomTom GO Expert Plus, een navigatiesysteem speciaal voor vrachtwagenchauffeurs. De nieuwe oplossing, die voortbouwt op zijn voorganger TomTom GO Expert, stippelt de beste route uit voor chauffeurs zodat ze niet per ongeluk door lage-emissiezones (LEZ) rijden. Dat is belangrijk omdat de groei van het aantal LEZ in de Europese Unie voor grote uitdagingen zorgt in de transportsector. Veel vrachtwagens voldoen nog niet aan de vereiste emissienormen, wat leidt tot hoge boetes. Vrachtwagenchauffeurs moeten daarom opletten waar ze mogen rijden en hun route zorgvuldig uitstippelen. De TomTom GO Expert Plus sluit LEZ uit van de routes voor vrachtwagenchauffeurs, zodat lokale regelgevingen worden nageleefd. Real-time verkeersinformatie en routebeschrijving Om chauffeurs niet af te leiden van de weg, maakt het navigatiesysteem gebruik van Enhanced Visual Cues, animaties op de digital cockpit. Dit waarschuwt bestuurders voor aankomende afslagen of bijvoorbeeld het wisselen van rijstrook. Zelfs wanneer een vrachtwagenchauffeur zonder geluid navigeert, zijn de instructies duidelijk te volgen via de digital cockpit en kunnen ze focus houden op de weg. Daarnaast ontvangen chauffeurs real-time verkeersupdates. Zo kunnen ze gemakkelijk anticiperen op files en wegwerkzaamheden en hun aankomsttijd inschatten, zodat hun levertijden altijd up-to-date zijn. Extra informatie voor vrachtwagenchauffeurs De TomTom GO Expert Plus heeft POI’s (Points of Interest) die zijn afgestemd op vrachtwagenchauffeurs. Denk aan rustplaatsen en parkeerplaatsen speciaal voor vrachtwagens, met extra ruimte. De navigatie zal blijven verbeteren en uitbreiden met meer functies. Zo kunnen er meerdere profielen worden ingesteld, wat ideaal is voor bedrijven met meerdere vrachtwagens in hun wagenpark. In deze profielen staan specifieke afmetingen per voertuig, het gewicht en eventuele risicovolle ladingen. De navigatie kan vervolgens rekening houden met deze specificaties bij het uitzetten van de meest geschikte route, en bijvoorbeeld wegen, bruggen en tunnels vermijden waar de vrachtwagen niet kan of mag rijden. “De TomTom GO Expert Plus laat het belang van afgestemde navigatie voor vrachtwagenchauffeurs zien”, zegt Pim Spaanderman, Managing Director van TomTom Consumer. “Met het product verbeteren we de rijervaring voor vrachtwagenchauffeurs in heel Europa. We zijn er trots op dat we voortbouwen op het erkende merk GO Expert, en deze nieuwe oplossing aan onze klanten kunnen aanbieden.”www.transport-online.nl/site/156404/t...
Wat gaan we dit kwartaal zien, qua cijfers. Kijk dit wil ik wel doen, maar een gestuurde koers raden, is aan mij niet besteed. Mijn voorspelling !!! A 81 E 37 C 22 totaal 140 marge 86% gross profit 120,5 opex 128,5 ebit - 8 D en A 12,5 ebitda + 4,5 Nemen ze de gekapitaliseerde kosten in Q2, dan wordt mijn gross margin 82% Taco CMD : Also important to mention here is that gross margin can fluctuate quarter by quarter. And that's related to if you do specific work for Automotive. We capitalize that and release that at once as cost of sales. So, that can have big effects in a quarter A 81 E 37 C 22 totaal 140 marge 82% gross profit 115 opex 128,5 ebit - 13,5 D en A 12,5 ebitda - 1 Kies maar uit. Het enige dat ik kan zeggen, als de cijfers zo zullen worden. Gaat echt geen 8,40 worden zoals bij Q1 :-) Waarom plaats ik dit ! Kunnen de vazallen van MB weer los gaan. Kijken of ik iets verdien :-)
Weinig of geen TomTom in Chinese auto's Dood van ‘Das Auto’ dreigt voor Duitsland Het belang van de auto-industrie voor de economie van de Bondsrepubliek Duitsland kan onmogelijk worden overschat. Maar de Duitse autosector heeft zich volledig miskeken op de elektrificatie van het vervoer. De dood van ‘Das Auto’ dreigt. In het nieuws. Het Chinese BYD heeft Volkswagen in het eerste kwartaal van dit jaar ingehaald als grootste automaker op de Chinese markt. De Chinezen danken deze krachttoer volledig aan de stijgende verkoop van elektrische voertuigen. Chinese machtsgreep in real time In de eerste vijf maanden van 2023 verkocht BYD in China drie keer zoveel elektrische voertuigen als alle westerse merken samen. De wereld is getuige van een volledige verschuiving op de markt en dat in real time.businessam.be/dood-van-das-auto-dreig...
Chinese autobouwers zwermen uit naar het buitenland Tijdens het eerste halfjaar voerde China 75% meer auto’s uit waardoor het Japan achter zich liet als grootste auto uitvoerder. De Chinese merken bereiden ook fabrieken voor in het buitenland zoals in Europa om er aansluiting te vinden bij de lokale verbruiker. Consultancy AlixPartners verwacht dat de Chinese automerken tegen 2030 zullen instaan voor 30% van de wereldmarkt tegenover 16% in 2022. Europa reageert verdeeld.www.chinasquare.be/chinese-autobouwer...
Head-up Display Tilsberk voor een motorrijder - een gezamenlijk project van Sygic en Digades Agnes Serafinowicz 0 Toegevoegd: 10 uur geleden Sygic heeft in samenwerking met het Duitse bedrijf Digades een innovatieve HUD-display ontwikkeld die speciaal is ontworpen voor motorrijders. Door de mobiele SDK van Sygic te gebruiken, kunt u met dit systeem gepersonaliseerde routes en nauwkeurige instructies genereren. De motorrijder kan controleren of hij op de goede weg zit zonder zijn ogen van de weg te halen. HUD Tilsberk Sygic Digades Beeld vanuit het perspectief van een motorrijder (foto: persmateriaal van de producent) Het merk Tilsberk, eigendom van Digades, heeft een HUD-display gemaakt dat de belangrijkste informatie op het vizier van de helm van een motorrijder projecteert, zoals snelheidslimieten, werkelijke snelheid, komende afslagen, evenals rijtijd en afgelegde afstand. Het apparaat maakt via Bluetooth verbinding met de telefoon van de bestuurder, heeft een batterij waarmee je het tot 12 uur kunt gebruiken. Bovendien ondersteunt het systeem het importeren van routes uit GPX-bestanden of het rechtstreeks verbinden met de calimoto-app (te downloaden via de App Store en Google Play). De gadget gebruikt TomTom-kaarten voor gepersonaliseerde routes en gedetailleerde instructies in een beknopt formaat. HUD Tilsberk Sygic Digades Het Tilsberk HUD-display kan worden bediend via een speciale applicatie, waarmee chauffeurs het display kunnen personaliseren, een route kunnen starten en toegang kunnen krijgen tot andere functies. Chauffeurs kunnen kiezen uit verschillende modules op basis van hun voorkeuren en behoeften. Het maken van een HUD voor motorfietsen vereiste het oplossen van verschillende problemen. Allereerst was het nodig om een ??apparaat te maken dat klein genoeg was om gemakkelijk op een motorhelm te worden gemonteerd en het vizier van de helm niet te hinderen. Tegelijkertijd moest de uitrusting duurzaam genoeg zijn om niet te worden gestoord door wisselende weersomstandigheden. Een ander belangrijk aspect was het besparen van energie, zodat de batterij het apparaat een hele dag zou kunnen laten rijden. Bovendien zijn er om veiligheidsredenen inspanningen geleverd om afleiding tot een minimum te beperken door de hoeveelheid weergegeven informatie te beperken tot alleen de absoluut noodzakelijke informatie. Het Tilsberk HUD-display is een compact en betrouwbaar apparaat dat de bestuurder in realtime voorziet van basisinformatie, zodat hij zich op de weg kan concentreren en zijn bestemming veilig kan bereiken.imagazine.pl/2023/07/16/head-up-displ...
Second Quarter and Half Year 2023 Results TomTom continues growth and increases 2023 outlook TOMTOM’S CHIEF EXECUTIVE OFFICER, HAROLD GODDIJN "Our Location Technology business performed well in the second quarter, showing continuing momentum and good growth. After a strong first half of the year, we are increasing our outlook for 2023 revenue and free cash flow. The roll-out of our new maps is progressing according to schedule. We delivered the new maps to selected partners in key verticals, including ride-hailing and automotive, for testing and validation. The market has welcomed our new product offering with excitement. It provides customers with the future-proof location technology required to power new, advanced applications across map visualization, search, traffic, and routing. As our phased roll-out progresses, we will unlock increasingly sophisticated features, faster update cycles, and broader geographical coverage." OPERATIONAL SUMMARY TomTom's maps and APIs now power Alteryx's new cloud-based analytics solution, providing location insights through an easy-to-use map-based interface We further expanded our Automotive ADAS portfolio with Live Speed Restrictions, supporting safer driving and helping OEMs deliver on safety requirements and regulations The TomTom co-founded Overture Maps Foundation announced the core technical part of its map data offering by releasing specifications for a structured data model and data interoperability FINANCIAL SUMMARY SECOND QUARTER 2023 Group revenue increased by 18% to €157 million (Q2 '22: €133 million) Location Technology revenue increased by 22% to €128 million (Q2 '22: €105 million) Automotive operational revenue increased by 28% to €90 million (Q2 '22: €71 million) Free cash flow1 is an inflow of €3 million (Q2 '22: inflow of €0 million) Net cash of €316 million (Q4 '22: €304 million) KEY FIGURES (€ in millions, unless stated otherwise) Q2 '23 Q2 '22 y.o.y. change H1 '23 H1 '22 y.o.y. change Location Technology 128.2 105.3 22% 246.2 210.5 17% Automotive 90.9 60.0 52% 172.0 120.5 43% Enterprise 37.3 45.3 -18% 74.2 90.1 -18% Consumer 28.4 27.3 4% 51.0 50.5 1% Revenue 156.5 132.6 18% 297.3 261.0 14% Gross result 129.3 109.8 18% 250.0 218.9 14% Gross margin 83% 83% 84% 84% Operating expenses 132.8 165.2 -20% 250.9 294.2 -15% Operating result (EBIT) -3.6 -55.5 -0.9 -75.3 Operating margin -2% -42% 0% -29% Net result -4.5 -55.0 -1.5 -76.5 Free cash flow1 (FCF) 3.1 0.2 13.6 -23.1 FCF1 as a % of revenue 2% 0% 5% -9% 1 Free cash flow excludes restructuring payments related to the Maps realignment announced in June 2022. TOMTOM’S CHIEF FINANCIAL OFFICER, TACO TITULAER "We saw continued growth in Location Technology revenue in the second quarter. The Automotive business demonstrated robust underlying performance. Automotive operational revenue increased strongly, outperforming car production trends in our core markets. Enterprise revenue was in line with our expectations. Operating expenses declined year on year, as the restructuring charge related to the realignment of our Maps organization affected our expenses last year. Underlying operating expenses were roughly flat, as efficiency gains were offset by inflationary pressures. The effective management of expenses, combined with a significant increase in revenue, resulted in positive free cash flow.1 Our performance in the first half of the year exceeded our initial expectations. As such, we are increasing our guidance. We now expect Group revenue to be between €570 million and €600 million, while Location Technology revenue is expected to grow to between €480 million and €505 million. On top of that, we are upgrading our free cash flow1 guidance to around +5% of group revenue."
Outlook bijstelling omhoog, goed nieuws dus
07:04 *TomTom; analisten verwachtten omzet 143 mln en nettoverlies 5 mln euro 07:03 *TomTom nettoverlies tweede kwartaal was 4,5 miljoen euro 07:03 *TomTom omzet tweede kwartaal was 156,6 miljoen euro
TomTom continues growth and increases 2023 outlook[/b]
Our performance in the first half of the year exceeded our initial expectations. As such, we are increasing our guidance. We now expect Group revenue to be between €570 million and €600 million, while Location Technology revenue is expected to grow to between €480 million and €505 million. On top of that, we are upgrading our free cash flow1 guidance to around +5% of group revenue."
Dit schreef ik eerder ! Nemen ze de gekapitaliseerde kosten in Q2, dan wordt mijn gross margin 82% Taco CMD : Also important to mention here is that gross margin can fluctuate quarter by quarter. And that's related to if you do specific work for Automotive. We capitalize that and release that at once as cost of sales. So, that can have big effects in a quarter GROSS MARGIN The gross margin for the quarter was 83% equal to the same quarter last year (Q2 '22: 83%). The positive effect of a relatively higher proportion of high-margin Location Technology revenue was offset by some one-off cost of sales. Zijn dit de gekapitaliseerde kosten - by some one-off cost of sales. Dan zou de gross margin zonder die gekapitaliseerde kosten 87% zijn geweest. Het is nog geen tijd :-)
TELEGRAAF AMSTERDAM - Navigatiespecialist TomTom verhoogt zijn verwachtingen voor de rest van dit jaar. De omzet van de verkoop van systemen van autofabrikanten die de technologie van TomTom in nieuwe voertuigen inbouwen blijft groeien. ? ANP /HH „De markt heeft ons nieuwe productaanbod met enthousiasme verwelkomd”, zegt topman Harold Goddijn in een toelichting op de kwartaalcijfers over de kaartentechnologie. De verkopen stegen in het tweede kwartaal met 18% ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar, naar €157 miljoen. Het nettoverlies daalde van €56 miljoen naar €4,5 miljoen. In het eerste kwartaal was sprake van een winst maar dat was mede te danken aan de verkoop van een aandeel in een databedrijf. TomTom verwacht nu een omzet van tussen de €570 miljoen en €600 miljoen in 2023. Eerder werd gerekend op tussen de €540 miljoen en €580 miljoen.
The Amsterdam-based company, whose customers include Volkswagen, Hyundai and Amazon, now targets revenue of between 570-600 million euros ($640.00-$673 million)this year after previously forecasting 540-580 million.
Omzet boven verwachting ( Tatje 140, analisten 143, realiteit 156,5) Had er wel een netto winst bij verwacht. Dat valt me wat tegen. Denk dat de beurs het wel positief oppakt. Tomtom moet de onkosten verder omlaag brengen.
TomTom verhoogt omzetverwachting Terugkeer rode cijfers geen verrassing. (ABM FN-Dow Jones) TomTom dook in het tweede kwartaal zoals verwacht weer in de rode cijfers, door hogere kosten, na de winst in het eerste kwartaal, maar verhoogde wel zijn omzetverwachting voor het hele jaar. Het nettoverlies bedroeg 4,5 miljoen euro in het tweede kwartaal, waardoor het resultaat na een half jaar 1,5 miljoen euro negatief was, maakte de navigatiespecialist maandag bekend. Analisten rekenden vooraf op 5 miljoen verlies. De omzet steeg met 18 procent ten opzichte van een jaar eerder tot 156,5 miljoen euro. Dit was meer dan de 143 miljoen euro waar analisten op rekenden. Location Technology was goed voor 128,2 miljoen euro omzet, wat 22 procent meer was dan een jaar eerder. De divisie Consumer zag de omzet 4 procent stijgen tot 28,4 miljoen euro. "Na een sterk eerste halfjaar verhogen we onze outlook voor de omzet en kasstroom in 2023", zei CEO Harold Goddijn. "De uitrol van onze nieuwe kaarten verloopt volgens schema. De markt heeft ons nieuwe productaanbod met enthousiasme ontvangen." Het bedrijfsresultaat (EBIT) bedroeg 3,6 miljoen euro negatief, waar analisten een min van 7 miljoen voorspelden. De operationele kosten kwamen uit op 132,8 miljoen euro, tegen 118 miljoen euro in het eerste kwartaal. Het bedrijf liet medio april al weten dat de kosten in de volgende kwartalen hoger zullen zijn. De vrije kasstroom kwam uit op 3,1 miljoen euro en de kaspositie bedroeg 316 miljoen euro, vrijwel conform de analistenverwachting. Verwachtingen Voor 2023 gaat TomTom uit van een omzet van 570 tot 600 miljoen euro, in plaats van de vorige outlook van 540 tot 580 miljoen euro. Daar zal Location Technology 480 tot 505 miljoen euro aan bijdragen, denkt het bedrijf, wat 20 tot 25 miljoen euro meer is dan eerder gedacht. Analisten rekenden gemiddeld op een jaaromzet van 572 miljoen euro omzet met een nettoverlies van 22 miljoen euro. Daarnaast mikt TomTom op een vrije kasstroom van circa 5 procent van de omzet. Eerder was dit 0 tot 5 procent. Analisten gingen uit van 3 procent. Lange termijn TomTom heeft als doelstelling om in 2025 een omzet van 600 miljoen euro met Location Technology te realiseren. De vrije kasstroom moet dan op 10 procent van de groepsomzet uitkomen. Analisten rekenen gemiddeld op een omzet van 656 miljoen euro in 2025 met een rendement op de vrije kasstroom van 8 procent. Door: ABM Financial News.info@abmfn.nl Redactie: +31(0)20 26 28 999
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)