Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
EU akkoord met uitkoop regeling tot CO2vervuilers. Ruimte die gecreëerd wordt wordt gebruikt om of andere boeren te helpen of om bouw mogelijk te maken. Moet toch ook weer stukje gaan helpen
popie schreef op 2 mei 2023 09:59 :
Fijn he dividend
Als je dividend heeft kan je gemiddeld ook verlagen.
Rob schreef op 2 mei 2023 10:09 :
[...]
Volgend jaar 9 a 10% bij deze koers. Waar krijg je dat?
Jonge jenever doet al gauw 35%:-). Beide bouwers in het groen, de gifbeker eindelijk leeg?
HenkdeV schreef op 2 mei 2023 10:59 :
[...]
Jonge jenever doet al gauw 35%:-).
Dan liever dit: www.rarewhisky101.com/indices/distill...
Apart verloop, nu eens kijken of dit ook blijft staan.
boldie schreef op 2 mei 2023 11:51 :
Apart verloop, nu eens kijken of dit ook blijft staan.
die ca 10 miljoen stukken aankoop op de beurs zal lang niet afgerond zijn. Mag hopen op oplopende (bid) koersen.
Voorbereidingen gestart voor grootschalige verbouwing Amsterdam Centraal Voorbereidingen gestart voor grootschalige verbouwing Amsterdam Centraal 02-05-2023 AMSTERDAM - Amsterdam Centraal staat aan de vooravond van een grootschalige verbouwing. Deze verbouwing is nodig om in de toekomst meer treinen te kunnen rijden en meer ruimte voor reizigers te creëren. Een van de onderdelen is het opknappen van de westelijke reizigerstunnel. ProRail deelt het werk op in fases. Aannemer BAM gaat werk- en opslagruimte inrichten. Dit betekent dat een aantal winkels in de westelijke reizigerstunnel vanaf medio mei sluiten. Vanaf 11 december 2023 start de volgende fase. Dan gaan de centrumzijde van de westelijke reizigerstunnel en de opgangen naar de sporen 1 en 2 dicht tot medio 2024. De sporen 4 t/m 15 blijven wel bereikbaar vanaf de IJ-zijde. Vanaf medio mei 2023 gaan Hema en Starbucks in de westelijke reizigerstunnel dicht om tijdens de werkzaamheden meer ruimte te creëren voor reizigers. Deze winkels verhuizen allebei naar een nieuwe locatie respectievelijk in de IJ-hal en in de middentunnel van het station. Daarnaast gaan ook de Broodzaak, Kiosk, GWK/Travelex pinautomaat en Zest aan de oostelijke kant van de westelijke reizigerstunnel dicht. Pas nadat alle werkzaamheden aan de sporen rond 2030 zijn afgerond komen de winkels helemaal vernieuwd weer terug. De werkzaamheden zullen impact hebben op reizigers en huurders. Samen met ProRail proberen we de overlast voor hen te beperken. Wat gaat ProRail doen in de westelijke reizigerstunnel? De hellingbaan wordt verwijderd. Deze voldoet niet meer aan de huidige normen. Het is te steil. Bovendien is er in de huidige situatie geen lift naar het eerste perron. De bestaande hellingbaan maakt plaats voor trappen en een roltrap. Er komen ook twee liften die de entree, de reizigerstunnel en het 1e perron met elkaar verbinden. De vloer krijgt dezelfde lichte tegels zoals die aan de centrumzijde van het station liggen. Ook wordt de monumentale boogconstructie onder het 1e perron in ere hersteld; deze is nu nog achter plaatwerk verstopt. Wat gaat er verder nog gebeuren? De komende zeven jaar wordt door ProRail in en om station Amsterdam Centraal hard gewerkt. De perrons worden verbreed en verlengd en er komt een extra fietsenstalling van ruim 8500 plekken bij. Deze gaat aansluiten op een nieuwe oostelijke reizigerstunnel die drie keer zo breed wordt gemaakt en waar winkels in komen. Aan de oostkant van het station worden de Oostertoegangsbruggen vernieuwd en bouwen we een ongelijkvloerse kruising bij de Dijksgracht. De werkzaamheden zijn omvangrijk: een complexe operatie, terwijl de treinen blijven rijden en het station open blijft. De verwachting is dat het aantal treinreizigers op station Amsterdam Centraal stijgt van 200.000 naar 275.000 per dag in 2030. Er is meer ruimte nodig voor reizigers én voor meer treinen. Reizigers kunnen straks elke tien minuten een trein nemen tussen de grote steden in de Randstad. Ook voor het goederenvervoer komt meer ruimte. Zo verbinden we Amsterdam met de rest van Nederland, en Nederland met de rest van Europa. Momenteel vinden ook werkzaamheden plaats in de centrale hal en oostelijke vleugel van het monumentale stationsgebouw plaats. Deze duren tot eind dit jaar.
OnoMatopee schreef op 2 mei 2023 12:27 :
[...]die ca 10 miljoen stukken aankoop op de beurs zal lang niet afgerond zijn. Mag hopen op oplopende (bid) koersen.
zolang we nog niet op de 2,75 staan hoef ik me niet druk te maken over verkoop dat scheelt dan weer...... Is wel excl divi dat dan weer wel.
OnoMatopee schreef op 2 mei 2023 12:27 :
[...]die ca 10 miljoen stukken aankoop op de beurs zal lang niet afgerond zijn. Mag hopen op oplopende (bid) koersen.
10 miljoen lijkt mee te veel, denk dichter bij 5,5 miljoen ( gebaseerd op toen wij hadden 14 cent dividend was er 4,8 miljoen aandelen ingekort met 50% van mensen hadden voor aandeel ) Maar misschien zegt Bam wij kopen 5 miljoen extra in voor toekomstige dividend omdat de koer laag is ( volgens mij ingekort tussen 2,60 en 2,85 voor intern beloning afgelopen jaar dus dat was voor Bam intestaat te doen dus nu is het zeer intrestant te doen )
3% in de plus. Zonnetje erbij. Heerlijk.
DEN HAAG/BRUSSEL - Boeren en bedrijven die veel stikstof uitstoten kunnen binnenkort gebruik maken van de ’woest aantrekkelijke’ uitkoopregeling voor zogeheten ’piekbelasters’. De Europese Commissie heeft met de plannen ingestemd.www.telegraaf.nl/nieuws/1688897168/pi...
Zwijnash schreef op 2 mei 2023 14:05 :
DEN HAAG/BRUSSEL - Boeren en bedrijven die veel stikstof uitstoten kunnen binnenkort gebruik maken van de ’woest aantrekkelijke’ uitkoopregeling voor zogeheten ’piekbelasters’. De Europese Commissie heeft met de plannen ingestemd.
Mooi ook hier kan ik aan verdienen. Je moest een weten wat mijn vrouw uitstoot na dinner bij de Chinees.
Topman ProRail voorziet onmogelijke spagaat voor spoorsector Door Gijsbert Termaat Ede - ProRail wil dat de spoorsector een uitzonderingspositie krijgt om noodzakelijke projecten toch te kunnen uitvoeren. Gebeurt dat niet, dan vreest de spoorbeheerder dat er „pijnlijke keuzes” gemaakt moeten worden die gevolgen hebben voor de reiziger, het goederenvervoer en de bereikbaarheid van steden en dorpen. ProRail, spooraannemers en ingenieursbureaus moeten met oplossingen komen om meer ruimte vrij te maken op het nu al overvolle spoornetwerk. „Aanpassing van regelgeving, zoals die rond het opheffen van overwegen en bij de duurzame aanpak van problemen met flora en fauna (zoals dassen en bevers) zou ons daarbij helpen”, stelt John Voppen, ceo van ProRail, dinsdag bij de presentatie van het jaarverslag 2022. Hindernissen „In sommige situaties gaat het ook om regels rond stikstof en kwarts. Allemaal hindernissen, terwijl er meer werk dan ooit nodig is voor het in stand houden van het spoor en het verzorgen van meer spoorcapaciteit in de toekomst. Om de omvang aan te geven: jaarlijks verspijkert ProRail nu ongeveer 1,3 miljard euro aan spoorprojecten en dat groeit in 2025 naar 1,8 miljard euro. Er moet structureel iets gebeuren”, meent Voppen. Werknemers van spoorbeheerder ProRail aan het werk bij de Friese spoordijk. Het treinverkeer lag stil, omdat een dassenburcht er voor problemen zorgt. Volgens de ProRail-topman zijn de regels zodanig streng dat als gevolg daarvan spoorprojecten die bijdragen aan de verduurzaming van ons land in de knel komen. „Het is noodzakelijk dat er beleid komt om duurzame projecten op korte termijn tot uitvoering te laten komen. Denk hierbij aan ruimere normen tijdens de bouwfase. Maar dan nog zijn we er niet, want er zijn meer factoren die onze plannen onder druk zetten. Personeels-, materiaal- en materieeltekorten, en beperkte ruimte op het spoor voor buitendienststellingen maken het ons heel erg lastig. En dan druk ik me nog voorzichtig uit.” De spoorsector komt in een onmogelijke spagaat terecht, voorziet Voppen. „Er moet steeds meer werk verricht worden om Nederland ook na 2030 goed bereikbaar te houden. Zeker met de voorspelde woning- en bevolkingsgroei is dat essentieel. Maar met alle internationale uitdagingen waar de wereld mee kampt, is dat bijna niet te doen. We schatten dan ook dat we van het werk dat we tussen 2025 en 2029 moeten doen, vermoedelijk zo’n 20 tot 25 procent niet volgens planning kunnen uitvoeren. Er komen dus momenten aan waarop we pijnlijke keuzes moeten maken, wat wel en wat niet kan worden uitgevoerd.” ProRail, spooraannemers en ingenieursbureaus moeten met oplossingen komen om meer ruimte vrij te maken op het nu al overvolle spoornetwerk. Voppen: „Dit kan door slimme uitbreidingen, innovaties zoals digitalisering en het digitale treinbeveiligingssysteem ERTMS, nieuwe stations en stationsuitbreidingen. Ook werken we nog tot 2030 aan de afronding van het Programma Hoogfrequent Spoorvervoer, dat ervoor moet gaan zorgen dat op drukke corridors veel meer treinen kunnen gaan rijden. Door het toenemende treinverkeer is ook meer onderhoud nodig. In 2022 voerden we zo’n 20 procent meer werk uit dan in 2021. Dit jaar komt daar nog eens 20 procent bovenop, maar die doelstelling lijkt gezien alle omstandigheden nu al niet haalbaar.” Het gebouw van de vestiging van Prorail in Amsterdam met zijn futuristische vormgeving. In het kader van de stikstofproblematiek doet ProRail zijn uiterste best om aan verduurzaming te werken. Dit helpt om zoveel mogelijk projecten door te kunnen laten gaan. „We streven ernaar om in 2030 emissievrije bouwplaatsen te hebben. Daarnaast werken we aan emissievrij spoorvervoer, zoals elektrificering en waterstof- en batterijtreinen op trajecten waar nu dieseltreinen rijden. Ik zie dat als een win-win als je bedenkt dat wij een duurzaam vervoersalternatief bieden voor reizigers en verladers. Maar of we dat gaan halen is de grote vraag”, blijft Voppen realist.
Great news for investors – Koninklijke BAM Groep is still trading at a fairly cheap price according to my price multiple model, where I compare the company's price-to-earnings ratio to the industry average. In this instance, I’ve used the price-to-earnings (PE) ratio given that there is not enough information to reliably forecast the stock’s cash flows. I find that Koninklijke BAM Groep’s ratio of 2.96x is below its peer average of 11.73x, which indicates the stock is trading at a lower price compared to the Construction industry.uk.finance.yahoo.com/news/buy-koninkl...
Leon57 schreef op 2 mei 2023 10:46 :
EU akkoord met uitkoop regeling tot CO2vervuilers. Ruimte die gecreëerd wordt wordt gebruikt om of andere boeren te helpen of om bouw mogelijk te maken. Moet toch ook weer stukje gaan helpen
Denk dat dit heel veel ruimt zal bidden voor bouwers en pro rail ook - zeker positief voor Bam
Brinkhorst schreef op 2 mei 2023 14:26 :
[...]
Mooi ook hier kan ik aan verdienen. Je moest een weten wat mijn vrouw uitstoot na dinner bij de Chinees.
hahahahha, heb ik chineea voor nodig :(
Quote van april Ik verwacht dat BAM met goede cijfers blijft komen en dat we over 2023 20% meer omzet gaan zien. Wat er aan de strijstok blijft hangen is afhankelijk van o.a het resterende bedrag dat van het Childrens hospital alsnog gaat worden voldaan door de Ieren ( Zover als ik weet ligt er geen claim tegen BAM LTD ......alleen wie draaid er op voor de extra kosten en de sterkte van het Engelse Pond). Ik ga er vanuit dat we weer tussen 2,35 en 2,65 gaan schommelen dit jaar met een uitschieter naar 3 euro. Maar mooi zou het zijn dat BAM weer op 1,35 c.q 1,45 en 1,65 zou komen om bij te tanken.. Ik Heb Heijmans dit jaar verruild voor BAM en ben nu long met ongeveer 50.000 st sinds maart. p.s Sorry voor mijn slechte Nederlands, ik ben al 30 jaar weg uit NL. De children’s hospital is gebouwd in Ireland dus dat is € en geen £. 20% meer omzet gaat niet gebeuren- als je Bam een beetje volgd dat weet je dat onderdelen zijn verkocht in 2022 dus omzet zal lager uitkomen.
Zwijnash schreef op 2 mei 2023 15:02 :
Quote van april
Ik verwacht dat BAM met goede cijfers blijft komen en dat we over 2023 20% meer omzet gaan zien. Wat er aan de strijstok blijft hangen is afhankelijk van o.a het resterende bedrag dat van het Childrens hospital alsnog gaat worden voldaan door de Ieren ( Zover als ik weet ligt er geen claim tegen BAM LTD ......alleen wie draaid er op voor de extra kosten en de sterkte van het Engelse Pond). Ik ga er vanuit dat we weer tussen 2,35 en 2,65 gaan schommelen dit jaar met een uitschieter naar 3 euro. Maar mooi zou het zijn dat BAM weer op 1,35 c.q 1,45 en 1,65 zou komen om bij te tanken.. Ik Heb Heijmans dit jaar verruild voor BAM en ben nu long met ongeveer 50.000 st sinds maart.
p.s Sorry voor mijn slechte Nederlands, ik ben al 30 jaar weg uit NL.
De children’s hospital is gebouwd in Ireland dus dat is € en geen £.
20% meer omzet gaat niet gebeuren- als je Bam een beetje volgd dat weet je dat onderdelen zijn verkocht in 2022 dus omzet zal lager uitkomen.
Ik weet dat Ierland Euroland is. En ik investeer in en volg Bam al 24 jaar., Succes met je wijsheid.:-) p.s BAM-Nuttall is in GBP dus UK
email2uwf schreef op 2 mei 2023 15:09 :
[...]
Ik weet dat Ierland Euroland is. En ik investeer in en volg Bam al 24 jaar., Succes met je wijsheid.:-)
Oké - ik had de volgende gelezen en voor mijn begrip lijkt het dat je vraagt wie draait er op voor sterke Brits ( meer juist dat Engelse ) pound ivm children’s hospital ( £ is trouwens niet zo sterk- vroeger was veel sterker ) Childrens hospital alsnog gaat worden voldaan door de Ieren ( Zover als ik weet ligt er geen claim tegen BAM LTD ......alleen wie draaid er op voor de extra kosten en de sterkte van het Engelse Pond). Ps bent Engelse dus kent Bam Nuttall voordat ik royal Bam kent!
email2uwf schreef op 2 mei 2023 15:09 :
[...]
Ik weet dat Ierland Euroland is. En ik investeer in en volg Bam al 24 jaar., Succes met je wijsheid.:-)
p.s BAM-Nuttall is in GBP dus UK
Maar wordt niet gebouwd door Bam Nuttall maar Bam Ireland www.bamireland.ie/
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)