Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Just Eat Takeaway 2022!!!!!!!!
Volgen
Dick123 schreef op 20 oktober 2022 11:14 :
[...]
De bodem bepaald de markt en we zijn vandaag weer aardig afgegleden alle winsten van de afgelopen dagen liggen in de prullenbak.
Wanneer we stijgen niemand die het weet en een plotse verkoop van Grub zou de shorters terecht op hun bek te laten vallen.
Alle positieve berichten van de afgelopen dagen dragen niet bij aan de koers
We stijgen 20% de laatste dagen, nu staan we op verlies van rond 3%. En nu zijn "alle winsten van de laatste dagen alweer weg", schrijft U. Tja......
Hendrik Roo schreef op 20 oktober 2022 08:25 :
Hoe zal Alex Captain gisteren hebben beleefd en wat zal zijn strategie zijn nu blijkt dat de Amazon en BoA- deals het speelveld niet drastisch veranderen ? Nu hij aan zijn opstand totaal geen opvolging heeft gegeven, zal het in elk geval moeilijker voor hem zijn om aandeelhouders te mobiliseren.
Laat ik voorop stellen dat ik niet weet wat Alex Captain denkt, weet of voelt. Wat ik wel weet dat Cat Rock een procentueel verlies heeft dat ongeveer dubbel zo groot is als mijn verlies en dat ik mijn verlies als substantieel ervaar. Captain heeft zeker verstand van de business maar ook hij heeft de sector (inclusief JET) volstrekt verkeerd ingeschat. We zien Groen nu goede stappen zetten maar het is eigenlijk te laat, veel te laat. In heb de Q3 presentatie inclusief CC doorgenomen en eigenlijk is het teleurstellend. Het geeft geen duidelijkheid laat staan de gehoopte duidelijkheid. In GB&I is een groot probleem onstaan (pad naar positieve rentabiliteit is zeer lastig) terwijl dit een zeer belangrijke markt is. Situatie Grubhub blijft onduidelijk waarbij het gedeeltelijk wegvallen van feecaps mogelijk wat verbetering zal opleveren. We spreken dan over 2023, mogelijk 2e helft 2023. SEANZ is en blijft een drama welke wel wat zal verminderen. Het plan met JET Spanje en Italie betreft een pad naar rentabiliteit van mogelijk 5 jaar (of meer). Tot die tijd dikke verliezen. Voor Groen (met een horizon van 10 jaar ?) geen probleem. Voor beleggers niet te overzien. De situatie is duidelijk aan het verbeteren echter het tempo is verschikkelijk laag. JET NE moet alleen de kar trekken en dit gaat gewoon niet. Grubhub, GB&I en SEANZ zijn tezamen te groot / hebben een veel te lage rentabiliteit. Ik zie de koers op termijn wel wat stijgen (richting € 25,- ?) maar dit is geen prijs waar ik (laat staan Alex Captain) vrolijk van wordt, zeker niet als dit wellicht pas 2024 wordt. Er is nog een kleine kans ; mocht er op strategisch gebied wat mogelijk zijn (combinatie met Deliveroo ?) dan kan de rentabiliteit in GB&I en ANZ fors verbeteren. Is dit niet mogelijk (wat ik verwacht) dan zijn we afhankelijk van de bezuinigingsdrift van Groen. Hij kan ons hiermee verrassen (dit ligt hem wel) maar hiervoor geldt : het kost heel veel tijd voor je het in de cijfers echt ziet. Al met al geen situatie waar ik niet vrolijk van wordt. Groen zet nu de juiste stappen maar veel te laat en ondertussen is de koers veel te ver weggezakt.
Eagle1959 schreef op 20 oktober 2022 11:18 :
Mijn geschreven optie postities van gisteren maken winst, maar de longposities dalen wat harder. Per saldo nu dus negatief. Maar de geschreven opties lopen in november 2022 af en de longposities in dec 2023. M.a.w. over 4 weken lopen de korte contracten af en zijn weg. Is tot dan de koers onder de 16,- heb ik de reeds ontvangen premies van de geschreven opties verdiend. Ter verduidelijking van wat er gisteren werd gevraagd en ik heb proberen uit te leggen. De korte geschreven calls nov bijv 16,-, betekent dat ik 100 aandelen moet leveren voor 16,- als de koper van de opties dat wil (ik ben de verkoper, de schrijver). De koper heeft dat recht tot de 3e vrijdag in november. De koper zal alleen van dat recht gebruik maken als de aandelenkoers hoger staat dan 16,-, immers anders kan hij de aandelen beter gewoon kopen. De koper van de optie verwacht dus dat de koers hoger zal komen te staan (de verwachtingswaarde). Komt de koers hoger dan 16,- dan bestaat de optiewaarde uit intrinsieke waarde (deel koers hoger dan 16,-) en nog steeds een stukje verwachtingswaarde. Als je langer recht hebt om de kopen dan wordt een optie duurder. Tot zover...
Ik verlies dus op mijn totale JET positie tov gisteren, maar win op de geschreven opties, die ik zou kunnen terugkopen. Zouden we vandaag nog 5% zakken en ik zou denken dat dat de bodem is dan zou ik de geschreven opties met winst terugkopen. Doe ik niks dan komt de 3e vrijdag in november steeds dichter bij en daalt de optie ook in waarde. Maw bij gelijkblijvende aandelen koers daalt een optie ook in waarde omdat de tijd verstrijkt. Hoe meer de koers van het aandeel op en neer (volatiliteit) hoe duurder de optie. De laatste dagen ging JET als een gek omhoog en waren de optiewaardes top. Nu het rustiger wordt loopt er wat waarde uit de opties (is ook mijn voordeel).
Eergisteren ook van gebruik gemaakt calls geschreven op de helft van mijn positie. De votaliteit stijgt inderdaad flink op de dagen van de resultaten en met opties is dat een goede moment om in te stappen. Of het nu echt ooit rustig wordt bij JET valt af te wachten. Mijn GAK is van 37 naar 27,1 gebracht door langerlopende puts 20 te schrijven die in September 22 afliepen. 2,8€ heb ik daarvoor ontvangen Nu heb ik woensdag Woensdag heb ik calls 20 geschreven expiratie maart 2023 voor 2€. In totaal 4,8€ genomen per aandeel. Dit is op de helft van mijn positie, omdat deze eigenlijk te groot is en mocht de koers toch moest exploderen er toch nog wat winst is. Misschien is er binnenkort nog een oppurtiniteit bij een koers van 13 om nog wat puts 9€ te schrijven. Wanneer de verplichtingen dienen nagekomen worden zal de huidige positie weer verdubbeld worden. Op deze puts zal waarschijnlijk nog een premie van 1,5€ zijn. Mijn eerste aankoop was bij 53€ toen werd er ook al veel beloofd bij JET.
DeWalt schreef op 20 oktober 2022 11:32 :
[...]
mooi bericht
Mooi bericht alleen niet bekend bij de IEX waarom ? zijn ze vergeten
Jong Belegen schreef op 20 oktober 2022 09:25 :
Stapje terug vandaag tot lage 15, morgen door de 16?
Morgen optie expiratie, dan kan het wel weer vuren en knetteren, zeker rond de kwartaal cijfers. Op welke koers stonden we 3 maanden geleden, toen de grote partijen ook weer nieuwe posities innamen?
beleggertje2020 schreef op 20 oktober 2022 11:18 :
[...]
Nou , ik zie de bezorgingen eerder flink teruglopen bij deze hoge inflatie plus stijgende rentes en dure energie ! Er komen m.i nog een hoop problemen aan voor horeca-ondernemers en dus zeer zeker ook voor bezorg-bedrijven. Bovendien gaan een hoop bezorgens in dienst van zo'n bezorgbedrijf , dadelijk zeker niet meer voor een appel en een ei bezorgen.
Als jouw bevinding omtrent de problemen voor de horecaondernemer juist is dan ben ik weer gerustgesteld m.b.t. de ontwikkelingen voor JET. De synergie tussen JET en de restauranthouders zijn namelijk niet 1 op 1, sterker, ik vermoed dat hogere kosten als inflatie en energiekosten een positieve ontwikkeling is voor JET op de middellange termijn.
Gaston Lagaffe schreef op 20 oktober 2022 11:38 :
[...]Laat ik voorop stellen dat ik niet weet wat Alex Captain denkt, weet of voelt. Wat ik wel weet dat Cat Rock een procentueel verlies heeft dat ongeveer dubbel zo groot is als mijn verlies en dat ik mijn verlies als substantieel ervaar. Captain heeft zeker verstand van de business maar ook hij heeft de sector (inclusief JET) volstrekt verkeerd ingeschat. We zien Groen nu goede stappen zetten maar het is eigenlijk te laat, veel te laat. In heb de Q3 presentatie inclusief CC doorgenomen en eigenlijk is het teleurstellend. Het geeft geen duidelijkheid laat staan de gehoopte duidelijkheid. In GB&I is een groot probleem onstaan (pad naar positieve rentabiliteit is zeer lastig) terwijl dit een zeer belangrijke markt is. Situatie Grubhub blijft onduidelijk waarbij het gedeeltelijk wegvallen van feecaps mogelijk wat verbetering zal opleveren. We spreken dan over 2023, mogelijk 2e helft 2023. SEANZ is en blijft een drama welke wel wat zal verminderen. Het plan met JET Spanje en Italie betreft een pad naar rentabiliteit van mogelijk 5 jaar (of meer). Tot die tijd dikke verliezen. Voor Groen (met een horizon van 10 jaar ?) geen probleem. Voor beleggers niet te overzien. De situatie is duidelijk aan het verbeteren echter het tempo is verschikkelijk laag. JET NE moet alleen de kar trekken en dit gaat gewoon niet. Grubhub, GB&I en SEANZ zijn tezamen te groot / hebben een veel te lage rentabiliteit. Ik zie de koers op termijn wel wat stijgen (richting € 25,- ?) maar dit is geen prijs waar ik (laat staan Alex Captain) vrolijk van wordt, zeker niet als dit wellicht pas 2024 wordt. Er is nog een kleine kans ; mocht er op strategisch gebied wat mogelijk zijn (combinatie met Deliveroo ?) dan kan de rentabiliteit in GB&I en ANZ fors verbeteren. Is dit niet mogelijk (wat ik verwacht) dan zijn we afhankelijk van de bezuinigingsdrift van Groen. Hij kan ons hiermee verrassen (dit ligt hem wel) maar hiervoor geldt : het kost heel veel tijd voor je het in de cijfers echt ziet. Al met al geen situatie waar ik niet vrolijk van wordt. Groen zet nu de juiste stappen maar veel te laat en ondertussen is de koers veel te ver weggezakt.
Jitse heeft in het verleden niet de juiste dingen gedaan en zal dat in de toekomst ook niet doen. Dan had hij dat namelijk in het verleden ook gedaan. De juiste strategische beslissingen nemen doet hij niet of idd veel te laat. Maar dat is dan omdat de wal het schip doet keren en niet omdat Jitse zich enigzins bewust is van de noodzaak om verlieslatende activiteiten te staken of te verkopen. Macro-economisch gaat het e.e.a. nog veel meer verslechteren. Ik zie daarom zelfs de 25 als een brug te ver. Toen iFood verkocht werd kon die koerswinst ook niet worden geconsolideerd. Rente wordt duurder en als de dollar weer gaat normalisere gaat dat een enorm negatief fx effect hebben op de toekomstige resultaten. Zie de EUR namelijk eerder herstellen naar de 1,20 dan dan het doorzakt naar de 0,80.
Gaston Lagaffe schreef op 20 oktober 2022 11:38 :
[...]Laat ik voorop stellen dat ik niet weet wat Alex Captain denkt, weet of voelt. Wat ik wel weet dat Cat Rock een procentueel verlies heeft dat ongeveer dubbel zo groot is als mijn verlies en dat ik mijn verlies als substantieel ervaar. Captain heeft zeker verstand van de business maar ook hij heeft de sector (inclusief JET) volstrekt verkeerd ingeschat. We zien Groen nu goede stappen zetten maar het is eigenlijk te laat, veel te laat. In heb de Q3 presentatie inclusief CC doorgenomen en eigenlijk is het teleurstellend. Het geeft geen duidelijkheid laat staan de gehoopte duidelijkheid. In GB&I is een groot probleem onstaan (pad naar positieve rentabiliteit is zeer lastig) terwijl dit een zeer belangrijke markt is. Situatie Grubhub blijft onduidelijk waarbij het gedeeltelijk wegvallen van feecaps mogelijk wat verbetering zal opleveren. We spreken dan over 2023, mogelijk 2e helft 2023. SEANZ is en blijft een drama welke wel wat zal verminderen. Het plan met JET Spanje en Italie betreft een pad naar rentabiliteit van mogelijk 5 jaar (of meer). Tot die tijd dikke verliezen. Voor Groen (met een horizon van 10 jaar ?) geen probleem. Voor beleggers niet te overzien. De situatie is duidelijk aan het verbeteren echter het tempo is verschikkelijk laag. JET NE moet alleen de kar trekken en dit gaat gewoon niet. Grubhub, GB&I en SEANZ zijn tezamen te groot / hebben een veel te lage rentabiliteit. Ik zie de koers op termijn wel wat stijgen (richting € 25,- ?) maar dit is geen prijs waar ik (laat staan Alex Captain) vrolijk van wordt, zeker niet als dit wellicht pas 2024 wordt. Er is nog een kleine kans ; mocht er op strategisch gebied wat mogelijk zijn (combinatie met Deliveroo ?) dan kan de rentabiliteit in GB&I en ANZ fors verbeteren. Is dit niet mogelijk (wat ik verwacht) dan zijn we afhankelijk van de bezuinigingsdrift van Groen. Hij kan ons hiermee verrassen (dit ligt hem wel) maar hiervoor geldt : het kost heel veel tijd voor je het in de cijfers echt ziet. Al met al geen situatie waar ik niet vrolijk van wordt. Groen zet nu de juiste stappen maar veel te laat en ondertussen is de koers veel te ver weggezakt.
Van A tot Z mee eens. Maak wel de kanttekening dat de concurrentie het naar mijn inschatting niet veel beter doet. Althans voor wat betreft de rentabiliteit. Geloof gerust dat de concurrentie hogere groeicijfers kan laten zien, maar als dat in de praktijk het inkopen van grotere verliezen betekend, wordt de markt daar niet meer vrolijk van. Het komt er dan op neer dat het of een slijtageslag wordt of dat partijen eieren voor hun geld kiezen en voor consolidatie kiezen. Mits IFOOD wordt verkocht, is JET in beide scenario's goed gepositioneerd. Daarbij heeft JET binnen Europa als enige zijn Governance betreffende arbeidsvoorwaarden op orde. Omdat bijna alle Peers in hetzelfde schuitje zitten, verwacht ik een scenario van consolidatie in plaats van de slijtage slag. Personen als Alex Captain maar ook een Bob van Dijk hebben daar het meeste baat bij (en wij natuurlijk ook). Simpel omdat het de enige weg is om sneller "out of te woods" te komen.
Morgen worden de cijfers van Deliveroo bekend gemaakt, zeer beniewd hoe zij Q3 ervaren hebben.
trx7 schreef op 20 oktober 2022 11:54 :
[...]
Jitse heeft in het verleden niet de juiste dingen gedaan en zal dat in de toekomst ook niet doen. Dan had hij dat namelijk in het verleden ook gedaan. De juiste strategische beslissingen nemen doet hij niet of idd veel te laat. Maar dat is dan omdat de wal het schip doet keren en niet omdat Jitse zich enigzins bewust is van de noodzaak om verlieslatende activiteiten te staken of te verkopen.
Macro-economisch gaat het e.e.a. nog veel meer verslechteren. Ik zie daarom zelfs de 25 als een brug te ver. Toen iFood verkocht werd kon die koerswinst ook niet worden geconsolideerd.
Rente wordt duurder en als de dollar weer gaat normalisere gaat dat een enorm negatief fx effect hebben op de toekomstige resultaten. Zie de EUR namelijk eerder herstellen naar de 1,20 dan dan het doorzakt naar de 0,80.
Met alle respect maar hoe gaat dat dan gebeuren? Gaat de US dan ook invloed ondervinden van Rusland en Europa wat minder? Denk je echt dat zoiets eind volgend jaar al opgelost geraakt? #europa_Is_De_Grote_Verliezer
Zou dit de laatste aanval op de 15 geweest zijn Laten we het hopen
US is herstellende nu. Zal het dan vandaag al gebeuren? Die felbegeerde 16 euro 'de stuk'.
Gelano schreef op 20 oktober 2022 12:28 :
US is herstellende nu.
Zal het dan vandaag al gebeuren? Die felbegeerde 16 euro 'de stuk'.
Ik weet niet welke koers jij nu aan het volgen bent, maar ik vrees dat vandaag een negatieve afsluit zal worden...
Steef89 schreef op 20 oktober 2022 12:11 :
Morgen worden de cijfers van Deliveroo bekend gemaakt, zeer beniewd hoe zij Q3 ervaren hebben.
1 november ook cijfers Uber. Dit was het resultaat vorige kwartaal Noord-Amerika: Delivery Gross Bookings of $13.9 billion: Delivery Gross Bookings grew 12% YoY on a constant currency basis. Delivery Gross Bookings in US & Canada were up 21% YoY and in all other markets were up 3% YoY on a constant currency basis. 21% in de plus. Benieuwd of dit terugvalt naar de -13% van Grubhub/Skip.
OOhIWish schreef op 20 oktober 2022 12:11 :
[...]
Met alle respect maar hoe gaat dat dan gebeuren? Gaat de US dan ook invloed ondervinden van Rusland en Europa wat minder? Denk je echt dat zoiets eind volgend jaar al opgelost geraakt?
#europa_Is_De_Grote_Verliezer
De inflatie is mede gecreerd door de enorme QE en ulta lage (zelfs negatieve) rentes. QT doet aandelen pijn omdat er minder geld in omloop komt en door verhoging van de rentes worden obligaties weer een aantrekkelijk alternatief. Dus geen TINA meer. Operationeel gaat geld je weer geld kosten. Oekraine heeft de inflatie alleen maar versterkt door vooral de grondstof prijzen, maar de TTF gas prijs is alweer van bijna 400 teruggezakt naar de 70/80. Die effecten lopen er uit. Wat telt is het monetaire verhaal.
Money burner schreef op 20 oktober 2022 12:32 :
[...]
Ik weet niet welke koers jij nu aan het volgen bent, maar ik vrees dat vandaag een negatieve afsluit zal worden...
Tot nu toe lijkt het daar wel op. Echter de futures laten herstel zien. Het is in ieder geval stabieler dan voorheen. Er is wat meer fundament.
Hendrik Roo schreef op 20 oktober 2022 12:02 :
[...]
Van A tot Z mee eens. Maak wel de kanttekening dat de concurrentie het naar mijn inschatting niet veel beter doet. Althans voor wat betreft de rentabiliteit. Geloof gerust dat de concurrentie hogere groeicijfers kan laten zien, maar als dat in de praktijk het inkopen van grotere verliezen betekend, wordt de markt daar niet meer vrolijk van. Het komt er dan op neer dat het of een slijtageslag wordt of dat partijen eieren voor hun geld kiezen en voor consolidatie kiezen. Mits IFOOD wordt verkocht, is JET in beide scenario's goed gepositioneerd. Daarbij heeft JET binnen Europa als enige zijn Governance betreffende arbeidsvoorwaarden op orde. Omdat bijna alle Peers in hetzelfde schuitje zitten, verwacht ik een scenario van consolidatie in plaats van de slijtage slag. Personen als Alex Captain maar ook een Bob van Dijk hebben daar het meeste baat bij (en wij natuurlijk ook). Simpel omdat het de enige weg is om sneller "out of te woods" te komen.
Correct, ook bij de concurrenten zien we dezelfde problematiek.Consolidatie lijkt inderdaad onvermijdelijk maar wie kan / gaat de eerste stappen zetten ? Wat mij niet bevalt is het aantal fronten waarop JET strijdt en kracht van de tegenpartij. Groen denkt nog steeds dat hij, net als in Duitsland, partijen uit de markt kan drukken. Dit is wellicht mogelijk maar duurt veel te lang. Deliveroo zit op een berg cash. Die druk je niet snel uit Londen. Glovo / Delivery Hero heeft, als het het moet. Prosus als "bankier". Over Doordash en Uber kan ik zwijgen, die zijn veel groter dan JET. Eigenlijk zou Groen de eerste stappen in het consolidatie proces moeten zetten en laat dat nu net niet zijn kracht zijn (overnemen ja, samenwerken lijkt mij niet). We gaan het zien, schieten we weer door naar € 21,- dan schrijf ik wat calls. Vooralsnog moeten we eerst 40% (!) stijgen om weer in de buurt van die € 21,- te komen. Dat zegt eigenlijk genoeg :)
Short zitten in JET is als Russische Rou.... ;-)
Gelano schreef op 20 oktober 2022 12:41 :
[...]
Tot nu toe lijkt het daar wel op.
Echter de futures laten herstel zien.
Het is in ieder geval stabieler dan voorheen. Er is wat meer fundament.
Het is in ieder geval wel beter dan de -20% na de vorige piek.
Het kan alle kanten op, het volume (tot nu) is nietszeggend (slechts 1MLN stukken). Lijkt of iedereen aan het afwachten is, zowel long al short, wat de volgende beweging zal zijn. Hopelijk gaat de VS vandaag (weer eens) in het groen en liften we daarop mee.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)