Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Belangrijke waarschuwing! Beste forumleden, het artikel in finance.yahoo.com komt van Simply Wall St. Dat moet je absoluut niet serieus nemen. Vorig jaar was bij Simply Wall St de fair value van AMG volgens deze site rond de € 240,00 of zo, dus extreem ondergewaardeerd. Thans is de fair value rond de € 7,00, dus extreem overgewaardeerd volgens deze site. Puur voor de grap heb ik het gratis deelaccount daar aangehouden. Ze zijn totaal geschift daar, gaan van fair value van bij wijze van spreken € 300,00 naar € 10,00 ineens. Laat je absoluut niet misleiden door die gevaarlijke onzin.
Hopper58 schreef op 27 februari 2023 21:59 :
[...]
Ja waarom staan die partijen er dan niet bij. Veel manipulatie in de USA.
Weet ik ook niet, maar ik verwacht zeker revenuegroei met de 40kt extra spodumene, Ohio2 en een redelijk goede lithiumprijs vanwege link met hydroxide en spodumene.
mathijsjelle schreef op 27 februari 2023 14:53 :
grrrr te vroeg verkocht
Wat spijtig voor je! Ik heb alles nog, kan ook verkeerd uitpakken natuurlijk. Maar hoe hoger de prijs, des te meer kan ik er uitoefenen. In ieder geval heb je er 1500€ euro aan overgehouden, ook niet verkeerd toch! Kan best nog een dip komen, succes! Marijke
marijke m schreef op 27 februari 2023 23:12 :
[...]
Wat spijtig voor je! Ik heb alles nog, kan ook verkeerd uitpakken natuurlijk. Maar hoe hoger de prijs, des te meer kan ik er uitoefenen.
In ieder geval heb je er 1500€ euro aan overgehouden, ook niet verkeerd toch!
Kan best nog een dip komen, succes!
Marijke
Zo is het maar net, Marijke. Beleggen pakt soms verkeerd uit en met opties of futures kan het snel gaan. Veel ervaring mee:). En soms ook niet. Dan heb ik ineens gratis geld. Hoef ik niets voor te doen. Is, per saldo, al veel jaren zo. Ben ik héél dankbaar voor, want om me heen zie ik ook veel mensen zich rot werken (of met alleen AOW en soms een pensioentje van 2 x niks) en die dan net (of net niet) hun hoofd boven water kunnen houden. En dan kijk ik eens tussendoor naar mijn saldo op Degiro en dan zie ik soms mutaties op één dag waarvoor een ander een kwartaal aan de bak moet. En soms knalt het er net zo hard weer af (zeker met AMG:):)), maar toch. Kom helemaal niets tekort en dat voelt best vaak heel dubbel. Juist door dat "gratis geld". Terzijde: Geef ook (anoniem) wel heel veel weg, want "het laatste hemd heeft toch geen zakken".
Ter info. Groot contract Tesla met L&F,. Dat is de concurrent van EcoPro waaraan AMG levert. Korea’s L&F in $2.9 billion deal to supply battery material to Tesla Kyung-Min Kang 57 MINUTES AGO Tesla EVs at charging stations Tesla EVs at charging stations South Korea’s leading battery materials maker L&F Co. said on Tuesday it has signed a $2.91 billion deal to supply cathodes, a key electric vehicle battery material, to Tesla Inc. L&F said in a regulatory filing that it will provide high-nickel cathodes to Tesla and its affiliates for two years from Jan. 1, 2024 through Dec. 31, 2025. The value of the deal was calculated based on L&F’s recent cathode sales price and is subject to change depending on the changes in lithium prices, the company said. Shares of L&F surged as much as 19% to 285,000 won on the junior tech-heavy Kosdaq market earlier on Tuesday following the announcement of the deal. At that share price, L&F replaced Celltrion Healthcare Co. as Kosdaq’s second-largest stock. The Tesla deal’s value is tantamount to L&F’s estimated 2022 sales revenue of 3.88 trillion won. Korea’s L&F in .9 billion deal to supply battery material to Tesla “Judging from the deal size, Tesla will likely have secured enough high-nickel cathode materials for 300,000 EVs annually for two years,” said Hana Securities analyst Kim Hyun-soo. ONE OF KOREA’S BIG THREE Established in 2000, L&F is one of Korea’s big three cathode materials makers. The other two are EcoPro BM Co. and POSCO Chemical Co. Cathode materials are made up of nickel, lithium and other materials, and comprise around 40% of the cost of electric vehicle batteries.
[quote alias=am1993 id=14677858 date=202302280117] [...] Zo is het maar net, Marijke. Beleggen pakt soms verkeerd uit en met opties of futures kan het snel gaan. Veel ervaring mee:). En soms ook niet. Dan heb ik ineens gratis geld. Hoef ik niets voor te doen. Is, per saldo, al veel jaren zo. Ben ik héél dankbaar voor, want om me heen zie ik ook veel mensen zich rot werken (of met alleen AOW en soms een pensioentje van 2 x niks) en die dan net (of net niet) hun hoofd boven water kunnen houden. En dan kijk ik eens tussendoor naar mijn saldo op Degiro en dan zie ik soms mutaties op één dag waarvoor een ander een kwartaal aan de bak moet. En soms knalt het er net zo hard weer af (zeker met AMG:):)), maar toch. Kom helemaal niets tekort en dat voelt best vaak heel dubbel. Juist door dat "gratis geld". Terzijde: Geef ook (anoniem) wel heel veel weg, want "het laatste hemd heeft toch geen zakken". [/quote Mooie gedachte , ik heb hetzelfde. Heb altijd hard gewerkt en nu het de laatste jaren zakelijk goed gaat en de kosten ( kinderen de deur uit) thuis wat lager worden, kun je wat lekkerder leven , maar ook eens wat delen.]
marijke m schreef op 27 februari 2023 23:12 :
[...]
Wat spijtig voor je! Ik heb alles nog, kan ook verkeerd uitpakken natuurlijk. Maar hoe hoger de prijs, des te meer kan ik er uitoefenen.
In ieder geval heb je er 1500€ euro aan overgehouden, ook niet verkeerd toch!
Kan best nog een dip komen, succes!
Marijke
Is ook! Dank je wel Marijke. Nu idd AMG gewoon in de gaten houden en wellicht ga ik wel gewoon Buy and Hold :) Is een mooi aandeel met mooie kansen
Duurzame mobiliteit wordt een mix van technieken' BMW kiest na de Japanners en Koreanen ook voor de waterstofauto, 'auto's met batterijen krijgen de wind tegen' Opeens zet ook BMW in op auto's die rijden op waterstof. ,,Auto's met batterijen zijn prima. Maar er is een tweede techniek nodig voor de energietransitie. Want wat als er geen stroom is om je auto te laden?'' Sissend gaat de druk van de slang. ,,Hoe lang duurde deze tankbeurt? 5 minuten? We kunnen weer dik 500 kilometer rijden'', glundert Jürgen Guldner. Hij heeft zojuist bij een waterstofpomp in de Antwerpse haven een BMW iX5 Hydrogen afgetankt met waterstof. Bijna drie weken lang ontvangt het Duitse automerk journalisten uit heel de wereld om te pronken met de X5 op waterstof. ,,Er is veel interesse voor ons verhaal waarom waterstof een goede keuze is'', zegt de waterstofchef van BMW. Vijf jaar geleden kreeg Guldner een opdracht van de BMW-top. De automaker uit München die inmiddels tal van elektrische auto's aanbiedt, wilde een alternatief voor auto's met batterijen. ,,Daar hebben we drie grote argumenten voor. Het eerste is de beschikbare elektriciteit. Hoe laad je de auto als er onvoldoende elektriciteit is voor de laadpalen? Nu al kan het netwerk de vraag naar stroom niet aan. Het tweede betreft de grondstoffen. Er zijn onvoldoende zeldzame metalen voor honderden miljoenen auto's met grote batterijen. Met de metalen uit één traditionele elektrische auto kan ik tien waterstofauto's maken. En ten derde wil een deel van onze klanten - we weten niet precies hoeveel - een auto die ze snel kunnen tanken. Bovendien willen we als bedrijf niet op één techniek inzetten. Duurzame mobiliteit wordt een mix van technieken, inclusief waterstof.'' Een auto op waterstof is ook een elektrische auto, maar de energie wordt niet in batterijen bewaard maar in de vorm van waterstof. In de brandstofcel onder de motorkap reageert de waterstof met zuurstof. Bij dat proces komt elektriciteit vrij. Waterdamp Vier jaar lang heeft BMW aan de waterstofauto gewerkt. Tal van testen werden gedaan. Er werden er zelfs een paar in de fik gestoken om te zien of de veiligheidskleppen werkten en de tanks niet zouden ontploffen. De X5 zoeft geruisloos over de weg. De 400 pk onder de 'motorkap' geeft de pit die bij elektrisch rijden hoort. Uit de uitlaat komt slechts een wolkje waterdamp, géén broeikasgas; de groene droom van de autoliefhebber. BMW staat niet alleen. Toyota en Hyundai prediken het waterstofgeloof al meer dan tien jaar, beide merken hebben een waterstofmodel in de showroom. Ook Honda maakt een waterstofauto, maar die is niet te koop in Nederland. Autoconcerns als Stellantis zien voor waterstof alleen in bestelauto's en vrachtwagens een kans. Mercedes ziet toekomst in vrachtwagens op waterstof. De BMW iX5 Hydrogen staat voorlopig evenmin in de showroom. Guldner: ,,Nu hebben we bijna honderd waterstofauto's gebouwd op basis van de BMW X5. Bij de X5's hebben we het motorblok en de benzinetank eruit gehaald en de brandstofcel, de waterstoftanks en de elektrische motoren erin geplaatst. Met die auto's gaan we wereldwijd onder extreme condities proefrijden en luisteren naar de ervaringen van de gebruikers. In de tweede helft van het decennium komt hij te koop.'' Prijs Er is nog geen prijs. ,,Maar prijzen dalen altijd als je iets seriematig gaat maken. Behalve bij auto's op batterijen.'' Een oplopend tekort aan metalen die in de accu's gebruikt worden, kunnen tot prijsverhogingen leiden. Sterker: dat gebeurt al. De gemiddelde elektrische auto in Nederland kost nu volgens de ANWB 46 mille, dat was vijf jaar geleden 35.000 euro. En zo kan de dure waterstofauto - die van Toyota en Hyundai kosten nu nog 70 mille - ook qua prijs interessant worden. Waterstof krijgt de wind mee, omdat auto's met batterijen de wind tegen krijgen. Waterstof wordt nu vooral gezien als dé energiedrager voor grote voertuigen die veel kilometers maken. BWM rekent ook op personenauto's, voor ,,mensen die veel rijden, snel willen tanken en weer door.'' De X5 is een bakbeest en dat is ook nodig om de techniek kwijt te kunnen. ,,Maar de efficiëntie van de brandstofcel neemt toe, hij kan kleiner worden zodat ook kleinere auto's op waterstof kunnen'', zegt Guldner. Lithium BMW volgt met zijn oplossingen voor elektrisch rijden de lijn van Toyota. Dat maakt elektrische auto's met batterij, maar zegt dat ook waterstof en zelfs hybrides nodig zullen zijn. Door het tekort aan lithium wil het geen beperkt aantal auto's met heel grote batterijen, stelt het Japanse autobedrijf, maar heel veel auto's met een kleine batterij. De totale CO2-uitstoot daalt daardoor harder. In de brandstofcel wordt het zeldzame platinum gebruikt. ,,Komende decennia gaan er miljoenen benzineauto's naar de sloop. In de katalysator van die auto's zit platinum, dat kunnen we mooi hergebruiken'', stelt Guldner. Er is over nagedacht, wil hij maar zeggen. Dat BMW en Toyota het samen eens zijn is niet verwonderlijk. De twee merken werken al lang samen bij de ontwikkeling van waterstofauto's. De brandstofcel in de BMW iX5 Hydrogen komt rechtstreeks uit de fabriek van de Japanners. Waterstof heeft nu nog één grote drempel. Waar ga je tanken? Nederland heeft elf waterstofpompen en nog eens zoveel in aanbouw. Dat leidde tot een bescheiden waterstofautopark van 651 personenauto's, 13 bestelwagens en 85 vrachtwagens. Duitsland heeft inmiddels een landelijk dekkend netwerk van ruim honderd waterstofstations. ,,In 2030 zijn er in Europa duizend waterstofstations. Dat heeft de EU de lidstaten opgedragen'', zegt Jorgo Chatzimarkakis, ceo van Hydrogen Europe, de Europese organisatie van de waterstofindustrie. 50.000 vrachtwagens op waterstof moeten dan uitstofvrij het continent doorkruisen en misschien wel nog meer personenauto's op waterstof. ,,Vooral voor vrachtvervoer is waterstof dé oplossing. Je moet anders een 1000 kilo zware batterij meezeulen voor elke 100 kilometer die je rijdt. Waanzin. Waterstof kost in 2030, denken wij 2,50 euro per kilo. En met een kilo kun je 100 kilometer rijden. Als waterstof 5,50 euro kost is het al goedkoper dan diesel.'' Elon Musk Critici wijzen op het energieverlies bij de productie van waterstof en bij de omzetting naar elektriciteit, twee derde van de energie gaat daarbij verloren. ,,Waterstof als energiedrager is de stomste oplossing die je kunt verzinnen'', zei Elon Musk, de ceo van Tesla, vorig jaar nog. Tesla heeft alleen elektrische auto's met batterijen. Guldner glimlacht. ,,Bij een brandstofauto wordt 80 procent van de energie omgezet in warmte en herrie. Waterstof doet het beter. Op dagen dat het hard waait en de zon flink schijnt dumpen we nu groene elektriciteit voor niets. Wat als je daar nu eens waterstof van maakt? En waterstof kun je bewaren en transporteren van bijvoorbeeld Noord-Afrika, waar je het spotgoedkoop uit zonnestroom kunt produceren, naar de havens van Antwerpen en Rotterdam. Met elektriciteit gaat dat niet.''
Het momentum lijkt even weg te zijn voor de 'pareltjes' van de afgelopen weken, AMG en Fugro. Er is de laatste paar dagen voor beide fondsen veel van de koers afgegaan.
Nou, bedankt voor je artikel over waterstof. Gelijk weer 2,5% van AMG af! LOL:). Eén voordeel: Het gaat allemaal nog wel even duren, dus met AMG hebben we de tijd. Ik zie AMG straks meer doen met grote energieopslag en ze beheren zowat de hele (eigen) productieketen.
Dit soort artikelen moet je toch ook laten denken dat de komende kwartaal minders wordt . Chinese lithium prices fall 30% as demand for electric vehicles weakenswww.ft.com/content/ab5d74d9-a229-4d7a...
Lepre Chaun schreef op 28 februari 2023 10:06 :
Dit soort artikelen moet je toch ook laten denken dat de komende kwartaal minders wordt .
Chinese lithium prices fall 30% as demand for electric vehicles weakens
www.ft.com/content/ab5d74d9-a229-4d7a... Gelukkig heeft AMG daar maar beperkt last van, spodumene en Lihium hydroxide liggen immers nog op ath.
Lepre Chaun schreef op 28 februari 2023 10:06 :
Dit soort artikelen moet je toch ook laten denken dat de komende kwartaal minders wordt .
Chinese lithium prices fall 30% as demand for electric vehicles weakens
www.ft.com/content/ab5d74d9-a229-4d7a... Vraag me af hoe lang dat duurt, voor Corona moesten complete industrien afschakelen vanwege de smerige lucht in steden, ze moeten wel electrificeren, en snel ook.
Analyse: Lithiumprijsschuif verdiept zich naarmate de Chinese batterijgigant inzet op goedkopere inputs. RBC Capital Markets ziet de spodumeenprijzen, voor het laatst op $ 5.800, dalen tot een gemiddelde van $ 4.275 per ton in 2024. "De daling van de spodumeenprijzen is sneller gegaan dan we hadden verwacht", zei RBC-analist Kaan Peker.www.reuters.com/markets/commodities/l...
am1993 schreef op 28 februari 2023 09:55 :
Nou, bedankt voor je artikel over waterstof. Gelijk weer 2,5% van AMG af! LOL:). Eén voordeel: Het gaat allemaal nog wel even duren, dus met AMG hebben we de tijd. Ik zie AMG straks meer doen met grote energieopslag en ze beheren zowat de hele (eigen) productieketen.
daling heeft niks te maken met dat artikel, maar met het zwalkende dividendbeleid, waarvan DZR gisteren terecht aangaf dat Heinz het beleid is. We zien in de k/w verhouding hoe dat uitpakt. Er wordt op deze manier alle ruimte aan shorters gegevens. Shell kent ook nu nog de gevolgen van zwalkend dividendbeleid en zit vandaag nota bene te klagen over een te lage waardering tov concurrenten. Exact wat ik hier gisteren schreef. Misschien hadden ze het dividend niet onverwachts moeten verlagen in 2020. Bedrijven beseffen het vaak onvoldoende maar de waarde staat of valt met vertrouwen.
Lepre Chaun schreef op 28 februari 2023 10:46 :
Analyse: Lithiumprijsschuif verdiept zich naarmate de Chinese batterijgigant inzet op goedkopere inputs.
RBC Capital Markets ziet de spodumeenprijzen, voor het laatst op $ 5.800, dalen tot een gemiddelde van $ 4.275 per ton in 2024.
"De daling van de spodumeenprijzen is sneller gegaan dan we hadden verwacht", zei RBC-analist Kaan Peker.
www.reuters.com/markets/commodities/l... Ze schrijven alsof de daling van spodumene een feit is, maar het is waarschijnlijk een verwachting, want de prijs staat iets onder ath.
Thorgall schreef op 28 februari 2023 11:39 :
[...]daling heeft niks te maken met dat artikel, maar met het zwalkende dividendbeleid, waarvan DZR gisteren terecht aangaf dat Heinz het beleid is. We zien in de k/w verhouding hoe dat uitpakt. Er wordt op deze manier alle ruimte aan shorters gegevens.
Shell kent ook nu nog de gevolgen van zwalkend dividendbeleid en zit vandaag nota bene te klagen over een te lage waardering tov concurrenten. Exact wat ik hier gisteren schreef. Misschien hadden ze het dividend niet onverwachts moeten verlagen in 2020.
Bedrijven beseffen het vaak onvoldoende maar de waarde staat of valt met vertrouwen.
Daling komt denk wel door vooruitzichten lithiumprijs, voor echt dividend zitten beleggers in andere aandelen. En je hoeft bij AMG maar een lullig verkopertje te hebben, zoals bij opening (omzet is nu nul), en de koers zegt knak. Nu is het weer wachten op een koper.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat dividend hier een reden is voor de volatiliteit die we bij AMG wel gewend zijn. Eerder de onzekerheid over prijsontwikkeling van (bepaalde) lithium producten. En die zijn mijns inziens misschien dan wel flink afgekomen, maar nog steeds goed genoeg. Neemt niet weg of het dan klopt dat er ook een periode van oversupply is wat dan nog meer druk op de sector legt. Kortom, een zeer cyclische factor wordt ingeprijsd, zoals bij alle gronstof gerelateerde fondsen dat zo is. Niet vergelijken met Shell overigens, dat is toch eeen andere orde van grootte (maar qua cyclische factor weer wel, dat speelt 'zelfs' bij Shell een flinke rol, maar als net genoemd, de vergelijking stopt hierbij voor mij en ik begrijp niet waarom dat vergelijk hier getrokken word, en al helemaal als het gaat om dividendbeleid => Shell was een aristoctraat, AMG komt net kijken op dat vlak en zit in een totaal andere levensfase.....). Kortom, dividendbeleid is van zwaar ondertgeschikt belang. De dalingen en stijgingen hebben gewoon te maken met de onvoorspelbaarheid van ook nog eens een zwaar cyclisch segment. PErsoonlijk hoef ik bij AMG geen dividend, eerst maar eens een 'Shell' worden, en tot die tijd investeren in zichzelf. Bij Shell, als ik het had, zou dividend idd wel een rol van belang betekenen voor me als een bron van stabiel inkomen. Dat is nu bij AMG gewoon veel te vroeg om dat van ze te verwachten. Ik zit erin voor het toekomstpotentieel en hun vermogen goed te presteren tov peers. Risicovol fonds daardoor, met veel potentie, dus beperkte allocatie.
Just lucky schreef op 28 februari 2023 11:47 :
[...]Daling komt denk wel door vooruitzichten lithiumprijs, voor echt dividend zitten beleggers in andere aandelen. En je hoeft bij AMG maar een lullig verkopertje te hebben, zoals bij opening (omzet is nu nul), en de koers zegt knak. Nu is het weer wachten op een koper.
Ja precies, dit dus.
Just lucky schreef op 28 februari 2023 11:47 :
[...]Daling komt denk wel door vooruitzichten lithiumprijs, voor echt dividend zitten beleggers in andere aandelen. En je hoeft bij AMG maar een lullig verkopertje te hebben, zoals bij opening (omzet is nu nul), en de koers zegt knak. Nu is het weer wachten op een koper.
Je leest het niet goed. Ik zeg nergens dat het dividend te laag is. Ik schrijf dat het zwalkend is. En er zitten wel instituties en mensen voor dividend in aandelen.. De verkoop door de Noren zie ik als een gevolg van het zwalkende dividendbeleid. En als de daling nu zou komen die verwachtingen over de prijs van Lithium, waarom is de koers dan de afgelopen jaren niet fors gestegen obv dezelfde gestegen verwachtingen destijds. Nee hoor, de daling heeft daar niets mee te maken.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)