Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
SEDG weer verkocht op 312 weer instappen op 270, dat ritje van 10-15% kun je iedere maand doen. TT is dood geld.
Dutchy Ron schreef op 12 mei 2023 15:58 :
TT is dood geld.
inderdaad de afgelopen jaren een constante factor bij TT, voor bedrijf en de aandeelhouder en gezien de oplopende inflatie neemt de impact toe…
Tot 24 miljard per jaar Volgens een studie van Allianz Trade (kredietverzekering) kan deze strijd Europa zeer veel geld kosten. Sterker nog, onze fabrikanten kunnen tegen 2030 zelfs tot 24 miljard euro per jaar verliezen. Waarmee? Simpelweg omdat zelfs ondanks de jaarlijks stijgende verkoop van elektrische auto’s (4,4 miljoen in 2022), ze nog steeds een relatief laag aandeel innemen (12% van de verkoop vorig jaar in Europa). Maar dit betekent dat, geconfronteerd met een potentiële Chinese dominantie in deze sector, de Westerse fabrikanten zwaar kunnen verliezen als ze hun verkoop zien instorten. Allianz Trade vindt de situatie alarmerend genoeg om te spreken van een bedreiging voor de Europese auto-industrie. China anticipeerde op deze verandering en die stimuleerde die ook door zijn bevolking van meer dan 1,4 miljard. Tegenwoordig zijn Chinese merken al goed voor 80% van de verkoop van elektrische auto’s in China. En hun marktaandeel blijft groeien, waardoor de Chinese autohandelsbalans van een tekort van 31 miljard dollar naar een overschot van 7 miljard dollar is gegaan. Een geweldige ommekeer. Reageren of niet? De Chinese voorsprong bedreigt dus onze fabrikanten, die niet alleen marktaandeel verliezen in China, maar ook op hun historische en nationale markten. Volgens prognoses van Allianz Trade zouden de kosten voor de Europese auto-industrie 24,2 miljard euro (verlies) per jaar bedragen als Chinese elektrische auto’s tegen 2030 10% van de Europese markt veroveren. Stevenen we af op een nieuwe industriële en onvermijdelijk sociale ramp? Dat valt niet uit te sluiten, zelfs als Europa maatregelen zou nemen die vergelijkbaar zijn met de Amerikaanse (IRA), zodat Chinese fabrikanten hun auto’s hier moeten produceren en zo de verloren banen compenseren. Dit zou wellicht automatisch de prijzen van Chinese auto’s die hier worden verkocht verhogen, wat consumenten waarschijnlijk niet willen. Om dit scenario te voorkomen, is een gemeenschappelijke en gecoördineerde Europese visie nodig zijn. Is dit mogelijk? Niets is minder zeker, want historisch gezien zijn gevallen van afspraken en goed begrip zeer zeldzaam…gocar.be/nl/autonieuws/economie/zulle...
TT sluit zelden meer nieuwe deals die substantieel bijdragen aan een verhoogde omzet en winst. Althans als we uit moeten gaan van de persberichten. TT is aan het overleven zo lijkt het…..
Dutchy Ron schreef op 13 mei 2023 11:12 :
TT sluit zelden meer nieuwe deals die substantieel bijdragen aan een verhoogde omzet en winst. Althans als we uit moeten gaan van de persberichten. TT is aan het overleven zo lijkt het…..
Dat is aan de omzet outlook ook te zien, het wordt met veel spektakel gepresenteerd maar als je de outlook afzet tegen de automotive omzet van 2019 of de huidige omzet van Here Automotive stelt het weinig voor.
Dutchy Ron schreef op 12 mei 2023 15:58 :
SEDG weer verkocht op 312 weer instappen op 270, dat ritje van 10-15% kun je iedere maand doen.
TT is dood geld.
Kreeg toch 80 cent per aandeel voor een call optie TT december 2024 10 Euro. Blijkbaar gaat de koper er toch wel vanuit dat de koers dan hoger staat dan 10,80 Euro.
Geen TomTom in de fiat Panda? Blijft het bij de elektrische fiat 500? Fiat Panda - Back to Basics Ook na Fiats recente prijsverlagingen is de Fiat Panda de op vier na goedkoopste auto die je momenteel in Nederland kunt bestellen. Tegelijkertijd is het een van de oudste nieuwe auto's die nog op de markt is, want de Panda ging in deze vorm eind 2011 in productie en is daarmee ouder dan de vier goedkopere modellen van andere fabrikanten. Of de standaarduitrusting van de Fiat iets tegenover zijn ouderdom zet, vinden we uit in Back to Basics. Alternatieve uitvoeringen Rust je de basis-Panda uit met alle drie de beschikbare optiepakketten, dan komt de prijs uit op €19.590, en dat is €400 minder dan de RED- of de Garmin-uitvoering, die allebei vanaf €19.990 kosten. Die twee uitvoeringen zien er veel completer uit door een kleurtje en wat accenten aan de buitenzijde. Ook zijn ze voorzien van een in delen neerklapbare achterbank, klimaatregeling, ledverlichting, Android Auto en Apple CarPlay en nog wat extra's.www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/fi...
Dutchy Ron schreef op 12 mei 2023 15:58 :
SEDG weer verkocht op 312 weer instappen op 270, dat ritje van 10-15% kun je iedere maand doen.
TT is dood geld.
Klopt is dood geld maar een lage koers is wel weer gunstig voor box 3. Enige wat nodig is is 1 keer een flinke koers stijging naar de 9 euro (wat nog heel moeilijk zal zijn) en dan uitstappen.
Is een lage koers alleen maar gunstig voor Box 3 !!! Of je nu lid bent van de RVB of een bepaalde topper. De AVA 2024 en dan de koers van 60 dagen daarvoor, bepaalt de koers van de RSU 2024. short en long mag allebei voor de RSU. 300000 en 450000 is 750000 , dan heb je toch liever een koers van 7,50 dan veel hoger. Bij een koers van 7,50 krijg je 100000 RSU, bij een koers van 10 krijg je er 75000 en bij 15 maar 50000. Gezien we de komende 3 kwartalen te maken krijgen, met: - Denk zelfde omzet Q1 en marge - hogere loonkosten tussen de 5 en 8 per kwartaal - 3 kwartalen geen 1 malige winst van 2 miljoen - lagere gross profit in 1 kwartaal van 3 4 a 5% door gekapitaliseerde kosten a 4 5 a 6 miljoen. Dus ik verwacht voor 2023 een ebit van - 25 a -30 Misschien kan iemand mij vertellen waarom TT in 2023 tot half 2024 een veel hogere koers wil. AMEHOELA :-) Dus ik zie een koers tm AVA 2024 van tussen 7 en hoogstens 8. Een hogere koers in 2025 wordt gecompenseerd door de Booster. Ze krijgen 80% van het aantal in 2023 mits ze de targets halen. Stel de koers wordt dan 25 750000 a 25 is 30000 RSU plus een booster van 80000, is toch goed geregeld :-) Wacht dus op groot nieuws, maar verwacht het niet. Wil deze dag voor mij afsluiten met een citaat van de voorzitter van de RVC op de laatste AVA. De voorzitter Er is natuurlijk ook een verschil tussen winnen en niet overleven. De heer Jorna zei: "the winner takes it all", maar wij denken dat er altijd ruimte zal zijn voor een goede nummer twee. Wie dan de nummer twee is, Google of wij, dat zien we nog wel. Wij geloven niet in een model dat bij voorbaat alles naar de winnaar gaat en dat we kansloos zijn, omdat die winnaar groter is en hele diepe zakken heeft. Dat is de boodschap die we uitdragen. Ik lees dit echt als, wij TT worden 1e of 2e :-)
1 tje nog Stel de koers wordt in 2025 25 750000 a 25 is 30000. In 2023 kreeg je er 100000. Je haalt je doelen in 2025 600 locatie technologie en FCF 10% en je krijgt maar 30000 RSU omdat de beleggers TT veel hoger zetten. Dass passss zielig, niet. Daar werd het volgende op gevonden. Booster van 80% in 2025 als het doel 600 en 10% wordt gehaald. 80% van 30000 RSU in 2025 is ook zielig, daar werd het volgende op gevonden. Je krijgt die 80% van het aantal RSU in 2023. Kijk dat klinkt beter :-)
Inderdaad dood geld. Geen winst en geen dividend Winst en geen dividend kan toch een koers laten knallen. Zie Alfen Geen winst en toch dividend, daar gaan bij mij bellen rinkelen. Winst en dividend dat klinkt goed :-) Geen winst en geen dividend, wie koopt dat, ja , ik zei de gek :-) van 13.11 uur tm 14.18 uur Dus in 67 minuten 1 transactie om 13,51 uur van 1507 stuks. Maar ja ondanks dat ik denk dat de koers tot na de AVA 2024 onder 8 blijft durf ik geen call optie te schrijven. Stel je voor, een bedrijf in de VS gaat loco. Tot morgen en niet lezen is een mogelijkheid :-)
beetje stil op het tom2 draadje. iets voor jou tatje? :-)www.iex.nl/Artikel/773127/IEX-zoekt-W...
Economische klap aanstaande door opkomst Chinese auto's ‘Het marktaandeel van Chinese elektrische auto's is van 11 procent naar 47 procent gestegen’ De snelle opkomst van Chinese elektrische auto's kan voor flinke opschudding zorgen binnen de Europese auto-industrie, maar ook een economische klap veroorzaken. Dat concludeert Johan Geeroms, directeur Risk Underwriting Benelux van Allianz Trade. Onder meer de explosieve groei van het aantal Chinese elektrische auto's draagt daaraan bij. Het marktaandeel is volgens Geeroms van 11 naar 47 procent gestegen als het gaat om nieuwe inschrijvingen. 'En dat in amper twee jaar', benadrukt hij. 'Daarbij komt ook dat de verwachting van Allianz Trade is dat de productie van Europese elektrische auto's zal verhuizen naar China.' De snelle opkomst van Chinese elektrische auto's kan voor flinke opschudding zorgen binnen de Europese auto-industrie, maar ook een economische klap veroorzaken. Dat concludeert Johan Geeroms, directeur Risk Underwriting Benelux van Allianz Trade. Johan Geeroms Dat zou niet alleen een enorme impact hebben op de Europese auto-industrie, maar op de Europese industrie in zijn algemeenheid. De automotive sector is in Europa goed voor tien procent van de Europese maakindustrie, benoemt Geeroms. 'Voor Duitsland is dat bijvoorbeeld vijftien procent, en voor landen in Oost-Europa kijk je al naar ruim 20 procent', vervolgt hij. 'Dat gaat grote effecten hebben.' Chinese populariteit Daarin speelt de prijs van Chinese auto's een grote rol, denkt Geeroms. Die is namelijk aanzienlijk lager dan de prijs van Europese elektrische auto's. Daarnaast lijken Europese consumenten steeds meer overtuigd van de kwaliteit van Chinese automobielen. 'Die factoren maken dat de interesse en populariteit stijgen', vervolgt hij. 'En dat is ook merkbaar in de cijfers van de nieuwe inschrijvingen.'www.bnr.nl/nieuws/mobiliteit/10512679...
Dat lijkt mij positief voor TT want Amerikanen gaan hun technologie niet geven aan de Chinezen. Ook werkt TT samen met Baidu.
Microsoft profiteert sterk van Cloud en AI Kwartaalomzet steeg met 7% tot $52,9 miljard Operationele winst steeg 10% naar $36,7 miljard Clouddienst Azure groeide met 27% Dit segment groeide met 16% en had een omzet van $22,1 miljard, vooral gedreven door Azure, dat met 27% aanzienlijk sterker groeide dan AWS bij grootste concurrent Amazon en ongeveer even hard als Google Cloud. De marge bij Azure daalde wel iets.
Stellantis legt bouw van batterijfabriek in Canada stil Stellantis had in maart 2022 aangekondigd dat het samen met het Zuid-Koreaanse LG Energy Solutions 5 miljard Canadese dollar (3,4 miljard euro) zou investeren in de nieuwe fabriek die 2.500 jobs zou opleveren. Ze zou er komen in Windsor, in de provincie Ontario. “Tot op heden is de Canadese regering haar engagementen niet nagekomen”, zegt de internationale autogroep. “Vanaf nu zijn alle bouwwerkzaamheden gelinkt aan de productie van batterijmodules op de site in Windsor onderbroken.” Het kabinet van de Canadese minister van Industrie, François-Philippe Champagne, zegt in een reactie dat er onderhandelingen lopen met Stellantis. “Ons voornaamste bezorgdheid is en blijft om het beste akkoord voor de Canadezen te verkrijgen”, zegt zijn woordvoerster. Volkswagen Vorige maand was nog bekendgeraakt dat Canada over tien jaar meer dan 13 miljard Canadese dollar (8,9 miljard euro) aan subsidies heeft beloofd om een grote batterijfabriek van Volkswagen binnen te halen. De Duitse autoreus had in maart al bekendgemaakt dat hij Canada had gekozen voor zijn eerste batterijfabriek buiten Europa. Het land haalde het daarbij van de Verenigde Staten, waar bedrijven massaal aanspraak kunnen maken op subsidies via de vorig jaar goedgekeurde Inflation Reduction Act.www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230516_911...
www.oceanforums.com/threads/volvo-ex9... TomTom did a press release stating Fisker was their first digital cockpit client, it was removed within 24 hours. (I read the press release myself) Just a few days later they announced Deftpower as their charging partner, pretty much the same day as Fisker launched their Deftpower partnership as well. But Fisker has yet to confirm TomTom digital cockpit. For info, here is a white paper on the TomTom Digital Cockpit. @sirozha TomTom had a webinar this morning "Shaping the future of EV mobility, together." It was a little tedious and focused more on their fleet services, but at the end of the webinar a question was asked if any customers were using it right now and their response was Not yet, so TomTom Digital is a new product, but there is a lot of interest and actually the first customer is producing cars right now with the system. They didn't mention the company but assumed they were referring to Fisker. If anyone is interested in the webinar, the link is:event.eu.on24.com/eventRegistration/c...
Slimme zet? Frankrijk wil alleen Europese EV’s subsidiëren De Franse EV-premies zijn vooral op maat van betaalbare Franse EV's zoals de Renault Zoë. Met meer goedkopere Chinese producten op de markt wordt die aanpak onhoudbaar. Als het van president Macron afhangt, moeten vanaf volgend jaar subsidiemechanismen Europese en vooral Franse elektrische auto’s bevoordelen en niet langer (goedkopere) Chinese modellen die de Europese markt overspoelen. Het systeem was jaren een efficiënt instrument om de Franse consument aan het stuur te krijgen van een Renault Zoë of een elektrisch aangedreven Kangoo. De subsidiegrens lag immers perfect in lijn met de prijszetting van elektrische Renaults. Niet toevallig overigens, want een belangrijke aandeelhouder van deze constructeur is de Franse overheid. Filteren Naarmate er meer elektrische modellen van Chinese makelij op de Europese markt verschijnen, wordt dit subsidiemodel een stuk complexer om te handhaven. Omdat deze Aziatische producten een stuk goedkoper zijn, geven ze ook recht op de subsidies en dat was niet de initiële bedoeling. Daarom wil Frankrijk oordeelkundig gaan ‘filteren’ welke modellen wel en welke modellen geen ‘korting’ zullen genieten. Wanneer men enkel zou kiezen op basis van land van origine zou men in de problemen kunnen komen met concurrentieafspraken. Daarom wordt de klemtoon verschoven naar voertuigen die ook CO2-neutraal worden gebouwd. Frankrijk is van mening dat er in Europa meer groene energie wordt gebruikt in de productiesites tegenover meer ‘grijze’ stroom in China.www.knack.be/nieuws/frankrijk-wil-all...
Join us on Tuesday, May 30 @ 4pm CEST/10am EDT Drivers have to look out for frequently changing speed limits along their route. Giving drivers access to accurate speed limit info is important to prevent road accidents as well as support advanced driver-assistance systems (ADAS) in vehicles. With the ISA legislation and the growing demand of the Euro NCAP protocol, dynamic speed data is an essential addition to static speed info and onboard cameras. With this new solution, TomTom’s ADAS portfolio will help reduce accidents, achieve safety mandates and make driving more comfortable. Join experts from TomTom and discover how adding dynamic speed data to the dashboard can help make roads safer and driving more enjoyable. To register, just click the button below.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)