Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Douglas GilmourDouglas Gilmour A map and traffic data professional with B2B sales, BD and customer support expertise. Manager,husband,father,cyclist,cook & Christian, trying to make the world a happier, healthier, more equal place, one step at a timeA map and traffic data professional with B2B sales, BD and customer support expertise. Manager,husband,father,cyclist,cook & Christian, trying to make the world a happier, healthier, more equal place, one step at a time 21h • 21h • Also at next week's ERTICO - ITS Europe Congress, my colleague Edwin K. will be sharing details of how TomTom is leading the way in collecting, curating and distributing live traffic information in a number of countries across Europe! Be sure to join him in Lisbon to hear more. ITS European Congress Tuesday 23rd 15:15-16:15 Lisbon Congress Centre ITS Congresses are the ultimate showcase for the development and deployment of mobility services. TomTom is thrilled to be among the attendees at the 2023 ITS European Congress in Lisbon. Join us to learn more about the industry’s rapid evolution, see the latest innovations in action, and meet the key players.
Uitgebreid artikel: zeer lezenswaardig Dus jullie betalen autofabrikanten voor deze data die door rondrijdende auto's wordt gegenereerd? "Dat hangt er vanaf, die betaling kan impliciet of expliciet zijn. Als wij een kaart verkopen aan een autofabrikant, dan kan dat zijn tegen een bepaalde prijs en dat we dan data terugkrijgen om de kaart beter te maken. Anders zou de kaart misschien duurder worden voor de autofabrikant. Dit geldt ook voor de verkeersinformatie die we verkopen aan een automaker; in ruil daarvoor geeft die auto zijn locatiegegevens aan ons. Dat moet wel, want anders kunnen we die verkeersinformatie niet doorgeven." Hoe zit het met de privacy? "Wat wij krijgen, is volledig geanonimiseerd. Het gaat ons alleen om de informatie; de rest maakt ons niks uit. Het maakt ons dus niet uit van welke auto de informatie komt; wij willen alleen weten welk verkeersbord of welke belijning waar staat. Het enige dat enigszins relevant is, is wie de cameramaker is. Die kan bepaalde systematische fouten hebben. We zijn sinds jaar en dag extreem privacyminded. Dus ik ben niet bang dat we de privacy van de gebruiker overtreden. Autofabrikanten verkopen hun data daarnaast niet aan iedereen, maar alleen aan partijen die ze op privacyvlak vertrouwen." EU-wetgeving over data De Europese Commissie kondigde in februari vorig jaar de Data Act aan, een verordening die ervoor moet zorgen dat gebruikers meer controle hebben over hun data en bedrijven meer data moeten kunnen gebruiken. De Dataverordening is nog niet in werking getreden, al stemde het Europese Parlement in maart wel in met de verordening. Jullie gaan voor dit kaartenplatform meer gebruikmaken van data van gebruikers, terwijl er nu meer aandacht lijkt te zijn voor dergelijke autodata. Zijn jullie niet bang voor bijvoorbeeld wetgeving die deze verzameling gaat beperken? "Nee, de richting is alleen maar dat dit meer beschikbaar komt. Bij de Europese Commissie liggen nu ook plannen om meer data beschikbaar te maken, via de Data Act. Dus wij maken ons geen zorgen om wetgeving die deze dataverzameling zou kunnen beperken." Jullie zijn van plan om over te stappen naar OpenStreetMap voor het verzamelen van kaarteninformatie. Waarom? "OpenStreetMap wordt een nieuwe bron voor ons en waar we onze kaarten op baseren. Dat klinkt triviaal, maar het is een behoorlijke transformatie. Een weg van OSM kan zomaar een paar meter verder liggen dan de wegen volgens ons oude kaartenplatform, vanwege verschillende meetfouten. We moeten daarom goed opletten dat adrespunten bijvoorbeeld op dezelfde kant van de weg blijven staan. De meetverschillen tussen de verschillende kaartbronnen worden steeds kleiner, maar je moet er wel op blijven letten. We denken wel dat OpenStreetMap op een niveau is gekomen dat de kaarten goed genoeg zijn om te gebruiken voor ons platform." "Het grote voordeel van OSM zijn de duizenden mensen van over de hele wereld die de motivatie en prikkel hebben om hun gedeelte te onderhouden en dat ook doen. Die vrijwilligers geven daarnaast veel om hoe de kaart eruitziet. Zo kunnen we met OSM niet alleen betere kaarten maken, maar ook mooiere. Parken zitten er goed in, bijvoorbeeld, en je hebt meerdere kleuren groen. Voor een autobestuurder is dat op het eerste gezicht niet zo belangrijk, maar als je de kaart opent, is hij pleasing for the eye. Daarnaast stelt het je in staat je makkelijker te oriënteren. Als je naast een park staat, maar dat park is niet groen ingekleurd op je kaart, dan denk je toch van: klopt dit wel? Dit geldt ook voor wandelpaden die je kunnen helpen met oriënteren. Op dit soort zaken focusten we voorheen minder, maar dat kunnen we met OSM meer doen." Hoe verzamelden jullie hiervoor data dan? "Dat verzamelden we zelf. We hadden en hebben mensen in veel landen, in meer dan honderd. Dat wordt door deze stap wel minder." Is het gebruik van OpenStreetMap dan niet een bezuinigingsmaatregel? "Het is een verplaatsing van de investering. Wij willen meer in de automatische verwerking van die sensordata zitten, wat veel geld kost, en dat geld kun je maar één keer uitgeven. Met het gebruiken van OSM geven we minder geld uit aan het wegennetwerk. Als bedrijf moeten we niet alles willen financieren. Kaarten maken is een dure hobby, waar je per jaar oneindig veel miljarden in kan stoppen."tweakers.net/reviews/10246/tomtom-sla...
Uitgebreid artikel: zeer lezenswaardigFisker eerste auto met Digital Cockpit? Volgens een eerder gerucht wordt de Fisker Ocean de eerste auto met Digital Cockpit. TomTom wilde dit niet bevestigen. De eerste exemplaren van de elektrische suv verschijnen nu in Europa. Eerder bouwden jullie IndiGO, jullie op Android Automotive gebasseerde besturingssysteem voor auto's. Waarom deden jullie dat? "Dat heet nu Digital Cockpit en is een platform dat over het algemeen zonder onze TomTom-naam door klanten wordt gebruikt, waar we al veel software-integraties hebben gedaan. Je hebt dus al Spotify en Disney+, voor als je stilstaat of voor de passagiersschermen. Er is daarnaast ondersteuning voor andere autozaken, zoals de verwarming en de airconditioning. Autofabrikanten kunnen weer hun eigen kleur en styling over Digital Cockpit doen. Ze kunnen er zelfs voor kiezen om alle graphics te vervangen of zelfs te verwijderen en alleen de kale functionaliteit te bieden." Hoe gaat het nu met Digital Cockpit? Zit het al in auto's? "Dat gaat hartstikke goed. Dat komt dit jaar op de weg, in auto's die door mensen te koop zijn. Ik mag niet zeggen welke fabrikant, want daar is publiekelijk nog niets over bekend. De doorlooptijden zijn in de automotivewereld erg lang, dus het resultaat van de gesprekken en integraties die plaatsvinden, zie je op een gegeven moment in auto's terug. Met Digital Cockpit lossen we de problemen op die iedere autofabrikant op moet lossen, terwijl de software niet per se differentiërend is voor iedere automaker. Dus als jij je als autofabrikant niet per se wil onderscheiden met je autosoftware, maar gewoon wilt dat het werkt, dan kan Digital Cockpit iets voor jou zijn. Omdat je als autofabrikant nog wel je eigen styling en branding kan gebruiken, kan je je zo wel onderscheiden van andere Digital Cockpit-gebruikers." "Ten opzichte van Android Automotive voegen we bijvoorbeeld onze navigatiemodule, search en kaartvisualisatie toe. Daarnaast verzamelen we geen privacygevoelige data, wat Google wel doet. Als je ons vergelijkt met andere concurrenten, dan hebben we ontzettend veel ervaring met userexperience, vanuit onze consumentenachtergrond. Dat hebben b2b-bedrijven over het algemeen niet, die gaan meer clunky producten maken dan wij, terwijl wij een hele historie en afdeling hebben die alleen maar met de userexperience werkt."tweakers.net/reviews/10246/tomtom-sla...
Calls 8 lopen waardeloos af omdat TT de Fikser deal niet heeft gepubliceerd. Laatste keer geïnvesteerd in TT. Ben nu TT-loos en dat blijft zo, tenzij er iets heel bijzonders moet gebeuren. Vorige maand de winst gepakt op de aandelen. Er is zoveel meer rendement te behalen met andere fondsen. Ik zal TT en de sector wel blijven volgen omdat het mijn interesse heeft.
Ruim een half miljoen aandelen 'opgekocht' in een week. Volgens onze Amerikaanse vrienden die de top25 investeerders in TT bijhouden heeft er een verschuiving plaats gevonden in de afgelopen week. Een toename van 551.727 aandelen is gemeld door één of meerdere grootinvesteerders. De stand is nu: % owners Shares 20,3% Institutions 26.106.942 28,1% General Public 36.146.560 51,5% Individual Insiders 66.234.823
Volgens onze Amerikaanse vrienden die de top25 investeerders in TT bijhouden heeft er een verschuiving plaats gevonden in de afgelopen week. Een toename van 24.146 aandelen is gemeld bij 'Individual Insiders'. Toename dit jaar bij 'Individual Insiders': 19-5-2023 66.234.823 22-4-2023 66.210.677 13-2-2023 65.876.172 verschil 358.651
Verenigd Koninkrijk praat met Europese Unie over toekomst autobouwers De Britse regering praat met vertegenwoordigers van de Europese Unie over de post-Brexit-regels omtrent autobouwers. Met name autoconglomeraat Stellantis - die voor het Verenigd Koninkrijk auto's van het merk Vauxhall bouwt - lijkt hinder te ondervinden van de nieuwe Brexit-regels. Stellantis wil de assemblagelijn in het noordelijk gelegen Ellesmere Port ombouwen zodat daar ook elektrische bestelbussen gebouwd kunnen worden, maar zegt niet aan de lokale eisen te kunnen voldoen in verband met stijgende grondstofprijzen en geen binnenlandse accuvoorraad. 45 procent binnenlands De reden dat Stellantis zich zorgen maakt, is de Britse regel dat een elektrische auto die daar gebouwd wordt, voor 45 procent uit Britse of Europese onderdelen moet bestaan om additionele exporttarieven van tien procent te ontlopen. Dat maakt het voor 34 autofabrikanten in het Verenigd Koninkrijk zeer lastig, omdat zij niet aan die eisen voldoen. In een geschreven verklaring vraagt Stellantis of de regels met drie jaar uitgesteld kunnen worden. Zij krijgen daarin bijval van het Japanse automerk Nissan, dat ook enkele assemblagelocaties heeft in het Verenigd Koninkrijk. Zij zijn eveneens bang dat prijzen te hoog worden. Sunak zal vandaag met vertegenwoordigers van Nissan in gesprek gaan.www.bnr.nl/nieuws/internationaal/1051...
Kemi Badenoch, the business and trade secretary, has said that the problem raised by car manufacturers worried about exports to the EU facing tariffs from next year “isn’t to do with Brexit”. The “rules of origin” requirements raised by car manufacturers are part of the TCA, and are therefore definitely related to Brexit. But Badenoch is right in the sense that all European car manufacturers are having problems because there is not enough battery supply in Europe, making them reliant on imports from Asia. As a result, as the Financial Times reports, German carmakers who export to the UK are also calling for a delay in the introduction of TCA rules that, from next year, would impose tariffs on UK/EU vehicle imports with foreign batteries.www.theguardian.com/politics/live/202...
Dutchy Ron schreef op 19 mei 2023 09:38 :
Calls 8 lopen waardeloos af omdat TT de Fikser deal niet heeft gepubliceerd. Laatste keer geïnvesteerd in TT. Ben nu TT-loos en dat blijft zo, tenzij er iets heel bijzonders moet gebeuren.
Vorige maand de winst gepakt op de aandelen. Er is zoveel meer rendement te behalen met andere fondsen.
Ik zal TT en de sector wel blijven volgen omdat het mijn interesse heeft.
De gouden 6/7 kloof kan een mooi moment zijn om weer in te stappen.
Rightware Kanzi One ( close partner Tomtom) Digital cockpit used by over 50 automotive brands worldwide, Kanzi One has an unmatched track record of successful production projects in the automotive domain.rightware.com/blog/kanzi-one-the-fast...
17 mei: Citadel Advisors houdt 0.49% short in TomTom (was 0.59%) en valt nu onder threshold van 0.5% shortsell.nl/short/TomTom #TomTom
short: TomTom 2,28% -0,59%
Binnenkort springt het verkeerslicht op groen dankzij je navigatie-app Het Agentschap Wegen en Verkeer werkt aan een systeem waarmee je via een app sneller groen zou krijgen aan een verkeerslicht. De bedoeling is dat de compatibele verkeers-app op je smartphone achterliggend en automatisch een seintje stuurt richting de cloud waarop ook de bedieningscomputer van de verkeerslichten aangesloten is. Het resultaat moet zijn dat je bijvoorbeeld vanuit een zijstraat sneller groen licht krijgt, op voorwaarde tenminste dat er op de hoofdweg geen verkeer is. Extra info op je dashboard De aanbieders van de apps kunnen de gegevens ook uit de cloud opvragen en ze op je smartphone of het dashboard van je wagen laten zien via Android Auto of Apple Carplay. Zo zou je dus in je wagen ook kunnen zien of het verkeerslicht op rood of groen zal staan ruim voordat je het verkeerslicht bereikt. Uiteraard worden niet enkel de gegevens van jouw smartphone gebruikt. De verkeerscomputer aggregeert alle data en beslist op basis van alle parameters – drukte, aankomend verkeer, lengte van de files enzovoort – hoe snel de verkeerslichten op groen springen. Het achterliggende idee is dat de doorstroming aan kruispunten uiteindelijk vlotter dan nu zal verlopen.datanews.knack.be/nieuws/innovatie/mo...
China onttroont Japan als grootste auto-exporteur ter wereld China voerde in het eerste kwartaal 1,07 miljoen wagens uit, of een stijging met 58 procent in vergelijking met dezelfde periode vorig jaar. Japan was goed voor iets meer dan 950.000 uitgevoerde wagens, een stijging met 6 procent. De Chinese uitvoer wordt geholpen door de grote vraag naar elektrische auto’s en de verkoop aan Rusland. Terwijl concurrenten als Volkswagen en Toyota de Russische markt verlaten na de inval in Oekraïne, konden Chinese merken hun marktaandeel er uitbreiden. Alleen al de uitvoer van elektrische wagens uit China steeg met 90 procent. Belangrijkste uitvoerders zijn onder meer BYD en SAIC, maar ook vanuit de Tesla-fabriek in Shanghai worden massaal auto’s uitgevoerd naar onder meer Japan, Europa en binnenkort ook Canada.www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230519_924...
VW talks to Huawei to boost flagging EV presence in Chinawww.ft.com/content/aec66be2-34c7-4e07... TT levert maps aan Huawei nadat US kwam met sanctiemaatregelen en Google niet meer mocht leveren aan Huawei. Huawei heeft eigen OS, zowel voor mobieltjes als voor EV’s. Ze doen zaken met veel kleine Chinese OEM’s en nu wil VW meters maken (achterstand inhalen) in China en onderzoeken over samenwerking met Huawei een optie is.
Heeft negatieve gevolgen voor TT Cariad, die Software-Sparte von Volkswagen, wird die neue Software-Plattform 2.0 erst 2027 oder 2028 auf den Markt bringen, berichtet Automotive News Europa. Demnach soll zunächst die Markteinführung des neuen elektrischen Porsche Macan und des Audi Q6 e-tron über die Bühne gehen. „Die Technologie der nächsten Generation wird später kommen„, sagte VW-Finanzvorstand Arno Antlitz. Eigentlich sollte die neue Software-Plattform bereits 2025 eingeführt werden. Sie soll das autonome Fahren der Stufe 4 ermöglichen, bei der der Fahrer die Fahrzeugführung komplett abgeben kann und lediglich Passagier ist. Verzögerungen und überhöhte Ausgaben bei Cariad würden aber nun einen Aufschub erforderlich machen. VW hatte erst kürzlich die Führung der Software-Sparte ausgetauscht. Der aktuelle Bentley-Produktionschef Peter Bosch wird ab Juni übernehmen und damit Dirk Hilgenberg ersetzen.www.elektroauto-news.net/news/vw-vers...
According to Financial Times sources, Volkswagen is in talks with Huawei to bring HarmonyOS to its cars sold in China. And given Chinese consumers' strong favor for homegrown technology and VW's software woes, it makes a lot more sense for VW to seek partnership with Huawei. In the opposite direction, Seres dropped HarmonyOS for Android Auto for its cars sold in Europe. Als HarmonyOS in Europese auto’s komt dan kan het bijna niet anders dan dat TT de maps en navigatie levert. Daarnaast verwacht ik dat Huawei ook weer terugkomt op de Europese markt met mobiele telefoons…. Die verkopen zijn ingestort na de US sancties en het gemis van Google diensten. www.gsmarena.com/volkswagen_reportedl...
9 mei 2023 After Huawei unveiled its P-series and foldable flagships at the end of March in China, it’s time for them come to the European market. Well, only the P60 Pro of the P-series made the trip, so it will be just it and the Mate X3 launching later this month. The Huawei P60 Pro is available in Europe and the UK starting today and comes in two configurations – 8/256GB for €1,200/£1,200 and 12/512GB for €1,400/£1,300. Eind mei komt de X3 naar Europa, ik heb ‘m al gezien een paar weken geleden tijdens mijn vakantie, degene naast mij in het vliegtuig had zo’n ding….. hij was er erg enthousiast over.
Meer over de Huawei auto’s……kwestie van tijd voordat ze naar Europa komenyoutu.be/rNhTqdeYyOg
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)