Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Wat is Harold toch positief in het artikel in de telegraaf, zit het nu net te lezen maar snap eigenlijk niet dat dit dan vandaag naar buiten komt en niet meteen na die beleggersdag. Maar goed beetje positiviteit kan geen kwaad :Pwww.telegraaf.nl/financieel/94646227/...
Voor wie geen abbo op de Telegraaf wil... Goddijn zegt hier paar dingen: - Huidige tijd voelt als 2004, toen we aan de vooravond hausse PND zaten - Dit wordt bevestigd door record orderboek. Intake 2x groter dan vorige record - Noemt Stellantis en alle merken die daar onder zitten, 8 miljoen auto's per jaar - TT blijft kaartenmaker voor autonavigatie. OSM voor wat je om je heen ziet als je naar buiten loopt - Software in het voertuig steeds belangrijker, met name voor de EV - Het gaat lukken om die 2,4 miljard orders "in klinkende omzet om te zetten", ook in geval van een recessie**. ** "Als het echt heel slecht wordt en mensen ontslagen worden, is dat misschien te voelen in autoverkopen. Maar historisch gezien leveren we ons orderboek -plus of min een beetje- gewoon uit. En ook in slechte tijden blijkt de auto nog vaak een eerste levensbehoefte. Na jaren waarin de belangrijkste klantencategorie, de automobielindustrie, werd beperkt door tekorten aan chips en andere onderdelen, lijken de toevoerketens volgens Goddijn weer te functioneren."
sjeroen schreef op 13 november 2022 16:56 :
Wat is Harold toch positief in het artikel in de telegraaf, zit het nu net te lezen maar snap eigenlijk niet dat dit dan vandaag naar buiten komt en niet meteen na die beleggersdag. Maar goed beetje positiviteit kan geen kwaad :P
www.telegraaf.nl/financieel/94646227/... Positief ? HG: "Dit voelt een beetje als de lancering van onze kastjes". In 2004, raadpleeg het historisch koersverloop sinds 2004.
NewKidInTown schreef op 13 november 2022 17:41 :
[...]
Positief ?
HG: "Dit voelt een beetje als de lancering van onze kastjes". In 2004, raadpleeg het historisch koersverloop sinds 2004.
50 euro in 2007
Morgen dwars door de 9 Euro Einde jaar 12
Ik weet niet of die foto van Harold bij het artikel op DFT.nl een recente foto is ( lijkt mij wel het geval) maar ik zie op die foto een CEO / groot aandeelhouder die goed in zijn vel zit , relax is en vertrouwen uitstraalt; toch iets dat prettig overkomt als het de toekomst van Tomtom betreft !
moneymaker_BX schreef op 13 november 2022 17:44 :
Morgen dwars door de 9 Euro
Einde jaar 12
Deze keer geen "morgen groot nieuws" Of Microsoft komt met een bid van minimaal € 18,50 Jammer! Ik vond dat geroep/gejengel/geneuzel altijd zo een leuke traditie op het TTdraadje.
*JustMe* schreef op 13 november 2022 17:38 :
- Noemt Stellantis en alle merken die daar onder zitten, 8 miljoen auto's per jaar
- Het gaat lukken om die 2,4 miljard orders "in klinkende omzet om te zetten", ook in geval van een recessie**.
8 mio voertuigen/connecties erbij vanaf het 1e jaar? of in het laatste contract jaar of een gemiddelde, allemaal onzekerheden die van grote invloed zijn voor het verdienmodel... Met de berekeningen voor CARIAD kom ik uit op €3,- per jaar per voertuig/connectie De berekeningen voor HKD en STELLANTIS (of klant ???) kom ik uit op €9,- per jaar per voertuig/connectie Met de aanname dat lineair voor alle contracten tesamen, contractduur 7 jaar vanaf het eerste jaar jaarlijks 8 mio voertuigen worden uitgerust met TT kom ik qua financiele bijdrage voor TT per jaar per voertuig/connectie uit op €11,-
omdat de waarde van ieder bedrijf aktid gedomineerd wordt door het eigen verdienmodel is het zaak om het verdienmdel van TTzelf in de gaten te houden. uitzoomend komt tt zelfst ot eem prodomzet van 1 mia per jaar. omdat de prodomzet *85% tot 850 mio aan ontvangsten leidt geeft dat een verdienste die enorm is, een fcf op termijn van 3 euro per aandeel is nl mogelijk.
*JustMe* schreef op 13 november 2022 17:38 :
Voor wie geen abbo op de Telegraaf wil...
Goddijn zegt hier paar dingen:
- Huidige tijd voelt als 2004, toen we aan de vooravond hausse PND zaten
- Dit wordt bevestigd door record orderboek. Intake 2x groter dan vorige record
- Noemt Stellantis en alle merken die daar onder zitten, 8 miljoen auto's per jaar
- TT blijft kaartenmaker voor autonavigatie. OSM voor wat je om je heen ziet als je naar buiten loopt
- Software in het voertuig steeds belangrijker, met name voor de EV
-
Het gaat lukken om die 2,4 miljard orders "in klinkende omzet om te zetten", ook in geval van een recessie **.
**
"Als het echt heel slecht wordt en mensen ontslagen worden, is dat misschien te voelen in autoverkopen. Maar historisch gezien leveren we ons orderboek -plus of min een beetje- gewoon uit. En ook in slechte tijden blijkt de auto nog vaak een eerste levensbehoefte. Na jaren waarin de belangrijkste klantencategorie, de automobielindustrie, werd beperkt door tekorten aan chips en andere onderdelen, lijken de toevoerketens volgens Goddijn weer te functioneren." orderboek 2015 >300 mio 2016 >300 mio 2017 >400 mio 2018 >250 mio Hoogst gerapporteerde IFRS omzet Automotive was 265 mio in 2019. Voor de duidelijkheid hieronder dezelfde quote van Goddijn maar dan iets 'vollediger'.Of het uiteindelijk lukt de €2,4 miljard aan orders om te zetten in klinkende omzet, zal volgens Goddijn vooral afhangen van de economie . Na jaren waarin de belangrijkste klantencategorie, de automobielindustrie, werd beperkt door tekorten aan chips en andere onderdelen, lijken de toevoerketens volgens Goddijn weer te functioneren. „ Als het echt heel slecht wordt en mensen ontslagen worden, is dat misschien te voelen in autoverkopen. Maar historisch gezien leveren we ons orderboek -plus of min een beetje- gewoon uit. En ook in slechte tijden blijkt de auto nog vaak een eerste levensbehoefte.
win some... schreef op 13 november 2022 21:24 :
[...]
orderboek
2015 >300 mio
2016 >300 mio
2017 >400 mio
2018 >250 mio
2021 > ~ 460 mio Jan tm okt 2022 > ~ 730 mio. Indien Goddijn stelt “2x hoger dan vorig record” dan denk ik dat hij ervan uitgaat dat in de laatste twee maanden nog wat aan orders bij komt om op rond dubbele uit te komen.
Going fwd Kan TT komend jaar weer een dik order intake halen. Methinks: ja. - Deals die nu gesloten worden gaan over 2-3 jaar live. Zeg maar voor de periode 2025-2029. Dan is de take rate van navigatie sowieso al veel hoger dan de 40% nu. De eerste 100% deal is al gesloten met Hyundai. Dat ga je meer zien. Dit ivm EU regelgeving ISA. - Percentage EV’s is tegen die tijd ook weer hoger en daarmee ook take rates en behoefte aan EV-specifieke software - Percentage auto’s met ADAS stijgt van 3% in 2021 naar 12% in 2025 naar 30% in 2030. Dit is een vertienvoudiging in 10 jaar. Dit zit ook in veel deals van 2025 en verder - Indigo, verregaande gesprekken met 5 klanten. Grote OEM’s ook interesse maar willen bewezen goed zien werken. Dit ‘bewijs’ wordt nu geleverd door Fisker en FoxConn - TT onderdeel FoxConn’s MIH consortium en haar modulaire EV platform - TT verwacht nieuw rondje ISA deals nadat initieel de HERE klanten voor een “stopgap solution” hadden gekozen. - Een stellantis maps, software en services deal is in 2023 niet meer mogelijk (die is al binnen). Wel een Indigo deal. - Volkswagen CARIAD is nu gestrikt voor software, traffic en gezamenlijke innovatie op lane-based traffic. Dit partnership is een entree voor de hoofdprijs. Dat zou een maps deal inclusief ADAS/HD zijn voor alle Volkswagen group auto’s met 100% take rate. Dat zou ook een héél gevoelige klap zijn voor HERE (die reorganisaties tot gevolg hebben om financieel gezond te blijven) en een grote klapper voor TT. Juist omdat VW een voorloper is in EV en ADAS.
*JustMe* schreef op 13 november 2022 21:50 :
[...]
2021 > ~ 460 mio
Jan tm okt 2022 > ~ 730 mio.
Indien Goddijn stelt “2x hoger dan vorig record” dan denk ik dat hij ervan uitgaat dat in de laatste twee maanden nog wat aan orders bij komt om op rond dubbele uit te komen.
Om de eer wedden dat het orderboek 2022 op 2.4 miljard tijdens de Q4 ‘22 cijfers?
TomTom plot nieuwe koers als kaartenmaker Door WOUTER VAN BERGEN Updated Gisteren, 20:40 Gisteren, 16:30 in FINANCIEEL AMSTERDAM - Kaartenmaker TomTom gaat het maken van kaarten anders aanpakken en dat betekent voor het bedrijf een ommekeer die een beetje voelt zoals in 2004, zegt oprichter en topman Harold Goddijn in zijn werkkamer met uitzicht op het IJ. TomTom-topman Harold Goddijn: ’Dit voelt een beetje zoals de lancering van onze kastjes’? MATTY VAN WIJNBERGEN „We hadden toen jaren gewerkt aan de kastjes en geen idee waartoe het zou leiden”, vertelt Goddijn in zijn werkkamer aan het IJ. „Maar toen het zover was, konden vier tot vijf jaar de vraag niet bijbenen. Dit voelt opnieuw alsof we iets te pakken hebben dat snel groeit en waar we ook de markt enthousiast voor kunnen krijgen.” De grote verandering waar het om draait, bestaat uit een overstap op een werkwijze waarin nieuwe, gedetailleerde kaarten worden opgebouwd door externe ’superbronnen’ via een geautomatiseerd proces te combineren met TomTom’s eigen bronnen en data. Belangrijk in de nieuwe manier van werken is kaartmateriaal uit de open bron OpenStreetMap (OSM), een project van vrijwilligers die -vaak zeer gedetailleerd- kaartenmateriaal op internet publiceren. Vooral op plekken die niet relevant zijn voor autonavigatie is dat gedetailleerder dan TomToms eigen product. Bovendien is het ook beschikbaar van plekken waar het bedrijf nog geen kaarten had. Rennen zonder op te schieten „Ik weet nog dat ik op een avond met Alain de Taeye, de oprichter van Tele Atlas, zat te praten over hoe het verder moest”, zegt Goddijn over de nieuwe koers. „De kosten en eisen voor onze kaarten namen steeds meer toe. Het voelde alsof we heel hard aan het rennen waren, zonder dat we erg opschoten. Toch was het wel nodig om met onze kaarten bij een soort Google-achtige kwaliteit te komen.” Goddijn ziet aan de recorddikte van zijn orderboek dat klanten vertrouwen hebben in zijn koers. „We hebben nu voor €2,4 miljard aan orders en daarmee is het orderboek twee keer dik als bij het vorige record”, zegt hij. Vorige week kondigde TomTom een groot contract aan met Stellantis, moederbedrijf van merken als Fiat, Peugeot, Citroën, Chrysler en Jeep, die samen jaarlijks 8 miljoen auto’s produceren. Koffie Het gebruik van het open source materiaal wil zeker niet zeggen dat TomTom ophoudt kaartenmaker te zijn. „Jazeker, we blijven een kaartenmaker en onze auto’s blijven met camera’s rondrijden. Zaken die je buiten aantreft, zul je op een OSM-materiaal aantreffen, maar wij verrijken die kaarten met informatie die cruciaal is om ze geschikt te maken voor autonavigatie. Daarvoor moet je ook weten wat de maximumsnelheid is, hoeveel rijbanen er zijn en of je mag inhalen. Daarbij moeten we controleren op fouten en kaarten ook kunnen onderhouden.” Goddijn ziet de positie van TomTom versterkt door de trend dat software een groter deel van de rij-ervaring bepaalt. In elektrische auto’s geldt dat nog sterker. „Daar wil de chauffeur weten wat de slimste route is, of hij daar een half uur of een uur moet opladen en of daar koffie te krijgen is. Dat is allemaal informatie die een auto moet presenteren om het gebruik zo plezierig en frictievrij mogelijk te maken. Daarvan zijn autofabrikanten goed doordrongen.” Ontslagen Voor de nieuwe werkwijze moest wel in het personeelsbestand worden ingegrepen. In juni kondigde TomTom aan 500 arbeidsplaatsen te schrappen, ofwel 10% van het totaal. „Voor een deel van de mensen die nog handmatig informatie toevoegden, hebben we geen werk meer. Dat zijn lastige beslissingen, maar wel noodzakelijk.” Of het uiteindelijk lukt de €2,4 miljard aan orders om te zetten in klinkende omzet, zal volgens Goddijn vooral afhangen van de economie. Na jaren waarin de belangrijkste klantencategorie, de automobielindustrie, werd beperkt door tekorten aan chips en andere onderdelen, lijken de toevoerketens volgens Goddijn weer te functioneren. „ Als het echt heel slecht wordt en mensen ontslagen worden, is dat misschien te voelen in autoverkopen. Maar historisch gezien leveren we ons orderboek -plus of min een beetje- gewoon uit. En ook in slechte tijden blijkt de auto nog vaak een eerste levensbehoefte.”www.telegraaf.nl/financieel/94646227/...
backlog 1,9 Herkende IFRS omzet tm oktober - 200 order in take herwaardering bestaande contracten backlog 1 nov 2,4 2021 tm oktober zeg 400 aan nieuw orders Verdubbeling zou dan 800 miljoen betekenen. Als de order intake 800 zou zijn, moet de herwaardering bestaande contracten - 100 zijn. Zal niet iedereen snappen. Is herwaardering bestaande contracten 0 , dan is de nieuwe order intake 700 Als Harold het over orders heeft bedoelt ie dan: de nieuwe orders of de nieuwe orders en de herwaarderings orders ???
Tot nu toe houden we de 8 voor de komma, kom op TT je kan het.
Verbeek1942 schreef op 14 november 2022 09:42 :
Tot nu toe houden we de 8 voor de komma, kom op TT je kan het.
helaas niet dus :-((
Je zou er bijna wat achter zoeken. Tesla werkt mee aan een politieonderzoek naar een crash van een van zijn auto's in China. Er gaan geruchten dat het voertuig op hol sloeg, maar volgens de fabrikant is dat niet waar. Beelden van het ongeluk trokken afgelopen week de aandacht. In een video is te zien dat de auto, een Model Y-SUV, in de plaats Chaozhou in de zuidelijke provincie Guangdong plotseling flink versnelt. Na aanrijdingen met verschillende andere voertuigen raakt de Tesla-auto in een slip en botst die tegen een paal. Bij de dollemansrit kwamen een motorrijder en een fietsende scholier om het leven. Volgens geruchten had de bestuurder tijdens de rit geen controle over het voertuig. De rem zou niet hebben gereageerd. Op basis van gegevens die Tesla uit de betreffende auto kan aflezen, stelt het bedrijf dat de bestuurder helemaal niet heeft geprobeerd te remmen. Wel zou die het gaspedaal juist stevig hebben ingedrukt.Ongelukken met Tesla's krijgen veel aandacht in China. Eerder waren er al verhalen over haperende remmen . Vorig jaar tijdens de autoshow van Shanghai klom een eigenaar van een Model 3 op het dak van een Tesla en riep dat ze bijna was overleden, doordat de remmen van haar auto niet werkten. Tesla maakte uiteindelijk excuses, maar gaf niet toe dat er iets mis was met zijn auto's. bron:www.nu.nl/tech/6236002/tesla-ontkent-...
Tja. Ik moet de koers ondergaan. Ik kan de koers niet beïnvloeden. Zolang TT niets in de kwartaal en jaarcijfers laat zien zal de koers de koers blijven . Harold, praatjes vullen geen gaatjes. Gaan jouw beloften in de cijfers lopen, dan is de sky the limit. Ik geloof in jouw beloften, maar op dit forum zitten ook een aantal leden, die niet geloven. Kan vandaag 7,80 worden, maar ook 8,20. Ik heb genoeg gelezen en gehoord, ik blijf. Doei en succes vandaag.
HG doet zijn uiterste best, het charme-offensief for the good news show duurt voort en men brengt het gefaseerd, zodat de aandacht niet verslapt allemaal precies volgens plan ... en als TT op al deze berichten niet de weg omhoog weet te vinden, dan heeft HG straks het perfecte excuus om TT van de beurs te halen HG is de winnaar wat er ook staat te gebeuren met het aandeel , of op eigen kracht voor beter, of de beurs waardeert onze inspanningen niet - we halen het eraf
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)