Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
TomTom februari 2023. Wat brengen de cijfers? Bagger of hoop?
Volgen
pwijsneus schreef op 22 februari 2023 21:49 :
[...]
Ok, geen bewijs dus
JustRevisited schreef op 23 februari 2023 00:18 :
[...]Ok, geen bewijs dus
dan ben ik heel benieuwd naar het bewijs dat tegen 2030 in 40 mio VW voertuigen met @TT Inside ‘de road hitten’…
sniklaas schreef op 23 februari 2023 00:26 :
[...]dan ben ik heel benieuwd naar het bewijs dat tegen 2030 in 40 mio VW voertuigen met @TT Inside ‘de road hitten’…
Die claim is nooit gemaakt. Er staat dat CARIAD als doel heeft om 40 mio auto's te koppelen aan haar cloud. cariad.technology/de/en/news/stories/... The innovative product will combine TomTom’s expertise in hybrid navigation and industry-leading traffic services, with CARIAD’s competences in premium user experience and vehicle integration. This multi-year deal between TomTom and the Volkswagen Group covers all markets globally excluding China and is the continuation of a successful and long cooperation: TomTom has been a trusted traffic service partner for the Volkswagen Group for many years. CARIAD, which is working on software and hardware platforms for all Volkswagen Group brands, will develop the navigation UI/UX as well as the map visualization, creating a unique navigation experience for the customers of Volkswagen Group brands. Volkswagen’s new software house aims to integrate the navigation tightly into its vehicle platforms providing a seamless operation across infotainment and the most advanced driver assistance systems. By leveraging the Volkswagen Group’s global fleet size and making use of its data, CARIAD will continuously improve the quality and coverage of the navigation services. By 2030, CARIAD aims to connect up to 40 million vehicles globally to Volkswagen Group’s Automotive Cloud.
sniklaas schreef op 22 februari 2023 21:45 :
[...]dat kun jij onbelangrijk vinden Justin, nogal een evidente vraag wat er nog aan omzet geleverd kan worden, de meest recente deals met Renault zijn minstens 5 jaar geleden afgesloten en lopen naar verwacht rond 2025 af…
Reken maar uit, welke modellen hebben @TT inside ‘a +/-€9 per jaar per voertuig/connectie…
In 2018 lagen er in Amsterdam noord cameramannen in de bosjes bij het TomTom HQ en werden TT-medewerkers die het kantoorpand uitliepen gevraagd "of het allemaal nog wel ging". Ik heb toen niemand hier de relativerende opmerking horen noemen dat het zo'n vaart niet loopt en dat het enkele modellen betreft. Nu is de goalpost verschoven naar 2025 en dan zou TT wel Renault helemaal kwijt moeten zijn. Mijn leerpunt uit 2018 is dat koersen weliswaar extreem kunnen reageren, maar dat de soep niet zo heet gegeten wordt en Renault dual-sourcet. Het kan heel goed dat TT een vervolgopdracht krijgt voor de auto's waar ze nu in zitten, maar dan met een meer up-to-date product. Het nieuwe maps platform maakt TT ook weer wat aantrekkelijker.
JustRevisited schreef op 23 februari 2023 00:41 :
[...]Mijn leerpunt uit 2018 is
met alle respect Justin, kijk eens terug naar de inhoud van jouw teksten van de afgelopen 10 jaar, de ontwikkeling van de A&E omzet en winst en de koersontwikkeling van het aandeel en ik kan daarin geen enkel leerpunt ontdekken… Jouw enige doel van de afgelopen 10 jaar lijkt erop dat jij erop uit bent de publieke opinie aangaande TT zo rooskleurig dan mogelijk is voor te doen…
JustRevisited schreef op 23 februari 2023 00:33 :
[...]Die claim is nooit gemaakt
maar de insinuatie naar een potentieel van 40 mio VW voertuigen met @TT inside heb jij meermaals gemaakt…
Nvidia stock popped 17% in after-hours trading after the company’s Q4 results came in better than expected on the strength of its automotive division. The automotive division powered the sales beat, with a 135% rise from the corresponding period a year ago. Sales for the division came in at $294 million, 13% higher than forecasts. These increases reflect growth in sales of self-driving solutions, computing solutions for electric vehicle makers and strength in sales of AI cockpit solutionswww.forbes.com/sites/digital-assets/2...
Ik lees de laatste dagen alleen maar negatieve posters op Justin na met zijn uitgebreide analyses over Tomtom. Ondanks de negatieve posters blijft de koers toch aardig liggen. Er zijn dus buiten de posters toch wel beleggers die vertrouwen hebben in Tomtom.
Optiebelegger schreef op 23 februari 2023 10:24 :
@TOM2 is een illiquide aandeel waar met een handvol stukken de waan van de dagkoers gemaakt kan worden. Een vergelijking over een langere periode met sectorgenoten of tov de eigen index zegt veel meer over de prestaties en de tendens;www.google.com/finance/quote/TOM2:AMS... Afgelopen 5 jaar, AScX +20% & @TOM2 -50%…
Optiebelegger schreef op 23 februari 2023 10:24 :
Ik lees de laatste dagen alleen maar negatieve posters op Justin na met zijn uitgebreide analyses over Tomtom.
Ondanks de negatieve posters blijft de koers toch aardig liggen.
Er zijn dus buiten de posters toch wel beleggers die vertrouwen hebben in Tomtom.
Ja de koers blijft de afgelopen jaren prima liggen, dat is verder het probleem niet :DDMercedes-Benz and Google Join Forces to Create Next-Generation Navigation Experience www.prnewswire.com/news-releases/merc... Voor Renault, Volvo, Ford en vele anderen is het geen probleem om met Google in zee te gaan. Nu dus ook Mercedes. Momenteel praat premium brand Porsche ook met Google. Daarna zou Cariad kunnen volgen. Als Mercedes volgt, ik zie niet waarom Stellantis en Hyundai/Kia ook niet de overstap maken komende jaren.(plaatje)
Gewoon een leuk verhaal. Heel veel jaren geleden namen we een zaak over op het vrijthof Maastricht. Ik dacht in augustus en in feb onze 1e carnaval. In de disco een orkest geregeld voor de carnaval, spelen zat zon maand dinsdag en tussendoor de DJ. Orkest begint zaterdags te spelen en op een gegeven moment "" hollandse carnavals muziek "" Beginnen me toch 800 mensen te fluiten en te joelen. Orkest stopte en de DJ ging verder met maastrichtse ( limburgse )muziek wat duits en veel braziliaans. Regeling met orkest 2 van de 4 dagen betaald en doei. Durfden ook niet meer te spelen. In Maastricht moet je niet aankomen om tijdens de carnaval "" hollands "" te brengen. Wij moesten het dus ook leren :-) 30 km verderop kon je wel af en toe ( liever niet ) hollands brengen tijdens de carnaval. Laat ik het zo zeggen, daar zouden ze de tent niet afbreken. En TT we zullen wel zien of ze hun uitspraken hard kunnen maken. Ze hebben wel winnaars als vriend, Amazon Meta Microsoft. Tja.
pwijsneus schreef op 23 februari 2023 10:42 :
[...]
De keuzes die VW heeft gemaakt met en bij CARIAD om voornamelijk ten behoeve van autonomous driving zelf volledig eigenaar te blijven/worden van de data brengt mijns inziens het voortbestaan van het bedrijf VW in gevaar, in potentie een grotere crises dan met de sjoemel s/w… De premium merken met AUDI voorop zien hun marktaandeel zienderogen slinken en moeten de introductie van hun nieuwe paradepaardjes zoals de Macan EV van Porsche en de A6 E-tron van Audi noodgedwongen uitstellen vanwege de s/w die niet beschikbaar is… VW wordt in het premium segment geraakt door de TESLA’s, BMW’s en MERCEDES waar aan de onderkant bij het volumedeel momenteel de havens vollopen met 1 ‘a 2 mio EV’s due prijstechnisch gezien prima kunnen concurreren met de gevestigde orde… In welk deel van CARIAD is de samenwerking met TT, naar ik verwacht werkzaamheden aan het 2.0 s/w platform dat in modellen na 2025 wordt geïntroduceerd, lijkt me niet dat Porsche & Audi hierop zullen wachten…
tatje schreef op 23 februari 2023 11:03 :
Ze hebben wel winnaars als vriend, Amazon Meta Microsoft.
zijn binnen Overture niet veel meer dan penvrienden en voor je het weet vertroebelt de relatie tot vage kennissen…
sniklaas schreef op 23 februari 2023 11:09 :
[...]De keuzes die VW heeft gemaakt met en bij CARIAD om voornamelijk ten behoeve van autonomous driving zelf volledig eigenaar te blijven/worden van de data brengt mijns inziens het voortbestaan van het bedrijf VW in gevaar, in potentie een grotere crises dan met de sjoemel s/w…
De premium merken met AUDI voorop zien hun marktaandeel zienderogen slinken en moeten de introductie van hun nieuwe paradepaardjes zoals de Macan EV van Porsche en de A6 E-tron van Audi noodgedwongen uitstellen vanwege de s/w die niet beschikbaar is…
VW wordt in het premium segment geraakt door de TESLA’s, BMW’s en MERCEDES waar aan de onderkant bij het volumedeel momenteel de havens vollopen met 1 ‘a 2 mio EV’s due prijstechnisch gezien prima kunnen concurreren met de gevestigde orde…
In welk deel van CARIAD is de samenwerking met TT, naar ik verwacht werkzaamheden aan het 2.0 s/w platform dat in modellen na 2025 wordt geïntroduceerd, lijkt me niet dat Porsche & Audi hierop zullen wachten…
" de samenwerking met cariad" alsof TT daar zo'n grote rol in speelt. Het is een veredelde trafficdeal. Laten we het niet groter maken als dat het is. Als Stellantis en Hyundai/Kia gaan opschuiven richting Google hebben ze echt een serieus probleem.
Vergeet ook geen winst te nemen, bij 7,15 gooi ik er weer een plukje uit.
Van gisteren bron Autoweek: STELLANTIS BOEKT RECORDWINST OVER 2022 €16,8 MILJARD 40 Joas van Wingerden JOAS VAN WINGERDEN NIEUWS 22 februari 2023 om 12:30 Stellantis kijkt terug op een bijzonder goed jaar. Niet eerder wist het, weliswaar nog erg jonge concern, zoveel winst te boeken als afgelopen jaar. Ook waren er verkoopsuccessen te vieren. 2022 was weliswaar pas het tweede jaar dat het voormalige Groupe PSA en Fiat Chrysler Automobiles gezamenlijk onder de Stellantis-paraplu zaten, maar toch is er reden voor een feestje. Het moederbedrijf van onder meer Peugeot, Citroën, Opel, Fiat en Jeep boekte een recordwinst van netto €16,8 miljard, 26 procent meer dan een jaar eerder. Ter vergelijking: de recordwinsten van FCA en PSA van voor de samensmelting kwamen bij elkaar opgeteld op net geen €6 miljard uit. De omzet van Stellantis ging in 2022 met 18 procent omhoog naar €179,6 miljard. Stellantis verscheepte afgelopen jaar net iets meer dan 6 miljoen nieuwe auto's wereldwijd, zo'n 2,3 procent minder dan vorig jaar. Europa was voor Stellantis de markt waar de hardste klappen vielen. Sterker zelfs, met een verkoopkrimp van 8 procent is 'Enlarged Europe' zelfs de enige markt waar Stellantis de verkopen achteruit zag gaan in 2022. Er werden hier afgerond 2,63 miljoen auto's verkocht door het concern. In Noord-Amerika, na Europa de belangrijkste markt, was er 2 procent groei en kwam het totaal op ruim 1,86 miljoen uit. Bij de presentatie van de cijfers staat Stellantis vooral stil bij het succes van zijn elektrische auto's. De verkopen van volledig elektrische modellen zijn in 2022 met maar liefst 41 procent gegroeid naar ruim 288.000 stuks. In Europa doet de Peugeot e-208 een flinke duit in het zakje. De 208 (elektrisch en brandstof) was hier het meest verkochte model van Stellantis én überhaupt de best verkochte auto van Europa.
bron Autoweek: RAM MOGELIJK NAAR EUROPA, OOK MET 1500 REV MOGELIJK SLIMME ZET Lars Krijgsman LARS KRIJGSMAN NIEUWS 23 februari 2023 om 10:30 Stellantis voert zijn merk Ram officieel niet in Europa, maar dat gaat in de toekomst mogelijk veranderen. Stellantis-topman Carlos Tavares hint namelijk op een uitbreiding van het aantal markten waarop het concern Ram voert en belooft een aantal verrassingen voor zijn concurrenten. Pick-ups van Ram zijn in Nederland bepaald geen zeldzaamheid. Zo zie je de Ram 1500 net als pick-ups als de Ford F-150 en de Chevrolet Silverado meer dan regelmatig, maar die auto's zijn stuk voor stuk via de grijze import naar ons land gehaald. Mogelijk kun je in de toekomst wél gewoon via de officiële verkoopkanalen een Ram aanschaffen. Stellantis-topman Carlos Tavares hint tijdens de presentatie van de jaarcijfers namelijk duidelijk naar uitbreiding van het aantal markten waar het concern de producten van Ram aanbiedt. "We zijn momenteel in Europa en Zuid-Amerika leidend wat verkoop van bedrijfswagens betreft en we zijn natuurlijk bereid om die positie te verdedigen en zelfs te versterken. We hebben grote plannen om het marktaandeel van Ram te vergroten. Allereerst in de Verenigde Staten, maar meer dan in alleen de Verenigde Staten", zo zegt Tavares. "We hebben voor onze concurrenten nog wat verrassingen in petto als het gaat om de uitrol van Ram op andere markten. Dat bereiden we nu voor en daar zijn we bijna klaar mee. Ram gaat een grote bijdrage leveren aan de winstgevendheid van Stellantis." Het naar Europa halen van bijvoorbeeld de elektrische Ram 1500 REV zou in Europa best eens een slimme zet kunnen zijn. Ram werkt overigens ook aan een kleinere elektrische pick-up dan de 1500 REV.
Optiebelegger schreef op 23 februari 2023 10:24 :
Ik lees de laatste dagen alleen maar negatieve posters op Justin na met zijn uitgebreide analyses over Tomtom.
Ondanks de negatieve posters blijft de koers toch aardig liggen.
Er zijn dus buiten de posters toch wel beleggers die vertrouwen hebben in Tomtom.
Blijft de koers aardig liggen of beweegt deze in de onderste koersregionen in de afgelopen 52 weken? 52 wk Range 6.32-9.27 Zoveel vertrouwen is er niet (meer).
bron autonieuws: PRIJZEN VERNIEUWDE ALFA ROMEO GIULA EN STELVIO BEKEND Alfa Romeo Giulia Alfa Romeo GiuliaAlfa Romeo GiuliaAlfa Romeo StelvioAlfa Romeo StelvioAlfa Romeo StelvioAlfa Romeo Stelvio Joas van Wingerden JOAS VAN WINGERDEN NIEUWS 23 februari 2023 om 10:13 Alfa Romeo gaf de Giulia en Stelvio onlangs een facelift. Nu is ook bekend wat die update met de prijzen heeft gedaan. De Alfa Romeo Giulia en diens SUV-broer Stelvio kregen afgelopen najaar een subtiele maar belangrijke opfrisser. Zowel de Giulia als de Stelvio kreeg koplampen met een nieuwe, uit drie elementen bestaande signatuur, dynamische richtingaanwijzers, gewijzigd bumperwerk en anders getinte beglazing van de achterlichten. In het interieur is de komst van een nieuw 12,3-inch infotainmentscherm het grootste nieuws. De 200 pk sterke benzineversie van beide modellen, de instapper, keert niet meer terug. Daardoor gaat de vanafprijs natuurlijk wel omhoog. De vernieuwde Alfa Romeo Giulia is er voortaan namelijk vanaf €65.000 als Sprint met de 280 pk sterke 2.0 viercilinder. Je hebt dan ook meteen vierwielaandrijving, schakelen gaat met een achttraps automaat van ZF. Als Ti kost de Giulia met dit blok €67.500, de Veloce €72.000 en topuitvoering Competizione moet €76.000 in het laatje brengen. De enige andere motorkeuze is de 2.2 diesel, die goed is voor 210 pk vermogen en eveneens alle vier de wielen aandrijft via de achttraps automaat. Die is er vanaf €66.500 en dan heb je direct de Ti. De Veloce is de enige andere uitvoering bij de diesel-Giulia en die kost €69.000. Ook de vernieuwde Alfa Romeo Giulia Stelvio krijgt enkel de 280 pk sterke 2.0 benzinemotor en 210 pk sterke 2.2 diesel op de bestellijst. Dezelfde aandrijflijnen dus, ook met de automaat en vierwielaandrijving, maar uiteraard wel iets andere prijzen. Met de diesel is de Stelvio - in tegenstelling tot de Giulia - het goedkoopst. De Stelvio is er voortaan vanaf €76.150 als 2.2 JTD in Ti-uitvoering, als Veloce kost deze €78.650. Liever de benzinekrachtbron? Dan ben je minstens €79.300 kwijt voor de Sprint, gevolgd door €81.800 voor de Ti en €84.300 voor de Veloce. De Competizione is ook hier weer de crème de la crème en dan kost de Stelvio je minstens €90.300. De vernieuwde Alfa Romeo Giulia en Stelvio worden eind maart bij de Nederlandse dealers verwacht
Interessante move Daimler Google. Paar observaties in telegramstijl (stap in de auto) - dit gaat over Google search en niet navigatie. Gaat Daimler dan HERE navigatie koppelen aan Google search? - komt dit in plaats van GAS? Is het een pas op de plaats van Google of is het een nieuwe propositie on top of bestaande? - financieel gezien is voor google relevant: search (advertising) en cloud (betalen voor je dataverkeer). De rest? Not so much. Betekent dit meer of minder competitie voor TT? Ik denk minder. Plus dat andere cloud providers (Amazon, Msft) meer tegen TT aankruipen. Die kunnen indirect cloud deals binnenhalen - deze move sluit aan op woorden goddijn over GAS. It will sizzle out. Maar het “zou te optimistisch zijn om te denken dat Google verdwijnt”. Dus dit is een ander Google met andere propositie en andere kansen en bedreigingen? Ik zie zelfs een TT-Goog partnership als mogelijkheid in deze setting. Tomtom navi en maps en traffic met google search en cloud. Iedereen blij. - wat zegt de move over de relatie daimler-here, wat het sterkste huwelijk is of was in het consortium? Een en ander roept best wat vragen en gedachten op. Ciao
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)