Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
TomTom januari 2023 - een goed beursjaar toegewenst
Volgen
pwijsneus schreef op 5 januari 2023 14:44 :
[...]
Ik mis betalende klanten voor Indigo. Zijn er al partijen die het aandurven met Indigo? Je ziet overigens dat er inmiddels 784 digital cockpits zijn. De trend is om zoveel mogelijk schermen in de auto te proppen.
Er zijn inderdaad hardware vendoren en chipmakers met allerlei mooie schermen en cockpits voor in de auto. Maar TT is juist een software partij die zorgt er voor goede software die zich aanpast aan die hardware, ongeacht het aantal schermen en de grootte van schermen. En daarnaast ook een heel *open* ecosysteem aan partners meeneemt, van integrators tot app ontwikkelaars en cloud providers. Deze hardware verkopers kunnen juist een open platform als tomtom Indigo / Digital Cockpit gebruiken. Bosch heeft tomtom software in haar hardware cockpit geintegreerd.us.bosch-press.com/pressportal/us/en/...
TomTom gisteren op Twitter: 2023 starts with a bang. Thanks @CounterPointTR for recognising #TomTom as one of the best independent mapmakers and platform specialists once again. Stay tuned - there are bigger things to come... - - - - - - - - - Vooralsnog een loze belofte, zoals we wel vaker hebben meegemaakt.
Ik denk dat het PB past komt na 17,35 uur onze tijd, morgen. Dan slaapt dat zaterdag en zondag nacht beter :-). Gelukkig heb ik weer een selectie aangebracht in het leesvoer. Doei.
JustRevisited schreef op 5 januari 2023 17:01 :
[...]
Er zijn inderdaad
hardware vendoren en chipmakers met allerlei mooie schermen en cockpits voor in de auto.
Maar TT is juist een software partij die zorgt er voor goede software die zich aanpast aan die hardware, ongeacht het aantal schermen en de grootte van schermen. En daarnaast ook een heel *open* ecosysteem aan partners meeneemt, van integrators tot app ontwikkelaars en cloud providers.
Deze hardware verkopers kunnen juist een open platform als tomtom Indigo / Digital Cockpit gebruiken. Bosch heeft tomtom software in haar hardware cockpit geintegreerd.
us.bosch-press.com/pressportal/us/en/... Is de Bosch Infotainment Computer nu een concurrent van Qualcomm Snapdragon Ride Platform of vullen ze elkaar aan?
JustRevisited schreef op 5 januari 2023 17:01 :
[...]
Er zijn inderdaad
hardware vendoren en chipmakers met allerlei mooie schermen en cockpits voor in de auto.
Maar TT is juist een software partij die zorgt er voor goede software die zich aanpast aan die hardware, ongeacht het aantal schermen en de grootte van schermen. En daarnaast ook een heel *open* ecosysteem aan partners meeneemt, van integrators tot app ontwikkelaars en cloud providers.
Deze hardware verkopers kunnen juist een open platform als tomtom Indigo / Digital Cockpit gebruiken. Bosch heeft tomtom software in haar hardware cockpit geintegreerd.
us.bosch-press.com/pressportal/us/en/... En TT heeft verstand van hoe je informatie naar de bestuurder brengt. Onderstaande stukje uit onderzoeksreport over Indigo: As vehicles are increasingly “software defined,” TomTom’s expertise in software could become more in demand. TomTom also has strong capabilities around user experience and visualization. With electric vehicles in greater demand, TomTom can help OEMs accentuate the driving experience with data relevant to EVs and by helping OEMs present this data in a way that is easy for customers to use. Similarly, ADAS is becoming increasingly vital, but delivering this information in ways that are not distracting or annoying is becoming more of an art. TomTom has demonstrated how its software and data can work across the traditional center stack and infotainment system, heads-up display, and even the instrument cluster
Tja eind 2021 reden 3 miljoen autos rond met ADAS van Tom Tom. Zullen het er eind 2022 5 of 6 miljoen zijn :-) Eind 2023 ga ik zo wie zo voor 10 miljoen ;-) Tja !
JustRevisited schreef op 5 januari 2023 17:22 :
[...]
En TT heeft verstand van hoe je informatie naar de bestuurder brengt.
[/i] As vehicles are increasingly “software defined,” TomTom’s expertise in software could become more in demand. TomTom also has strong capabilities around user experience and visualization.
With electric vehicles in greater demand, TomTom can help OEMs accentuate the driving experience with data relevant to EVs and
by helping OEMs present this data in a way that is easy for customers to use. Similarly,
ADAS is becoming increasingly vital, but delivering this information in ways that are not distracting or annoying is becoming more of an art. TomTom has demonstrated how its software and data can work across the traditional center stack and infotainment system, heads-up display, and even the instrument cluster [/i]
Nu gooi je alles op een hoop. Bosch en VW(cariad) werken al jaren samen. TomTom heeft een partnership met Cariad, en ze zijn al heeel lang aan het broeden op een navigatie oplossing. De eerste auto's zullen dit jaar "the road gaan hitten". Welke modellen dit zijn, om welke aantallen het gaat, of dit impact gaat hebben op de cijfers, of het uberhaupt nog wel doorgaat is totaal onduidelijk. Maar ik zie het persbericht graag komen. TomTom werkt ook al jaren met Bosch, iets met ADAS, en nu in de Infotainment Domain Computer. Klinkt interessant, maar wat levert dit cijfermatig op, of wat zegt het ons aandeelhouders. Tot dusver heeft het nog geen pepernoot opgeleverd. Alleen speculaties dat het aandeel zou verdubbelen. Sinds de aankondiging staat de free float bijna net zo hoog gewaardeerd dan de aanwezige cash. Gaat iets niet goed hier. Indigo heeft na de introductie meer dan een jaar geleden precies 0 klanten. TomTom heeft al jaren ADAS-maps, EV verkopen zijn al jaren booming. ISA is erbij gekomen. Je zou zeggen dat de automotive omzet omhoog moet spuiten, maar dat doet het niet. Met hangen en wurgen komt de omzet nauwelijks uit aan de omzet van 2019 ..... pas in 2025 denken ze terug op het niveau te zijn van 4 jaar geleden, misschien! Dus of ze geven het gratis weg, of die persberichten zijn een lege huls van 1 van zoveel partnerships. Bosch is ook mede eigenaar van HERE, om maar eens wat te noemen.
pwijsneus schreef op 5 januari 2023 17:32 :
[...]
Nu gooi je alles op een hoop.
Je begint met deze zin om vervolgens zelf alles op één hoop te gooien en andere dingen erbij te halen. Die tekst ging over welke specifieke competenties TT heeft waardoor de digital cockpit een kansrijk product is, Je doet regelmatig alsof je het allemaal niet snapt of verward bent. Het was een vergissing van mij om daarop te reageren.
JustRevisited schreef op 5 januari 2023 17:41 :
[...]
Je begint met deze zin om vervolgens zelf alles op één hoop te gooien en andere dingen erbij te halen. Die tekst ging over welke specifieke competenties TT heeft waardoor de digital cockpit een kansrijk product is, Je doet regelmatig alsof je het allemaal niet snapt of verward bent. Het was een vergissing van mij om daarop te reageren.
Dit is een beleggersforum, en je zou hiermee kunnen insinueren dat TomTom succes zou hebben met die computer van Bosch. Helemaal niets wijst erop dat dit het geval is. Draadjes met dergelijke titels aanmaken als: "Bosch zou waarde TT tenminste verdubbelen" www.iex.nl/Forum/Topic/1388099/TomTom... Even for the record, sinds aanmaken van dit draadje is de waarde van TomTom 200 mln verder verdampt.
pwijsneus schreef op 5 januari 2023 17:47 :
[...]
Dit is een beleggersforum, en je zou hiermee kunnen insinueren dat TomTom succes zou hebben met die computer van Bosch. Helemaal niets wijst erop dat dit het geval is.
Draadjes met dergelijke titels aanmaken als:
"Bosch zou waarde TT tenminste verdubbelen" www.iex.nl/Forum/Topic/1388099/TomTom... Even for the record, sinds aanmaken van dit draadje is de waarde van TomTom 200 mln verder verdampt.
Ten eerste: Dat draadje met die titel is niet van mij. Bovendien… Waarom noem je het ‘insinueren’ dat een partnership met Bosch ervoor kan zorgen dat TomTom wordt ‘meeverkocht’ in een oplossing? Als je die Bosch link leest dan zie je wel degelijk dat TomTom software een optioneel geïntegreerd onderdeel is van een Bosch pakket: Hier nog een link: “For embedded and cloud-based navigation, TomTom’s Navigation for Automotive is also part of Bosch’s package. www.tomtom.com/newsroom/news/bosch-in... En dan komen we weer terug bij waar de discussie startte. Jij zei: er zijn wel 847 cockpit aanbieders. Ik zeg: ik zie maar één software cockpit platform aanbieder (TomTom) en vele hardware aanbieders. Die zijn dus niet per definitie concurrenten van TomTom, want die hebben nog steeds software en navigatie nodig.
pwijsneus schreef op 5 januari 2023 17:32 :
[...]
pas in 2025 denken ze terug op het niveau te zijn van 4 jaar geleden, misschien!
En ook dit is een verdraaiing. TomTom heeft gezegd dat onder haar outlook van 600 miljoen content en services omzet een voorzichtig scenario ligt dat de automotive markt slechts geleidelijk herstelt tot 2019 niveau. (We zien dit herstel in de automarkt nu trouwens veel sneller gaan, dus ik denk dat dit model te voorzichtig is) In 2019 had TT iets meer dan 400 miljoen omzet uit Automotive en Enterprise. Dus dan ligt het in 2025 bijna 50% hoger en niet ‘terug op het niveau van 2019’. Dit komt door zowel marktgroei als marktaandeel groei en wordt ondersteund / bewezen door een 2,4 miljard orderboek.
JustRevisited schreef op 5 januari 2023 18:28 :
[...]
En ook dit is een verdraaiing. TomTom heeft gezegd dat onder haar outlook van 600 miljoen content en services omzet een voorzichtig scenario ligt dat de automotive markt slechts geleidelijk herstelt tot 2019 niveau. (We zien dit herstel in de automarkt nu trouwens veel sneller gaan, dus ik denk dat dit model te voorzichtig is)
In 2019 had TT iets meer dan 400 miljoen omzet uit Automotive en Enterprise. Dus dan ligt het in 2025
bijna 50% hoger en niet ‘terug op het niveau van 2019’. Dit komt door zowel marktgroei als marktaandeel groei en wordt ondersteund / bewezen door een 2,4 miljard orderboek.
40%, de omzet was in 2019 426 mio Dat is dus een groei van 6,5% per jaar, mits ze de 600 mio ook gaan halen natuurlijk. De markt kijkt altijd zo'n 18 maanden vooruit, dus dat spreekt niet van enorm veel vertrouwen in deze doelstelling. Automotive staat aardig op de rit, maar enterprise gaat eerst nog krimpen. Het is mij momenteel nog niet duidelijk hoe ze vanaf h2 weer willen gaan groeien. Dit bepaald wel degelijk hoe realistisch die 600 mio in 2025 gaat zijn. Ook moeten ze nog een keer iets met consumer, of niet. Weet niet of er kosten aan de eventuele afwikkeling van deze activiteiten zouden zitten. De kastjes zijn de trots van de founders, misschien houden ze het wel. Garmin heeft ze ook nog steeds. Toch, 6,5% is niet bijster veel als je de groei van Microsoft, Uber, Bosch, Digital Cockpits, ADAS, HD maps, EV services, ISA, marktleider op het gebied van traffic. Al deze nieuwe producten, zegt toch iets over de pricing power - of eerder het gebrek daaraan - bij een zelfstandig TomTom. En nu gaan we er nogeens vanuit dat dit allemaal ook gaat lukken.
pwijsneus schreef op 5 januari 2023 18:42 :
[...]
40%, de omzet was in 2019 426 mio
Ik zei uit mijn hoofd “iets boven de 400” dus ga nu geen spijkers op laag water zoeken; punt was dat je deed alsof ‘19 = ‘25 en dat is niet zo. Vanaf het huidige niveau is het in elk geval zo’n 450 in 2023 en 600 in 2025 dus dat wordt een 33% groei van 2023 tot 2025.
JustRevisited schreef op 5 januari 2023 19:58 :
[...]
Vanaf het huidige niveau is het in elk geval zo’n 450 in 2023 en 600 in 2025 dus dat wordt een 33% groei van 2023
tot en met 2025.
U plukt er graag de beste jaren uit i.p.v. gewoon de vooruitzichten van de CMD 2019 te nemen, maar doe het dan in ieder geval correct.
Riet v. Milt schreef op 5 januari 2023 20:21 :
[...]
U plukt er graag de beste jaren uit i.p.v. gewoon de vooruitzichten van de CMD 2019 te nemen, maar doe het dan in ieder geval correct.
Hoe is het eigenlijk op de citroenkwekerij?
JIBA schreef op 5 januari 2023 20:24 :
[...]
Hoe is het eigenlijk op de citroenkwekerij?
aah gut… wederom zo’n persoonlijke aanval. Feit: tomtom is k met peren. Al jaren. Ondanks de mooipraterij van de forumclub. Probeer maar eens met feiten aan te tonen dat tomtom potentie heeft.
IEX - Forummoderator schreef op 2 januari 2023 19:49 :
[...]
Ter info.
IEX heeft geen forums voor positieve en negatieve posters.
Juist de interactie tussen beleggers met verschillende visies en strategieën betreffende een fonds levert de meest relevante info op voor beleggers. Wij verzoeken dan ook te stoppen met het plaatsen van inhoudsloze posts daarover op onze forums.
Groet Henk
75 nieuwe electrische auto’s van Stellantis tussen nu en 2030 (bron: CES presentatie)
dachthetniet schreef op 5 januari 2023 21:52 :
[...] aah gut… wederom zo’n persoonlijke aanval. Feit: tomtom is k met peren. Al jaren. Ondanks de mooipraterij van de forumclub. Probeer maar eens met feiten aan te tonen dat tomtom potentie heeft.
Jij ook werkend op de citroenkwekerij? En durf jij dat echt een persoonlijke aanval te noemen, zelfs na al die berichten van R v M.? Dan gaat er echt iets scheef hoor. Maar ga zo door.
MIH consortium unveils innovation hub to strengthen EV ecosystem North America The MIH Consortium, an initiative by Hon Hai Technology Group (Foxconn), announced at CES 2023 that it will be establishing an Innovation Hub near the Foxconn facility in Ohio. The Innovation Hub will bring together global supply chain partners to share expertise and collaborate on electric vehicle (EV) and Mobility projects, as well as new technologies and solutions for automakers. This effort aims to accelerate EV innovation and revitalize American manufacturing. At CES 2023, the MIH Consortium partners with several key companies to showcase its latest solutions. These partners include TomTom, a leading mapping and navigation company; VicOne, a company specializing in vehicle cybersecurity; Foxconn Industrial Internet (FII), a provider of smart manufacturing and industrial internet solutions; GIS, which focuses on touch technology; and TIER IV, a leader in autonomous driving. Together, these companies are actively pursuing the significant business opportunities in the North American EV market.www.prnewswire.com/news-releases/mih-...
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)