Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel BAM Groep Koninklijke AEX:BAMNB.NL, NL0000337319

  • 3,886 29 apr 2024 14:30
  • -0,010 (-0,26%) Dagrange 3,868 - 3,930
  • 462.803 Gem. (3M) 1,4M

Maart 2023

1.724 Posts
Pagina: «« 1 ... 35 36 37 38 39 ... 87 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 4 Marinus-86 17 maart 2023 13:40
    quote:

    OnoMatopee schreef op 17 maart 2023 13:24:

    [...]Ik laat de frustratie niet meer toe. De Bam-koers is een ongeleid projectiel en dat is al jaren zo.
    Het reageert op zowat alles wat zich per dag of avond op de beurzen voordoet. Helaas wordt een negatieve gang uitvergroot en bij beursherstel wordt er mondjesmaat gecorrigeerd. BAM zit nagenoeg altijd in een negatie flow. Dat hangt al aan de kont sinds de HH de Vries en vWingerden. Van die smet is haast niet los te raken. En dan heb je nog de onopgeloste woningcrisis, geleuter over stikstof, hints op rente verhoging/verlaging geopolitieke ongein en noem het verder maar op.
    Ooit zal het goed komen, daar wordt aan gewerkt door Joosten en consorten, maar of ik dat nog ga meemaken is de vraag. De marktkapitalisatie van BAM is een lachertje. Nog even en het is een lokaal aannemertje in redelijk doen. Ik heb zelf mijn gigaverlies op BAMaandelen mentaal afgeschreven. Ik ben al zo ver dat het nog slechts gaat om iets minder verlies. Wat mij betreft heeft het doodshemd geen zakken. Het zal mijn tijd wel duren. Dat dividend mogen ze van mij houden, dat betaal je nagenoeg zelf door het volatiele dansen van de koers. Bam is volledig in de greep van de banken/brokers/marketmakers. Met een flutprijsje van ruim 2 euro kunnen ze het procentueel zetten waar ze willen. Het zou niet gek zijn als men eens duidelijk maakt waarvan Fiod het oude bestuur van verdenkt. Het zijn nondeju ook MIJN/onze centen en om een eeuwigheid te wachten op een uitspraak of beschuldiging zo die er al is is van de gekke. De koers heeft Bam al veroordeeld op vooruitlopen van het onderzoek. 70 cent er af sinds het euforische oplopen bij de jaarcijfers en dat maal 273 miljoen aandelen. De belegger heeft de boete al fors betaald....en kan er zelf helemaal niets aan doen.
  2. forum rang 4 Marinus-86 17 maart 2023 13:47
    quote:

    popie schreef op 17 maart 2023 13:40:

    [...]
    Helemaal met je eens ik zit in hetzelve schuitje, Ik ben nu 87 jaar en geloof ook niet meer dat ik nog een gelijkspel of winst meemaakt bij BAM, eigenlijk zeg ik ook elke euro er bij is meegenomen , maar goed allemaal succes ik heb alleen een hekel aan bluffers, groet uit Bunnik am Rhein .
  3. forum rang 8 HenkdeV 17 maart 2023 14:06
    quote:

    popie schreef op 17 maart 2023 13:47:

    [...]
    Helemaal met je eens ik zit in hetzelve schuitje, Ik ben nu 87 jaar en geloof ook niet meer dat ik nog een gelijkspel of winst meemaakt bij BAM, eigenlijk zeg ik ook elke euro er bij is meegenomen , maar goed allemaal succes ik heb alleen een hekel aan bluffers, groet uit Bunnik am Rhein .
    Als 72 jarige hoop ik het nog te beleven.
    Zo niet, dan mijn vrouw misschien nog:-).
  4. Fred107 17 maart 2023 15:52
    quote:

    popie schreef op 17 maart 2023 13:40:

    [...]
    En toch moét dit ten goede gaan draaien , dat kan haast niet anders, onder druk wordt alles vloeibaar.
    Huizen en goede infrastructuur blijven nodig. Je ziet nu wat er er met de BBB gebeurt. Daar kan men niet omheen.
    Vandaag lees je dat het kabinet alle nieuwe wegenbouw stillegt, wel erbij vermeld dat de miljarden besteedt gaan worden aan onderhoud van bruggen en viaducten en wegen waarmee de bouwers komende jaren nog zeker de handen vol hebben.
    Dit is ook weer een signaal. Ik hoop wat dat betreft dat het kabinet valt nu, dan komt er een aardverschuiving die het land weer vlottrekt.
    Nu hebben speculanten vrij spel met ons aandeeltje BAM met al het negativisme.
    Vind dan wel weer mooi dat concullega van Wijnen weer positief is tegen de stroom in en zegt dat het nog steeds mogelijk is winstgevend een betaalbaar huis te kunnen bouwen.
    En Onomatopee, (Ed). we gaan minimaal voor de 100. Dus jij gaat je aandelen op niveau meemaken! Daar gaan we allemaal voor.
    Goed weekend! Het is nooit zo donker en het wordt wel weer licht!!
  5. forum rang 8 HenkdeV 17 maart 2023 16:20
    quote:

    Fred107 schreef op 17 maart 2023 15:52:

    [...] En toch moét dit ten goede gaan draaien , dat kan haast niet anders, onder druk wordt alles vloeibaar.
    Huizen en goede infrastructuur blijven nodig. Je ziet nu wat er er met de BBB gebeurt. Daar kan men niet omheen.
    Vandaag lees je dat het kabinet alle nieuwe wegenbouw stillegt, wel erbij vermeld dat de miljarden besteedt gaan worden aan onderhoud van bruggen en viaducten en wegen waarmee de bouwers komende jaren nog zeker de handen vol hebben.
    Dit is ook weer een signaal. Ik hoop wat dat betreft dat het kabinet valt nu, dan komt er een aardverschuiving die het land weer vlottrekt.
    Nu hebben speculanten vrij spel met ons aandeeltje BAM met al het negativisme.
    Vind dan wel weer mooi dat concullega van Wijnen weer positief is tegen de stroom in en zegt dat het nog steeds mogelijk is winstgevend een betaalbaar huis te kunnen bouwen.
    En Onomatopee, (Ed). we gaan minimaal voor de 100. Dus jij gaat je aandelen op niveau meemaken! Daar gaan we allemaal voor.
    Goed weekend! Het is nooit zo donker en het wordt wel weer licht!!
    Wijze woorden.
    Mede met dank aan Ede Staal.
  6. forum rang 6 OnoMatopee 17 maart 2023 18:13
    Kabinet stopt met aanleg wegen en spoor: stikstof zet streep door plannen
    Door ONZE PARLEMENTAIRE REDACTIE

    DEN HAAG - Voorlopig worden vrijwel geen nieuwe wegen en spoorlijnen in Nederland aangelegd. Door de stikstofcrisis, een personeelstekort en stijgende prijzen ’kunnen we op korte termijn geen nieuwe plannen voor de aanleg van infrastructuur uitvoeren’. Die harde boodschap heeft minister Mark Harbers (Infrastructuur) na afloop van de ministerraad afgegeven.

    Daarmee zet dit kabinet een streep door meerdere infrastructuurplannen. Miljarden euro’s die waren uitgetrokken voor de aanleg van wegen en spoor worden vanaf nu gespendeerd aan het onderhoud van bestaande infrastructuur, zo laat Harbers weten. Zo zullen de komende tijd veel bruggen, viaducten en sluizen – die op leeftijd zijn – worden vervangen of een grote onderhoudsbeurt krijgen.

    ’Bitter weinig’
    De stikstofproblematiek gooit roet in het eten bij de aanleg van nieuwe projecten. „De realiteit is dat we bitter weinig nieuwe aanlegbesluiten hebben kunnen nemen, vanwege stikstof”, zegt Harbers.

    Sinds de Raad van State afgelopen november een stikstofvrijstelling voor de bouw van tafel veegde, dreigen veel bouwprojecten spaak te lopen. Alleen al een tekort aan stikstofdeskundigen voor de berekeningen die nodig zijn om een project goedgekeurd te krijgen, kan voor enorme vertragingen zorgen.

    ’Keuzes nodig’
    En dus worden er de komende tijd helemaal geen nieuwe wegen of spoorlijnen meer aangelegd. Projecten die noodzakelijk zijn voor de ontsluiting van nieuwe woonwijken gaan overigens wél door, net als de vervanging van onveilige verkeerspunten. Harbers verwacht desondanks dat wegenbouwers hun handen de komende jaren vol hebben aan onderhoud. Ook daarbij blijven volgens de minister ’keuzes nodig’. Zo zal onderhoud ’dat niet direct bijdraagt aan veiligheid en bereikbaarheid’ worden afgebouwd, aldus Harbers.

    Dat betekent in de praktijk onder meer dat het aantal verkeersborden in Nederland omlaag gaat. Want die borden zijn niet allemaal meer nodig door de opkomst van navigatiesystemen in de auto, zegt de minister. Ook zullen stoplichten en borden boven de snelweg verdwijnen.
  7. forum rang 6 OnoMatopee 17 maart 2023 18:17
    Dat betekent in de praktijk onder meer dat het aantal verkeersborden in Nederland omlaag gaat. Want die borden zijn niet allemaal meer nodig door de opkomst van navigatiesystemen in de auto, zegt de minister. Ook zullen stoplichten en borden boven de snelweg verdwijnen.

    zo is het maar net: ze rijden zelfs met navigatie de rivier in, waarom zou je ook kijken als de navigatie leidend is?
  8. forum rang 7 boldie 17 maart 2023 18:29
    quote:

    OnoMatopee schreef op 17 maart 2023 18:17:

    Dat betekent in de praktijk onder meer dat het aantal verkeersborden in Nederland omlaag gaat. Want die borden zijn niet allemaal meer nodig door de opkomst van navigatiesystemen in de auto, zegt de minister. Ook zullen stoplichten en borden boven de snelweg verdwijnen.

    zo is het maar net: ze rijden zelfs met navigatie de rivier in, waarom zou je ook kijken als de navigatie leidend is?
    snelheidsborden ook maar weglaten:)
  9. [verwijderd] 17 maart 2023 18:33
    quote:

    OnoMatopee schreef op 17 maart 2023 18:17:

    Dat betekent in de praktijk onder meer dat het aantal verkeersborden in Nederland omlaag gaat. Want die borden zijn niet allemaal meer nodig door de opkomst van navigatiesystemen in de auto, zegt de minister. Ook zullen stoplichten en borden boven de snelweg verdwijnen.

    zo is het maar net: ze rijden zelfs met navigatie de rivier in, waarom zou je ook kijken als de navigatie leidend is?
    Wat een redenering van Harbers, ook ver van het gewone volk af, mensen met een oud navigatie zonder updates kunnen de high tech niet betalen, die hebben gewoon pech. Veiligheid alleen nog voor de rijken.
  10. forum rang 6 Zwijnash 17 maart 2023 18:37
    quote:

    The Silence schreef op 17 maart 2023 18:33:

    [...]

    Wat een redenering van Harbers, ook ver van het gewone volk af, mensen met een oud navigatie zonder updates kunnen de high tech niet betalen
    Gebruik gewoon Google maps op je telefoon- altijd up to date een geeft files ook aan - gratis ook nog
1.724 Posts
Pagina: «« 1 ... 35 36 37 38 39 ... 87 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

BAM: sterk slotkwartaal opsteker voor nieuwe strategie

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links