Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Frankie schreef op 5 maart 2023 15:35 :
Volkswagen wil aandeel e-auto's sneller vergroten
05/03/2023
BERLIJN (dpa-AFX) - Volkswagen wil de verkoop van e-auto's in Europa sneller opvoeren dan eerder gepland. "In 2030 moet minstens 80 procent van alle in Europa geleverde voertuigen volledig elektrisch zijn", vertelde merkbestuurder Thomas Ulbrich aan "Automobilwoche". Twee jaar geleden had VW een doel van 70 procent gesteld.
Wereldwijd leverde het belangrijkste merk van de groep vorig jaar 330.000 volledig elektrische voertuigen, wat overeenkomt met ruim zeven procent van de totale verkoop. In Europa was dat iets meer dan tien procent, aldus "Automobilwoche".
Ulbrich noemde de nieuwe doelstelling "extreem ambitieus". In China en de VS blijft VW volgens de informatie streven naar een e-auto aandeel van 50 procent.
Alle oude en nieuwe autofabrikanten proberen marktaandeel te verkrijgen in de electrische automarkt. Tesla mikt op 20 miljoen auto's per jaar vanaf 2030, maar vraag mij sterk af of die vraag er is. Dan zouden ze zowat 1/3 van de totale automarkt in handen moeten hebben, terwijl de concurrentie alleen maar toeneemt. Worldwide car sales grew to an estimated 66.1 million automobiles in 2022, down from around 66.7 million units in 2021 Maar Volkswagen: prima aandeel. Koerswinstverhouding nog steeds erg laag. Als je gelooft dat Volkswagen ook maar enigszins mee kan in de nieuwe wereld dan is dit een interessante optie.
Volkswagen zet deur open naar VS bij bouw van nieuwe batterijfabriek Door REDACTIE DFT Updated Gisteren, 21:05 Gisteren, 17:53 in FINANCIEEL De grote Duitse automaker Volkswagen (VW) denkt erover om toch in de VS een nieuwe batterijfabriek te gaan bouwen. De staatssteun tot €10 miljard vanuit de regering Biden die daarbij op tafel komt te liggen, zet de deur naar Amerika wijd open, zo meldt The Financial Times. De plannen van VW om in Europa fors te gaan investeren in batterijfabrieken, kunnen daarmee op losse schroeven komen te staan. Volgens de FT zou de Duitse autoproducent bij zijn keuze nog wachten op een tegenbod van de Europese Commissie die eerder al heeft aangegeven bezorgd te zijn over de oneerlijke concurrentie van Amerika. BEKIJK OOK: ’Volkswagen trapt op de rem in achtervolging op Tesla’ In eigen land Volkwagen is halverwege vorig jaar nog begonnen met de bouw van een batterijfabriek in eigen land. Daarmee wil de Duitse automaker elektrische modellen van batterijen voorzien. VW overwoog destijds om nog meer batterijfabrieken elders in Europa neer te zetten, waarmee investeringen van €20 miljard waren gemoeid. Volkswagen maakt flink werk van de omslag naar elektrische rijden. De Duitse autoproducent, met onder de modellen ID.3 en ID.4, werd lange tijd gezien als een grote uitdager van de Amerikaanse elektrische autobouwer Tesla, maar heeft de ambities vorig jaar wat getemperd. BEKIJK OOK: ’Chinese autobouwers verkopen meer dan Europa en VS bij elkaar’www.telegraaf.nl/financieel/254096543...
Meer winst bij Volkswagen Duitse autobouwer zet bijna 200 miljard euro apart voor investeringen. (ABM FN-Dow Jones) Volkswagen heeft in 2022 meer winst weten te boeken dan een jaar eerder en zal de komende jaren fors investeren in elektrische auto's. Dit bleek dinsdag uit de jaarcijfers van de Duitse autobouwer. Het operationeel resultaat voor bijzondere posten steeg op jaarbasis met 13 procent naar 22,5 miljard euro met een marge die steeg naar 8,1 procent. Eerder was al bekend dat Volkswagen over het afgelopen boekjaar een nettowinst had geboekt van 15,8 miljard euro tegen 15,4 miljard euro een jaar eerder. De omzet steeg afgelopen jaar met 12 procent naar ruim 279 miljard euro, zo werd op 3 maart al bekend gemaakt. Het aantal afgeleverde elektrische auto's steeg over de verslagperiode met 26 procent. Dit jaar wordt een 'significant' aantal nieuwe elektrische modellen gepresenteerd. Het aandeel elektrisch in de omzet kwam in 2022 op 7 procent uit. Het totaal afgeleverde auto's daalde over 2022 op jaarbasis met 7 procent naar 8,3 miljoen auto's. Bij de tak Automotive daalde de nettokasstroom naar 4,8 miljard euro, terwijl de nettoliquiditeitspositie steeg naar 43 miljard euro, mede dankzij de beursgang van Porsche AG. Bij deze laatste steeg de operationele marge naar 18,6 procent Outlook Volkswagen liet zich begin deze maand al positief uit over het lopende boekjaar en verhoogde het dividend na een positief 2022. Volkswagen rekent op een omzetgroei van 10 tot 15 procent in 2023 en verwacht zo'n 9,5 miljoen voertuigen af te leveren. Het bedrijf verwacht daarbij ook dat de problemen in de aanvoerketen in de loop van het jaar zullen afnemen. Vandaag meldde de onderneming dat er tot en met 2027 een investering van 180 miljard euro is gepland, waarvan 68 procent bestemd is voor elektrificatie en digitalisering. Volkswagen stelt over 2022 een dividend voor van 8,70 euro per aandeel, wat een stijging van 1,20 euro betekent ten opzichte van een jaar eerder. Door: ABM Financial News.info@abmfn.nl Redactie: +31(0)20 26 28 999
Helaas weinig effect op de koers!
The expected Volkswagen payout dividend amount is about 8.70 € / share. Ex-dividend date is at Thursday, 11. May 2023 one working day after annual general meeting. The Volkswagen payment date 2023 is at Monday, 15. May 2023 (info van Volkswagensite)
De Volkswagen ID.2all wordt een €25.000 kostende elektrische VW Polo Artikel van Dennis Wilman • Gisteren om 16:49 Waar Tesla maar blijft hinten naar een elektrische auto van 25.000 euro of minder, voegt Volkswagen daad bij woord. Het Duitse merk toonde woensdagavond de Volkswagen ID.2all, een conceptwagen die in 2025 moet leiden tot een betaalbare EV van het merk. © Volkswagen De ID.2all ziet er in eerste opzicht uit als een doodnormale Volkswagen Polo, en dat is het eigenlijk ook. VW zegt zelf dat het een EV van het formaat Polo gaat worden, maar met de ruimte van een Golf. Hij is dan ook qua omvang iets kleiner dan de ID.3. De Volkswagen ID.2all wordt een €25.000 kostende elektrische VW Polo Volledig scherm 1 van 9 foto's in galerij©Aangeboden door Business Insider Nederland Als je niet beter zou weten, dan zou je zeggen dat Volkswagen een opgefriste variant van de Polo presenteert. Maar in dit geval zou je kunnen zeggen dat het een wolf in schaapskleren is. Dit is namelijk de ID.2all, een conceptmodel dat uiteindelijk tot de ID.2 moet leiden. Dat moet een 25.000 euro kostende EV met een actieradius van 450 kilometer worden. Foto: Volkswagen Toch zijn de specificaties, voor zover ze werkelijkheid zullen worden, niet misselijk. Een elektromotor met 225 pk die de voorwielen aandrijft en een accupakket met een actieradius van 450 kilometer. Net als met voorgaande conceptmodellen voor de ID.-familie, lijkt ook de ID.2all redelijk productieklaar. De beelden die je hieronder kunt bekijken, schetsen dan ook een goed beeld van wat je over 2 jaar kunt kopen. Voor foto's zie link:www.msn.com/nl-nl/auto/nieuws/de-volk...
Als Volkswagen dat echt voor elkaar krijgt wordt dat de nieuwe T ford. Aangezien dergelijke kleine EV's met dat bereik eenvoudigweg niet bestaan heb ik er een hard hoofd in. Tesla krijgt het ook al niet voor elkaar (of ze zien er niet genoeg marge in natuurlijk). Ben wel benieuwd waar je je voeten kwijt moet bij een dergelijk kleine auto van standaard hoogte met een relatief grote batterij aan de onderkant, in de model 3 is dat al een probleem.
VW wil in 2025-2030 3 miljoen kleine EV's produceren in Spanje, zegt SEAT-chef 22/03/2023 | 12:09 De Duitse automaker Volkswagen wil tussen 2025 en 2030 3 miljoen kleine elektrische voertuigen produceren in zijn twee fabrieken in Spanje, zei Wayne Griffiths, de voorzitter van VW's Spaanse eenheid SEAT, op woensdag. De Duitse autofabrikant stimuleert de elektrificatie van zijn auto's en is van plan een batterijfabriek in Spanje te bouwen. Griffiths zei dat SEAT streeft naar de assemblage van 500.000 elektrische auto's per jaar op de middellange termijn in SEAT's fabriek in Martorell, buiten Barcelona. Het behoud van de lonen in de fabriek is de prioriteit van SEAT, voegde hij eraan toe.
Zicht op schadevergoeding met sjoemeldiesel: Waar kan je terecht? Door GERT VAN HARSKAMP 2 uur geleden in FINANCIEEL AMSTERDAM - Eindelijk is er concreet zicht op schadevergoeding voor eigenaren van een sjoemeldiesel na de uitspraak van het Europese Hof dinsdag in een zaak over Mercedes. Maar hoe weet de eigenaar van een diesel dat het ook een sjoemeldiesel is en hoe schadevergoeding te krijgen? De schade bestaat uit slechtere prestaties van de auto, zoals een hoger brandstofverbruik. FOTO GETTY IMAGES Voor het eerst heeft het hoogste rechtscollege in Europa bepaald dat bezitters van een sjoemeldiesel recht hebben op een schadevergoeding. Dit nadat het Europese Hof eerder al had aangegeven dat de software en apparaten die emissiemetingen en de uitstoot manipuleren, waren verboden. „Een uitspraak van ongekend belang, want alleen al in Nederland gaat het om miljoenen gedupeerden”, reageerde Guido van Woerkom, voormalig ANWB-directeur en Stichting Car Claim, direct. Stichting Car Claim heeft procedures lopen tegen vele Europese automerken. Ook ander claimstichtingen zien deze uitsrpaak als winst, omdat die breder is dan Mercedes alleen. „Deze uitspraak is heel generiek en zegt eigenlijk dat als een auto niet aan de wettelijke voorschriften voldoet, de eigenaar recht heeft op een schadevergoeding”, aldus advocaat Wesley Vader van advocatenbureau Brandeis, jurist voor Stichting Diesel Emissions Justice Foundation. De uitspraak van het Hof van Justitie betekent niet dat elke dieselauto in aanmerking komt voor schadevergoeding en dat elke eigenaar van een sjoemeldiesel naar de dealer kan om zijn schadevergoeding te eisen. Het is aan de EU-lidstaten zelf om te bepalen hoe hoog een dergelijke schadevergoeding is. Veel claimemissies starten echter hier, omdat het in Nederland makkelijker is gezamenlijke massaclaims in te dienen en gedupeerden dus niet individueel hun recht hoeven te halen. BEKIJK OOK: EC wil nog strengere milieunormen voor nieuwe auto’s De Amsterdamse rechtbank bepaalde in juli 2021 in een zaak van stichting Car Claim tegen Volkswagen, softwareleverancier Bosch, importeur Pon en een aantal Nederlandse autodealers op 3000 euro voor een nieuwe auto en 1500 euro voor een tweedehands. Die schade bestaat uit slechtere prestaties van de auto, zoals een hoger brandstofverbruik. Daardoor is de aanschafprijs ook te hoog geweest. De diesels waarvan is bewezen dat zij voorzien zijn van apparatuur die de uitstoot dan wel de emissietests manipuleren, zijn gebouwd van 2009 tot en met 2019, auto’s die volgetankt werden met de diesel euro 5 en 6. Volgens Van Woerkom en Vader gaat het om miljoenen Nederlandse gedupeerden. Met het invullen van het kenteken op dieselgate.com is te checken of de desbetreffende auto al in aanmerking komt voor een schadevergoeding. Nederlandse gedupeerden kunnen terecht bij de drie stichtingen Emission Claim, Car Claim en Diesel Emissions Justice Foundation. Deze stichtingen werken veelal samen, waarbij meestal één claimclub de leiding neemt in één bepaalde zaak. Hoewel de uitspraak van het Hof wordt gezien als een grote opsteker voor een concrete massaclaim, benadrukt advocaat Vader zonder een concrete termijn te noemen dat het nog steeds een ’kwestie van lange adem is’ voordat een gedupeerde geld op zijn rekening kan verwachten. Dat diesels in Nederland veelal zakelijk gereden zijn en eigendom waren van een bedrijf of leasemaatschappij, doet volgens de claimclubs niet ter zake. „Dan heeft het leasebedrijf schade vanwege te dure auto en ook degene die de auto heeft gereden wegens de te hoge bijtelling”, zegt Peter Goes, voorzitter van Diesel Emissions Justice Foundation. „En denk ook aan al die zzp’ers met bestelbusjes. Daarvan komen duizenden in aanmerking, maar die hebben zich nog maar weinig gemeld.”www.telegraaf.nl/financieel/142815388...
Dan koop je een diesel die dankzij "sjoemelsoftware" minder afgeknepen is, dus vlotter rijdt maar iets meer brandstof gebruikt dan de standaard auto en dan wil je daar ook nog compensatie voor ontvangen ? :-)
Kattuk schreef op 3 maart 2023 18:17 :
Navond,
Mooie week! Just take mooi verkocht, Tupperware op 3,52 gekocht en nu Volkswagen mooie koers. Ik hou ze mooi vast. Mmmooi!
Hi Kattuk, Ik zit ook in vw en zat in die bezorgshit, maar die Tupperware is nieuw voor me. Hou je erg van die bakjes of heb je een investeringsmotief? Ik zie dat het aandeel al tijden niet zo lekker ligt dus was benieuwd
GMH & Volkswagen Osnabrück to Deepen Cooperation Georgsmarienhütte & Volkswagen Osnabrück have announced an intensification of their partnership to achieve a circular economy by completely reusing raw materials. The two major industrial companies, both located in the Osnabrück region in the German state of Lower Saxony. , have found a way to recycle leftover metal produced at Volkswagen Osnabrück into new high tech steel at the steel mill of Georgsmarienhütte GmbH before flowing back into the value chain at Volkswagen. By doing so, both companies are making a significant contribution to reducing CO2 emissions and advancing climate protection. Volkswagen has its pressing plant at the Osnabrück site where strip steel is processed into body components for on-site production and other Group locations. For some years, the unused metal from the manufacturing process has been delivered to the electric steel mill in Georgsmarienhütte, which is around ten kilometers away. The metal is then melted in an electric arc furnace and recycled into a new high-quality starting material for Volkswagen AG's transmission production in Baunatal, Hessen. Compared with the same tonnage of steel produced in a conventional blast furnace, the recycling of this type of metal already saves 8,000 metric tons of CO2 annually. Georgsmarienhütte, based in Georgsmarienhütte in Lower Saxony, is one of Europe's leading suppliers of bar steel, and bright steel made from carbon and engineering steels. In addition, machined and partly ready-to-install components are produced by the company. Georgsmarienhütte is already one of the most climate-friendly steel companies in Germany. Its comparatively low CO2 value chain, in which leftover metal is melted down in the electric arc furnace and recycled into new steel, makes an essential contribution to the circular economy. Volkswagen Osnabrück, founded in February 2010, is a wholly-owned subsidiary of Volkswagen and belongs to the Volkswagen Passenger Cars brand. The complete automotive process chain can be mapped at the site, from the initial vehicle concept to series production via the three business units Technical Development, Metal Group (Toolmaking, Plant Engineering, Press Shop), and Vehicle Manufacturing. The T-Roc Cabriolet and the Arteon Shooting Brake are currently being produced at the Osnabrück site. In addition, the ramp-up phase is underway for the Porsche Boxster and Cayman models, which will also be manufactured for the Porsche brand at Volkswagen Osnabrück from April this year.
Weer €3000 voor eigenaar Volkswagen-sjoemeldiesel Door PIETER VAN ERVEN DORENS Updated Gisteren, 17:58 Gisteren, 14:27 in GELD AMSTERDAM - Een schadevergoeding voor alle Nederlanders die een VW-sjoemeldiesel reden, is weer een stapje dichterbij. Voor de tweede keer in korte tijd werd het Duitse autoconcern veroordeeld tot betaling van €3000 aan een consument wegens bedrog en oneerlijke handelspraktijken. Dat oordeelde de Groningse rechtbank in een rechtszaak die de Stichting Volkswagen Group Diesel Efficiency (VGDES) en de Consumentenbond namens de dieselrijder hadden aangespannen. De consument reed jaren in een Volkswagen Polo 1.2-dieselauto, die hij voor €17.290 bij een autodealer in Eelde had gekocht. In de verkoopfolder prees Volkswagen onder meer de duurzaamheid van het model: „Zijn enorme zuinigheid, milieuvriendelijke technologie en aangename dynamiek maken hem tot de meest verantwoorde keus voor nu én komende generaties.” Uitingen Ook in andere uitingen keerden dergelijke milieuclaims terug. Zoals: „Vandaag de dag levert Volkswagen een aantoonbare bijdrage aan het beschermen van onze leefomgeving en bronnen voor morgen: door het combineren van mobiliteit met duurzaamheid voor mensen die geven om hun leefomgeving.” BEKIJK OOK: Sjoemeldieselzaak tegen Renault mag verder: claimclubs groot genoeg Dat was bedrog, stelde de Groningse rechter in de maandag gepubliceerde uitspraak. Inmiddels is immers bekend dat Volkswagen tussen 2009 en 2015 dieselauto’s uitrustte met software die ervoor zorgde dat de gemeten uitstoot van stikstofoxiden in testomstandigheden binnen de wettelijke normen bleef. Zodra de software ’merkte’ dat de auto in een testomgeving verkeerde, werd geschakeld naar de milieuvriendelijke modus. BEKIJK OOK: Volkswagen niet langer populairste automerk Daarmee maakte het autoconcern zich volgens de rechter schuldig aan oneerlijke handelspraktijken en bedrog, terwijl ook de Europese regels voor emissies werden overtreden. De schade voor de consument bestaat volgens de rechter uit hetgeen hij teveel heeft betaald voor de auto, gezien het feit dat die minder waard was door dit gebrek. In dit geval schatte de rechter de schade op €3000. Twee weken geleden werd in een soortgelijk geval, aangespannen door dezelfde partijen, door de Haarlemse rechtbank ook een schadevergoeding van €3000 toegekend. Zaken „We hebben nu vier zaken aangespannen en daarvan dus twee gewonnen. In mei en september komen de andere zaken voor”, zegt Joyce Donat van de Consumentenbond tevreden. Volgens de bond zijn in Nederland tussen de 150.000 en 180.000 eigenaren van sjoemeldiesels van de Volkswagen Group, waar ook merken als Audi, Seat en Škoda onder vallen. De dieselfraude heeft VW al miljarden aan boetes en reparaties gekost. „De rechter veegt de vloer aan met de argumenten van Volkswagen”, zo leest VGDES-voorzitter Dick Bouma het vonnis. „Consumenten moeten erop kunnen vertrouwen dat milieuclaims van handelaren kloppen. En ook dat dat producten geen verboden onderdelen bevatten.” BEKIJK OOK: Zicht op schadevergoeding met sjoemeldiesel: waar kan je terecht? Donat hoopt dat Volkswagen tot het besef komt dat alle betrokken Nederlandse dieselrijders gecompenseerd moeten worden. „De bedoeling is dat Volkswagen met ons om de tafel gaat zitten en inziet dat ze moeten betalen, maar tot nog toe zijn ze een meester in het traineren van juridische procedures.” Desnoods volgen meer individuele rechtszaken, zegt Donat. In Nederland lopen al meerdere procedures van diverse claimclubs tegen producenten van sjoemelsoftware, ook tegen onder meer Renault, Dacia, Peugeot en Mercedes.www.telegraaf.nl/financieel/150626567...
Wauw, dit verwacht je niet van Volkswagen! NEW 2024 Volkswagen GTI Roadster Coupe - Exterior and Interior 4Kwww.youtube.com/watch?v=CkovsclsXYE&a... www.youtube.com/watch?v=A743aLefU0g&a... This is our review of the 500 hp VW Golf GTI Roadster. We're taking a look at Exterior, Interior and technology.
Vraag: weet iemand hoeveel taks er wordt ingehouden op een Duits aandeel? Betaal ik de 30 procent die België heft plus daar bovenop ook een Duitse voorheffing? Weet iemand hoe het zit?
Er wordt 26,375% ingehouden over het bruto dividend, tw 25% dividendbelasting en 5,5% solidarity surcharge). Nederlanders kunnen daarna 15% verrekenen met box3 en 10% terugvorderen van de Duitse belastingdienst. Hoe dat in Belgie gaat is mij onbekend. Aandeel VW betaalt 8,76 bruto dividend en gaat op 11 mei ex (betaaldatum 14 mei).
Waarom zijn de de laatste dagen zo sterk aan het zakken?
Deze daling onder autobouwers is marktbreed. Ik denk als reactie op de tegenvallende cijfers van Stellantis + Tesla. en de prijzenoorlog die langzaam ontketend.
FWIW: zonder een Single Order Book hebben de preferente aandelen Volkswagen een tweede, drukkere notering bij de Euronext-beurzen. VWAP, effectieve omzet gisteren € 10.512. En 1VOW3, effectieve omzet gisteren € 1.541.624.
07:30 *Volkswagen operationele winst KW1 EUR5,75 mrd 07:30 *Volkswagen omzet KW1 EUR76,20 mrd
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)
Premium
Word nu abonnee van IEX en krijg onbeperkt toegang tot onze (koop)tips en succesvolle modelportefeuilles. Nu 3 maanden voor slechts €19,95! Profiteer van 58% korting!
Word abonnee